Sprawdź nas też tutaj

News

OLiS: Białas & White oraz Tede rapowymi nowościami

Nowy rapowy lider.

Opublikowany

 

białas white

Najwyższą pozycję wśród wszystkich płyt w tym tygodniu na OLiSie zajął wspólny album Białasa & White’a 2115 „Diamentowy las”.

Album reprezentantów SBM Label to niejedyna rapowa nowość w zestawieniu. Na 26 pozycji znalazł się „Wyścig Szczurów” Tedego.

W tym tygodniu w zestawieniu 50 najlepiej sprzedających się płyt w kraju OLiS pojawiło się 19 rapowych pozycji, wśród których znalazły się 2 nowości.



OLiS – sprzedaż rapowych płyt w okresie 11-17.06.2021

  • 1. Białas, White 2115 – Diamentowy Las
  • 4. Taco Hemingway – Cafe Belga
  • 5. Taco Hemingway – Marmur
  • 8. Sobel – Pułapka Na Motyle
  • 10. Avi & Louis Villain – Akademia Sztuk Pięknych
  • 12. Peja, Slums Attack – Ricardo (Prod. Magiera)
  • 14. O.S.T.R. – Jazz W Wolnych Chwilach
  • 15. donGURALesko – Utwory Rapowane, Których Można Słuchać W Domu, W Aucie, Albo W Jakimś Innym Miejscu
  • 18. Kękę – Siara
  • 20. OIO – OIO
  • 26. Tede – Wyścig Szczurów
  • 28. Kacper HTA – Red Pill
  • 33. Taco Hemingway – Trójkąt Warszawski
  • 37. Kubańczyk – Młody Kot
  • 38. Taco Hemingway – Szprycer
  • 41. Floral Bugs – Moja Sztuka
  • 42. Major – Klepsydra
  • 45. Pro8L3M – Fight Club
  • 50. White 2115 – Rockstar: do zachodu słońca

28 komentarzy
28 komentarzy
oceniany
najnowszy najstarszy
Inline Feedbacks
View all comments
Twoja stara dziwka
1 rok temu

Chuj mnie obchodzi Wybielacz i ten Czarnuch i ten tede banan

Trenbolon
1 rok temu

Ten łajt to by zajebał sibie jakąś normalną fryzurę bo lata jak ulizany ken

Kozlebro
1 rok temu

Kurwa panowie jak tu dupke na mieście wyrwać??? Byłem wczoraj na mieście i tyle fajnych szmaciur mijałem a w głowie pustka

Beka z lamusow
1 rok temu
Reply to  Kozlebro

Złap za szmaty napluj w pysk powiedz że będziesz ja teraz jebal jak zwykłą dziwke.. mi nie wychodzi ale może tobie się uda.. powodzenia

Kozlebro
1 rok temu
Reply to  Beka z lamusow

To chuj ci w pizde pedale idź smarować dupę staremu nie dojebie umysłowy idź najlepiej pójdź tnij kanapki staremu ty śmierdzoncy siusiakiem dupo chuj ci kurwo jebana twój stary to pedał lgbt a twoja stara puściłą się z psem tropiącym na granicy z ukraincami i wysrała cię mamusia z mózgiem psa nie dojeba.

pcv
1 rok temu
Reply to  Kozlebro

O, na ten tekst też możesz spróbować; Nasrają ci do ryja dokładnie tak samo, ale będzie przynajmniej jeszcze śmieszniej.

Kozlebro
1 rok temu
Reply to  pcv

twojej starej na srają na klate za 3 kloce pod tesco

Mieczysław Bratan
1 rok temu

Nie wiem jak to się w ogóle stało, że ten sepleniący typ o aparycji noszącego koszulę w kratę, gminnego alpha male, dynamicznego przedsiębiorcy zajmującego się zarobkowym układaniem kostki brukowej (oczywiście rękami żuli spod sklepu za 5 zł za godzinę) został raperem i wielkim wydawcą i szefem wytwórni. O tych jego paziów to nawet nie pytam.

C I P O L
1 rok temu

PENiS: Wack & Wack oraz Wack rapowymi niezgułami

raperskie ścieki
1 rok temu

CO TO KUIRW JEST BIALAS XD SBNM LABEL CO TO EJST JA PERIDOLE CO ZA JEBANE GOWNO TEN CALY LABEL TYLKO WSPIEWRA LGB T W WSWOICH KAWALKACH JEBAC WAS KURWY I DOJADE WAS Z MOIM UZI

Sentino
1 rok temu

Dla mnie ten cały Cwelis nie ma znaczenia. Moje płyty są dla was za drogie jebane polaczki.

