Sprawdź nas też tutaj

News

Oki krytykuje O.S.T.R.-a za odpłatne lekcje „jak zostać raperem”

„Jak z żywej legendy zostać arlekinem”.

Opublikowany

 

Oki, fot. @osiemdziewiec / OSTR, fot. IG/adam.ostr.ostrowski

W sieci pojawiła się nowa platforma szkoleniowa, z którą związał się łódzki raper O.S.T.R. Na stronie Chcezostac.pl można wykupić m.in. lekcje rapu, a nauczycielem jest reprezentant Asfaltu. Za czterogodzinne szkolenie trzeba zapłacić 239 zł. Tego typu przedsięwzięcie biznesowe nie spodobało się Okiemu, który skrytykował O.S.T.R.-a, porównując go do błazna.

„Chcę zostać twórcą rapu z O.S.T.R.”

Cykl szkoleniowy z O.S.T.R.-em składa się z rad w takich tematach jak praca nad warsztatem, pisanie tekstów, tworzenie beatów oraz kierowanie karierą. Dodatkowo możemy skorzystać z modułów: ćwiczenia oddechowe, ćwiczenia usprawniające mowę oraz zestawu łamańców językowych os O.S.T.R.-a. Za dostęp do czterogodzinnego szkolenia wideo trzeba zapłacić 239 zł.

Platforma oferuje ponadto szkolenia z L.U.C-iem, odnośnie produkcji muzyki oraz Tomaszem Frankowskim o piłce nożnej. Wkrótce mają się też pojawić szkolenia „Chcę zostać aktorem z Michałem Czerneckim” oraz „Chcę zostać wokalistą z Igorem Hubertem i Elżbietą Zapendowską”

Oki porównuje O.S.T.R.-a do błazna

Nowa inicjatywa łódzkiego rapera zdecydowanie nie przypadła do gustu Okiemu. Porównał on O.S.T.R.-a do błazna. – Jak zostać twórcą rapu. Jak z żywej legendy zostać arlekinem. – napisał młody raper na Instagramie, oznaczając profil Ostrego. Raper w żaden sposób nie odniósł się na razie do tego krytycznego komentarza.

Tak prezentuje się strona z ofertą szkolenia skierowaną do początkujących raperów:

 
103 komentarze
103 komentarzy
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
Dzidski
1 rok temu

„ćwiczenia oddechowe” z gościem z rozjebanym płucem xDD

Brat Okiego
1 rok temu
Reply to  Dzidski

Nie dość że płuca rozjebane to jeszcze na psach się rozjebał bo mnie wsypał bo sprzedałem trochę piguł dla kozy dlatego mu takie klipy kręci.

tdf nwj
1 rok temu
Reply to  Brat Okiego

a kto jeszcze pamięta jak OSTR doniósł do skarbówki na Zeusa że ten sprzedaje swoje płyty na koncertach bez paragonów? xD

Naczelnik Izby Skarbowej
1 rok temu
Reply to  tdf nwj

Naświetl sprawę, pierwsze słyszę, ale to może być ciekawe 🙂

EJ TY KOLO !!!
1 rok temu

MÓGŁ WIĘCEJ PALIĆ TEGO CHUJOSTWA,STYKI PRZEJARANE TO MU SIE ZACZYNA PIERDOLIĆ NA STARE LATA W GŁÓWCE TAKA JEST PRAWDA I NIE MÓWIĆ MI KURWA ŻE KOPCENIE NIE RYSUJE BANI NA DŁUGIE LEATA.

twoja stara
1 rok temu
Reply to  EJ TY KOLO !!!

Twój stary Ci narysował chuja na czole niezmywalnym markerem pedale

zeszyt
1 rok temu
Reply to  twoja stara

Ostry to God Of Rap, on może wszytsko. Ultra szacun dla niego.

Jasiu oliwa
1 rok temu
Reply to  zeszyt

To niech sam se lache zrobi kurwa. Ultra knaga mu do klapy.

zeszyt
1 rok temu
Reply to  Jasiu oliwa

Ostry represeant 100% Hip Hop chłopcze

Dam
1 rok temu
Reply to  Dzidski

Tym bardziej musi robić te ćwiczenia

HANDZIAK
1 rok temu

Ten Oki to nie moja działka, ale ma rację, bo OSTR od młodych raperów chce pieniędzy, a takiego leszcza z filmów Vegi Fabijańskiego wziął pod swoje skrzydła i jeszcze mu pisze teksty. A to dlatego, że ten ma kasę i popularność.
OSTR jest jednym z największych hipokrytów w polskim rapie.

