Sprawdź nas też tutaj

News

Najbardziej niedocenieni raperzy według Janusza Walczuka

„On pewnie nie przekona do siebie młodzieży – ja kupuję w całości”.

Opublikowany

 

Janusz Walczuk zadebiutował właśnie w SBM Label albumem zatytułowanym po prostu „Janusz Walczuk”. Krążek zdobywa bardzo dobre recenzje, a Bartłomiej Ciepłota dał mu notę 8/10. – Dłuższy czas brakowało mi takiego luzu w polskim rapie. Kiedy wszyscy spięci, sztucznie obniżonym głosem, maltretują drillowe produkcje, Yah00 przebiera w chillout type beat. To jak się ten materiał wyróżnia, stanowi jego największy atut. Wokalnie i technicznie wszystko się tutaj zgadza, ja nie mam więcej żadnych pytań. Na ten moment, najciekawsze wydawnictwo spod szyldu SBM w 2021 roku. – czytamy w recenzji.

Janusz Walczuk w najnowszym wywiadzie bardzo chętnie wypowiada się na temat kolegów z branży. Kto jest według niego najbardziej niedocenionym raperem pod względem umiejętności?



Myślę, że Beteo. A spoza ekipy? Borixon. To koleś, który jest tutaj od zawsze i niezmiennie pisze ciekawie. Ma charakterystyczny dryg. Czuć chemię, bo jego rzeczy nie są robione na odpierdol. Co jeszcze ostatnio zwróciło moją uwagę? Drillowa płyta Kaczego. Tam jest takie akcentowanie, jakby on pochodził z Wysp. Długo tam przebywał i to słychać. Mało kto potrafiłby tak polecieć w Polsce. Pomimo tego, że on pewnie nie przekona do siebie młodzieży – ja kupuję w całości „Drill Prawda Kumple”. Wiesz, kto jeszcze do pewnego momentu pozostawał niedoceniony? Białas. Pamiętam, jak czytałem na Glamrapie recenzję „Eklektyki” Queby. Jego zwrotkę z „Open Bar” oceniono wtedy w kategoriach średniej krajowej. Tymczasem Beezy był najlepszym polskim raperem już w 2013 roku, kiedy chłopaki nagrywali „Stage Diving”. Ale poznano się na jego talencie dopiero trzy lata później przy „H8M4”. – tłumaczy Janusz w rozmowie z Markiem Fallem dla Newonce.

Kluczowe jest to, żeby coś zatrzymywało cię przy zwrotkach. Tak jest z Taco Hemingwayem, który wychował się poza Polską i ja słyszę u niego trochę inny akcent. Nowe rzeczy Żabsona są poukładane jak łamigłówka. Mr. Polska to świetny przykład na to, jak realizować tu zachodnie podejście. U niego występują polskie słowa, ale teksty brzmią, jak napisane w innym języku. Kolejny jest Malik Montana. Światowe standardy są obecnie wprowadzane na całego na naszej scenie. – dodaje.

Z recenzją płyty Janusza zapoznacie się tu: Janusz Walczuk „Janusz Walczuk”: Spore zaskoczenie.



22 komentarze
22 komentarzy
oceniany
najnowszy najstarszy
Inline Feedbacks
View all comments
Mam zakola jak TPS
1 rok temu

XD co to za mega łaczysko

Profesor_Nauk
1 rok temu

Jeszcze nie wiek czy pamiętacie takiego niedocenionego rapera co się nazywał 14 letni Cheetos co wyglądał jak Harry Potter po wylewie i nagrywał jakieś emo kawałki o miłości. Hahah

Fufacz
1 rok temu
Reply to  Profesor_Nauk

I jeszcze był ten promowany przez Bajorsona z downem. Graco GMN co śpiewał o tym jak to w kraju przejebane. Pewnie jego stary siedzi na zmywaku w UK a stara podciera dupy niemcom i mu nakładli tanich głupot do głowy.

