Sprawdź nas też tutaj

teledysk

Odrodzenie Potęgi – warszawscy raperzy nagrali utwór o Legii Warszawa

W numerze pojawili się Wdowa, Wigor, Proceente, ERO JWP, Łysonżi Dżonson, Kuba Knap i Żary.

Opublikowany

 

„Odrodzenie Potęgi” to utwór będący efektem współpracy Sekcji Koszykówki Legii Warszawa z czołówką warszawskiej sceny rapu. Kompozycja jak i teledysk mają właśnie swoją premierę i jednocześnie stanowią zapowiedź nowego koszykarskiego sezonu.

Każdy z artystów napisał własną zwrotkę w charakterystycznym dla siebie stylu. W gronie autorów tekstu znaleźli się: Wdowa, Wigor, Proceente, ERO JWP, Łysonżi Dżonson, Kuba Knap i Żary, a o warstwę muzyczną zadbał Szwed SWD, producent znany ze współpracy m.in. z zespołem Hemp Gru. Idea powstania utworu o koszykarskiej sekcji Legii Warszawa powstała kilka miesięcy temu. Pomysł spotkał się z ogromnym entuzjazmem wymienionych powyżej artystów, którym koszykówka nie jest obca. Wigor, Wdowa, Proceente czy Łysonżi Dżonson wielokrotnie kibicowali Zielonym Kanonierom z pierwszych rzędów trybun hali.

To świetny numer dla wszystkich fanów warszawskiego sportu i hip-hopu. Szybko i sprawnie znaleźliśmy wspólny mianownik, jestem przekonany, że ten kawałek trafi w gusta miłośników najlepszego hip-hopu oraz fanów najlepszego basketu – mówi Proceente, czyli Michał Kosiorowski.

Za produkcję teledysku odpowiada ten sam zespół specjalistów, który rok temu zrealizował film promocyjny Sekcji Koszykówki Legii Warszawa w którym koszykarze wraz z trenerem zapraszali na sezon na deskach Teatru Dramatycznego w Warszawie. Film zyskał uznanie na arenie międzynarodowej – został laureatem głównej nagrody w kategorii najlepszy film promocyjny w międzynarodowym konkursie Sportel Awards.

Po raz kolejny chcieliśmy zrobić cos wyjątkowego, ponadczasowego, coś co trafi do szerokiego grona nie tylko kibiców Legii, ale i fanów hip-hopu. Zapowiadający sezon utwór „Odrodzenie Potęgi” ma zagrzewać zawodników do walki oraz zachęcać mieszkańców Warszawy do wspierania naszego zespołu. Teledysk powstał na boisku znajdującym się wśród bloków warszawskiego Grochowa, które idealnie oddaje klimat towarzyszący temu projektowi. Połączyliśmy koszykówkę i rap, czyli dwa żywioły, które razem tworzą niesamowitą mieszankę pasji, pozytywnej energii i entuzjazmu – mówi Marcin Gacoń, manager ds. marketingu w Sekcji Koszykówki Legii Warszawa.

Legia Warszawa to jeden z najbardziej utytułowanych klubów koszykarskich w kraju. W swoim dorobku ma siedem tytułów Mistrza Polski, cztery srebrne i dwa brązowe medale mistrzostw Polski oraz Puchar Polski. Zieloni Kanonierzy odnosili również liczne sukcesy na arenie międzynarodowej – czterokrotnie znajdowali się w gronie ośmiu najlepszych zespołów Starego Kontynentu. Przed legionistami nowy sezon Energa Basket Ligi – inauguracja nastąpi 30 sierpnia o 15:10, wówczas, w hali przy ul. Obrońców Tobruku 40 w Warszawie stołeczny zespół zmierzy się z HydroTruckiem Radom.

Legia Warszawa to męski klub koszykarski założony w 1929 r. jako sekcja koszykarska wielosekcyjnego Wojskowego Klubu Sportowego Legia Warszawa. Czołowa polska drużyna lat 50. i 60. XX wieku. W tym czasie, Legia aż 13 razy stanęła na podium mistrzostw Polski. Legia siedmiokrotnie zdobyła mistrzostwo kraju (ostatni tytuł wywalczony w 1969 r.) i raz sięgnęła po Puchar Polski (1970 r.).

W sezonie 2016/17, Legia wywalczyła awans do Polskiej Ligi Koszykówki po 14 latach przerwy, a w sezonie 2018/19 po raz pierwszy od 17 lat awansowała do fazy play-off. Celem włodarzy Klubu jest nawiązanie do najbardziej owocnego w sukcesy sportowe okresu zgodnie z hasłem Odrodzenie Potęgi. Trenerem pierwszego zespołu jest Wojciech Kamiński.

Sekcja Koszykówki Legii Warszawa prowadzi obecnie projekt Legia Basket Schools (LBS), treningi skierowane do najmłodszych adeptów tego sportu (dzieci w wieku 3-11 lat) w halach na Woli, Ursynowie, Pradze Północ, Białołęce, w Wilanowie oraz w Ostrowi Mazowieckiej. Sekcja inwestuje również w rozwój kadr młodzieżowych w ramach Akademii Koszykówki Legii Warszawa, projektu realizowanego wspólnie ze Stowarzyszeniem Kultury Fizycznej Zieloni Kanonierzy, obejmującego swoim zasięgiem młodzież w wieku 11-20 lat.

