Sprawdź nas też tutaj

News

Miuosh: 2 mln zł, ZBUKU: 20 tys. Rządowe wsparcie dla raperów

Dofinansowanie z Ministerstwa Kultury otrzymali także Mezo, Doniu, Ten Typ Mes i różne hip-hopowe marki.

Opublikowany

 

miuosh hennessy
Miuosh / fot. materiały prasowe

W piątek 13 listopada, Ministerstwo Kultury I Dziedzictwa Narodowego ogłosiło kwoty, jakie w ramach Funduszu Wsparcia Kultury, trafią do przedsiębiorców zajmujących się szeroko pojętą rozrywką: piosenkarzy, aktorów, instytucji kultury również do teatrów, filharmonii, agencji muzycznych i impresariatów. Na liście Ministerstwa znajdziemy nawet… cyrk. W sumie pomoc finansową otrzymało ponad 2 tysiące podmiotów na kwotę ponad 400 mln zł.

Wsparcie dla artystów w czasach pandemii

Lista beneficjentów już jest szeroko komentowana. A wynika to z tego, iż znajdziemy na niej bardzo duże wahania kwotowe oraz artystów, którzy chyba nie mogą narzekać na aż tak dużą zapaść finansową. Jasne jest że, stracili możliwość czerpania korzyści finansowych z tytułu braku grania koncertów, ale z pewnością nie znaleźli się na przysłowiowym bruku.

Powołanie i uruchomienie Funduszu Wsparcia Kultury było bardzo wyczekiwane przez środowisko. Ze względów epidemicznych czas nie był naszym sprzymierzeńcem, działaliśmy pod jego dużą presją i wiedzieliśmy o tym. Dlatego tym bardziej cieszę się, że cały proces – w tym proces legislacyjny – udało się przeprowadzić w tak szybkim tempie. Pozostał nam ostatni i zarazem najważniejszy krok: wypłata świadczeń. – komentował wicepremier, minister kultury, dziedzictwa narodowego i sportu, prof. Piotr Gliński.

Na stronie Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego znajdziemy informację, że każdy, kto złożył wniosek i spełnił kryteria otrzymał wsparcie. Wartość przyznanej rekompensaty została obliczona na podstawie rachunków księgowych i statystycznych za rok 2019. Kryteria dotyczyły m.in. spadku przychodów, liczby zatrudnionych osób czy ilości odwołanych wydarzeń i imprez artystycznych. Wygląda jednak na to, że na wsparcie w pierwszej kolejności mogli liczyć ci, którzy najwięcej zarabiali.

Miliony dla polskiego rapu

Na liście rządu znajdziemy m.in. agencję muzyczną Steeza, Revolume (1 347 000 zł), Agencję Bashesh, która wspiera koncertowo m.in. Palucha, KęKę czy Słonia z kwotą 458 852 złotych, MegaClub Events z rekompensatą 664 tysięcy, Zbuku z 20 tys. oraz Menager Taco Hemingwaya – 236 tys. zł

Po wsparcie zgłosili się także inni raperzy. Ile otrzymali? Mezo (109 tys. zł), Doniu (63 tys. zł) i L.U.C. (50 tys. zł). Dofinansowanie otrzymał także DJ Decks (25 tys. zł).Rekordzistą, jeżeli chodzi o polski rap jest Miuosh, który został dofinansowany kwotą 2 milionów złotych.

Dofinansowanie znanych artystów przez Ministerstwo spotkało się z niezadowoleniem nie tylko społeczeństwa, ale także innych artystów, a także raperów. Część słuchaczy oskarża np. Miuosha, że usuwa ze swojego fanpage’a wszystkie komentarze dotyczące wsparcia dla kultury i blokuje fanów, którzy poruszają ten wątek.

Warto przy okazji wspomnieć również o innych rekordzistach. Golec uOrkiestra otrzymali wsparcie w wysokości prawie 2 milionów złotych, a Kamil Bednarek dostał okrągłe pół miliona.

