teledysk
Odrodzenie Potęgi – warszawscy raperzy nagrali utwór o Legii Warszawa
W numerze pojawili się Wdowa, Wigor, Proceente, ERO JWP, Łysonżi Dżonson, Kuba Knap i Żary.
„Odrodzenie Potęgi” to utwór będący efektem współpracy Sekcji Koszykówki Legii Warszawa z czołówką warszawskiej sceny rapu. Kompozycja jak i teledysk mają właśnie swoją premierę i jednocześnie stanowią zapowiedź nowego koszykarskiego sezonu.
Każdy z artystów napisał własną zwrotkę w charakterystycznym dla siebie stylu. W gronie autorów tekstu znaleźli się: Wdowa, Wigor, Proceente, ERO JWP, Łysonżi Dżonson, Kuba Knap i Żary, a o warstwę muzyczną zadbał Szwed SWD, producent znany ze współpracy m.in. z zespołem Hemp Gru. Idea powstania utworu o koszykarskiej sekcji Legii Warszawa powstała kilka miesięcy temu. Pomysł spotkał się z ogromnym entuzjazmem wymienionych powyżej artystów, którym koszykówka nie jest obca. Wigor, Wdowa, Proceente czy Łysonżi Dżonson wielokrotnie kibicowali Zielonym Kanonierom z pierwszych rzędów trybun hali.
– To świetny numer dla wszystkich fanów warszawskiego sportu i hip-hopu. Szybko i sprawnie znaleźliśmy wspólny mianownik, jestem przekonany, że ten kawałek trafi w gusta miłośników najlepszego hip-hopu oraz fanów najlepszego basketu – mówi Proceente, czyli Michał Kosiorowski.
Za produkcję teledysku odpowiada ten sam zespół specjalistów, który rok temu zrealizował film promocyjny Sekcji Koszykówki Legii Warszawa w którym koszykarze wraz z trenerem zapraszali na sezon na deskach Teatru Dramatycznego w Warszawie. Film zyskał uznanie na arenie międzynarodowej – został laureatem głównej nagrody w kategorii najlepszy film promocyjny w międzynarodowym konkursie Sportel Awards.
– Po raz kolejny chcieliśmy zrobić cos wyjątkowego, ponadczasowego, coś co trafi do szerokiego grona nie tylko kibiców Legii, ale i fanów hip-hopu. Zapowiadający sezon utwór „Odrodzenie Potęgi” ma zagrzewać zawodników do walki oraz zachęcać mieszkańców Warszawy do wspierania naszego zespołu. Teledysk powstał na boisku znajdującym się wśród bloków warszawskiego Grochowa, które idealnie oddaje klimat towarzyszący temu projektowi. Połączyliśmy koszykówkę i rap, czyli dwa żywioły, które razem tworzą niesamowitą mieszankę pasji, pozytywnej energii i entuzjazmu – mówi Marcin Gacoń, manager ds. marketingu w Sekcji Koszykówki Legii Warszawa.
Legia Warszawa to jeden z najbardziej utytułowanych klubów koszykarskich w kraju. W swoim dorobku ma siedem tytułów Mistrza Polski, cztery srebrne i dwa brązowe medale mistrzostw Polski oraz Puchar Polski. Zieloni Kanonierzy odnosili również liczne sukcesy na arenie międzynarodowej – czterokrotnie znajdowali się w gronie ośmiu najlepszych zespołów Starego Kontynentu. Przed legionistami nowy sezon Energa Basket Ligi – inauguracja nastąpi 30 sierpnia o 15:10, wówczas, w hali przy ul. Obrońców Tobruku 40 w Warszawie stołeczny zespół zmierzy się z HydroTruckiem Radom.
Legia Warszawa to męski klub koszykarski założony w 1929 r. jako sekcja koszykarska wielosekcyjnego Wojskowego Klubu Sportowego Legia Warszawa. Czołowa polska drużyna lat 50. i 60. XX wieku. W tym czasie, Legia aż 13 razy stanęła na podium mistrzostw Polski. Legia siedmiokrotnie zdobyła mistrzostwo kraju (ostatni tytuł wywalczony w 1969 r.) i raz sięgnęła po Puchar Polski (1970 r.).
W sezonie 2016/17, Legia wywalczyła awans do Polskiej Ligi Koszykówki po 14 latach przerwy, a w sezonie 2018/19 po raz pierwszy od 17 lat awansowała do fazy play-off. Celem włodarzy Klubu jest nawiązanie do najbardziej owocnego w sukcesy sportowe okresu zgodnie z hasłem Odrodzenie Potęgi. Trenerem pierwszego zespołu jest Wojciech Kamiński.
Sekcja Koszykówki Legii Warszawa prowadzi obecnie projekt Legia Basket Schools (LBS), treningi skierowane do najmłodszych adeptów tego sportu (dzieci w wieku 3-11 lat) w halach na Woli, Ursynowie, Pradze Północ, Białołęce, w Wilanowie oraz w Ostrowi Mazowieckiej. Sekcja inwestuje również w rozwój kadr młodzieżowych w ramach Akademii Koszykówki Legii Warszawa, projektu realizowanego wspólnie ze Stowarzyszeniem Kultury Fizycznej Zieloni Kanonierzy, obejmującego swoim zasięgiem młodzież w wieku 11-20 lat.