Odb
1 rok temu
Reply to  HANDZIAK

Oki pochwala O.S.T.R.-a za odpłatne lekcje kąpieli w wannie

Beczka
1 rok temu
Reply to  HANDZIAK

Mylisz definicje hipokryzji

Obiektywny hejter
1 rok temu

Szkolić sie na rapera. Żeby być raperem kurwa trzeba sie z tym urodzić i mieć talent. I jak tu być poważnym na tej kultury

Obiektywny hejter hejtera
1 rok temu

Nie, żeby być raperem trzeba rapować. Rapowanie to nic trudnego. To przekazywanie swoich myśli, spostrzeżeń na zewnątrz. To nic innego jak ekspresja emocji. Raperem się nie rodzi, raperem się zostaje.

Chuj
1 rok temu

PRZEZ TAKICH JAK TY WLASNIE POWSTAJE HIP-POP DLA ZJEBÓW STUDENCIAKOW, KTORZY PRZEDAWKOWALI PIEROZKI BEZGLUTENOWE I MINECRAFTA XDD

hehehe
1 rok temu
Reply to  Chuj

A TY CHOCIAŻ RAZ W ŻYCIU „PIEROŻKI” JADŁEŚ CZY TYLKO SUCHY CHLEB BO WIDZE ŻE ZAZDROSCISZ

panpe
1 rok temu

dawaj jakieś nagranie

na wazelinę nie ma rady
1 rok temu

No kurwa. W jeden dzień pomnik ostrego legł w gruzach, ale sam na to pozwolił idiotycznymi ruchami. Teraz będzie obijany z każdej strony, ale zaraz paluch wyjdzie z dupy i powie, że to normalne zachowanie i progres ogólnie. ostry stał się Tępy. Co za kurwa młot. Pluję na tego hipokrytycznego sprzedawczyka. A tfu.

Morten
1 rok temu

Co na to Rest i Kafar ?

Wurściaki69
1 rok temu
Reply to  Morten

Wszystko spoko, ziom. Zapisaliśmy się na to całą ekipą. Może w końcu nauczymy się rapować.

Kafar dickson69
1 rok temu
Reply to  Morten

Siema ziomek spoko. Zakladam juz szmate na pysk i lece na te szkolenia.

REST FEST DICKSON69
1 rok temu

A JA MOGĘ GRYPSOWAĆ NA WOLNOŚCI, MIMO, ŻE MAM 160 CM WZROSTU, ELO MORDECZKI DICK DICK

Kaszysz
1 rok temu

Patrząc na to wszystko obiektywnie, dochodzę do wniosku, że w Polsce ta kultura praktycznie nie istnieje. W końcu nawet weteranom sceny coś odpierdala, a od Ostrego bym się nie spodziewał czegoś takiego

Czarek Naturalny
1 rok temu
Reply to  Kaszysz

To prawda. Sensowni gracze się wycofali z gry, bo mieli pomysł na życie, starzy tracą strefę wpływów, więc chcąc być jeszcze w świetle jupiterów, swoim imieniem firmują śmieci, a we własnych kawałkach coś tam gadają o zasadach lub jebią fake raperów, a potem ich propsują, dogrywają się i uwiarygadniają. To jest jedno wielkie zakłamanie, więc masz rację, że ta kultura tutaj nie istnieje.

Jarosław Zbawiciel
1 rok temu

A którzy to sensowni gracze się wycofali?

Prawda
1 rok temu

Eis , Trials x

Czarek Naturalny
1 rok temu

Junes, Smarki i jeszcze pewnie, by się znalazło spore grono, ale to przykłady pierwsze z brzegu. Do niczego się nie zmuszali, skumali co to za śmietnik, byli po szkołach i robią swoje w zawodach nie narażając się na śmieszność tak jak większość starej gwardii.