 
119 komentarzy
119 komentarzy
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
Tede
10 miesięcy temu

To jest jakiś żart. Przerabiali 70 baniek na wybory i teraz rozdali 300 milionów milionerom, którzy zarabiali grube siano od lat.

A pod szpitalem czekasz cały dzień w kolejce aznzdechniesz.
Pielęgniarki nie dostały nawet grosza, a oni dostali siano bo siedzieli na dupie?

Cieplota
10 miesięcy temu
Reply to  Tede

Rozdawnictwo milionów dla artystów, Sasin i wybory, maski respiratory, w kościele syf i zatajone zbrodnie, limuzyny za miliony, próba wprowadzenia podwyżek dla parlamentu w czasie pandemii..

Prs
10 miesięcy temu
Reply to  Cieplota

Dokladnie kurwa. Moj teściu napierdala po 12 godzin zeby odkładać hajs z nadgodzin w razie gdyby za jakiś czas tych nadgodzin nie mógł robic bo np. Firma w której pracuje bedzie miała mało zamowien.

Dżk
10 miesięcy temu
Reply to  Cieplota

Jesteś upośledzony?

CiasnyOdbycik
10 miesięcy temu
Reply to  Tede
CiasnyOdbycik
10 miesięcy temu
Reply to  CiasnyOdbycik

Jeszcze kurwa ta lewaczyna marna mes XD tyle warte są zasady i honor dla tych dukających cepów pchacie populizmy młodym a sami sprzedajecie się za hajs. Był kiedyś wywiad czy artysta to taka dzisiejsza prostytutka.. porównać mesa czy mionsza do kurwy to uwłacza godności uczciwej dziwce która ma więcej honoru i idzie zarabiać dając dupy a nie płacze na fb i bierze kasę od ludzi na których plują publicznie i budują na tym fanbase

(▓▓▓(̅(_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅() ڪے
10 miesięcy temu
Reply to  CiasnyOdbycik

Co na to Paluch?

Wini
10 miesięcy temu

Jego ziomki z agencji koncertowej wzięli 500k, więc pewnie Paluch powie coś wstylu „To ich sprawa”
Później pójdzie nagrać jakiś prawilny kawałek o życiu na osiedlu, a frajerzy i tak kupią płytę.

Wkuuurwiony
10 miesięcy temu
Reply to  Tede

A wiecie co jest najlepsze? Oni po raz kolejny raz napluli nam w twarz swoim idiotyzmem a my nadal nie wyszliśmy na ulice obalić ten skurwiały rząd bo za wygodnie nam i mamy pełne brzuszki (strajku kobiet nie liczę bo to raczej miało formułę w stylu: przepraszam, że protestuję)

(▓▓▓(̅(_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅() ڪے
10 miesięcy temu
Reply to  Wkuuurwiony

POWINNI CAŁY HAJS PRZELAĆ ROGALOWI DDL, JEDYNEMU RAPEROWI W POLSCE
XD

EJ TY KOLO !!!
10 miesięcy temu

A JA JESTEM ZWYKŁYM PINDOLEM, I W DOMU MAM TAK BRUDNO ŻE PAJĄKI ZA TAPCZANEM MAJĄ PO 6 KILO, A STARA WPADŁA W PAJĘCZYNĘ I OD TYGODNIA NIE MOŻE WYJŚĆ.

EJ TY KOLO !!!
10 miesięcy temu
Reply to  EJ TY KOLO !!!

CHCIAŁEM POWIEDZIEĆ ŻE MY JESTEŚMY KIBICAMI KONKRETNYMI, NIE MAMY DOMÓW, JESTEŚMY BEZDOMNI, JAK JEST ZIMNO TO RAZEM POCIERAMY, SOBIE RĘKAMI ROBIMY I JEST OD RAZU CIEPLEJ WTEDY, I CHCIAŁEM POWIEDZIEĆ JESZCZE ŻE PO PROSTU NIE MAM ZĘBA.

EJ TY KOLO !!!
10 miesięcy temu
Reply to  EJ TY KOLO !!!

