News
MTV VMA 2022 rozdane – lista zwycięzców
Nicki Minaj z honorową nagrodą za wkład w kulturę.
Ubiegłej nocy w Prudential Center w New Jersey odbyła się gala MTV Video Music Awards 2022. W rolę gospodarzy wcielili się LL Cool J, Nicki Minaj i Jack Harlow. Nie zabrakło również elektryzujących występów, na scenie pokazali się m.in. Eminem, Snoop Dogg, Lizzo, Blackpink, Marshmello, Måneskin i Bad Bunny, Red Hot Chilli Peppers i wspomniana Nicki Minaj.
Kto zgarnął statuetki za najlepsze teledyski roku? Triumfował Jack Harlow z czterema nagrodami. Tuż za nim uplasowali się Lil Nas X oraz Taylor Swift, którzy odebrali po trzy wyróżnienia. Nicki Minaj otrzymała honorową nagrodę za wkład w kulturę, Video Vanguard Award, a z kolei Global Icon Award powędrowała do rockowej grupy Red Hot Chili Peppers.
TELEDYSK ROKU, prezentowane przez Burger King®
- Doja Cat – „Woman” – Kemosabe Records / RCA Records
- Drake ft. Future & Young Thug – „Way 2 Sexy” – OVO/Republic
- Ed Sheeran – „Shivers” – Atlantic Records
- Harry Styles – „As It Was” – Columbia Records
- Lil Nas X, Jack Harlow – „INDUSTRY BABY” – Columbia Records
- Olivia Rodrigo – „brutal” – Geffen Records
- Taylor Swift – „All Too Well” (10 Minute Version) (Taylor’s Version) – Republic Records
ARTYST(K)A ROKU
- Bad Bunny – Rimas Entertainment
- Drake – OVO/Republic
- Ed Sheeran – Atlantic Records
- Harry Styles – Columbia Records
- Jack Harlow – Generation Now / Atlantic Records
- Lil Nas X – Columbia Records
- Lizzo – Atlantic Records
PIOSENKA ROKU
- Adele – „Easy on Me”
- Billie Eilish – „Happier Than Ever”
- Doja Cat – „Woman”
- Elton John & Dua Lipa – „Cold Heart (PNAU Remix)”
- Lizzo – „About Damn Time”
- The Kid Laroi & Justin Bieber – „Stay”
DEBIUT ROKU, prezentowane przez EXTRA® Gum
- Baby Keem – Columbia Records
- Dove Cameron – Disruptor Records / Columbia Records
- GAYLE – Atlantic Records / Arthouse Records
- Latto – Streamcut / RCA Records
- Måneskin – Arista Records
- SEVENTEEN – PLEDIS Entertainment/Geffen Records
PUSH PERFORMANCE ROKU
- wrzesień 2021: Griff – „One Night” – Warner Records
- październik 2021: Remi Wolf – „Sexy Villain” – Island Records
- listopad 2021: Nessa Barrett – „i hope ur miserable until ur dead” – Warner Records
- grudzień 2021: SEVENTEEN – „Rock With You” – PLEDIS Entertainment / Geffen Records
- styczeń 2021: Mae Muller – „Better Days” – Capitol Records UK
- luty 2022: GAYLE – „abcdefu” – Atlantic Records / Arthouse Records
- marzec 2022: Shenseea – „R U That” – Rich Immigrants / Interscope Records
- kwiecień 2022: Omar Apollo – „Tamagotchi” – Warner Records
- maj 2022: Wet Leg – „Chaise Longue” – Domino Recording Company
- czerwiec 2022: Muni Long – „Baby Boo” – Supergiant Records LLC / Def Jam Recording
- lipiec 2022: Doechii – „Persuasive” – Top Dog Entertainment / Capitol Records
NAJLEPSZA WSPÓŁPRACA
- Drake ft. Future & Young Thug – „Way 2 Sexy” – OVO/Republic
- Elton John & Dua Lipa – „Cold Heart (PNAU Remix)” – EMI / Interscope Records
