Sprawdź nas też tutaj


News

NOWY TRACK OD FLOW I WDOWY

Opublikowany

 

Nowy utwór od Flow i Wdowy!

  Niespodziewanym prezentem zaskoczyły nas Panie Flow i Wdowa! Mimo doskonałego SoDrumatica serwującego kinetyczny bit w utworze przeważa zdecydowanie kobieca energia.

 

Reprezentantki Alkopoligamia.com mają dosyć pouczających ich facetów i swoją irytacje przekuły na świetny track, który możecie odsłuchać i ściągnąć za darmo z oficjalnego profilu wytwórni na soundcloudzie.

 

Kolejny raz Wdowa i Flow pokazały, że chemia między nimi jest potężna, a obserwacje jednej uzupełniają punchline’y drugiej. „Pan dobra rada!!!” już w sieci, a jeszcze więcej atrakcji przyniesie występ autorek tego numeru na imprezie „A pamiętasz jak ?”.
Kolejna edycja słynnych warszawskich melanży poświęcona będzie Paniom. Spodziewajcie się dużo „dziewczyńskiego” rapu i krótkich występów utalentowanych, polskich wykonawczyń czarnej muzyki. Flow i Wdowa na pewno tam będą!

 

     Flow & Wdowa – Pan Dobra Rada prod. SoDrumatic by Alkopoligamia.com

 

 

Flow feat. Wdowa „Pan Dobra Rada!!!”
tekst, śpiew: Flow
tekst, rap: Wdowa
produkcja: SoDrumatic
gitary: Maciek Miechowicz

foto: Joanna Szutkowska
make-up: Paula Celińska
stylizacja: Patrycja Fitzet

 
21 komentarzy

21
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
hejhej

to ta co zjada 90% polskich raperów

PALECWDUPIE

Tak zjada

omen

czy ona nie miała zakończyć karierę ? czego się nie robi dla hajsu

mrrrrrr

Chuj z tym… Wdowa, zorganizuj sylwestra z Toba i Flow, daje milion!

elowelo

Hujowo wdowa do tego bitu pojechała.Outkastowy mistrzowski ATL a one jadą swoim czerstwym zwykłym zupełnie nie połamanym banalnym przewidywalnym flow.Pod ten bit to powinien ANDRE 3000 pojechać KILLER MIKE albo mes a nie ta pseudo eryka i pani kończe kariere średnio co sezon.

lunatyk

Dobra, zamknij pizde, bo nudzisz.

Rocco

Ja pierdole…Wdowa…z checia wzialbym ja…w aucie…ehe.

.

okropne, wyłączyłam po paru sekundach

DeMona

Nos Wdowy jest straszny na tym zdjęciu. Poza tym myślałam, że ona kończy karierę.

Ziom

Co za CHUJNIA!

Gandzior

Kiedy ta kurwa przykra zrozumie, że Polska to nie USA i tutaj kariery nie zrobi na muzyce.Jedynie sistars coś pokazały ale to były dawno, wtedy jak jeszcze gimby dostawały rowery na komunie.

majki

twoja stara kurwa…smieciu

Wdowatogówno

Wdowa to gówno !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

slg yo

wdowa swietna dupcia. ruchalbym.

Mastamc

dno kolejny hit dla najebanych malolat ktore szukajac bolca oto cala tworczosc tej piozdy

wciagnijtenwdech

jebac ta Wdowe

rawa

Wdowa jak zawsze w porządku, ale Flow.. ma-sa-kra :(((

Emka

Wdowa i Flow są w porządku. Ten kawałek im po prostu nie wyszedł, moim zdaniem. Jedynie rap Wdowy jeszcze jakoś ujdzie ale Flow… porażka, nie mogłam tego słuchać. Co się stało?? Dwie zajebiste laski w rapie, zajebisty bit, talent, dobre teksty, sława i taki kawałek?! To jakaś kakofonia.

Dziwne.

Gabryśka

słyszałam i znam wielu Polskich raperów wielu z nich jest znakomitych w tym co robią te bity i słowa da się słuchać wiekszosc pisze o życiu…tym prawdziwym … ale One ??no na prawde jak najbardziej zgadzam się z komentarzami (co za szajs,co za gówno!) nie wyszło Im to po za tym jaka kariera haha bardzo mało o nich słyszałam a po tym jak to cos usłyszałam uslyszeć więcej już nie chce:):) a jeszcze jedno …kto by pomyślał że baba będzie nagrywała Rap! Polki nie maja tych zdolności !nie ktore baby to w wieku 25 lat gotowac nie potrafia a nagrywac rap?haha smieszne …No ale szacun Dla jednej Wspaniałej Kobiety która pokazała co to jest Rap! Keny Arkana! to jest dopiero kobieta swoim rapem i teledyskiem z pomyslem ze tak powiem roz****** Mnie szczerze!!! pozdrawiam Wszystkich!!! i zapraszam do przesluchania.Keny Arkana- V pour vérités

Gabryśka
Kamasutri

Nie da się słuchać

Popularne