TO ZNOWU MY, ZAGŁĘBIE SOSNOWIEC, DO JAPONII I KOREI ROBIMY AUTOKAR, JADĄ SAME KONKRETY, DWÓCH KARATEKÓW, JEDEN JUDOKA, JEST TEŻ KONDUKTOR, ŻE JAK NIE BĘDZIEMY MIELI BILETÓW TO NAM ZAŁATWI TAŃSZE MANDATY, TRZECH TAPICERÓW JAKBY KTOŚ POCIĄŁ NOŻEM SIEDZENIA I JEDEN MURARZ…

EJ TY KOLO !!!
10 miesięcy temu
Reply to  EJ TY KOLO !!!

EJ CHUJE DO SZCZANIA, CZEKAM W CHUJ NA KOLEJNĄ PORCJĘ PRAWDZIWEGO RAPU OD MIUOSH. WSZYSTKIE PŁYTY STOJĄ W ORGINALE NA PÓŁECZCE!

EJ TY KOLO !!!
10 miesięcy temu
Reply to  EJ TY KOLO !!!

EJ CHUJE DO SZCZANIA, CZEKAM W CHUJ NA KOLEJNĄ PORCJĘ PRAWDZIWEGO RAPU OD ZBUKU. WSZYSTKIE PŁYTY STOJĄ W ORGINALE NA PÓŁECZCE!

HodowcaSzarakówPospolitych
10 miesięcy temu
Reply to  Wkuuurwiony

Tutaj nigdy dobrze nie będzie, a rządu nie da się obalić, mordo – można mu jedynie zmienić kubrak. Teatr dla Gojów, mówi Panu to coś?

Odb
10 miesięcy temu
Reply to  Tede

Mionsz: 2 zł, ZBOKU: 20 gr. Rządowe wanny dla hiphopolowców

Ddd
10 miesięcy temu
Reply to  Tede

Rozje.. Bac Pis. Kaczor wynocha

Wkurwiony podatnik
10 miesięcy temu

Ja się kurwa nie zgadzam. Proszę tym kurwom moich podatków nie rozdawać. Do roboty szmaty a nie lapska po nie swoje pieniądze wyciagacie. Idzie zima zaraz będzie odśnieżanie więc czekać na dupach i będzie robota, a teraz liście możecie zaniatac. Jebac rząd, Jebac rząd. Jebac system, Jebac system, ale jak dają to system ok. Nie kurwa system nie jest ok.pamietajcie kurwy że system to w dużej mierze my i nasze podatki. Tak więc proszę grzecznie nie wyciągać kurwa łap po moje podatki od kurew i złodzieji.
Kurwy narozdaja a za 20 lat będę po śmietnika j latał bo na emeryturę dla mnie nie Będzie. Jebac was kurwy

#wonodmoichpodatkow

Wkuuurwiony
10 miesięcy temu

A wiecie co jest najlepsze? Oni po raz kolejny raz napluli nam w twarz swoim idiotyzmem a my nadal nie wyszliśmy na ulice obalić ten skurwiały rząd bo za wygodnie nam i mamy pełne brzuszki (strajku kobiet nie liczę bo to raczej miało formułę w stylu: przepraszam, że protestuję)

Mefedron z Targówka
10 miesięcy temu
Reply to  Wkuuurwiony

Nic dodać nic ująć. Zastanawia mnie tylko kim są dwie kurwy które dały Ci minus your.

Wini
10 miesięcy temu

Miłosz niedawno w wywiadzie mówił, że on już w sumie nie musi pracować, bo ma tyle hajsu.
A teraz wyciąga brudne łapy po pieniądze podatników. Pan daje to kurwy biorą. Taką władzę sobie wybraliście frajerzy. Dla pielęgniarek i przedsiębiorców gówno. Dla wyjców i raperków, którzy i tak żyją jak królowie, miliony. Polacy to najgłupszy naród na świecie.

zulugula
10 miesięcy temu
Reply to  Wini

Skoncz pierdolić. Polacy to jeden z najmądrzejszych i najbardziej inteligentych narodów na świecie. A polaczki i polactwo to masz rację, to najgłupszy naród na świecie.