Kozlebro
1 rok temu
Reply to  Fufacz

Dokładnie! Za rządów PiS Polska wstaje z kolan. Gospodarka ma się jak nigdy dotąd. A to że sobie parę Juleczek nie wyskrobie gówniaka z pizdy po bolcowaniu..Kogo to obchodzi

Odb
1 rok temu

Najbardziej podniecający dukacze według Janusza Walikończuka

kredensik
1 rok temu

Ta morda tego walczuka powoduje u mnie chec zesrania sie! A to nie jest dobre, zwlaszcza, ze komora jest dawno pusta. Robilem dwojke juz dzis z rana, a patrzac na morde tego gnojka chce mi sie znow.

rozpierdalator
1 rok temu
Reply to  kredensik

ryj do podcierania dupy razem z tym kurwa Hodakiem jak na nich patrze to mi sie automatycznie chce srać Kurwa

Adwokat Diabła
1 rok temu

JA PIERDOLE SOLAR I BIAŁAS OPŁACAJĄ NAWET RECENZJE NA GLAMRAPIE A KIEDYŚ ŚMIAL SIĘ Z BRANŻY JAKA JEST OCHYDNA A TERAZ SAMI ROZPIERDALAJĄ JĄ W NAJGORSZY SPOSÓB HODUJĄC TAKICH BADYLAŻY JAK TEN JANUSZ SRALCZUK KOLEJNA PACYNKA BEZ TALENTU NA SIŁE PROMOWANY ALE POLAKI I TAK ZJEDZĄ TO GÓWNO I WYSRAJĄ CO NAJMNIEJ 2 RAZY. POLACY TO KOPROFILARZE!!!

Pogromca kurew
1 rok temu

Typ zrobił loda wszystkim, wg niego wychodzi że Polski rap to jest sztos, a wszyscy wiemy ze gowno jak sam Walczak

Łapserdak
1 rok temu

Śmiali się 9 lat temu z Pikeja, a dzisiaj te kolorowe pizdy nagrywają tak samo spedalony rap i zbijają na tym kokosy

PejaTVN
1 rok temu

Co to kurwa jest jakiś Janusz Walczuk do chuja ?

Codeina
1 rok temu
Reply to  PejaTVN

To taka ksywką artystyczna dla zmyłki. Tak naprawdę gość nazywa się Wanusz Jalczuk.

Naczelnik
1 rok temu

Co to za ścierwo w ludzkiej skórze? Niech tak nie chwali, bo potem nie da rady lizać lodzików dla zainteresowanych.

zbychu faja
1 rok temu

Kto to kurwa jest Janusz walczuk

Redakcja glamrap
1 rok temu

Cennik promocji na glamrap:

– pakiet Janusz W.: 200PLN;

– pakiet Sebastian F.: 500PLN;

– pakiet JanoPW: 100PLN;

– pakiet Ten Preston: 0PLN;

– pakiet Step: pakiet mef;

– pakiet Sentino: 2500PLN/miesiąc + 50PLN/ dzień za plusy, utykanie i komentarz nawyżej oceniany + próbki z iPerfumy i noszone ciuchy Ginechy i Gucci dla Bartka C.

Głowa brodatego facia
1 rok temu

Najbardziej niedocenieni to Rogal DDL, CMAZ LSO i Wiktor Wu

Hobbit z shire
1 rok temu

,,hip hop ma dzielić a nie łączyć”
Ta a w tej bajce jebały was smoki
Na sam widok tego koczkodana aż się prosi o połamanie nosa w kilku miejscach
W ogóle co ta po udarowa pokraka tam mamrocze? bo chyba zdezaktywowało mi mózg

Hobbit z shire
1 rok temu
Reply to  Hobbit z shire

Łączyć a nie dzielić* kurwa już nawet podświadomość mu chce wpierdolić

HAHA BECZKA
1 rok temu

CHŁOP CHYBA UCZĘSZCZAŁ NA LEKCJE DO PALUCHA I UCZYŁ SIĘ JAK SIE LIŻE DUPE INNYM RAPEROM

#ODZYSKAMYHIPHOP
1 rok temu

Kolejny sztuczny produkt wytworzony na potrzeby promowania innych sztucznie wytworzonych produktów. Nie jesteś częścią sceny Hip Hop tak jak gamonie i tęczowe niuskulowe disko cioty które żeś wymienił. Wtfu na was kurwy!

#odzyskamyhiphop

Popularne