Sprawdź nas też tutaj

News

N.W.A. ZNÓW RAZEM NA SCENIE

Opublikowany

 

Zespół reaktywuje się na najbliższym festiwalu Coachella.

Guns N'Roses oraz LCD Soundsystem zapowiedzieli, że w tym roku reaktywują się na corocznym festiwalu w Indie w Kalifornii, jednak nie oni jedyni. Ice Cube powiadomił, że dojdzie do ponownego pojawienia się na scenie legendarnej grupy N.W.A. – Mamy kilka asów w rękawie – stwierdził raper w rozmowie z The Talk Friday promując najnowszy film ze swoim udziałem "Ride Along 2". – To będzie lekcja historii od Ice Cube'a i N.W.A. – dodał.

 

Asem w rękawie Ice Cube'a mają być "wyjątkowe wizualizacje". Nie wiemy co się pod tym kryje, jednak zagraniczne serwisy informują o możliwości pojawienia się na scenie hologramu nieżyjącego Eazy-E. Podobnie jak miało to miejsce w 2012 roku, gdzie obok Snoop Dogga i Dr. Dre pojawiła się wizualizacja Tupaca Shakura.

 
23 komentarze

23
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
mnfrom

a zgrywus to kurwa

tetee

ja pierdole, ze ktos zwraca uwage na te cyganska kurwe

mnfrom

kurwa, bo ten chuj żyje w moim kraju

pytam sie, jakim prawem?

cyceikrew

jak pedały pokroju jakuzy mogą żyć, to czemu brudasy nie mogą? takie czasy
multi kulti

Konto05

[img]https://fotowrzut.pl/tmp/upload/BSMMP72ZEH/1.jpg[/img]

Serce Zawiercia

A kogo obchodzą te wacki od tedego ?
nawet sam Tede i jego ekipa wiedzą że trzeba ich jebać
i koszulkami to promują
[img]https://glamrap.pl/images/stories/f2/tdf_8988456.jpg[/img]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=urdPpyLesmE[/youtube]

Konto05

[img]https://fotowrzut.pl/tmp/upload/UX2GOHZ1N5/1.jpg[/img]

mery christmas

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=JdSmzS1Fklk[/youtube]

CROPPWARRIOR

kozakuwa ku rwa jebac was skurwysyny

BEZBEKKKK

DOBRY WIECZOR COS SIE..
[img]https://i.ytimg.com/vi/JRsbzoZn_Mw/hqdefault.jpg[/img]

BEZBEKKKK

COS SIE POPSULO I NIE BYLO MNUE SLYCHAC
[img]https://i.ytimg.com/vi/JRsbzoZn_Mw/hqdefault.jpg[/img]

BEZBEKKKK

SZKODA GADAC, SZKODA STRZEPIC RYJA

kefir Naturalny

NWA NA DOZYWOTNIM
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=9vAmKdgrLf8[/youtube]

BEZBEKKKK

NIE WARTO BYLO.. NIE WARTO BYLO ZROBIC NIC
WY GLUPIE CHUJE WY
[img]https://i.ytimg.com/vi/jjaOtKp2Rpk/hqdefault.jpg[/img]

EjSi Dissi

Hajsu brak na lambo mercy, promocja nowych gównoprodukcji bierze w łeb, więc ponawijamy stare kawałki w starym składzie. Co prawda po latach prostytuowania dawnej zajawki zabrzmi jak autodiss, ale millenialni fani olschoolowej jazdy łykną ten kabaret, idealny na youtube party. I do tego laserowa projekcja Johna Lennona opierdalającego kukurydzę ASAP Yamsowi i twerkujący Kylo Ren, bawełniane rokoko.

KRÓL RAPU

ZAMNIJ POSZCZE PEDALE, BO CO NARAM DO PASZCZY.

NIE ZNASZ SIĘ

KURWA TY IDIOTO AJDHAIH ASICSA S A SFHSDHA FHS TYLKO NWA KRS ONE I OSTR DAHFBF SKJADHJASFJDBFJBd CO ZA CIOTA DHFBSDJBHSVADVFDSVFFJSADF TY KUTASIE SADSFJHAFHJADVFSVDHFVSDHVFDS PEDALE JHSAGDFHG AGSDFHDAGSFASD NIE ZNASZ SIĘ

FLUX

A WEŻ TY SIĘ KURWA ROZPĘDŹ I PIERDOLNIJ BARANA W ŚCIANĘ

Jerzyk

Kedy razem Hades i Diox

eluno

[img]https://popcrush.com/files/2012/05/tupacshot300.jpg[/img]

AASF

A BEDZIE MAGIK ? Y TO ZNACZY TUPAK?

JEBACWIEPRZOWNIKA

Ej ziomki co to za morda, którą wklejacie do 3/4 screenów. I nie chodzi mi o wieprza ani o penera tylko tego przyjeba w czapce.

kbmerg

ciekawe, jak sobie poradza z niggaz4life, gdyz wiele z tamtych trackow bylo dosc ekhm… dziwnych. bekowe przyspiewki country o wielkosci instrumentu pomieszane z kawalkami i gwaltach, mordach na pracownicach brukowych i… pedofilii? choc straight outta tez mialo dziwne, czy tez nietypowe dla nwa, momenty.

zapomina sie, ze ta grupa w pierwszym wzgledzie byla dosc typowa jak na lata 80-te. elementy gangsta i obyczajowosci pojawily sie dopiero pozniej. w koncu w pierwszym skladzie byli arabian prince i krayzie d („panic zone”).
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Xx_JQe6THkM[/youtube]

pozniejszy sklad z ice cubem, dre i yella tez nie mial zbyt silnego street cred’u. ice byl bodajze studentem lub nawet absolwentem, a dre i yella ekhem… jesli sie slyszalo dissow od eaziego lub „cowards in compton” to wiadomo, jaka mieli przeszlosc.

Popularne