Sprawdź nas też tutaj

teledysk

OKI, Dziarma i Gverilla promują Red Bull Mobile

Rapowa kolaboracja.

Opublikowany

 

„TAK BARDZO” to rapowa kolaboracja OKIEGO, DZIARMY i GVERILLI. Mocny, energiczny numer i klip zrealizowany na wysokich obrotach są efektem współpracy z marką Red Bull MOBILE, dzięki której artyści mogli zrealizować ten projekt z dużym rozmachem, w ekstremalnych okolicznościach. Zdjęcia zrealizowano na terenie funkcjonującej kopalni. Udział w projekcie wzięło kilkunastu zawodników motocross. W „TAK BARDZO” OKI, DZIARMA i GVERILLA biorą na warsztat pragnienia, znajdowanie swojej drogi, konsekwentne nią podążanie i energię, która pozwala na osiąganie kolejnych, coraz wyższych celów.

Teledysk można obejrzeć na stronie www.redbullmobile.pl/takbardzo.



Singiel „TAK BARDZO” to finałowy numer promujący najnowsze wydawnictwo OKIEGO, młodego rapera, który jak burza zdobywa dla siebie miejsce na rodzimej scenie. Premiera OKI – „77747 mixtape” już 25/09/2020.

Premiera teledysku na stronie Red Bull MOBILE jednocześnie otwiera kolejną kampanię marki w ramach platformy komunikacyjnej #takbardzoMOBAJL.
Założenie utworu, klipu i całej komunikacji kampanijnej kręci się wokół potrójnego rozwinięcia głównego claimu marki:

TAKBARDZO DUŻO / SZYBKO / GŁOŚNO



Hasła te doskonale rezonują z marką i znajdują swe rozwinięcie w:

  1. benefitach związanych z produktami i usługami Red Bul MOBILE – operatora telekomunikacyjnego ze Świata Red Bulla
  2. głównym materiale kampanii – utworze i klipie
  3. interaktywnej aktywacji konsumenckiej, której szczegóły odsłonięte zostaną już w poniedziałek 21 września

Za koncepcję i realizację przedsięwzięcia odpowiada specjalizująca się w niestandardowych projektach z obszaru muzyki, rozrywki i kultury agencja OUTRAGE. Klip zrealizowano we współpracy z duetem reżysersko-producenckim Andiamo. Sesję zdjęciową promującą kolaborację wykonał Michał Klusek. Za stylizacje odpowiada Ewelina Gralak. Oprawa graficzna kampanii to wynik kolaboracji OUTRAGE z Włodim Włodarczykiem. Za landing page projektu oraz kreacje i prowadzenie kampanii w social mediach i digitalu odpowiada agencja Plej, a za zakup mediów – MediaCom Waraw.

19 komentarzy
19 komentarzy
oceniany
najnowszy najstarszy
Inline Feedbacks
View all comments
Wałbrzyski Gangster
2 lat temu

Dziarmie to wylizalbym nawet grote Nestle

ProfesorNaukk
2 lat temu

Dziarmie to wylizałbym nawet grote Cornflakes.

ANDRZEJ RUROMSKI STRAŻNIK GITÓW
2 lat temu

JA BYM NIE TKNĄŁ KIJEM

Kris (Ten którego nikt nie zna z Ascetoholix)
2 lat temu

Beka z ciebie gangsterze. Przecież to jest facet przebrany za babe, jak w kabaretach xD

kiisoni
2 lat temu

Ja pierdolę, jakie tu stulejarstwo i incelstwo jest.

WKS
2 lat temu

Ale by ją wypierdolił.

ProfesorNaukk
2 lat temu
Reply to  WKS

Głęboki face fucking.

