Sprawdź nas też tutaj

video

Najlepsze Rapsy zawsze tu grane są

Opublikowany

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=UcCSuUCz4FY

Czaszka CSA – Kolejny szczebel ft Maniek MNK (5)STYL ŻYCIA

 

Przesłał: WOJSODA


25 komentarzy
25 komentarzy
oceniany
najnowszy najstarszy
Inline Feedbacks
View all comments
Kamczak
10 lat temu

Każdy kiedyś zaczynał ^^

ja
10 lat temu

ale nie w taki sposób jak on 😀

łun
10 lat temu

to coś w stylu „997 ten numer to kłopoty”

Pelsond
10 lat temu

Okładka lepsza niż u kamerzysty

Cysiek
10 lat temu

CZASZKA CSA to chyba ktos z rodziny KONUSA PCK a na pewno jego szkola rapowania!

Dżasta
10 lat temu

Co za flow, co za rymy, co za wokal ;D łałłłł jak mnie uszy bolą!!!

Danke
10 lat temu
Mastamc
10 lat temu

juz niedlugo diss z kula

HUEHUEHUE
10 lat temu

nie wiem z czego się śmiać, widać, że ziomek zaczyna i kocha to co robi i nie siedzi jak tępaki z glamrapu tylko krytykujac

propsy dla ziomeczka

baba na rowerze
10 lat temu

jakbym mial takie bity to bym polecial jak doniu za najlepsych czsow ale to bylo dawno i nie prawda tak wiec lece z gownem

hahah
10 lat temu

Kuźwa wiedziałem, że on tu kiedyś wyląduje. Chłopak chodzi do gimnazjum, do którego ja kiedyś uczęszczałem. Beka z niego !

sdaasdasdas
10 lat temu

ale chujówka ja pierdole, zero beki

Asvalt
10 lat temu

Czy oni wszyscy muszą mieć ksywy w stylu cośtam i 3 litery?

hahaha
10 lat temu

Słabe, Ale wiadomo każdy kiedyś zaczynał….
Na pewno lepsze niż ten kurwa PiTeR hahaha

Byle do przodu młody:):):)

CZASZKA CSA KURWO
10 lat temu

i chuj, że każdy zaczynał. Nie znaczy to, że musi wstawiać ten syf na yt

Ja
10 lat temu

jedzie z pusto głowo kurwy!

GRUBY GRUBAS
10 lat temu
Reply to  Ja

JAK COP ROBO

Strzał
10 lat temu

Ziomeczek ma pasje, widzialem na fejsie jego komete i pisał że zmienia sprzęd i inaczej podejdzie do życia.

Czaszka CSA Kurwy!!!
10 lat temu

[quote name=”CZASZKA CSA KURWO”]i chuj, że każdy zaczynał. Nie znaczy to, że musi wstawiać ten syf na yt[/quote]

Za ten Nick chuj ci w dupe szmato
Będziesz jebany do końca życia i co ty na to??

Pies cie jebał tak jak Tuwim może znasz ale,
Niestety to jest mesalias dla psa

Przyjedź do KW to sie leszczu sprawdzimy!!!

Blelele
10 lat temu

Ty ziomek wyżej rozjebałeś system.

DOWAHS
10 lat temu

Spoko jest ten komentarz 2 piętra wyżej, dobrze wam tak hejterzy!

Szfagier swego Brata
10 lat temu

Jebać to, że ma słabą jakość, ma ambicje. Jebać leszczy co go cisną, jestem po jego tronie, a ten 2 fajna zwrotka!

Jebać Czaszkę
9 lat temu

Chujowe wszystko , takie pewnie jak autor tekstu ;/
No ale co tam „Poznałem dobili kiedy otworzyłem przeglądarkę „
W internecie jest najwięcej debili pokroju Czaszki CSA 😉
Nagrywane zapalniczką ;/
Najpierw to wy nauczcie się wyraźnie mówić a dopiero potem Rapować , śpiewać 😛

Jebać ciebie!
8 lat temu

Chuj ci w ryj, ten nademną, teraz progress niewiarygodny ! 😀

Ziombel 123
8 lat temu

[quote name=”Strzał”]Ziomeczek ma pasje, widzialem na fejsie jego komete i pisał że zmienia sprzęd i inaczej podejdzie do życia.[/quote]

Zmienił, zajebiście teraz nawija 😀

Przynajmniej dla mnie

P.S. to nie mainstreem, ale jest spoko 😀

Popularne