- Lil Nas X, Jack Harlow – „INDUSTRY BABY” – Columbia Records
- Megan Thee Stallion & Dua Lipa – „Sweetest Pie” – 300 Entertainment
- Post Malone & The Weeknd – „One Right Now” – Mercury Records / Republic Records
- ROSALÍA ft. The Weeknd – „LA FAMA” – Columbia Records
- The Kid LAROI & Justin Bieber – „STAY” – Columbia Records
NAJLEPSZY TELEDYSK POPOWY
- Billie Eilish – „Happier Than Ever” – Darkroom / Interscope Records
- Doja Cat – „Woman” – Kemosabe Records / RCA Records
- Ed Sheeran – „Shivers” – Atlantic Records
- Harry Styles – „As It Was” – Columbia Records
- Lizzo – „About Damn Time” – Atlantic Records
- Olivia Rodrigo – „traitor” – Geffen Records
NAJLEPSZY TELEDYSK HIP-HOPOWY
- Eminem & Snoop Dogg – „From The D 2 The LBC” – Shady / Aftermath / Interscope Records
- Future ft. Drake, Tems – „WAIT FOR U” – Freebandz / Epic Records
- Kendrick Lamar – „N95” – pgLang / Top Dawg Entertainment / Aftermath / Interscope Records
- Latto – „Big Energy” – Streamcut / RCA Records
- Nicki Minaj ft. Lil Baby – „Do We Have A Problem?” – Young Money / Cash Money / Republic Records
- Pusha T – „Diet Coke” – G.O.O.D. Music / Def Jam
NAJLEPSZY TELEDYSK ROCKOWY
- Foo Fighters – „Love Dies Young” – RCA Records
- Jack White – „Taking Me Back” – Third Man Records
- Muse – „Won’t Stand Down” – Warner Records
- Red Hot Chili Peppers – „Black Summer” – Warner Records
- Shinedown – „Planet Zero” – Elektra Music Group
- Three Days Grace – „So Called Life” – RCA Records
NAJLEPSZY TELEDYSK ALTERNATYWNY
- Avril Lavigne ft. blackbear – „Love It When You Hate Me” – Elektra Music Group / DTA Records
- Imagine Dragons x JID – „Enemy” – KIDinaKORNER / Interscope Records
- Machine Gun Kelly ft. WILLOW – „emo girl” – Bad Boy / Interscope Records
- Måneskin – „I WANNA BE YOUR SLAVE” – Arista Records
- Panic! At The Disco – „Viva Las Vengeance” – Fueled By Ramen / Elektra Music Group
- Twenty One Pilots – „Saturday” – Fueled By Ramen / Elektra Music Group
- WILLOW, Avril Lavigne ft. Travis Barker – „G R O W” – MSFTSMusic / Roc Nation Records
NAJLEPSZY TELEDYSK LATINO
- Anitta – „Envolver” – Warner Records
- Bad Bunny – „Tití Me Preguntó” – Rimas Entertainment
- Becky G X KAROL G – „MAMIII” – Kemosabe Records / Sony Music Latin / RCA Records
- Daddy Yankee – „REMIX” – Republic Records
- Farruko – „Pepas” – Sony Music US Latin
- J Balvin & Skrillex – „In Da Getto” – Sueños Globales, LLC /Universal Music Latino / Asylum Records UK
NAJLEPSZY TELEDYSK R&B
- Alicia Keys – „City of Gods (Part II)” – AKW
- Chlöe – „Have Mercy” – Parkwood Entertainment / Columbia Records
- H.E.R. – „For Anyone” – RCA Records
- Normani ft. Cardi B – „Wild Side” – Keep Cool/RCA Records
- Summer Walker, SZA & Cardi B – „No Love (Extended Version)” – LVRN / Interscope Records
- The Weeknd – „Out Of Time” – XO / Republic Records
NAJLEPSZY TELEDYSK K-POP
- BTS – „Yet To Come (The Most Beautiful Moment)” – BIGHIT Music / Geffen Records
- ITZY – „LOCO” – JYP Entertainment
- LISA – „LALISA” – YG Entertainment / Interscope Records