Mefedron z Targówka
10 miesięcy temu
Reply to  zulugula

Szkoda tylko że tych pierwszch ze świecą szukać, praktycznie wymarły gatunek.

To jest kurwa dramat
10 miesięcy temu

Fajnie, a może dofinansowanie dla lekarzy którzy zapierdalają po dyżurach, męczą się na sorze itp? Ale tak, lepiej kurwa jakiegoś Zbuczyna dofinansować czy Koze za 2mln zł. Zajebiście. Państwo z obsranego kac kupą papieru toaletowego.

To jest kurwa dramat.
10 miesięcy temu

I oczywiśćie pielęgniarkom, ratownikom medycznym, pracownikom pogotowia.

Rebe Fogiel
10 miesięcy temu

Jak w niektórych szpitalach pracują bez umów. Obiecali hajs, ale papieru nie dali. Wy PiSowskie kurwy

­­­ŻABSON PRZEWOZY GIŻYCKO
10 miesięcy temu

raperki przytuliły więcej hajsu niż wydukały w hot16 xD

pusia
10 miesięcy temu

zdenerwowalam sie i spocilam z nerwow bo ja swoich 2 milionow jeszcze nie dostalam a premier Morawiecki nie dzwonil i nie przeprosil zaczynajom Fikac to zrobie kuzwa porzadek

W PIZZY ZNAM JEDNEGO
10 miesięcy temu

Jakim prawem pieniądze podatników, nas prostych ludzi którzy zapierdalają ciężko dzień w dzień i na oczy nie zobaczą takich kwot jak 550k, rząd tak poprostu daje dla jakiegoś prostackiego zespołu disco polo

Jędrek
10 miesięcy temu

To jest kurwa jakieś kompletnie nieporozumienie.

Jestem w stanie zrozumieć, że o te środki starały się filharmonie i teatry czy inne tego typu placówki i finalnie je otrzymały, gdyż takie przedsięwzięcia to zwykle masa osób do opłacenia, ale żeby rapery jako osoby prywatne coś dostawały?

Kasa z wyświetleń,kontrakty sponsorskie z różnymi markami, produkt plejsment w teledyskach, sponsorowane wersy w kawałkach, wsparcie z wytwórni i jeszcze mają czelność wyciągać rękę po kasę? Za coś takiego tych wszystkich klientów powinna spotkać banicja i towarzyska infmamia.

wsparcie na studio czy angencję koncertową jeszcze jestem w stanie zaakceptować, ale nie takie przewały za takie pieniądze do kurwy nędzy.

Za co oni dostali tę kasę? Straty z uwagi na brak koncertów? Zawsze przecież mogą coś zareklamować na insta lub wziąć udział w reklamie czy coś.

Zwykli ludzie tracą pracę i nie mogą liczyć na jakiekolwiek wsparcie. W kawałkach coś o honorze, zasadach, że politycy to przekrętasy,ale jak przyjdzie co do czego to się sprzedali za talary. Sprzedajne dziwki do kupienia.

Trzeba prześledzić dokładnie tę listę. Infamia dla każdego obszczymura.

::::
10 miesięcy temu
Reply to  Jędrek

Dj Decks

ZBUKU

Gita
10 miesięcy temu
Reply to  Jędrek

Ale ci ludzie maja tez „pracownikow”zespol ludzi z obslugi.Rzeczywiscie niektore z tych kwot sa szokujaco duze i tez chcialabym wiedziec dlaczego ale tez mysle ze kazdy kto mialby szanse ja dostac to by ja wzial i tyle.

Banda chuja
10 miesięcy temu
Reply to  Gita

Gita, rapiery biorą pracownika na umowę o dzieło, a nie ze stałą pensją tak jak teatry, filharmonie czy inne instytucje. Widzisz różnicę? Grają koncert, zbierają ekipę i płacą od sztuki, a nie pensję co miesiąc. Miej tego świadomość. Nie grają koncertów, ale poza tym mają masę innych źródeł dochodu i takie dawanie im kasy nie powinno mieć miejsca. Nie grają koncertów, więc nie muszą opałacać ekip, więc nie ponoszą z tego tytułu strat.