Twoja maam
1 rok temu
Reply to  Sentino

HALO POLICJA!!!!

Hiphop
1 rok temu

Nie cierpię white

Stary Włodka
1 rok temu

Murzyn & Black oraz Pede cwelowymi standardami

‪ ‪
1 rok temu
Reply to  Stary Włodka

chuj ci do imię

???
1 rok temu

Hahaha gdzie te kurwisko profesor gówna i jego armia botów . Jebany gałgan nie dostał wypłaty by kupić płytę swego dominatora genetycznego ?? Profesor Ty dworcowy czyscichuju beka z przygłupa i jego idola

Kłulik łogeł
1 rok temu

W przyszłości chcę założyć własną partię, planuję przewrót w państwie i szukam zwolenników. Oto punkty mojego programu.

1. Za kradzież ucinanie skurwysynom dłoni
2. Za gonienie towaru małolatom wpierdol, do szpitala na leczenie i znów wpierdol
3. Za wożenie się i kozaczenie wpierdol i publiczne cwelenie żeby oduczyć ludzi pozery
4. Weryfikowanie autentyczności raperów, jeśli ktoś ściemnia to wpierdol i patrz punkt 3.
5. Zdelegalizowanie autotune
6. Zabranie 500+ i pakietów socjalnych dla nierobów i nieudaczników
7. Zalegalizowanie marihuany, zdelegalizowanie innych narkotyków (hajs z zioła idzie na darmowe leczenie, ubezpieczenie i system zbrojeniowy żeby żadna kurwa nie podskoczyła)
8. Ucięcie hajsu kościołowi, jeśli ktoś czuję potrzebę to niech tam naucza czego chce ale za darmo
9. Za pedofilię, znęcanie się, gwałty i inne chore rzeczy, wpierdol i ciężkie roboty przy budowie dróg
10. wypierdolenie wszystkich polityków, opozycji, darmozjadów, popłuczyn starego systemu, likwidacja nie ptrzebnych pasożytniczych stanowisk.

Głosujcie Kłulik Łogeł waszym nowym dyktatorem , zrobimy z Polski drugi Kazachstan albo lepiej!

dejvZ
1 rok temu

Wszystko spoko mordo, ale nieptrzebnych moglbys napisac razem, inaczej nikt cie nie bedzie traktowal powaznie.

Gwintowane dupsko
1 rok temu

Miałem teraz przerwę w robocie to wziąłem z kumplem poszliśmy do kibla przypierdolilismy koks do nosa w wiecie po splywie zaczęliśmy się lizać. Nasze mokre języki zaczęły się o siebie okrecac.. poczułem że mu Kutas stanął to go złapałem i zacząłem trzepac.. potem ukleknolem zrobiłem mu pałę potem on mi i sie zaczęliśmy ostro jebać ale było cudownie kurwa. Po robocie spotykamy się u mnie i znów to zrobimy.. pozdro

Kajtek bez majtek
1 rok temu

Pewnie jestescie spawaczami albo monterami okien

Gwintowane dupsko
1 rok temu

Nie mordo. Jesteśmy redaktorami glamrapu

Miałem się nie wypowiadać
1 rok temu

Cztery dni temu był miedzynarodowy dzień Ojca. Azjatki (te co maja starego) zajebały mi walla na fejsie życzeniami i zdjeciami dla swoich Ojców, kocham Cie Tato dziękuje za wszystko i tak dalej. Zdjęcia starych w klapkach, w jakiś ruderach, na polu i hujowych ciuchach i żadna sie nie wstydzi własnego Ojca.

Wczoraj był nasz polski dzień Ojca i co? I gówno, jedynie koledzy Ojcowie wrzucali zdjęcia ze swoimi szkrabami i to tyle. Żadna vitaminka nie wrzuciła zdjecia ze starym, bo przecież siara wrzucać zdjęcie z Januszem w klapkach z brzuchem, gdy sie samej ma zdjecia z krewetkami udajace wielkie miastowe życie. Tak samo jak są jebane zdjecia rodzinne to baby poprawiaja tych chłopów, a ogól sie, a ubierz koszule, a tak stań, a nie uśmiechnałeś się i kurwa męczą tych gości do porzygania, bo sie ich wstydzą, chociaż same wyglądają jak umalowane zbieraczki szparagów.

TRYPEL
1 rok temu

KIEDY CIONGMEN I TOBI KING NA FACIE, TAMBURYN CITY

Popularne