- SEVENTEEN – „HOT” – PLEDIS Entertainment/Geffen Records
- Stray Kids – „MANIAC” – JYP Entertainment
- TWICE – „The Feels” – JYP Entertainment
VIDEO FOR GOOD – NAJLEPSZY TELEDYSK ZE SPOŁECZNYM PRZEKAZEM
- Kendrick Lamar – „The Heart Part 5” – pgLang / Top Dawg Entertainment / Aftermath / Interscope Records
- Latto – „P*ssy” – Streamcut / RCA Records
- Lizzo – „About Damn Time” – Atlantic Records
- Rina Sawayama – „This Hell” – Dirty Hit
- Stromae – ”Fils de joie” – Mosaert Label / The Darkroom / Interscope Records
NAJLEPSZY WYSTĘP W METAVERSE
- BLACKPINK The Virtual | PUBG – YG Entertainment / Interscope Records
- BTS | Minecraft – BIGHIT Music / Geffen Records
- Charli XCX | Roblox – Atlantic Records
- Justin Bieber – An Interactive Virtual Experience | Wave – Def Jam
- Rift Tour ft. Ariana Grande | Fortnite – Republic Records
- Twenty One Pilots Concert Experience | Roblox – Fueled By Ramen / Elektra Music Group
NAJLEPSZY TELEDYSK DŁUGOMETRAŻOWY
- Billie Eilish – „Happier Than Ever: A Love Letter to Los Angeles” – Darkroom / Interscope Records
- Foo Fighters – „Studio 666” – RCA Records
- Kacey Musgraves – „star-crossed – Interscope Records” / MCA Nashville
- Madonna – „Madame X” – Interscope Records
- Olivia Rodrigo – „driving home 2 u” – Geffen Records
- Taylor Swift – „All Too Well” (10 Minute Version) (Taylor’s Version) – Republic Records
NAJLEPSZE ZDJĘCIA
- Baby Keem & Kendrick Lamar – „family ties” – Columbia Records
- Camila Cabello ft. Ed Sheeran – „Bam Bam” – Epic Records
- Harry Styles – „As It Was” – Columbia Records
- Kendrick Lamar – „N95” – pgLang / Top Dawg Entertainment / Aftermath / Interscope Records
- Normani ft. Cardi B – „Wild Side” – Keep Cool / RCA Records
- Taylor Swift – „All Too Well” (10 Minute Version) (Taylor’s Version) – Republic Records
NAJLEPSZA REŻYSERIA
- Baby Keem & Kendrick Lamar – „family ties” – Columbia Records
- Billie Eilish – „Happier Than Ever” – Darkroom / Interscope Records
- Ed Sheeran – „Shivers” – Atlantic Records
- Harry Styles – „As It Was” – Columbia Records
- Lil Nas X, Jack Harlow – „INDUSTRY BABY” – Columbia Records
- Taylor Swift – „All Too Well” (10 Minute Version) (Taylor’s Version) – Republic Records
NAJLEPSZA DYREKCJA ARTYSTYCZNA
- Adele – „Oh My God” – Columbia Records
- Doja Cat – „Get Into It (Yuh)” – Kemosabe Records / RCA Records
- Drake ft. Future & Young Thug – „Way 2 Sexy” – OVO / Republic Records
- Kacey Musgraves – „simple times” – Interscope Records / MCA Nashville
- Lil Nas X, Jack Harlow – „INDUSTRY BABY” – Columbia Records
- Megan Thee Stallion ft. Dua Lipa – „Sweetest Pie” – 300 Entertainment
NAJLEPSZE EFEKTY
- Billie Eilish – „Happier Than Ever” – Darkroom / Interscope Records
- Coldplay X BTS – „My Universe” – Atlantic Records
- Kendrick Lamar – „The Heart Part 5” – pgLang/Top Dawg Entertainment/Aftermath/Interscope Records
- Lil Nas X, Jack Harlow – „INDUSTRY BABY” – Columbia Records
- Megan Thee Stallion & Dua Lipa – „Sweetest Pie” – 300 Entertainment