Tylko Tru skul
1 rok temu

Chada

Inny
1 rok temu
Piotr
1 rok temu
Reply to  Kaszysz

Czegoś takiego czyli czego?

okk
1 rok temu
Reply to  Kaszysz

Od Ostrego nie spodziewałbyś się czegoś takiego? Przecież kilka miesięcy temu za hajsik do firmy Wargaming nagrał utwór i teledysku promujący grę World of Tanks. Poza tym w chuj w przeszłości robił rzeczy, które kłóciły się z tym o czym pierdolił w tekstach

Łonowy Barber
1 rok temu

Niestety ale reakcja Okiego jest odzwierciedleniem cebulowej mentalności Polaków. W Stanach raperzy, producenci robią płatne masterclassy. Managerzy czy a&r udostępniają swoje dane producentom i artystom za pieniądze. Kasują nawet za face time itp. To jest biznes, nie czerwony krzyż. Wiadomo, może się to nie podobać ale nie można tego nie rozumieć. Poza tym Ostry jest raperem z cv jakim mało kto z jego rówieśników może się pochwalić. Ma prawo robić takie rzeczy. Śmieszne byłoby, gdyby w zamiast ostrego coś takiego zrobił White czy inny Beteo. Poza tym Oki powinien okazać trochę pokory bo przy Ostrym, póki co, jest nikim.

panczlajner
1 rok temu
Reply to  Łonowy Barber

Tedego też jechali naście lat temu za reklamę że spritem. Polska jest zawsze te pare lat w tyle za ameryką.

Żabsą
1 rok temu
Reply to  Łonowy Barber

Szczerze to technicznie to ostry jest nikim przy beteo. White to poziom żabsona czyli piwnica skilla, ale beteo mimo słabszych tekstów technika topka

wons
1 rok temu
Reply to  Łonowy Barber

taaa a wywiadach pieprzył „niee tytus zadnego wywiadu -no musisz adasiu -no titus mowie nie dam rady jestem taki pro underground niezalezny skumaj i zamknij dziub temu zeusowi bo mi opierdala dupe w łdz i robi lepsze bity”
zal typa i tyle, wie ze jego kariera się kończy i łapie się wszystkiego albo jest pantoflarzem i żonka naciska hehe

Pomidor
1 rok temu

Ja niedługo odpalam swój własny kurs, nawet firmę już mam. Czekajcie na to. Z fartem mordy PDW.

BEKA Z WIEPRZA
1 rok temu

A CO NA TO TA KURWA TEDE?
PEJE TYLKO UMIE KRYTYKOWAĆ?
A O TYM FAMAZONACH OSTRYM I SOKOLE DUPA CICHO?

TEDE
1 rok temu
Reply to  BEKA Z WIEPRZA

BO JEBANA KURWO MAM KONTAKT DOBRY Z SOKOŁEM I OSTRYM I MAJĄ DOBRE DOJŚCIE DO MOICH KOCHANYCH NARKO A PEJA SSAŁ MI KIEDYŚ W TEN DZIEŃ JAK SPOTKAŁEM TWOJĄ STARĄ I DOWIEDZIAŁEM SIĘ ŻE RUCHASZ MEBLE PIERDOLONY CIPOJADZIE

TEDE
1 rok temu
Reply to  TEDE

A TAK W OGÓLE TO SIORBAŁEM RAFALALI KNAGĘ ŚWIEŻO WYJĘTĄ Z CZEKO-TUBKI BELMONDA. MMM, CZEKOLADOWA PYCHA!

Jacek Przegraniecki
1 rok temu
Reply to  BEKA Z WIEPRZA

Wszystko spoko, ziom. Zapisałem się na to. Może w końcu nauczy mnie rapować.

SOKÓŁ PLATYNA, TEDE FLACZYNA
1 rok temu

Tede to Sokołowi może jedynie wyprać skarpety
https://www.youtube.com/watch?v=ww_E21dYGMY

BEKA z Łaka!
1 rok temu

To nie jest Sokół, ani Jakuza!!!

SOKÓŁ PLATYNA, TEDE FLACZYNA
1 rok temu
Reply to  BEKA z Łaka!

TO JEST SOKÓŁ, IDIOTO!
GŁUCHA JESTEŚ KURWO!?

Kalinka za 2 tys. godzinka
1 rok temu

Twoja stara!

Kalinka za 2 tys. godzinka
1 rok temu

Moja stara sra do gara!
A tak w ogóle to siorbałem Rafalali knagę świeżo wyjętą z czeko-tubki Belmonda. Mmm, czekoladowa pycha!