Legia Warszawa Sekcja Koszykówki działa w formie spółki akcyjnej. Prezesem spółki jest legenda Klubu, Robert Chabelski, a przewodniczącym Rady Nadzorczej jest Jarosław Jankowski – członek zarządu Legii Warszawa S.A.

Wśród sponsorów i partnerów klubu znajdują się: Miasto Stołeczne Warszawa, Tramwaje Warszawskie, LOTTO, Fortuna, Ele Taxi, Urząd Dzielnicy Bemowo, Adidas oraz BLACKROLL.


Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

teledysk

Raptor wypuścił „Techno”

„Robiłem cash, co nie mieścił się po szafach”.

Opublikowany

 

Przez

raptor techno

Raptor atakuje kolejnym singlem „Techno”, za którego produkcje odpowiada Rashbrowne.

Toruński raper na stałe mieszkający w Rotterdamie jest nowym reprezentantem wytwórni Zion Records. Obecnie szykuje materiał na nowy projekt.


Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

Czytaj dalej

teledysk

Mata „Będę Prezydentem” – wyczekiwany klip rapera

„Kupiłem kwadrat koło sejmu, chcę się wczuć po mału w klimat”.

Opublikowany

 

Przez

mata
fot. materiały prasowe

Mata wraca do politycznego komentarza. W nowym singlu „Będę Prezydentem :)” bezkompromisowo i z charakterystycznym, absurdalnym humorem rozprawia się ze stanem polskiej debaty publicznej oraz wieloletnią stagnacją na scenie politycznej.

Artysta już wcześniej sięgał po ten rejestr – m.in. w „Patoreakcji” czy „Patoprohibicji”. Tym razem temat „prezydencki”, obecny w jego twórczości od kilku lat, kumuluje się w jednym utworze. Czy to zatem faktyczna realizacja kampanii politycznej? Czy kontynuacja muzycznej satyry?

W singlu Mata punktuje zarówno obóz rządzący, jak i opozycję, odnosząc się także do aktualnych wydarzeń, którymi w ostatnich tygodniach żyła opinia publiczna – w tym m.in. wykorzystania jego utworu w komunikacji Koalicji Obywatelskiej czy głośnego cytatu „cóż szkodzi obiecać”, jednocześnie ucinając wszelkie polityczne asocjacje.

„Będę Prezydentem :)” jeszcze przed premierą stał się viralem generacji Z – kilkunastosekundowy fragment zaprezentowany podczas koncertu na trasie #MATA2040 wywołał falę komentarzy w social media, którą dzisiejsze wydanie z pewnością spotęguje.

Singiel jest kolejną odsłoną projektu #MATA2040, który – zanim domknie się jako pełnoprawny album w pierwszej połowie 2026 roku – funkcjonuje także jako wyprzedana trasa koncertowa, zwieńczona finałem na PGE Narodowym (16 maja 2026). Bilety są wciąż dostępne na stronie 33mata.pl.


Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

Czytaj dalej

teledysk

Jongmen siedzi, a jego kumple wypuszczają „Ponad Mury”

Do siec trafił uliczny kawałek „Ponad Mury” z udziałem Pawki, Fidziego, Jongmena i The Outlawz.

Opublikowany

 

jongmen

Zatrzymany w Dubaju Jongmen od kilku tygodni przebywa w areszcie i mówi się o jego deportacji do Polski. Tymczasem Pawko, Fidzi i The Outlawz wypuścili numer „Ponad Mury”.

W kawałku udziela się również Jongmen i to jego ostatni numer który nagrał przed zatrzymaniem. Nagranie zwiastuje projekt „Lacoca Mixtape 2”.


Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

Czytaj dalej

teledysk

TwoFace „Ain Eingarp” – lovesong z ciężkimi emocjami w tle 

„Przed oczami migają klisze, chwila – Twoje serce obok wszywał Religa”.

Opublikowany

 

Przez

twoface

Emocjonalny numer TwoFace’a to storytelling dotyczący jego trudnego rozstania i wejścia w nowy szczęśliwy i zdrowy związek.

– Tytuł „Ain Eingarp” to alegoria do I części Harrego Pottera – zwierciadła, które pokazywało tylko najgłębsze pragnienia serca

Za klimatyczny bit mix master i realizację odpowiada Adash, a klip wykonał Dawid Ludowicz.


Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

Czytaj dalej

teledysk

Destro – finalista „Rap Generation” z nowym klipem i materiałem

23-letni raper wypuścił EP-kę.

Opublikowany

 

Przez

destro
fot. @troche_pokory

Destro to 23-letni raper z Gniezna, który wiosną tego roku dzięki niesamowitej charyzmie i rapowym umiejętnościom zjednał sobie jurorów oraz widzów Rap Generation, docierając do finału i wygrywając show.

Raper postanowił zamknąć rok krótkim materiałem opublikowanym wraz z teledyskiem do utworu “NIEMIŁO(ść)”. Mini-album “Oprócz błękitnego nieba” to zapis na temat szczerych, silnych emocji, trudnych relacji i walki z własnymi demonami.

Utwór „NIEMIŁO(ść)” z projektu, wyprodukowany przez OER’a, to gorzki, ale jednocześnie energetyczny rapowy numer w stylu UK Garage, w której to mieszance gatunków raper z Gniezna czuje się coraz mocniej – co pokazuje na całym projekcie.


Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

Czytaj dalej

Popularne

Copyright © Łukasz Kazek dla GlamRap.pl 2011-2025.
(Ta strona może używać Cookies, przeglądanie jej to zgoda na ich używanie.)

error: