Sprawdź nas też tutaj

Opublikowany

 

Małolat K2 & Młody ZB kontynuują promocję albumu Wysoko ponad stan, który ukazał się 10 sierpnia. Tym razem raperzy zaprezentowali teledysk do utworu „4 strony świata”. W refrenie udzieliła się Eve, a za produkcję odpowiada Mc Productions.

Na trackliście albumu „Wysoko ponad stan” znalazło się 16 premierowych nagrań, a wśród gości pojawili się Grm, Dąbek oraz Żyłka. Album można nabyć bezpośrednio u artystów na ich fanpage’u. Jest on także dostępny w skateshopach na terenie całej Anglii.

 
25 komentarzy

25
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
huj

No w końcu kurwa, ile można było czekać, gryzon już pewnie w paranoje popadł razem z cydżym

XDDDDDDD

SĄ I TE KURWY <3 GRYZOŃ, KOŃCZ SZYBCIEJ ZMIANĘ NA ZMYWAKU I WALCZ!

Moj czlowiek gryzon

Sam spierdalaj

beka

ciekawe czy kiedyś nawiną po angielsku jak w końcu mieszkają na wyspach. chociaż bym sie nie zdziwił jakby nie znali angielskiego XD

cydży

Watpie zeby znali no moze fuck, how do u do i hello albo i to nie jak oni zyja w hermetycznej patogrupie.Pewnie do sklepow chodza z translatorem.

beka

hał aj ken tejk kurwa

cydży

hał kurwa aj kurwa ken kurwa tejk kurwa

Sogun

Kkurwa dalej te łaki z wysp, co wy z nimi macie

cydży

Nie wierze, ja pierdole, patusy z karynami, czy kazdy poerd tego marginesu to news na gr. gryzon masz pole do popisu patusie. Jedziesz, ja ci juz nic nie odopwiadam bo nie mam sily i czasu na patologie.

Ziomskg

Polskie dresy w UK. Czarne buty, biale stare skarpety i rece szeroko.

PdW

Znowu te bez talencia…w czasie przerwy nagrali teledysk…albo rodzinę że wsi na zwiedzanie zabrali i przy okazji nakręcili..szkoda waszej kasy Youn ZjeB jesteś słaby masz kwadratowe rymy to nie 96

Prawdziwa Prawda .

Gryzon KRI aka Małolat K2 Grzegorz Ewiak podrabiana ruro , powiedz jak było na prawdę i jak jest chujozo , masz tyle kasy bo to flota z monopoly a żaden z Ciebie gangster raczej srankster , siedziałeś za majty kurwino wyruchałeś i biłeś 15 latkę , może i Pomidor i Popek to przekręty , ale nie robili i nie robią takich krzywych akcji jak Ty męska prostytutko nie mówiąc o twoich donosach na policji , szykuj parnik jak Pomidor z Waszką G i Kaczym wpadną na Ciebie to przerobią Cię na taką szmurę jak Eve do zobaczenia szmato !

Prawdziwa Prawda .

a Młody ZB miękka fajo , ból dupy bo Pomidor nie wziął cię do kawałka PKIUPZ przeciwko kurestwu i upadkowi zasad , za kręcenie afer Pomidor z Waszką i Kaczym was dojadą + bonusowo na Eve zrobią gangbang przedziurawiając jej kakao .

PdW

Oz kurwa Young ZjeB co Ci się z uchem stało wyglądasz jak syn kufona…tyle kasę tam zarabiasz weź zrób coś z tymi uszami…

Prawdziwa Prawda .

droga „Damo” a raczej szlaufie Ewe Ewunio „Szanuj kurwo damy!” „a jak dupy nie damy to się nie zgadamy” powiedz jak to jest mieć Tatusia klawisza pracujący w areszcie ? a zgrywać charakterniaczkę ? z Ciebie taka dama jak z Sashy Gray dziewica wypierdalaj do garów albo opierdalać pałę murzynom i kolegą z Piły ! i zapamiętajcie raz na zawsze pseudo raperzy „nie rapujcie kurwy nigdy” ! nie o takich słowach na pewno śniliście będziecie rury tu tępieni ! dziś zamykam licznik a wy Kurwy możecie zamknąć w końcu mordę !

gownojebane

skad oni sie kurwa urwali , jebane patusy , mam nadzieje ze kiedys jak beda wracali ze zmywaka i wpadna na czarne malpy to ich kurwa poowijaja wokol lamp jebane podludzia

anemia

Jak widzę Ta laske z dziara na udzie to już wiem że będzie chujowo co to za moda kurwa muszę się wydziabac bo to teraz modne. Zresztą rynek jest tak zajebany gównem że nie przebija się do 2025r. I będą musieli zjechać do Polski na Kuronia XD

Monar king

Kurwa gryzon serio uwieziony przez wscieklego szefa hindusa w skrzynce na owoce bez dostepu do neta 🙁 #freegryzon PDW PDSskrzynki!!!!

Wariat

Dobry kawałek

devx1

Ta laska sie tak smiesznie giba ze az nie moge ze smiechu, jeszcze z ta torba na cipie, kurwa przeciez tam by rzeczy na silownie weszly, a mialo byc na portfel..

Twojeimojemarzenia

Dovry klip

RDW Analorgia

elegancko! z każdym kawałkiem coraz lepiej, elo chłopaczyny z fartem

Gryzon kri

Kozaczek a jak!

xMisiax

Kukon z Deysem nagrywa a wy takie słabe kolabo wrzucacie
https://www.bankfotek.pl/image/2124699.jpeg

PRZEPISNANIEBIESKAWODEWKIBLU

GEJS POKAZUJE GDZIE MU SIE TEN BRZYDAL SPUSCIL… A OBOK PO LEWEJ TYP ODRYWA GLOWE BO AKURAT JAK OPIERDALAL KOLEDZE KNAGE TO ZORIENTOWAL SIE ZE ROBILEM ZDJECIE DLA PEWNOSCI OPARLEM SIE DUPA O DRZWI JAKIES FURY CO BY MNIE ZADEN PEDERASTA OD TYLU NIE ZASZEDL… TAK BYLO…

Popularne