Żabsą
1 rok temu

I na chuj dzieciaku wrzucasz swój flirt ze starym przez telefon? Pojebało do reszty? Wykurwiaj do swojej lepianki pedale

SZCZERA PRAWDA
1 rok temu
Reply to  BEKA z Łaka!

„Tede, Jakuza
Dwóch przestrzelonych typów!!!”

JPRDL
1 rok temu

Dobrze powiedział!!!
Co ty Adam robisz??? 🙂

Adam
1 rok temu
Reply to  JPRDL

Robie to co tede, sprzedaje swoją dupe za drobne 🙂

zdzisiu
1 rok temu

Co na to Paluch i jego tirrrrrrrrryyyy?

Paluch
1 rok temu
Reply to  zdzisiu

Propsuję akcję. Sam zakupiłem dostęp do kursów sobie i moim podopiecznym z BOR, i teraz planujemy z ochroniarzy stać się w końcu raperami.

Yebac
1 rok temu

Pamiętam jak kiedyś szanowalem ostrego i co roku kupowałem płytę, żeby wspierać mojego ulubionego artystę. Teraz kurwa żałuję, bo gość u młodych ludzi kreuje takie myślenie, żeby nie gonić za hajsem, a sam sprzedaje swoją dupe jak ostatni śmieć xD pierdole tych hipokrytow jebanych sprzedawczykow. Już taki kamerzysta jebany jest lepszy bo mówi wprost że przyszedł po pitos i się nie zasłania jakąś ideologia z dupy

Piotr
1 rok temu
Reply to  Yebac

Ja chętnie kupuję jego płyty i czuję się z tym bardzo dobrze.

dzienwidzenia
1 rok temu
Reply to  Yebac

TY ŻEŚ BIEDAKU PITOS WIDZIAŁ XD PROPSUJE CAŁĄ AKCJE

Krzywiciel Prawdy
1 rok temu

Adaś już niedługo twoi fani dowiedzą się o tym co odpieprzałeś w domu, jak nie miałeś co zajarać.

Jebac Szatana
1 rok temu

i chuj 😉

Bedoesik
1 rok temu

Cykl szkoleniowy z O.S.T.R.-em składa się z rad w takich tematach jak praca nad kutasem, jebanie transów, dobierania wanien oraz mycie raperów. Dodatkowo możemy skorzystać z modułów: ćwiczenia opierdalania kindybała, ćwiczenia usprawniające sprzątania mieszkania Rafalali oraz zestawu zabawek erotycznych XXL os O.S.T.R.-a.

Bigosik
1 rok temu
Reply to  Bedoesik

Chvj ci w krzyż xd

Inn V
1 rok temu

hahaha oki a kto to kórwa jest oki hahaha, O.S.T.R rozpierdala was na każdej płaszczyźnie lamusy. Jeże kogoś dziwi że warsztat można szkolić to musi mieć straszny ból dupy. Już od dawna są warsztaty jak robić bity i jakoś nikt sie nie przypierdalał do takiej inicjatywy. Nie wiem kto to oki, na tym zdjęciu w artykule wygląda jak kopia kopi tych wszystkich kopii. Chyba ktoś próbuje sie zwindować na popularności ostrego. hahaha czekam na diss w kierunku tego okiego, będzie śmiesznie. Protect your neck boy

Piotr
1 rok temu
Reply to  Inn V

Podpisuję się pod pytaniem. Kim jest oki… ? Buduje swoją rozpoznawalność na hejcie. No daleko chłop zajdzie

Krzywiciel Prawdy
1 rok temu

ostr
Odcinam się. Nigdy w życiu nie byłem na portalach rapowych, nie przeglądam cudzych facebooków i instagramów.
Nie robię tego, bo mnie to strasznie stresuje. Dzieje się tak pewnie dlatego, że w jednej sekundzie ludzie mogą cię kochać i wynosić pod niebiosa, a w kolejnej – wycierają tobą podłogę. Nienawidzą cię. To dla mnie zbyt trudne, zbyt okrutne, bo przecież przekazuję cząstkę siebie. Daję swoje serce na talerzu i nie chcę, żeby ktoś to serce zdeptał.
A tu dobre serce ostra https://www.youtube.com/watch?v=6AHnzvFyA3s

Krzywiciel Prawdy
1 rok temu

„Pierwsze pokolenie Asfaltu
Jedyne, prawdziwe, nie podrabialne tchnienie od startu
W czasach gdy daje dupy w opór cała scena dla hajsu
Widzisz lojalność kontra kasa – i tu nie ma przypadku”
Autodiss ostra

Biuro Opierdalania Rodzynek
1 rok temu

Ostry, pajacu, jeśli jesteś chętny to możesz zapisać się do mojej szkoły, gdzie nauczysz się sztywnych zasad, pozbędziesz się wątłego kręgosłupa z żelatyny i wyleczysz się z hipokryzji. Jak dla ciebie to mało wezmę za godzinę nauki, tak po starej znajomości 🙂

Hihihiena
1 rok temu

Najlepsze jest to, że Pezet też był za reklamy krytykowany, ale było to zrobione z lepszym smakiem, a ostry odpierdala już błazenadę, kawałek dla gry w czołgi już to potwierdził

Hihihiena
1 rok temu
Reply to  Hihihiena

A tak w ogóle to siorbałem Rafalali knage świeżo wyjęto z czeko-tubki Belmonda. Mmm czekoladowa pycha.

Oldschool fan
1 rok temu

Kto to jest ten oki?

FDSASDAF
1 rok temu

CAŁE ŻYCIE PRACUJESZ NA SZACUNEK, STRACIĆ MOŻESZ W SEKUNDĘ SWÓJ DOBRY WIZERUNEK

Michał
1 rok temu

Kto to jest oki? Młodzieżowy jesieniar czy jak? Sztruks, koszula, marynarka… Przypomina mi ujadanie kundla za siatką… Inaczej jak wejdziesz za ogrodzeniaoki dooki

HIT
1 rok temu

CHCE ZOSTAĆ TRANSEM I WYRUCHAĆ KOLEJNEGO RAPERA W DUPSKO MAM JUŻ JEDEN ODBYT NA OKU TZN KAKAOWYM OKU HEHE TAKŻE GDZIE KUPIĆ TAKIE SZKOLENIE? ZAPŁACE ILE CHCECIE ABY TYLKO WYWOŁAĆ SZUM I POKAZAĆ KOLEJNY RAZ ZE TO ŚRODOWISKO JEST ZAKŁAMANE. „CHCE ZOSTAĆ TRANSEM I WYRUCHAĆ RAPERA W DUPSKO – SZKOLENIE” XDD

Limoo
1 rok temu

Gdy puszczam sobie tabas co i czytam takie coś rapu nie można się nauczyć rap bije sercem i krwią dążenia do celu i robienergii czegoś co się kocham. Dla mnie ostry się kończy i niema w nim już rapu tylko biznes. Dla mojego pokolenia blokowców lat 90 jest to nie do zaakceptowania i nazywa się gównem.

Marley
1 rok temu

Ostry to już niech spierdala ze sceny.Raper dla studentów. NA GALE FAME MMA go nie chcą to kąbinuje inaczej

Piotr
1 rok temu
Reply to  Marley

Ostry zostanie tak długo jak będzie chciał 🙂

EnoHoNo
1 rok temu

Rafalala krytykuje O.S.T.R.-a za odpłatne lekcje „jak zostać czyściochem”
„Jak z gwiazdy sanepidu zostać pseudoczyściochem”

Tychy
1 rok temu

Zdissuj go! Skoro ostry to taki zajebisty nauczyciel niech pokaże jak powinny wyglądać beefy

Pener
1 rok temu
Reply to  Tychy

Beef z nikim bo powiedział co wiedział? „Diss mówi ci to coś?”

Chuj
1 rok temu

PRZECIEŻ TEN RANDOM MA CHUJ DO GADANIA XD

Maciek
1 rok temu

Rozumiem okiego i jak kocham Adama to według mnie to był najgorszy krok jaki można było robić i czekałem aż jakiś raper coś takiego zrobi.mialem nadzieję że to nie będzie ostry.

Paluch
1 rok temu

ostr kiedy jakaś piosenka z poparciem lbqwerty?

WKS
1 rok temu

Beef bym przesłuchał

Scoon
1 rok temu

Nie dziwi mnie szukanie innego zarobku u Ostrego czy też innych raperów bo jak mniemam to na was nie da rady zarobić nawet grosza jak wy wszyscy pewnie ściągacie muzę z neta

Jedyny normalny człowiek na tej stronie
1 rok temu

Z ciekawości sie zapytam czy na tej stronie kiedykolwiek zostało powiedziane dobre słowo w komentarzach o jakimś jeszcze żyjącym raperze?