- The Kid LAROI & Justin Bieber – „STAY” – Columbia Records
NAJLEPSZA CHOREOGRAFIA
- BTS – „Permission to Dance” – BIGHIT Music/Geffen Records
- Doja Cat – „Woman” – Kemosabe Records / RCA Records
- FKA twigs ft. The Weeknd – „Tears In The Club” – Atlantic Records
- Harry Styles – „As It Was” – Columbia Records
- Lil Nas X, Jack Harlow – „INDUSTRY BABY” – Columbia Records
- Normani ft. Cardi B – „Wild Side” – Keep Cool / RCA Records
NAJLEPSZY MONTAŻ
- Baby Keem & Kendrick Lamar – „family ties” – Columbia Records
- Doja Cat – „Get Into It (Yuh)” – Kemosabe Records / RCA Records
- Olivia Rodrigo – „brutal” – Geffen Records
- ROSALÍA – „SAOKO” – Columbia Records
- Taylor Swift – „All Too Well” (10 Minute Version) (Taylor’s Version) – Republic Records
- The Weeknd – „Take My Breath” – XO / Republic Records
GRUPA ROKU
- Blackpink
- BTS
- City Girls
- Foo Fighters
- Imagine Dragons
- Måneskin
- Red Hot Chili Peppers
- Silk Sonic
PIOSENKA LATA
- Bad Bunny & Chencho Corleone – „Me Porto Bonito”
- Beyoncé – „Break My Soul”
- Charlie Puth – „Left and Right (feat. Jung Kook of BTS)”
- Doja Cat – „Vegas (from the Original Motion Picture Soundtrack Elvis)”
- Future ft. Drake, Tems – „Wait for U”
- Harry Styles – „Late Night Talking”
- Jack Harlow – „First Class”
- Kane Brown – „Grand”
- Latto x Mariah Carey – „Big Energy (Remix) ft. DJ Khaled”
- Lizzo – „About Damn Time”
- Marshmello x Khalid – „Numb”
- Nicki Minaj – „Super Freaky Girl”
- Nicky Youre & Dazy – „Sunroof”
- Post Malone with Doja Cat – „I Like You (a Happier Song)”
- ROSALÍA – „BIZCOCHITO”
- Steve Lacy – „Bad Habit”
ALBUM ROKU
- Adele – 30
- Bad Bunny – Un Verano Sin Ti
- Billie Eilish – Happier Than Ever
- Drake – Certified Lover Boy
- Harry Styles – Harry’s House
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
News
Raperzy wracają do freakfigtów. 4 ciekawe ksywki na gali Clout 6
Dwóch raper pojawi się w klatce po raz pierwszy.
Zbliża się gala, na której znów będziemy mogli zobaczyć kilku reprezentantów hip-hopu. Włodarze Clout MMA zaprosili do współpracy cztery ciekawe ksywki.
Filipek do Ciosa: „Nie jesteś do końca sprawny umysłowo”
Filipka zestawiono z Adrianem Ciosem. Raper uważa, że jego przeciwnik jest potrzebny we freakfightach, ale też mówi o nim, że nie jest do końca sprawny umysłowo. Filipek jest pewny wygranej, ale też zastanawia się, z czego jego rywal spłaci karę, jaką nałożyła na niego federacja.
– Jaką pracę zacznie wykonywać Adrian, żeby spłacić karę umowna nałożoną na niego przez Clout za podpisanie się z inną federacją, pomimo ważnego kontraktu? – pyta raper z Milicza.
Ważka G chce zrobić rywalowi dziury w głowie
Obecność Ważki G na gali freakfightowej to spore zaskoczenie. Autor słynnego kawałka „Życie ostre jak maczeta” porzucił rap i zdobył niedawno pierwsze sukcesy w boksie. Doświadczenie fighterskie więc ma. Jego rywalem będzie Sequento.
– Będziesz miał dziury w głowie porobione tymi pięściami – mówił podczas pierwszej konferencji do swojego oponenta Ważka.
Kaczor BRS wygra z Najmanem?