Pissing Cock
2 lat temu

Sposób pisania tytułu i wykonawców w artykule z capsem pokazuje, że za wysranie tej reklamy odpowiada ten sam siur, co za wpisy ETK!. Jak zwykle nie podpisane z imienia, żeby nie wyszło na jaw, który z tych zacofańców jest odpowiedzialny za czyny zoofoliskie z Fafikiem.
„Zdjęcia zrealizowano na terenie funkcjonującej kopalni” – i tam mieli wszyscy już kurwa zostać! Łacznie z tym bazylem z kokonami na czerepie, co myśli, że jest czarna… Ksywę jej pewnie wymyślił Mokebe, bo mu się przedstawiła jako „czarna”, a on to przekręcił!

Facio od krabów
2 lat temu

Mega łaczyska

Lolek
2 lat temu

Oki ma złamanego chuja wiem , bo moja stara chciała mu obciągnąć a ten wywalił ,kikuta

EJ TY KOLO! NA 100% JEBAĆ PODSZYWA
2 lat temu

EJ CHUJE DO SZCZANIA CZEKAM W CHUJ NA KOLEJNĄ PORCJĘ PRAWDZIWEGO RAPU OD DZIARMA, WSZYSTKIE PŁYTY STOJĄ W ORGINALE NA PÓŁECZCE.

EJ TY KOLO! NA 100% JEBAĆ PODSZYWA
2 lat temu

EJ CHUJE DO SZCZANIA CZEKAM W CHUJ NA KOLEJNĄ PORCJĘ PRAWDZIWEGO RAPU OD OKI, WSZYSTKIE PŁYTY STOJĄ W ORGINALE NA PÓŁECZCE.

EJ TY KOLO! NA 100% JEBAĆ PODSZYWA
2 lat temu

EJ CHUJE DO SZCZANIA CZEKAM W CHUJ NA KOLEJNĄ PORCJĘ PRAWDZIWEGO RAPU OD GVERILLA, WSZYSTKIE PŁYTY STOJĄ W ORGINALE NA PÓŁECZCE.

PejaTVN
2 lat temu

Dno totalne, ale Dziarme by jebal bezapelacyjnie, stopki by tez wylizał !

Gorzka Prawda
2 lat temu

Kurwa te marki stosują jakies autodywersyjne strategie promocji.

żENADA
2 lat temu

DZIARMA JAKĄ MA GWIAZDE NA PIŹDZIE NA TYM ZDJĘCIU

Polska Slicznotka
2 lat temu

Ostatnio przeczytalam przepowiednie jasnowidza Krzysztofa Jackowskiego. Podobno po zakonczeniu pandemii ma nastapic Wielka Emigracja Polek. Polki masowo rozjada sie w 4 strony swiata, do Hiszpanii, Portugalii, Wloch, Maroka, Indii, Egiptu itd. Wszedzie tam, gdzie mieszkaja sniade Chady, egzotyczni przystojniacy czyli calkowite genetyczne przeciwienstwo polskiego kartofla. Przez dlugie miesiace i lata beda oddawac sie seksualnym przygodom, w koncu zaspokajajac swoje fantazje, a takze wszelkie potrzeby i zachcianki lokalsow. Beda oni zalewac je hektolitrami nasienia.
W tym czasie Polacy w ojczyznie beda harowac jak woly,na budowach, programujac czy co tam potrafia i odkladac pieniadze. Po czasie brzemienne Polki powroca do kraju, mezczyzni zaczna rywalizowac o wzgledy swoich rodaczek, oferujac dozgonne oddanie. Odtad ich zyciowym zadaniem bedzie sprawowanie opieki nad polskimi pieknosciami, utrzymywanie jej i jej miedzynarodowego bombelka. Kolorowe dziecie przyjma jak wlasne, a nawet bardziej niz wlasne, cieszac sie, ze maja zaszczyt obcowania z piekna Polka.

ED 222
2 lat temu

Tak bardzo szkoda że Dziarma zamiast się rozwijać to robi clipy z takimi lamusami. Ta dziewczyna ma nieprawdopodobny potencjał już dawno powinna robić wielką karierę w USA.

ProfesorNaukk
2 lat temu

No jak tam kurwa? Widzę że ostatnio sporo minusów dostaję. Nje lubicie mnie już?

Popularne