Www
10 miesięcy temu
Reply to  Gita

Biedniejsi ludzie maja czasami mocniejszy korpus moralny i bardziej poukładane w glowie niz wszystkie pajace razem wzieci z show biznesu

Jan Paweł IV
10 miesięcy temu

Oooo a tako hemigej, palóh i koń-słoń pierdolą rząd ,ale hajsy wzięte jebane hipokryty i chuje do szczania jebać ich. Kurwy.

Rap pudelek
10 miesięcy temu
Reply to  Jan Paweł IV

Dokładnie. Płyty Jarmark Europa całe są anty rządowe, ale kase wziął. Piniondze nie śmierdzą. Hatfu na hipokrytę.

tak/nie
10 miesięcy temu
Reply to  Rap pudelek

Taco nie wziął żadnej kasy.

wyjebali mnie z pracy; jebać rząd
10 miesięcy temu

Mi niedawno bezceremonialnie powiedzieli niemalże wypierdalaj w firmie, której poświęciłem kilka długich lat życia. Jestem więc bezrobotny, z nową pracą lipa bo kryzys, za chwilę dosłownie nie będę miał co jeść, a te pisowskie kurwy rozdają miliony discopolowcom i jakimś pseudomuzykom, sorry – raperom. KURWA MAĆ.

Pissing Cock
10 miesięcy temu

Wyjebali cię, bo po chuj trzymać kogoś co przychodzi do roboty na rok, a potem 3 lata siedzi na jakimś L4 czy zasiłkach? Ile tych długich, przestępnych lat przepracowałeś? 3?

wyjebali mnie z pracy; jebać rząd
10 miesięcy temu
Reply to  Pissing Cock

3,5 miesiąca cwelu

Rząd
10 miesięcy temu

To ty jesteś cwelem, bo my cie jebiemy jak i kiedy chcemy!

Realizm
10 miesięcy temu

Kurwa, na najmniejszą kwotę z tych dofinansowań tego Zbuku muszę pracować 3-4 miesiące, a takie kurwa śpiewaki dostają to za free. 2 mln dla tego Miołsza. za śpiewanko. a ja mam 28 lat i 300 tys kredytu na dom który będę splacal 15 lat. ja pierdole, mogłem zostać śpiewakiem

Kutanozaurus Rex
10 miesięcy temu
Reply to  Realizm

*dukaczem

StaryProfesoraNauk
10 miesięcy temu

*wyjcem

Kuzynka Buczera
10 miesięcy temu

*pedalem

Jarosław Kaczyński
10 miesięcy temu
Reply to  Realizm

*zjebem

ŻONOBIJ
10 miesięcy temu

Całą karierę nie odprowadzali podatków, a po nasz hajs wyciągają łapska skurwysyny!!!

ZigiRozalski
10 miesięcy temu

Macie kurwy czelnośc brac siano od znienawidzonego pisu?miejcie honor skurwysyny. Ale o czym mu tu mowimy jak wiadomo ze polski rap to jedna banda prawilnych hipokrytow. Mnie nikt nie dal kasy tak jak wam za te wasze wysrywy a tez ponioslem straty w tym roku a zarabiam jakies smieszne drobe w porownaniu do was

Barman z prozaku
10 miesięcy temu

Mionsz to koza, już dawno wyjaśniona. Zresztą to nie raper

Gaz Polinski.
10 miesięcy temu

Polecam każdemu opuścić ten śmieszny kraj. Niech się kurwa to rozpadnie i chuj nie będzie więcej niesprawiedliwości

Daga
10 miesięcy temu

Serio?przedsiębiorcom po 5 tysi a tu takie kwoty. Swoją drogą że się taki Miuosh nie wstydził wpisać tyle we wniosku, chyba wie skąd to idzie. Żenada, więcej mu na koncert nie zapłacę.