Jeżeli Kaczor BRS nie uderzy w ciąg alkohlowy może być to jeden z ciekawszych pojedynków gali Clout 6. Raper nie został wpuszczony na konferencję, bo był niedysponowany z powodu przyjęcia zbyt dużej ilości środków odurzających. Z Najmanem spotkali się dopiero na backstage’u i doszło między nimi do przepychanki.
– Rozj***ę ci łeb – powiedział Kaczor do El Tosterona, który go popchnął.
@glamrap Najman zdenerwował się na Kaczora BRS #cloutmma #kaczorbrs #marcinnajman #glamrap
♬ oryginalny dźwięk – GlamRap.pl – GlamRap.pl
Koziołek – z freestyle’u do klatki
Jeżeli nie znacie Koziołka to czas nadrobić zaległości. To całkiem popularny freestyle’owiec, który od czasu do czasu również rapuje. Koziołek to prawilny reprezentant sceny wolnostylowej, którego nie bez przyczyny zestawiono właśnie z Szachtą. Szykuje się walka o szacunek.
Gala Clout MMA 6 odbędzie się 5 października w Arenie Jaskółka w Tarnowie.
Clout MMA 6 – pełna karta walk
- Adam „AJ” Josef vs Dawid „Crazy” Załęcki & Wojciech „Rekordzista” Sobierajski
- Zbigniew Stonoga vs Krzysztof „Detektyw Rutkowski” Rutkowski
- Bartosz Szachta vs Jarosław „Koziołek” Kozieł
- Małgorzata „Goha Magical” Zwierzyńska vs Marianna Schreiber
- Denis Labryga vs Patryk „Wielki Bu” Masiak
- Agata „Fagata” Fąk vs Hejterka
- Nikola „Nikita” Biela vs Natalia „Natalisa” Sadowska
- Marcin Najman vs Maciej „Kaczor BRS” Kaczmar
- Filip „Filipek” Marcinek vs Adrian Cios
- Alan Kwieciński vs Piotr Bomba
- Damian „Waszka G” Kubiszewski vs Przemysław „Sequento” Skulski
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
Branża youtube’owa czeka od wielu dni na film Boxdela, tymczasem Tede również zapowiada, że „olbrzym idzie”. Co szykuje warszawski raper?
Tede jest w trakcie promocji nowego wydawnictwa „Vox Veritatis”, na którego preorder wciąż czekają fani. Na profilach rapera pojawiła się teraz enigmatyczna zapowiedź „#olbrzym_idzie”. TDF informuje, że pasek naładowania wskazuje 98 procent. Jest to oczywiste nawiązanie do gry, którą obecnie Boxdel prowadzi przeciwko Sylwestrowi Wardędze.
Olbrzym Tedego ma nadejść 15 września, czyli już w najbliższą niedzielę. Raper prawdopodobnie ogłosi tego dnia reedycję albumu „Kurt Rolson” oraz koncert z okazji 10-lecia. Wiemy już więc dlaczego TDF postanowił posługiwać się w tym wypadku słynnym już hasełkiem „olbrzym idzie”. W czasach wydawania płyty „Kurt Rolson” raper miał sporą nadwagę. Dodatkowo lubi on także bawić się w tzw. real time marketing, a nawiązanie do jednej z największych afer na polskim Youtube to ciekawy smaczek promocyjny.
Innym olbrzymem, który ujawnił się w ostatnich dniach jest także Bedoes:
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
News
Lil Wayne rozżalony, że wybrano Kendricka Lamara zamiast jego
Po stronie Weeziego stanęło kilku wykonawców.
Na Super Bowl ma wystąpić Kendrick Lamar, co spotkało się z ożywioną dyskusją. Lil Wayne w końcu zabrał głos na ten temat.
Jay-Z jako współorganizator jest oskarżany, że kierował się osobistymi preferencjami podczas wyboru gwiazdy, która wystąpi w przerwie na Super Bowl. Po stronie Lil Wayne’a stanęli Nicki Minaj, Master P. oraz Birdman.
