Sprawdź nas też tutaj

News

MMA VIP 2: Niespodziewane zakończenie walki Psychotropa

Raper wszedł do oktagonu przy legendarnym freestyle’u Parisa Platynova.

Opublikowany

 

psychotrop mma

Alan “Psychotrop” Gruchała i Ryszard “Szczena” Dąbrowski, znany z programu Chłopaki do wzięcia zmierzyli się dzisiaj na gali MMA VIP 2 organizowanej przez Marcina Najmana. Wynik ich pojedynku miał niespodziewane zakończenie.

Psychotrop wyszedł do oktagonu przy legendarnym freestyle’u Parisa Platynova i od razu rzucił się na swojego przeciwnika z pięściami i nogami, a nawet próbował go obalić. Agresywna szarża rapera mogłaby się skończyć jego zwycięstwem, gdyby nie kontuzja, której doznał kilkadziesiąt sekund po rozpoczęciu walki. Nie mógł on kontynuować dalej pojedynku, który został przerwany przez sędziego. Zwycięzcą został zatem Szczena.





21 komentarzy
21 komentarzy
oceniany
najnowszy najstarszy
Inline Feedbacks
View all comments
Profesoooooooor Straaaapu Drill King Glamrapu
1 rok temu

CO ZA JEBANE DNO, PATOLA GONI PATOLE

JEBAĆ MISKA Z NADARZYNA JEBANEGO GRUBASA SAM BYM NALICZYŁ! TYP MA 60 LAT A ZACHOWUJE SIE JAKBY BYL JAKIMS DON CORLEONE, JEBAC CIE COVIDEM DO SPODU PIERDOLONY ŚMIECIU! HRRR HA TFUUUUUUU CI NA RYJ GRUBA KURWO!

ZERO KURWA SZACUNKU DO STARYCH PSEUDO GANGUSOW SPOD WARZYWNIAKA!

OSTATNI FILM 0:29 SRAKA PSYCHOTROPA WYGLADA NA NIEZLE POJEBANA, ZA TE KUDŁY BYM JĄ WYTARGAŁ I PRYCZYŁ W BRĄZ CAŁĄ NOC NA BRAVERANIE AZ BY JEJ Z DUPY KRWAWA SRAKA POLECIALA!

odpad glamerap
1 rok temu

nie spuszczaj się tak tutaj bo gówno z dupy ci wypadnie ależ tutaj jesteś kimś hahahahahaha w realu zwykła pizda życiowa.

qtafon
1 rok temu

Mało jest tak gejowsko- wieśniackich ksyw jak ,,misiek z nadarzyna”

Bubibi
1 rok temu
Reply to  qtafon

Misiek z Nadarzyna, Misiek z Nadarzyna,
może się okazja nadarzy na finał.
Misiek z Nadarzyna, z Nadarzyna Misiek,
gdy go zobaczyłem, to poczułem w majtach kisiel.

Mam zakola jak TPS
1 rok temu
Reply to  Bubibi

Podobno Misiek z Nadarzyna wypryczył w brąz Tedego. K.KOZAK na lajfie o tym mówił.

antypsychotrop
1 rok temu

tłusty ulaniec. po kolejnej minucie padl by na ryj z tym swoim brakiem kondycji i techniki

A Jezusowi Kazali Spać Znów
1 rok temu
Reply to  antypsychotrop

Ale patologia, ludzie z najniższych nizin społecznych jakie można sobie wyobrazić. Już nawet codziennie pijani bezdomni mają więcej ogłady i RiGCzu niż te pajace. W ogóle nie dziwi fakt, że dowodzi nimi ta pała Najman. Osoby, które wykupiły transmisję ViPMMA zaspokoją jakiegoś transa w życiu.

RuchardSzczekoscisk
1 rok temu

Psychotrop powinien po twarzy ciąc sie nozem nie po ciele jak to było do tej pory. Moze jego rodzice niech zaczna byc z niego dumni.

George Floyd
1 rok temu

Kurwa, co za patologia.

SeniorMafia
1 rok temu

1. Ricardo Quaresma
2. Ricardo Szczena
.
.
.
.
834. Ricardo Peja Andrzejewski

Japon WP
1 rok temu
Reply to  SeniorMafia

Kurwa Quaresma mój idol, szkoda że tylko w Porto mu szło, ale fałsz na pełnej chodził, lepszy fałsz to tylko raperzy w tekstach

jebana prujdupa
1 rok temu

oglądałem z rodzicami na kanapie, wszyscy byli wniebowzięci, nawet mój pies Fafik

oskar rampapam
1 rok temu

XDD dobrze jebac emo cioty

devx
1 rok temu

Kabaret

El Romano
1 rok temu

Ja pierdole. Ludzie za to płacą. Pora umierać.

Jasiu
1 rok temu

Wazne ze dali z siebie wszystko. Dobrze poogladac czasem takich gladiatorow bo to motywuje do dzialan zeby kiedys tez stanac w ringu jak oni. Sory … rozmarzylem sie

TEDZIK SLU
1 rok temu

Hahaha

Qba0gor
1 rok temu

Dupa psychola robi na showupie login SnuffPornGore69

Cyganskakurewka
1 rok temu

Trol cycaty a taka ma fajna emokurewke

Popularne