Sprawdź nas też tutaj

teledysk

MEZO PROMUJE „MEZOTERYKĘ” TRZECIM KLIPEM!

Opublikowany

 

Kochaj albo Giń to trzeci klip promujacy album Mezoteryka.

Płyta na rynku pojawiła się 6 września nakładem wytwórni My Music. Teledysk zrealizowany podczas Poznań Maraton 2011.

 

 

 

 

Jacek MEZO Mejer – Kochaj albo giń (feat. Asia Kwaśna)

0 0 votes
Article Rating

 
56 komentarzy
56 komentarzy
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
asd
10 lat temu

pierwszy, haha mezo pedal na wolno lubi

TwojaMamaJestNiezła
10 lat temu
Reply to  asd

ON NA SERIO Z TĄ PŁYTĄ?

ETNIES
10 lat temu

na serio to pener przecież.

TwojaMamaJestNiezła
10 lat temu
Reply to  ETNIES

ALE PO CO ON WYDAJE PŁYTE JAK NIM NAWET W GIMNAZJUM SIE MAŁOLATY Z SIMLOCKIEM NIE JARAJĄ

Dissah
10 lat temu
Reply to  asd

[img]https://i55.tinypic.com/245ykcz.png[/img]
MEZO NIE KASUJ MI POSTÓW

doniu
10 lat temu

a co mezio ma wspólnego z rapem do ciężkiej kurwy

Wojtuś
10 lat temu
Reply to  doniu

Nigdy nie moglem go strawic i tak na pewno pozostanie. Odbil w zupelnie inna strone ale…umiejetnosciami, flow, zjada spora czesc sceny rapowej. Chlop nie jedzie na bezdechu, nie dusi sie, jego zwrotek nie trzeba kleic…tak czy siak, ode mnie propsow brak:)

Gandzior
10 lat temu
Reply to  doniu

tyle co ja biacz, łi ar MC’is

hejhejhejter
10 lat temu

Mezo zawsze na propsie .. świetny album

Okej
10 lat temu
Reply to  hejhejhejter

Chrześcijańskiego rapu reprezentant !

Pros
10 lat temu

Mezo wygląda na początku ja Sobota hahah

Dżasta
10 lat temu

Może wreszcie przestaniecie promować tego MARNEGO MEZO, bo co on niby ma wspólnego z hip hopem? Jakieś dadki pienieżne na glam rap wpłaca, że co chwile o nim piszecie?

giller
10 lat temu

Ale koń szmaciarza z tego Meza

WFDmaniak
10 lat temu

Ale gówno. Mezo to hip-hopolowa pizda.

hifi
10 lat temu

gdzie jest mezo, gwiazda na jeden sezon?!

paliblant
10 lat temu

jeżeli mialbym wybierac mezo a doniu z dwojga złego wybralbym meza, żadna nuta donia mi nie przychodzi do głowy, zaden tytuł, nic, meza cos tam kojarze, ale wogole lepsze skille niz ten caly doniu, doniu jest asluchalny wdg mnie nie trawie goscia

ŁYSY Z KOMBI
10 lat temu

POZNAŃ PRZEPASZA ZA CWELA

MCchadamiszcz
10 lat temu
Reply to  ŁYSY Z KOMBI

WARSZAWA SIE NIE GNIEWA ALE TO MY WYMIATAMY

sw
10 lat temu
Reply to  MCchadamiszcz

polać mu!

digi
10 lat temu

mezo props za pozytywny tekst!

HeCToR
10 lat temu

Myślałem, że to jest Glamrap a nie Glamhiphopolo

s600
10 lat temu

„Proste buraku nie dam wyprzeć się z rynku
na rzecz pedalskich składów
ugrzecznionych maminsynków” – R.Andrzejewski

PRAWDZIWY SEXPERT
10 lat temu

TEN TYP MEZO ZJADL MESA I POGODZCIE SIE Z TYM

s600
10 lat temu

Pogódź się z tym że jesteś hejterem;]

WFDmaniak
10 lat temu

Ten Typ mes zjadł Meza.

..
10 lat temu

mezo zejdz ze sceny albo gin

bekobekowo
10 lat temu

Beka zawsze grana z tego typa, ale prawda jest taka, że skillsy miał zawsze dobre, szkoda, że to co on tworzy średnio da się podciągnąć pod rapsy. PIS JOU

Twoja Stara
10 lat temu

TO JEST GLAM RAP a nie GLAM POP czy GLAM DISCO POLO

Chujciwcyce
10 lat temu

-ej mezo!
-co?
-ty kurwo

polska
10 lat temu

BEKA W CHUJ

Pierone
10 lat temu

wypierdalać z tym do bekowo a najlepiej na kibel

LUZIKARBUZIK
10 lat temu

Kto to Mezzo ???

3xEazY
10 lat temu

Myślałem że Glam rap to strona z hip-hopem!?
Chociaż może sie myliłem…

Pozytyw..
10 lat temu

Peja powiedział tak…

MEZO JEST LEPSZY ODE MNIE POD KAŻDYM WZGLĘDEM.. PO PROSTU OBRAŁ INNA DROGĘ..

hahahahah
10 lat temu

tEDE POWIEDZIAŁ TAK….

