Sprawdź nas też tutaj

teledysk

OKI z Żabsonem „Dla ziomali”

Trzeci klip promujący „77747” mixtape.

Opublikowany

 

Po „Siri” i „Nie martw się mamo” przyszła pora na trzeci singiel OKIego, promujący „77747” mixtape. Tym razem jeden z najbardziej obiecujących raperów młodego pokolenia połączył siły z Żabsonem. Efektem tej współpracy jest klip do utworu „Dla ziomali” zrealizowany przez Koozę.

Premiera „77747” mixtape zaplanowana jest na 25 września. Za muzykę w „Dla ziomali” odpowiada zvbrx. Płyta ukaże się nakładem labelu 2020. Zdjęcie okładkowe „77747” mixtape wykonała Kasia Mikołowicz (@dscll). Za projekt okładki odpowiada OSOM Studios.

 
34 komentarze
34 komentarzy
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
PejaTVN
4 miesięcy temu

Hehe tak sobie przypominam stare czasy kiedy ludzie się przypierdalali do Mezo o jakiś tam odblaskowy garnitur czy coś… a teraz takie pedały występują dumnie w tych swoich przebraniach a inne durnie im przyklaskują i płaca pieniędzmi rodziców za gadżety od owych pedalow. Czy ten kraj jest serio tak spierdolony ?

L-Docca
4 miesięcy temu
Reply to  PejaTVN

Oni wyglądają jak jacyś goście z popowych boysbandów w 2003, kojarzy mi sie np. z O-Zone. Muzycznie jednak nie dorastają im do pięt 🙂

Innertia
4 miesięcy temu
Reply to  PejaTVN

Ta beka z mezo była po tym jak przyszedł do programu ,,bitwa na głosy” w odblaskowych legginsach… i tak wyglądał bardziej męsko niż żabson lub igi
https://i.wpimg.pl/784x/pudelek.wpcdn.pl/1603440d159ed9a53fa711ab31daea0079a18bdc

PejaTVN
4 miesięcy temu
Reply to  Innertia

O właśnie to były legginsy, ale nie kulo to w oczy tak jak ubrania Zabsona

Odb
4 miesięcy temu
Reply to  PejaTVN

Oki z Zjebsonem „Dla tranzoli”

Stalone
4 miesięcy temu
Reply to  Odb

Odb z Zjebsonem – jesteśmy tranzolami

Charles longdick
4 miesięcy temu
Reply to  PejaTVN

Oki o chuj chodzi tak dobrze szlo i puszczasz taki shit :/ dobrze ze preorderki nie zamowilem

EJ TY KOLO!
4 miesięcy temu
Reply to  PejaTVN

EJ CHUJE DO SZCZANIA CZEKAM W CHUJ NA KOLEJNĄ PORCJĘ REAL RAPU OD OKI, WSZYSTKIE PŁYTY STOJĄ W ORGINALE NA PÓŁECZCE.

EJ TY KOLO!
4 miesięcy temu
Reply to  EJ TY KOLO!

EJ CHUJE DO SZCZANIA CZEKAM W CHUJ NA KOLEJNĄ PORCJĘ REAL RAPU OD ŻABSON, WSZYSTKIE PŁYTY STOJĄ W ORGINALE NA PÓŁECZCE.

Mich
4 miesięcy temu
Reply to  PejaTVN

ludzie a nie kraj, mieszkam w UK od paru lat tutaj nosza grube zimowe kurtki w lato – poszli do przodu hehe

EJ TY KOLO!
4 miesięcy temu
Reply to  PejaTVN

POLSKA TO MENTALNE SZAMBO LUDZI POJEBANYCH NA UMYŚLE ZAPAMIETAJ TO MAŁOLAT JEDEN Z DRUGIM I WYPIERDALAJ CZYM PRĘDZEJ Z TEGO JEBANEGO KARTOFLISKA BUAHAHHAH

Quelle
4 miesięcy temu

Codziennie nowy hymn LGBT.

Kris (Ten którego nikt nie zna z Ascetoholix)
4 miesięcy temu
Reply to  Quelle

margot lubi to

ostatni prawdziwy
4 miesięcy temu

jak widze tego zabsona zjeba to nie wiem czy sie smiac czy plakac jak on wyglada ja pierdole

Kuneser
4 miesięcy temu

Czy ktoś już zauważył że beat podjebany z Redman – Sumtn 4 Urrbody ?

