Sprawdź nas też tutaj

teledysk

Mr. Polska i Paluch prezentują Sknerusa Mckwaczora

„Twoje crew robi skłony po mydło, gdy wytwórnia smaruje dildo”.

Opublikowany

 

Mr. Polska prezentuje kolejny klip z tracklisty MAKE MONEY & CRASH CARS. Tym razem to teledysk do utworu Sknerus Mckwaczor, w którym gościnnie udzielił się Paluch.

Po sukcesie i pokryciu się złotą płytą krążka Bajki na dobranoc, artysta zaprezentował fanom drugi wydany w Polsce album. Na nowym wydawnictwie rapera znalazło się czternaście kawałków, a gościnnie udzielili się – Malik Montana, Kabe, Karolina Stanisławczyk, Alberto, Paluch, Puri & FY.

Płyta jest pełna klubowych bangerów, których można było spodziewać się po artyście, jednak MAKE MONEY & CRASH CARS jest wyjątkowe ze względu na charakterystyczną mieszankę kilku gatunków. Na nowym materiale Mr. Polska pokazuje inną stronę swojej osobowości, a nawet ośmiela się o wiele bardziej, opowiadając osobiste historie. MAKE MONEY & CRASH CARS oznacza życie chwilą, upadanie i podnoszenie się, bez oglądania się za siebie.

Twoje crew robi skłony po mydło
Gdy wytwórnia smaruje dildo
Chciałeś startu na drodze po milion
A zostało ci tylko na piwko
Robię koła do kwadratu, nie chcę nigdy więcej szefów
Walczę tu o własny status, a nie premie dla prezesów
Bo jesteś za mały na branżę i już cię dymają jak szmatę

Jak nie idzie to podpiszesz papier, więc nie gadaj, że nie chodzi o kasę (suko) – rapuje Paluch.

 
39 komentarzy
39 komentarzy
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
Sentino
3 miesięcy temu

Ja będąc tutaj na południu Hiszpanii mogę się z tego tylko śmiać. Ten wasz wymyślony kryminalny background nie robi wrażenia na ludziach znających ten świat od kulis. Na dobrą sprawę wykręcacie afery dobrym ludziom, a sami nadajecie na siebie. W kręgach w których się obracam nie ma takich sytuacji. Moi przyjaciele siedzą za naszą grupę. Nigdy nikt nie podawał imion, ksywek i szczegółów. Ja jestem z trochę innego środowiska, trochę inaczej wychowany. Mnie ukształtowało środowisko kryminalne Berlina, gdzie rządzą klany muzułmańskie. De facto mój przyjaciel Farid ma kontrolę nad wschodnią częścią miasta. To nie są złodzieje katalizatorów do których pucują się wasi idole z polskiej rapgry, tylko ludzie z półświatka robiący duże pieniądze na poważnych interesach. W takim środowisku trzeba umieć się zachować, o czym wy nie macie pojęcia. You wouldn’t last a day in my shoes. Peace!

Gierek
3 miesięcy temu
Reply to  Sentino

Nie zaciskaj pasa, zaciśnij pięść! Szanuj życie takim, jakim jest!!!

Borys
3 miesięcy temu
Reply to  Sentino

Na dobrą sprawę de facto to jebał cie profesor trapu migomatem

Adam Szczecin
3 miesięcy temu
Reply to  Sentino

Sentino :Policja Ratunku Policja!
Sentino: mnie wychowało środowisko kryminalne Berlina

;D japrdle hahahaha

Cwelinio
2 miesięcy temu
Reply to  Sentino

Halo policja to twoja nowa ksywka, jebał pies twojego ojca że cię spłodził

B. O. R. Biuro Opierdalania Rodzynek
3 miesięcy temu

Co za cwel. Ledwo kilka godzin krytykował gasgsta pseudo rap, a teraz sam się kreuje na szefa…co za kurwa populistyczna. Bita mameja.

Pisanie pisemek do pisu prosząc ich o kaskę, a potem krytykowanie ich pod publikę w kawałkach jest gorsze niż to wasze schylanie się po mydło, ciotuchny.

J.D. Jaber
3 miesięcy temu

Ale bym was nakurwiał bezlitosnie jagbym was spotkał syny kurew.

Wlodi
3 miesięcy temu

Paluch biuro ochrony rapu jesteś hipokryta tylko hajs się liczy

Pogromca kurew
3 miesięcy temu

Co to za karłowaty niedorozwój?

Ulung
3 miesięcy temu

Daj już spokój Paluch, co ty już chłopie odpierdalasz…. Ajjj szkoda bo byłeś na propsie kolo

Hehadło
3 miesięcy temu

Ha! Już dawno mówiłem, że paluch to pedały. Nawet ksywkę ma od wkładania sobie palca w dupe

SKURWYSYN JEBANY
3 miesięcy temu

BARDZO WYRAFINOWANE METAFORY, WSTYD TO KURWA PRZED KIMKOLWIEK PUŚCIĆ

TEDE
3 miesięcy temu

Miałem kiedyś taką sytuajcę, że lataliśmy po osi jeszcze kiedy numer raz siadał z przodu w furze a nie w kurniku z tyłu.
No i złapaliśmy się niechcący w wwa z palcem bo on wtedy u bilona wydawał.
Japierdole jak zamieniliśmy trzy słowa to myślałem, że albo ma w chuj dobrego towaru w nosie albo potrzebuje jakiegoś pyrowegotranslatora. Ja jebie cisnął wtedy po fokusie i niby zbiliśmt pione ale kurwa ludzie. Ostatni absurdalny go wyjaśnił a wy dalej po koncertach latacieXDDDD