Legia Warszawa Sekcja Koszykówki działa w formie spółki akcyjnej. Prezesem spółki jest legenda Klubu, Robert Chabelski, a przewodniczącym Rady Nadzorczej jest Jarosław Jankowski – członek zarządu Legii Warszawa S.A.
Wśród sponsorów i partnerów klubu znajdują się: Miasto Stołeczne Warszawa, Tramwaje Warszawskie, LOTTO, Fortuna, Ele Taxi, Urząd Dzielnicy Bemowo, Adidas oraz BLACKROLL.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
teledysk
TwoFace „Ain Eingarp” – lovesong z ciężkimi emocjami w tle
„Przed oczami migają klisze, chwila – Twoje serce obok wszywał Religa”.
Emocjonalny numer TwoFace’a to storytelling dotyczący jego trudnego rozstania i wejścia w nowy szczęśliwy i zdrowy związek.
– Tytuł „Ain Eingarp” to alegoria do I części Harrego Pottera – zwierciadła, które pokazywało tylko najgłębsze pragnienia serca
Za klimatyczny bit mix master i realizację odpowiada Adash, a klip wykonał Dawid Ludowicz.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
teledysk
Destro – finalista „Rap Generation” z nowym klipem i materiałem
23-letni raper wypuścił EP-kę.
Destro to 23-letni raper z Gniezna, który wiosną tego roku dzięki niesamowitej charyzmie i rapowym umiejętnościom zjednał sobie jurorów oraz widzów Rap Generation, docierając do finału i wygrywając show.
Raper postanowił zamknąć rok krótkim materiałem opublikowanym wraz z teledyskiem do utworu “NIEMIŁO(ść)”. Mini-album “Oprócz błękitnego nieba” to zapis na temat szczerych, silnych emocji, trudnych relacji i walki z własnymi demonami.
Utwór „NIEMIŁO(ść)” z projektu, wyprodukowany przez OER’a, to gorzki, ale jednocześnie energetyczny rapowy numer w stylu UK Garage, w której to mieszance gatunków raper z Gniezna czuje się coraz mocniej – co pokazuje na całym projekcie.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
teledysk
Berson i Bonus RPK z warszawską jakością
Niespodziewana kooperacja Spółki Zoo i Ciemnej Strefy.
Berson w ostatnim czasie ciśnie coraz mocniej i zalewa nas nowymi kawałkami. Tym razem połączył siły z Bonusem RPK.
Reprezentanci Spółki Zoo i Ciemnej Strefy zaprezentowali wspólny numer „Daję jakość”. To surowy, uliczny rap, do którego przyzwyczaili nas raperzy.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
teledysk
Sztoss „kochać” – pionier polskiego r&b w klimacie afro
Sztoss z klimatem, w którym czuje się niewiarygodnie swobodnie.
Pionier polskiego r&b sięga po brzmienia afro i tworzy doskonały numer, żeby ocieplić zimowe wieczory swoim pulsującym rytmem. Utwór tworzy doskonały balans między emocjonalną balladą, a nowoczesnym brzmieniem.
“kochać” to kolejny dowód na to, że Sztoss jest absolutnie wszechstronnym artystą, który nie uznaje szufladek i granic. Artysta po raz kolejny pokazuje, że ma niezwykły dar do tworzenia melodii, które zaczynają żyć własnym życiem w świadomości słuchaczy.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
Nowy Polak wchodzi ze świeżym brzmieniem w „Butterfly”.
Nowy singiel rapera został okraszony teledyskiem, w którym pojawia się zawodowa striptizerka. Nowy Polak chciał bowiem w pełni oddać przekaz kawałka, w którego refrenie słyszymy:
„Między nami jest synergia, ej!. Macha nogami, robi butterfly. Długi tips, świeża rzęsa. Przyszła do mnie w kabaretkach i nowych Martensach„.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
-
News4 dni temuPeja do przewodniczącego Lewicy: „Czerwony nygusie”
-
News4 dni temuNas ujawnił, dlaczego Eminem odmówił mu zwrotki
-
News3 dni temuWaldemar Kasta dołączył do rosyjskiej federacji
-
News3 dni temuFu był w rozsypce po śmierci Pona. Wiemy, skąd przyszło wsparcie
-
News2 dni temuRumunia: Wiz Khalifa skazany na więzienie
-
News2 dni temuWaldemar Kasta zrezygnował z gali w Moskwie. „Przerwałem udział w wydarzeniu na żywo”
-
News1 dzień temuTaco Hemingway „Latarnie wszędzie dawno zgasły”- nowa pyta promowana na Narodowym
-
News3 dni temuSprzedał katalog za miliard dolarów, nie sprzedając go. The Weeknd ustawił nowy standard dla artystów