Zbuku88
4 miesięcy temu
Reply to  Kuneser

O kurwa, faktycznie. Ale to są bezczelne skurwysny.

Props za wyczajenie.

HRABIA ŚWIĘTOKRZYSKI
4 miesięcy temu
Reply to  Kuneser

Pomyślałem, że dziwnie mnie buja ten bit a tu przypominasz że to ameryka dojebała beat kozacki

Koks
4 miesięcy temu

Kurwa żaboson jaka fryzura XD Dziwne stylówy mają te pedały

gpk
4 miesięcy temu

żapsou lgbt reprezent

Skorpion
4 miesięcy temu

Raczej płakać

Redakcja
4 miesięcy temu

Dla ziomali z dupy do japy. #lgbtrap

devx
4 miesięcy temu

Ja pierdole jakie klauny…

żENADA
4 miesięcy temu

Anal z Żabsonem „Dla ziomali”

Margot i Łania
4 miesięcy temu

Stop Bzdurom! Idziemy po was! Wolność dla LGBTQIA!

Zwykły chłopak szary
4 miesięcy temu

W ciągu ostatniego miesiąca byłem na dwóch randkach. Jedna laska z tindera (polka) : idziemy do knajpy, nie jakaś super fancy, normalne jedzenie i drinki, coś w stylu Orzo. Laska przyszła odjebana jakby była na wiejską dyskotekę, kiecka ledwo jej zasłaniała dupę, ledwo rozpoznałem ją przez kilogram tapety na mordzie (a było wtedy +25 stopni) – jebana zamówiła zupę, przystawkę, danie główne (jebana miała wielkie pretensje że nie mają schabowego w menu) i jeszcze lody. Zero tematów do rozmowy, ciągle w telefonie, zaczęła się chwalić jakimiś szalonymi melanżami z koleżankami karynami. Na koniec nawet z grzeczności i dobrego wychowania nie zaproponowała że zapłaci za siebie. Co zrobiłem? Powiedziałem że idę do kibla, po czym uciekłem z knajpy 😀 (numeru telefonu nie blokowałem, bo specjalnie kupiłem na tę okazję pre-paid zarejestrowany na żula spod żabki, który dostał za to 10zł).

2 tygodnie później : przypadkowo w pracy spiknąłem się z koleżanką z Armenii. Trochę pogadaliśmy, zaproponowałem wyjście na jakiś obiad/wino. Delikatny makijaż, schludnie ubrana (atrakcyjnie, ale nie wulgarnie). Super prowadziła rozmowę, oczytana, obyta. Miał to być zwykły lunch a siedzieliśmy w knajpie chyba 5-6 godzin ciągle rozmawiając. Oczywiście chciała zapłacić za siebie, ja z grzeczności odmówiłem.

I wy się dziwicie że porządni ludzie gardzą polkami, materialistkami z głową w chmurach.

Tfu!

DucJe
4 miesięcy temu

W ciagu ostatniego miesiaca waliles gruche pod youporna wacku i wypisujesz tu swoje mokre fantazje

Zwykly chłopak szary
4 miesięcy temu
Reply to  DucJe

@DucJe : ja to nie ty – obesrany koniobijco

Facio od krabów
4 miesięcy temu

Paluch lubi to

Rexona
4 miesięcy temu

Oki z Żabsonem – Dla Anali

Wunsz
4 miesięcy temu

nowe dno

MENEK ZARTYNIUK
4 miesięcy temu

nacpane kurwy jebac was

Mich
4 miesięcy temu

Kur wa teraz to juz bez kitu zwatpilem. Lajzol z jwp ma taki sam styl hahaha, oni sie nadaja. Gdyby nie teledyski prawdziwych ludzi zaden z nich by nie mial z tym nic wspolnego…

Podziemie eudezet
4 miesięcy temu

Siemano chętnych zapraszam sprawdzić rap z łdz pionaaaaa wszystkim
https://youtu.be/fY8qZ8BQoe8

Cyganskakurewka
4 miesięcy temu

Parówka zaczął się stylizować na ruskiego cwela, stylówa już niemodna

Popularne