– To zabolało. Bardzo zabolało. Wiecie, o czym mówię. To bolało ogromnie. Obwiniam siebie za to, że nie byłem mentalnie przygotowany na rozczarowanie i za to, że automatycznie, mentalnie umieściłem siebie w tej pozycji. Jakby ktoś mi powiedział, że to moje miejsce. Obwiniam siebie za to – powiedział na transmisji live Lil Wayne.
– Myślałem, że nie ma nic lepszego niż to miejsce, ta scena, ta platforma w moim mieście, więc to bolało ogromnie, ale wy jesteście niesamowici. Było mi przykro, że nie dostałem tej szansy, ale kiedy poczułem się źle, przypomnieliście mi, że jestem niczym bez was… i to jest niesamowita rzeczywistość. Tak jak powiedziałem, to mnie złamało i próbuję się pozbierać – dodał.
Natomiast Kendrick Lamar po ogłoszeniu, że to on wystąpi, napisał krótko: „Wybrali właściwą osobę”. Oznacza to, że uważa się on za najlepszego kandydata, żeby wystąpić 9 lutego w Nowym Orleanie.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
Album „The Death of Slim Shady (Coup De Grâce)” Eminema wreszcie jest dostępny na CD. Wydanie LP trafi do sprzedaży 25 października. Dodatkowo w sieci pojawiła się wersja deluxe wydawnictwa z nowym singlem promującym dzieło.
Album w wersji deluxe nosi tytuł „The Death of Slim Shady (Coup De Grâce): Expanded Mourner’s Edition”. Rozszerzona wersja zawiera cztery nowe utwory. Singlem promującym nową wersję jest „Fuel (Shady Edition)” featuring Westside Boogie & Grip:
Wyczekiwany przez fanów dwunasty album Eminema doczekał się wersji fizycznej. Trzy miesiące po premierze w serwisach streamingowych i sklepach z digitalem „The Death of Slim Shady (Coup De Grâce)” pojawiło się w sprzedaży na CD. 25 października ukaże się wersja LP.
„The Death of Slim Shady (Coup De Grâce)” debiutowało na szczycie zestawienia Billboardu, detronizując święcącą triumfy Taylor Swift. Wydawnictwo pojawiło się dotychczas w ośmiu wydaniach listy Billboard 200.
Album jest następcą wydanego w 2020 roku „Music to Be Murdered By”. Na krążku gościnnie pojawili się m.in. Skylar Grey, Jelly Roll, JID, Big Sean i BabyTron, a za produkcje odpowiadają m.in. Dr. Dre, Luis Resto, Foulmouth i sam Eminem. „The Death of Slim Shady” to koncept-album, a sam autor zaleca słuchanie krążka w kolejności jak z tracklisty. Tekstowo to Eminem – i Slim Shady – w szczytowej formie.
Eminem był jedną z gwiazd tegorocznej gali MTV Video Music Awards. Artysta wykonał na scenie medley złożony z singli „Houdini” i „Somebody Save Me”. Ten pierwszy uhonorowano dwiema statuetkami – dla najlepszego teledysku hip-hopowego i za najlepszą reżyserię.
W kawałku „Houdini” raper odwołuje się do swojego klasycznego singla „Without Me” z 2002 r. „Zgadnij, kto wrócił, kto znów wrócił / Shady znowu tu jest, powiedz znajomym” – słyszymy w nowym singlu. Wyprodukowany przez współpracującego z Eminemem od lat Luisa Resto „Houdini” zawiera cytaty z utworu „Abracadabra” Steve Miller Band, natomiast w tekście raper nawiązuje do Megan Thee Stallion i głośnego swego czasu incydentu, w wyniku którego artystka została postrzelona.
Teledysk jest bezpośrednim nawiązaniem do wspomnianego „Without Me”. Po przejściu przez tajemniczy portal Eminem z 2002 roku ląduje w przyszłości. W zrealizowanym w komiksowym stylu klipie gościnnie wystąpili m.in. 50 Cent, Pete Davidson, Dr. Dre, Snoop Dogg i Alchemist, ponadto zobaczymy w nim dwóch Eminemów – współczesnego i tego sprzed ponad dwóch dekad.