Imię*
10 miesięcy temu
Reply to  Daga

Tylko z nim na scenie jest cała Orkiestra. Może stąd taka niewiadoma kwota. Ogólnie te artykuły na tym portalu to za mało dociekliwe jakieś, za mało faktów

Jackson
10 miesięcy temu
Reply to  Imię*

Hajs wyliczony na podstawie przychodu z 2019r. gdzie Miuosh zarobił w chuj siana i sam mówił, że jest ustawiony na lata.

Jordan
10 miesięcy temu
Reply to  Jackson

Tylko dlaczego cymbale pierdolony z tarczy marcowej przedsiebiostwa, ktore mialy spadek przychodow >75% – otrzymaly 8% przychodow z 2019 r., a pseudo artysta milosz dostal 50%? Czujesz juz roznice? A zeby tego jeszcze bylo malo cymbale pierdolony – to jego firma tez skorzystala z tej pomocy

Pikaczu
10 miesięcy temu

Kórwy jebane płacić tym dukaczom za co? Za to że są aż tak tępi by niemoc przewidzieć że całe życie z Duk Duk duaknia nie będą się utrzymywać ilu z tych pojebów pozwalniało się z normalnych prac w zamian za to by napierdalać wysrywy do gimbów potem każdy jebał PiS bo to było modne a teraz łapy po szmal wyciągają haaaa tfuuuu uu to oni powinni oddać państwu kasę za te swoje wysrywy

Wyrwigóra
10 miesięcy temu

Jebać te wasze hot16 które zostało zwrócone dla jebanych raperków z nawiązką! Zdecydowanie raperzy są w tym samym miejscu co Golce stolce. A jak Miłosz tłumaczy jak dają to biorę to chuj ci w dupe dają to bierz cwelico z Katowic. Nie polecam tych raperków! Teraz Mezo to Mes w jednej lidze są!

Wini
10 miesięcy temu
Reply to  Wyrwigóra

Ten lamus nawet nie jest z Katowic tylko z Siemianowic XD

fsssg
10 miesięcy temu

„Menager Taco Hemingwaya – 236 tys. zł”

Wiadomo *** ***, ale daj pis bo ni mam pieniążków 🙁

,,,,,
10 miesięcy temu
Reply to  fsssg

Taco To farmazon i populista dla niego liczy się tylko Kasa

Paweł
10 miesięcy temu

Każdy żebrak który wziął pieniądze nie ma prawa wypowiadać się krytycznie o tym rządzie.

dejvZ
10 miesięcy temu

Akurat jak bede zdychal na covidka to sobie puszcze puszcze Donia ej suczki.

Robert Lewandowski
10 miesięcy temu

Dobrze ze kurwa nie żyje na codzień w tym smutnym a zarazem śmiesznym kraju. to jest kabaret. Niech te nieroby wezmą się do prawdziwej pracy…..

Edek
10 miesięcy temu

Kurwy jebane. Nie bylem na marszu niepodleglosci nie bylem tym bardziej na gejowskich lewackich ale poszedlby
Mpl pod dom tych pedalow wymienionych wyzej toc to kurwy bez honoru

..............
10 miesięcy temu

Po wsparcie zgłosili się także inni raperzy. Ile otrzymali? Mezo (109 tys. zł), Doniu (63 tys. zł) i L.U.C. (50 tys. zł). Dofinansowanie otrzymał także DJ Decks (25 tys. zł).Rekordzistą, jeżeli chodzi o polski rap jest Miuosh, który został dofinansowany kwotą 2 milionów złotych.

Dj Decks Serio ????

