Sprawdź nas też tutaj

News

MOR W.A – PIERWSZY UTWÓR OD 4 LAT!

Opublikowany

 

Po kilku latach przerwy Mor W.A. ponownie wchodzi do studia i nagrywa nowy kawałek.

Tytuł utworu to „Korzenie”.Okazja do nagrania nadarza się podczas pobytu Łyskacza w kraju. Zespół poważnie myśli nad całym albumem, a ten track jest jego zwiastunem.

 

Już dzisiaj Łyskacz, Wigor, Peper i DJ MINI’ster zagrają w klubie Urban Garden (dawny Butiklub) na ul. Przeskok 2 w Warszawie. Start o godz. 21 Będzie to pierwszy koncert zespołu w pełnym składzie od pięciu lat.

 

 

Mor W.A. „Korzenie” prod: Kaerson

 
28 komentarzy

28
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
Gandzior

Niebawem kręcę teledysk do tego kawałka, czekajcie cierpliwie!

POGARDA

SOBIE PRZYPOMNIELI O RAPIE… KOLEJNI… Szacunek za tworczosc ale niedlugo Magik z grobu wyskoczy, bo rap sie dobrze sprzedaje…

hejter

Wodogłowie zawasze spoko nic sie nie nauczył rapować.

Eminem

Jebać sezonowców

Gandzior

Dokładnie! Tylko „Gorące wersy płoną”

SEXPERT

WASZKA G >>>>>> morwa

NA CHUJ WRACAACIE JEBANE WACEKI?

sidneyphillips

0 propsuje Morwę od lat, ale 0 progresu rzeczywiscie

Glowa

Wiem, jest moda na powroty ekip co zdychają z głodu
by muzyka dla pieniędzy, miała pomóc wyjść z kłopotów
Wielcy obrońcy Hip Hopu , Wielcy kurwa hiphopowcy…

KEBSON

wigorowi się zdarzyło za życia pare dobrych zwrotek.

moko

nie nauczyli sie rapowac dalej … maja zero flow. Slabę

Ale wole to i tak nież wacków jak chada , rpk

mary jane

nie podoba mi się bit.

mezoSLUgang

to wypierdalaj

karnykutas

To samo powiedzialem twojej starej, gdy oznajmila, ze nie polknie spermy i mam sie jej zjechac do ucha.

Wesolek

A ja kocham Mary i kazdy, kto przeciwko niej, ten przeciwko mnie:))
Piekny dzien:)

mary jane

kurwa, następny?

ojtamojtam

Ciagle ten sam:) Nie zabronisz mi Cie kochac i chuj:)

owcak

Afro Kolektyw zostawił ich w tyle. Pozdr dla tych, co wiedzą OCB 😉

beka z tucznika

hahaahahaah afrokolektyw rap prosto z getta

ehehhe

HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHA

Dżedaj

zajebiste

sgshsfs

Bardzo dobry kawałek szkoda ze tak dlugo nie działali bo mor WA zawsze zajebiste!

torian

Z całym szacunkiem dla chłopaków z MOR.W.A. Teraz każdy chłopaczek na osiedlu nawija lepiej od nich. Mam olbrzymi sentyment bo jak wychodziła ich pierwsza płyta to miałem z 17-18 lat ale teraz jest to asłuchalne. Wack mc’s po prostu.

madmike

Ty chyba nie masz pojęcia oczym piszesz.. za ksiazki w poniedziałek masz sprawdzian z przyrody

torian

Coś ci się pomyliło synku.

madmike

Morwa zawsze na propsie! oby wiecej takich ekip :))

Janusz Pawlak DrÓgi

propsy

Tytus Asfalt

Zajebisty kawałek na dobrym klasycznym bicie. naprawdę nie odstają

.,,

m,,,,,mmm,,,,

Popularne