Sprawdź nas też tutaj

teledysk

Niemiecki raper gościem Merghaniego

Merghani zapowiada nową płytę.

Opublikowany

 

Merghani to polski wokalista, raper, autor tekstów, a także dobrze prosperujący YouTuber. W trakcie swojej kariery współpracował już z takimi artystami, jak: Young Multi (Pytasz mnie), Beteo (Domki na drzewach), MIYO, Zeamsone (Jungla). Teraz przyszedł czas na kolejny materiał!

Nowy singiel nosi tytuł BÓL i jest to energetyczny, chwytliwy klubowy kawałek, który ma szansę zdecydowanie zdominować playlisty na parkietach.

Cały ból znika dziś, kiedy płyniesz w moich żyłach. Czas nie da nam żadnych wspomnień. Chcę czuć twój smak, więc pokaż mi, jak zabijasz ból! – rapuje Merghani.

W nagraniu gościnnie udzielił się także Kronkel Dom, niemiecki raper polskiego pochodzenia, który jest znany m.in. z kawałków: Nase voll, Bella Hadid i London Gangs. Równo z premierą kawałka wystartował również preorder debiutanckiego albumu Merghaniego pt. 9:20 AM. Znajdziecie go na: merghani.pl. W przedsprzedaży dostępne dwie wersje pakietów z płytą oraz merch – bluza, koszulka i case na telefon.

 
19 komentarzy
19 komentarzy
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
PejaTVN
1 rok temu

Kto gościem kogo ? Znowu jakieś youtubery robią karierę w rapie ? Fazi dawaj mu wypierdol luja

Umyj zeby po seksie
1 rok temu

Niemiecki kanclerz austriackiego pochodzenia gościem Mussoliniego
„Böl dupy”

Odb
1 rok temu

Hitlerowski dukacz gościem Spermaniego

EJ TY KOLO! NA 100% JEBAĆ PODSZYWA
1 rok temu

EJ CHUJE DO SZCZANIA, CZEKAM W CHUJ NA KOLEJNĄ PORCJĘ PRAWDZIWEGO RAPU OD MERGHANI. WSZYSTKIE PŁYTY STOJĄ W ORGINALE NA PÓŁECZCE!

Dario
1 rok temu

Co wy zjeby z redakcji nam zapodajecie? Nam, poważnym ludziom. Odpaliliście to gówno nim popełniliście artykuł? Co ci piosenkarze mają wspólnego z rapem ja się pytam? Niedługo włączę glamrap a na głównej będzie Roksana Węgiel kurwa jego mać. A poszli mi w pizdu z tą pedaliadą!

Remik aka wini ty kurwa gruby debilu
1 rok temu
Reply to  Dario

Roksane to bym ruchal w chuuuuuj!!!

Facio od krabów
1 rok temu

Mega łaczyska

Pissing Cock
1 rok temu

Gdy lecisz z głośników niesiesz uszom ból…

Kapota x Małolat K2
1 rok temu

Slyszalem, że margarini w obciąganiu ma rekordowy wynik

krysztalowyksiaze
1 rok temu

jaka ta laska z reklamy na gorze jest oblesna , zmiencie ten baner

EJ TY KOLO!!!!
1 rok temu

EJ CHUJE DO SZCZANIA, CZEKAM W CHUJ NA KOEJNĄ PORCJĘ RIL RAPU OD VIKI GABOR. WSZYSTKIE PŁYTY W ORGINALE STOJĄ NA PÓŁECZCE.

EJ TY KOLO!!!!
1 rok temu
Reply to  EJ TY KOLO!!!!

ZNOWU CI CHUJOZO JEBIE W CYMBAŁ?PODRABIANCU JEBANY?

Remik aka wini ty kurwa gruby debilu
1 rok temu
Reply to  EJ TY KOLO!!!!

Przetrzepalbym ta cygańską ślumpre!

Biuro Ochrony Rapu
1 rok temu

Gut Szajse.

.........
1 rok temu

Przecież to jest Poziomka z Piździchowa

Ojciec Margaryniego
1 rok temu

wypierdalać z tym gównem!!!!!!!!!! pojebało was ? glam rap wrzuca totalne dno . co ta kurwa ma wspólnego z ta kultura..

żENADA
1 rok temu

MC Hitler freat. Gebels – Mocne Uderzenie prod. GrossDeustchland

dariau(@dariau)
1 rok temu

Cześć- Zapraszam na nowy portal społecznościowy dla dorosłych!
Znajdziesz tam osoby na szybkie sex spotkania lub na wyskok na imprezke!
Wystarczy wejść aktywować konto i juz randkować! https://erooo.pl

dariasd(@dariasd)
1 rok temu

Szukam miłego i kulturalnego faceta Homo na sex spotkania lub stały zwiazek w wieku od 21 do 45lat.
Mam na imię Adam lat 27,

Zainteresowany? wiecej o mnie znajdziesz tutaj https://erooo.pl
Wyszukaj mnie po niku: Ada napisz do mnie i spotkajmy sie!

Popularne