Sprawdź nas też tutaj

News

Największy youtuber świata rapuje na bicie chłopaka z Katowic

Youtuber i polskie studio gier wydają drugą część wspólnej gry.

Opublikowany

 

PewDiePie to obecnie najpopularniejszy youtuber na świecie, którego kanał subskrybuje aż 110 mln osób. Oznacza to, że jest to największy indywidualny youtuber w historii serwisu. Obecnie szwedzki twórca jest na etapie promocji drugiej części mobilnej gry Poopdie, którą tworzy wspólnie z Polakami. Od kilku dni pracują oni nad teledyskami, które mają być rapową reklamą gry.

Kawałek PewDiePie jest inspirowany gangsta rapem i trapem, a za jego produkcję odpowiada Piotr Surmacz, chłopak z Katowic, który jest również współtwórcą gry Poopdie.

Sama gra to druga część mobilnego Poopdie – rpg, za który odpowiadają PewDiePie i krakowscy programiści gier wideo Bulbware. Pierwsza odsłona gry pojawiła się w grudniu 2019 roku, a wspomniany wcześniej Piotr Surmacz odpowiada w niej m.in. za ścieżkę dźwiękową.

 
29 komentarzy
29 komentarzy
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
Sokół pali frana
3 dni temu

W koncu cos o rapie

hahamil kakakanczar dziadzio
3 dni temu

Zrób świece wnusiu

YEBAĆ p0lki glamrapowicz nr 1
3 dni temu

Kiedy jakaś patologia coś odp***doli, kradzież, pobicie, alkoholizm, zdrady itp. naprawdę dużo rzeczy można tu wymieniać
p0lka zawsze powie – to nie jego wina to wina społeczeństwa, trzeba mu pomagać, wspierać , nie wolno stygmatyzować , to wina środowiska w jakim się wychował, bieda, toksyczni rodzice

Ale jest jedna zbrodnia której p0lka nie usprawiedliwi, która jest w 100% winą tej osoby
bycie nieśmiałym frajerem
p0lka zawsze powie – to twoja wina, powinieneś się sam ogarnąć, to że byłeś wychowany w patologii i biedzie nic nie znaczy bo wszystko siedzi w twojej głowie , to ty musisz wyjść do ludzi bo nikt ci nie pomoże, musisz popracować nad sobą

Z czego to wynika ? nie wiem

Profesor_Nauk
3 dni temu

Wchodzę dzisiaj przed pracą do sklepiku (spóźniony, bo mi się przysnęło po budziku) i już przed wejściem widzę stoi Toyota Corolla. Rocznik 1990 może i niżej, nie wiem w jakich latach produkowali. Na pewno ta najstarsza.No i już wysiadając słyszę ze środka sklepu zamieszanie, zachrypnięte głosy. I ja już wiem, że prędko tego sklepu nie opuszczę ale musowo coś zjeść w robocie. Wchodzę, łapię szybko co mi potrzebne z nadzieją że może się wkleje w kolejkę chociaż przed jednego. No ni chuja, jakby tylko na to czekali, już stoją gęsiego. Czterech. Nie chcę mi się opisywać każdego po kolei. No wieśniaki w obdartych ciuchach, kudły każdy w inną stronę, mordy spalone słońcem. I nie wiem kurwa, możecie sobie myśleć że ja teraz zmyślam ale przysięgam że to prawda. Chłop co stał przede mną miał we włosach jakieś takie grudki. Nie wiem czy z cementu czy z tynku. No ale kurwa. Godzina 7 rano, to raczej wątpię że zaczęli robotę od świtu a teraz przyjechali na zakupy na przerwę. Kurwa chłop zwyczajnie musiał tak spać i się zwyczajnie kurwa nie mył po chuj wie ilu godzinach na jakiejś budowie. No i klasycznie już przy kasie pół godziny bo się zastanawia jakie szlugi i jak już wszystko miał to jeszcze przekalkulował fundusze i dobrał do tego setkę lubelskiej. Ja pierdole. Jebać pijaków.

Kebab
3 dni temu
Reply to  Profesor_Nauk

Jebac cię

Imię*
3 dni temu

Kiedy stream z wanny Rafalali?

AferaJest
3 dni temu

Największy youtuber świata zatrzymany za bicie chłopaka z Katowic

Beka
3 dni temu
Reply to  AferaJest

Miuosha ktoś uderzył?…. przecież to antysemityzm!

PDW
3 dni temu

Najpopularniejszy wśród zjebów genetycznych i dzieci

Ziominho
3 dni temu
Reply to  PDW

No dzieci to przeciez zjeby genetyczne

Ziominho
3 dni temu

Lepszy od 99% sceny rapowej w Polsce. Propsy dozgonne!

Odbycik
3 dni temu

Największy trans świata faluje na fiucie chłopaka z Katowic
Sex worker i polskie studio wanienek wydają drugą część wspólnej kąpieli.

Facio od krabów
3 dni temu

Niby najpopularniejszy a nie znam łaka

Analfaberto
3 dni temu

xD

Profesor Trapu Chuj Glamrapu
3 dni temu

To jedynie oznacza że ty jesteś wackiem

Twoja stara dziwka
3 dni temu

wypierdalaj podszywie pierdolony twoja stara kurwa

XD
3 dni temu

Nk ciekawe kto go ogląda oprócz normików i dzieciaków xD

juhas
3 dni temu

Dzięki tej informacji zmieniłem swoje życie.

juhas
3 dni temu
Reply to  juhas

od dziś walę lewą ręką

H w języku hiszpańskim nie istnieje
3 dni temu
Reply to  juhas

Jako mańkut od zawsze wale lewą i nie kminie jak można wgl być w stanie walić prawą xD

Pelson, ten którego nikt nie zna
3 dni temu

WyDuPieł najpopularniejszy gej na świecie

Odb
3 dni temu

Największy debil świata duka na pycie swojego chłopaka z Katowic

Janusz Pawlacz
3 dni temu

I chuj 🙂

Profesor_Nauk
3 dni temu

Noo jeszcze brakuje żeby powiedział że polska to najpiękniejszy kraj i koniecznie musi odwiedzić bo nigdy nie był i że zawsze szanował Katowickich artystów i polaczki mają orgazm. Naród wybrany hehe.

Warka Strong
3 dni temu

Właśnie obsysa chuja chłopaczka z Katowic z bilami

Listonosz
3 dni temu

„Największy” ? Czyli jaki- najgrubszy, najwyższy czy najbardziej dopakowany?

Król sedesów
3 dni temu
Reply to  Listonosz

Kurwo największy, co tłumaczą dalej w „artykule” o największej liczbie subów jak solo youtuber.

Marek mostowiak
3 dni temu

Kurwa ale na tym portalu denne poczucie humoru macie xd

Fazi
3 dni temu

Peja to najlepszy raper na świecie

Popularne