Czekan
10 miesięcy temu

CI Pedalscy raperzy powinni oddać ten hajs, to raz dwa zbuntujmy się i nie kupujmy płyt tych szmaciarzy a na koncerty niech zapraszają Kaczyńskiego i spółkę

Tomek
10 miesięcy temu

Spoko a ja ją zapierdalam za 2850zł jestem ojcem dla 7 dzieci moja żona jest bezrobotna zajmuje się domem. Nie narzekam i nie płaczę że ktoś ma talent i czerpie z tego korzyści bo robić to co się kocha i mieć z tego pieniądze to jest coś. Ale kurwa mać gdzie są granice przyzwoitości? Ja się nie mogę doprosić mieszkania komunalnego ,a wiecie czemu bo nasz dochód przekracza 400zł.
Kredytu nie chcą dać bo 2850 kpina w banku mnie wyśmiali TBS partycypacji 60000 tyś. Jak to bolec powiedział w jednej ze zwrotek ” Wyrwani ze snu” :
– he to zabawne że poza systemem działa wszystko sprawnie.

Aby
10 miesięcy temu

Ten kraj i działanie rządu to jakiś jebany\nieśmieszny żart-śpiewające kurwiska czytaj 'artyści’ dostają dofinansowania podczas gdy zwykłym ludziom zabrania się pracować a także coraz bardziej po prostu normalnie żyć.
PS Czemu żadna kurwa nie odpowiedziała Jongmenowi? Czyżby morda na suwak za pieniądze? Powtarzam-nic się nie stanie jak was zabraknie 'artyści-tylko zwykli, normalni ludzie!

Cieplota
10 miesięcy temu

E raper oddasz na charytatywne czy nie, już mnie to wkurwia, jebany socjalizm, jebany socjalizm

Rado rdw analorgia
10 miesięcy temu

To chyba jakiś żart. Ja nic nie dostałem.

żENADA
10 miesięcy temu

Magazynierow nie dotuja smieciu. Wiem to bo nic nie dostalem.

Pierdzioch zwany pryk
10 miesięcy temu

Kurwo jedna z druga, do roboty a nie kurwa prosić o pieniądze szaman szaman kurwa chuj Ci w dupe! Ps fucha w belgii przy wyrywaniu drzewek 10 h dziennie schylony 10 tys za miesiąc

Pissing Cock
10 miesięcy temu

Erło?

Zniesmaczona
10 miesięcy temu

Jestemnw stanie zrozumiec wszystko. Naprawdę. Kultura jest wazna w życiu człowieka, ale co z ludźmi, zwyklymi szarymi Kowalskimi, którzy przez pandemię potracili zrodla dochodu, w calosci lub w jakiejś części? Jak mają przezyc od wyplaty do wypłaty po zrobieniu opłat? Dlaczego rząd o nich nie pomyśli? Ja sie pytam na co ja co miesiac place swoje podatki i nue sa to male pieniądze… Na utrzymanie pseudorządzących? Więźniów? I innych darmozjadow?

Bamgg
10 miesięcy temu

Jakim cudem miołsz 2 banki wyhaczyl przeciez on nawet nie gra muzy xdd

Paweł
10 miesięcy temu

Każdy żebrak, który wziął pieniądze nie ma prawa wypowiadać się krytycznie o tym rządzie.

dev
10 miesięcy temu

Skandal !

Stary dzyndzel z Wałdowa
10 miesięcy temu

ILE DOSTAŁ PRZEMEK FERGUSON ORAZ KUBAŃCZYK? JEST JAKIŚ WYKAZ?

Pissing Cock
10 miesięcy temu

Kubańczyk nic, bo nie jest Polakiem, a Przemek sam kwit w necie pewnie pokaże!

Mustafa
10 miesięcy temu

po tym nigdy nie kupie plyty Zbuka elo teraz on powinien nagac za darmo ze 3 plyty

Pissing Cock
10 miesięcy temu
Reply to  Mustafa

Aaa. Czy dopiero po tym…

Sep
10 miesięcy temu

Ja pierdole nie wierze w ten kraj !!!

RD XAXAXA
10 miesięcy temu

Teraz kurwy będą dukac o dobrej reformie wymiaru sprawiedliwości buyhahhahah.Ci artyści biorą,żeby mogli dalej żyć ponad stan.A dureń z TVN co dostał przed chwilą bańkę też rÓnsie wyciągnie skurwysyn jebany,a ci próbują sobie kupić przychylna propagandę,albo chociaż milczenie.Ciekawe ile Kazik dostanie??