Armia Krajowa
3 miesięcy temu

Beka że Paluch nagrywa takie kurewstwo z takimi kondonami a potem dalej uważa się za prawilniaka xD polski rap w pigułce

Pakuj Hemingeja
3 miesięcy temu
Reply to  Armia Krajowa

Polskie co? Rapu już nie ma, tylko jebane
hipho-polo

Kozanostra
3 miesięcy temu

Paluch schyli się jak sokół po każde mydło.

diler z bloku
3 miesięcy temu

Kolejne pociski w powietrze, teraz w strone PIHa i w sumie większość raperów jak Włodi. Przypominam, że paluch sam poszedł do dill gangu bo był sushi masterem. W OGÓLE DAWAĆ TAKIE PRZYTYKI NAGRYWAJĄC Z MR POLSKA TO JEST DOPIERO POZERKA! Mniejszy przypał nagrać z discopolowcami

Afc
3 miesięcy temu

Stara radziecka kurwa – paluch, nagra z każdym kto dobrze posmaruje

CCCPaluch
3 miesięcy temu

„Twoje crew robi skłony po mydło
Gdy wytwórnia smaruje dildo” – dzieci Palucha muszą być dumne z takiego mądrego taty…

Rocco Siffredi
3 miesięcy temu

Rafalala przeruchala polowe polskich raperow, gdy oni sie schylali w wannie po mydlo. Bez smarowania czegokolwiek.

Hetman Analu
3 miesięcy temu

Wolność dla spawaczy!

Jebac profesora trapu i sentino brudnym fiutem po twarzy

Lara90
3 miesięcy temu

Kiepskie..

Czekoladowa rozgwiazda
3 miesięcy temu

Ogólnie jebać większość raperów ale jak to rozumieć? Branża muzyczna jak wiele innych branż jest pełna hien które wyzyskuja niedoswiadczonych noobow nie znających swoich praw, żerując na taniej sile roboczej dla swoich zysków. Jeśli jeszcze zastanawiacie się czemu w tym państwie jest tak hujowo to palec właśnie dał wam częściowa odpowiedź. Huj z pomocą mniej doświadczonym którzy wkraczają na ścieżkę kariery żeby warunki były uczciwe dla wszystkich i każdy miał godne warunki zatrudnienia. Najlepiej ich wyśmiac że dają się wykorzystywać swojemu pracodawcy, przy okazji chwaląc się że ja oto odniosłem sukces samodzielnie i jestem kowalem swojego losu a ty pracuj za minimalną, bo jesteś frajerem. Jakie to polskie

Pyry bez sosu
3 miesięcy temu

Ale że co,że paluch nawija o sobie??

EroKMP-WdoA i w nos.
3 miesięcy temu

DiscoPieluch i MR. Krasnal

Pieluch sie sprzedał, a krasnal to z gieta nie wystaje.

Eminem
3 miesięcy temu

Tylko porno oglądajcie!

Kronk Leosia
3 miesięcy temu

MR.Polska to ten wyższy?

Erekcjonalny
3 miesięcy temu
Malwinka
3 miesięcy temu

Jaki debil ekipa debili dno tylko się zesrać na klatę dziwkom za kasę

Adam
3 miesięcy temu

paluch komunistyczny śmieciu, pluję ci na mordę

Pyry bez sosu
3 miesięcy temu

Kurwa dildosy BORu będą sprzedawać!!! Te używane przez raperów,będą kolekcjonerskie!! Twój idol miał go tam!!!

kukuryku
3 miesięcy temu

paluch grzebaluch i holenderski karakan

Black metal hedge
3 miesięcy temu

Cudowny szary deszczowy dzień. Dziś wieczorem będą idealne warunki do bicia hiphopowych pedziów. Będą mroczne żniwa. Ave!

Yeti z cgm
3 miesięcy temu

ty debilu to nie 2005 żeby ktoś sie na to nabrał, tutaj kazdy szkaluje rap i hiphopowych debili więc poszukaj atencji gdzie indziej z tym wtornym gownem

Trzy paski na dresie amfetamina w pakiecie
3 miesięcy temu

Te brudas nie popierdoliło się coś tobie? Wpierdolu dawno nie obleciałeś? *Jeb z bani w nos*
A teraz dajesz wszystko z kieszeni i stąd wypierdalasz *low kick na nogę* raz dwa raz dwa klaszcze i ciebie tutaj niema brudzie hhh tfuuu *klask* BUuu! *front kick na klatę*

Góźdź
3 miesięcy temu

Tej brudasie jebany, kiedy koszulke zmieniales, a portki, juz nie muwie o butach, zima lato a ty w glanach brudasie zajebany. Do blota na łudstok do brudasów marsz.

SKURWYSYN JEBANY
3 miesięcy temu
Reply to  Góźdź

GLANY WYGLĄDAJĄ NAJLEPIEJ ZE WSZYSTKICH BUTÓW, A NIE JAKIEŚ KURWA JORDANY CZY INNE SOFIKSY DLA BEZGUŚCI O APARYCJI SEBKA Z OSIEDLA

Popularne