Ale faktem jest że Ostr dołączył do grupy hipokryzji chociaż w dzisiejszych czasach hipokryzja jest powszechna a ja już na to nie zwracam uwagi bo takie są czasy a pewnie za jakieś 10-20 lat oldschool zniknie bo już jest coraz więcej nowej szkoły na scenie i oldschool to już mniejszość i wkońcu to skończy jak dinozaury

CERSANIT
1 rok temu

Przy tych wszystkich hipokrytach, pseudo gangsterach-ulicznikach-pedalkach i diskopolowcach jedynymi raperami zyjacymi, o ktorych nie mozna zlego slowa powiedziec sa: Liber, Doniu, Mezo i ekipa jedenosiemL.

Jebac gr
1 rok temu

Chcesz do dupy? Oki!

JAPIERDOLEENDRJU
1 rok temu

Czyli wszystko toczy się wokół podróbki zagranicznego Masterclass z prawdziwymi artystami i sportowcami

Jasiu oliwa
1 rok temu

Chce zostać pogromcą rap sceny z rafalalą i chce zostać pozbawiony częsci lewej pókuli mózgowej i jądra z chilwagonem kurwa ostry zawsz był chujowy i miał każdy kawalek na jedno kopyto niech spierdala uczyć ukraińcow dbania o higiene ! Na chujowo z nim !

bzyku
1 rok temu

Wy wyskakujecie z jakimiś bedoesami, zabsonami a z tego co ja pamiętam to rap ma oznaczać rythm and poetry czyli rytm i poezja a teraz przedstawiacie jakiś balet robiąc dzieciom siano z mózgu

bzyku
1 rok temu

Nawet. nie wiedząc jaki wpływ ma to na środowisko

XXX
1 rok temu

Paluch-Banany

Ktoś z lodzi
1 rok temu

Ostr chce na wszystkim zarabiać łeb jebany uczy nawet dzieci tych swoich farmazonów

Stadion
1 rok temu

OSTR To Cwel lalalallaa lalallalal OSTR to Cwel Lalalallaa Lalalallaa
OSTR Ty cwelu Ty stara kurwo Meneli OSTR Ty cwelu Ty Stara Kurwo Meneli
Ładnie mnie nauczył już na lekcjach

Lodzianin
1 rok temu

OSTR brzydki masz ten ryj bardzo taki typowy do obciągania na ochronakach

Dam
1 rok temu

A kto to w ogóle jest Oki?

Radek
9 miesięcy temu

Oki czyli dzieciak co gówno osiągnął chce się wybić na kolesiu co tą scenę budował. Nie będzie Adam twoją windą do góry, raczej pojedziesz w dół…

CERSANIT
1 rok temu

Na tym samym portalu mlody gdynianin aka belmondo bedzie prowadzil kursy „jak zostac pedafonsem”. Czterogodzinne warsztaty nt. Fotografowania w lazience.

Piotr
1 rok temu

Kto to jest oki? Obi to wiem ale Oki… ??

Prawda
1 rok temu

Opublikowany 4 godziny temu 9 grudnia 2019 Przez Mariusz Jop

23:42 17

Proste
1 rok temu

To całe Oki czy Oko to zamiast krytykować to raczej powinien grzecznie się zapisać na taki warsztat to może by się czego kolwiek nauczył.Zresztą nie tylko on.3/4 tej niby nowej sceny się tam nadaje.Przynajmiej by wiedzieli co to rap

WnukTedego
1 rok temu

Pierwszy . Nie wiem czy większa beka z ostrego czy z ubioru tego łaka Okiego . W sumie pomysł na biznes dobry tylko kto miałby nauczać? Dawajcie propozycje w komentarzach ja wale pierwszy: Eripe Penx Oxon najmniej doceniani a wpierdalają całą scenę na sucho

Żabsą rucha ripa w oxach w wannie penksa
1 rok temu
Reply to  WnukTedego

HaHhHHa Eripe – menel z głosem pedałka, penx – antyfameowy spezedawczyk ze STEPA z wyglądu zmutowany gollum, oxon – nerd z chujowym i równie pedalskim flow co ten frajer rip

WnukTedego
1 rok temu

Znajdź mi kogoś kto wygrał by z nim beff kurwiszonie jedyny który ciśnie Whita Bedoesa I obu youngów

Popularne