TO W KONCU JEBAC PIS CZY TERAZ JUZ NIE JEBAC ZNOWU
10 miesięcy temu

HAHAHAHAHA HIPOKRYZJA LEVEL HARD JA NIE SLUCHAM JUZ HIP HOPU HAHAHAHAHAH

RECTAL PROLAPSE
10 miesięcy temu

WILECY ANTYSYSTEMOWI BUNTOWNICY ZA HAJS RZADOWY

Bamber
10 miesięcy temu

Jak dla mnie to oni powinni dostać po 1400 zł przez trzy miesiące jak reszta co straciła pracę przez koronę tyle w temacie.

pacino aldente
10 miesięcy temu

brawo kurwa brawo ten kraj to jest taki syf jak chuj jeszcze troche i bedziemy mieli jak kirgistanie albo iranie wy jebane barany co glosujecie na bande 4 co od 30 lat rozpierdala ten kraj pluje wam w ryj i chetnie bym przypierdolil jebany socjalizm kurwy mi z wyplaty zabieraja miesiac w miesiac a do tego sterta podatkow i innego gowna a w zamian NIC NULL pierdolony ksiezycowy karzel i zajebany skosny vateusz cwele

AdrianAdrian
10 miesięcy temu

Przecież to jest kpina z nas wszystkich …

im większy ulicznik tym szybciej robi szpagat
10 miesięcy temu

Ci artyści to się zachowują laska co daje dupy na boku i ją przyłpali.

„Nie wiem jak to się stało! Emocje wzięli gurę”

Kurwa…
Wiedzieli, że jest kasa do wzięcia. To trzeba przecież te wnioski wypełnić… to jest tysiące firm, ktoś to musi procedowaać, ale każdy dupa cicho… Siedzieli kurwa każdy ciuchotko jak sebixy gdy ktoś zapukał do drzwi a oni palili zioło. Nikt się jebany nie spruł na insta czy Youtube i nie powiedział – Ej słuchajcie, rząd polski chce rozdać 400 mln grajkom, a ja to pierdolę, bo choć jestem grajkiem to mam swój honor…Raperzy sie jarają, że milion zebrali na covid…a rząd lekkim chu… szykuje 400 mln. A ludzie nozyczkami maski wycinają z teczek na dokumenty kurwa jego mać.

Oficjalnie ogłoszono, że kasa będzie wydawana, zrobiła się awaria i hejt w sieci to nagle „o chuj Ci chodzi! Nie masz prawa mnie oceniać. Ja muszę pół miast utrzymać!”

Donald Tusk
10 miesięcy temu

***** ***

(▓▓▓(̅(_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅() ڪے
10 miesięcy temu
Reply to  Donald Tusk

BRAWO PIS

Pissing Cock
10 miesięcy temu
Reply to  Donald Tusk

Podej bal!

AnalnyKorekAKApomidorek
10 miesięcy temu

Wiedza kogo finansowac
Tak sie zdobywa wieksze poparcie

Rafal
10 miesięcy temu

Ciekawe czy kierowcy od ministra transportu tez dostana dotacje

xasasda
10 miesięcy temu

Mes nie dostał, chodzi o innego Schmidta, trębacza

Adam lat 8
10 miesięcy temu

Profesorze jesteś wielki! Może umówimy się na kawusię zbożową?

Berseker
10 miesięcy temu

Kończy waść wstydu oszczędź,polscy artysci qwa co za wstyd.

Docent Alistair Crowley
10 miesięcy temu

Smutek mnie ogarnia drogi profesorze gdy widze, iz ludzie nie rozumieja, ze cywilizacja jest zbudowana na kulturze. Tam gdzie powstaje kultura, szeroko pojeta, tam rodzi sie cywilizacja. Spolecznosc glamrapu nie pojmuje tego najwyrazniej. Pomimo to dwie banki dla mionsza to jakis skandal oraz ogromne nieporozumienie. Pozdrawiam Pana serdecznie.
Docent Alistair Crowley, Demokratyczna republika konga rok 1934

Popularne