ZAPŁACILI MI TO DAŁEM IM DUPY…ZAPŁACILI TO ZAGRAŁEM PSA…

Anty
10 lat temu

Hohohoo kurwa plyta jaka? chodnikowa czy nagrobna haha

.
10 lat temu

doradźcie mi : włączyć czy nie ??

ejka
10 lat temu

czemu piszecie o nim na glamrap. to zacznijcie tez pisać o Rihannie

Anty
10 lat temu

Nie wlanczaj nie nie idz ta droga

Chujciwcyce
10 lat temu
Reply to  Anty

włączaj gimbusie

Frank Zappa
10 lat temu

Mezo to ciota ale faaajną ma żonkę !

jj
10 lat temu

0:21 POPEK ?

COCKie MONSTAH
10 lat temu

NAWET NIE SPRAWDZĘ.

BLAHBLAHBLAH
10 lat temu

MEZO ZNOWU ŹLE DOBIERA SEZON

PLATINIUM LIVE
10 lat temu

MEZO ROZPIERDOLI TĄ SCENĘ, TEN TYP PIES MOŻE SIE SCHOWAĆ

ELDOKA
10 lat temu

ZOBACZ ELDOKA NA WOLNO, MASZ TUTAJ PRZED SOBĄ MOJĄ MYŚL UWOLNIONĄ, GOTÓW DO WALKI JAK LOBO I TAK JAK COP ROBO OCZYSZCZAM MIASTO ZE…SMARKNIĘCIE Z PUSTĄ GŁOWĄ.A WIĘC ZOBACZ JAK NA WOLNO ELDO JEDZIE CAŁY ŚWIAT PADA TUTAJ NA KOLANA, ZOBACZ ELDO CAŁY CZAS SIE STARA NO BO OBROŃCY TYTUŁU ZNISZCZĄ KAŻDEGO KTO FIKA Z PUSTĄ GŁOWĄ, ZNISZCZE WSZYSTKICH ZOBACZYSZ, ELDO MIASTO WYCZYŚCI Z TYCH KTÓRZY SĄ NIE NAJSYS ALE WORST,LEŻĄ NA PODŁODZE ZOBACZ ELDOKA ZNISZCZY PRZEJDZIE PO NICH JAK TAK JAK WALEC,ZNISZCZE, ZOSTAWIE CIE SEMPOM,ELDO PREZIDENTO,ZOBACZ TAK JAK NA KUBIE FIDEL CASTRO NIGDY NIE SKOŃCZE BO CAŁY CZAS MIKROFON WŁĄCZE, NIKT MI GO NIE ODETNIE, ZOBACZ ELDOKA WIĘC ZOBACZ TERAZ SPRAWDŹ TU, W PROGRAMIE SKŁAD, ERDO I RED, ZOBACZ WIĘC NA WOLNYCH MAJKACH NIGDY TO NIE KOŃCZY SIE, A ELDO POZDRAWIA WSZYSTKICH PIS JOU

wazzup
10 lat temu

kogo obchodza klipy tego patalacha??

MEZO FAN
10 lat temu

MEZO PROPS PROPS PROPS I JESZCZE RAZ PROPS !!!

Dobra gdy już przyciągnąłem waszą uwagę mogę napisać co naprawdę myślę :
Mezo ty tępa,łysa,brudna,niedorobiona,spedalona i zcwelona imitacjo marnego rapera , kurwo szczerbata powies sie to zrobisz przysluge Polakom
DZIEKUJE DOBRANOC

Pyskaty
10 lat temu

A ja Meza nie będą komentował, bo choć wiem, że odszedł trochę od rapu to i tak czasami lubię go posłuchać. Niezła rozłąka między takim EPMD a Mezo, nie? A Wy, mądrzy kurwa wszyscy jesteście, a gdybyście mieli taką okazję zarobić tyle kasy, to byście się jeszcze bardziej skurwili niż on. Śmieszą mnie głównie posty, że „Mezo nie wykonuje już Hip-Hop’u” i takimi postami robicie z siebie kompletnych debili, gdyż Hip-Hop to nie jest rodzaj muzyki, Hip-Hop to jest kultura, a Rap to jest muzyka. No i co, kurwa hiphopowcy jednego sezonu? Jesteście tacy sami jak on, słuchacie uliczników, nie mając o ulicy pojęcia, słuchacie kawałków o dymaniu, nie mając o dymaniu pojęcia, słuchacie kawałków o jaraniu skuna, nie wiedząc czym się różni haszysz od maryśki, więc spierdalać do nauki, zamiast pieprzyć głupoty, a Pyskaty pozdrawia wszystkich Pis You. Ta, czekam na wasze marne hejty.

.,,
10 lat temu

MEZO > mes

V
10 lat temu

kurwa mac tego sie nie da słuchać. Wylaczylem po minucie. Gandzior > mezo

HERBATA_PTP
10 lat temu

Skończ, albo spierdalaj.

uto
10 lat temu

ale gówno ! haha

eRPeZet
10 lat temu

mamy kryzys kryzys kryzys…….

Simba
10 lat temu

Początek jak z Króla Lwa xD hah Dojebał haha „razem możemy osiągnąć tyle”

kika
8 lat temu

proszę o usunięcie zdjęcia dziecka leżącego na liściach – jest mojego autorstwa i nie życzę sobie kopiowania i przerabiania go bez mojej zgody

Popularne