„Houdini” to kolejny wielki hit w bogatej karierze artysty. Utwór na samym Spotify zgromadził już blisko 400 mln streamów, a liczba wyświetleń teledysku przekroczyła 150 mln.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
News
Young Leosia i Bambi pokazały, jak śpiewają bez autotune’a
Jak brzmią bez wtyczek dwie najpopularniejsze raperki w kraju?
Young Leosia i Bambi oodniosły niewątpliwy sukces komercyjny. Sukces, który prawdopodobnie nigdy nie byłby możliwy, gdyby nie magiczna wtyczka o nazwie autotune. W sieci ukazało się właśnie nagranie, gdzie możemy usłyszeć w pełnej krasie ich umiejętności wokalne.
Zarzuty wobec Young Leosi, że falszuje na koncertach, pojawiły się już w 2022 roku. O ile jeszcze w studiu można przykryć pewne niedoskonałości w głosie sztuczkami aranżacyjnymi, to podczas występów na żywo jest z tym znacznie trudniej. Jednak trudno stwierdzić, żeby w jakikolwiek sposób zaszkodziło to jej karierze, bo cały czas jest na nią hajp i skoro wtedy nie spadł, to i raczej teraz jej to nie grozi.
Natomiast do tej pory nie mogliśmy się przekonać jak to wygląda u Bambi. Jej fani dostali właśnie prezent w postaci nagrania ze studia, gdzie słyszymy jej prawdziwą barwę głosu. Jak to wygląda w praktyce możecie ocenić sami, jednak ostrzegamy, że słuchacie na własną odpowiedzialność.
Poniżej wideo:
@glamrap Young Leosia i Bambi bez autotune'a. #glamrap #youngleosia #autotune ♬ dźwięk oryginalny GlamRap.pl
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
Obecność Norbiego na ostatnim „Hotelu Maffija” w Międzyzdrojach była zaskakująca. Od samego artysty dowiadujemy się, że nagrał on razem z Żabsonem i Tombem wspólny numer.
Norbi wziął udział w projekcie wytwórni SBM Label, ale jego utwór nigdy się nie ukazał. Okazuje się, że nagrał on z Żabsonem i Tombem kontynuację swojego największego hitu „Kobiety są gorące”.
– Zaprosili mnie. Pojechałem tam, żeby nagrać „Kobiety są gorące” w nowej wersji. Nagrałem to z Żabsonem. Szkoda, że to nie wyszło, bo to świetna wersja. Żabson zrobił kawał świetnej roboty. Wzięli kawałek sampla z oryginału. Świetnie to zrobili. Był tam jeszcze Tomb. Uważam, że powstał świetny kawałek. Mam go cały czas w telefonie – mówi Norbi w kanale Zero.
Czy kawałek „Kobiety są gorące 2” kiedykolwiek ujrzy światło dzienne? Norbi chciałby, żeby tak się stało, bo według niego to bardzo dobry numer. Nie jest on jednak osobą decyzyjną w tej kwestii.
Poniżej wideo:
@glamrap Norbi x Żabson x Tomb nagrali "Kobiety są gorące 2". #tomb #żabson #norbi #hotelmaffija #glamrap ♬ dźwięk oryginalny GlamRap.pl
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
-
News3 dni temu
Young Leosia i Bambi pokazały, jak śpiewają bez autotune’a
-
News3 dni temu
Sobel ma problemy z zamówieniem zestawu Bambi w Maku
-
News4 dni temu
Organizatorzy koncertu Smolastego odpowiadają jego managerowi
-
News2 dni temu
Marcin Najman atakuje pijanego Kaczora BRS
-
News1 dzień temu
Tede bawi się w Boxdela i robi odliczanie: „Olbrzym idzie”
-
News1 dzień temu
Polski raper zmarł po zabawie w punchdown. Jest wyrok
-
News5 dni temu
Jakub Żulczyk we współpracy z Kaz Bałagane
-
News2 dni temu
Eminem w końcu trafił na płytę CD