Sprawdź nas też tutaj

teledysk

Onyx i Nizioł gośćmi ERASPE w klipie „Street”

Nowojorskie legendy na płycie „21 gramów”.

Opublikowany

 

Reprezentant Zion Records prezentuje nowy singiel promujący album „21 gramów”. Gościnnie w numerze ERASPE „Street” pojawili się Onyx oraz Nizioł.

Album „21 gramów” utrzymany jest w klimacie trapowym. Mocne wyraziste bity, świeże teksty oraz dopracowana warstwa liryczna, powoduje, że wszystko jest spójne do samego końca. Krążek zawiera 16 utworów z czego dwa z nich będą owianą tajemnicą do samego końca i ukażą się jako bonus tracki.
To debiutancki album artysty ERASPE związanego z wytwórnią ZION Records oraz zespołem JAHBESTIN.

Premiera „21 Gramów” odbyła się 21 maja. Album jest dostępny na stronie Zionrecords.pl.

 
49 komentarzy
49 komentarzy
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
KOCHAĆ p0lki glamrapowicz nr 1
9 dni temu

PIEKNA POLKA NA ZDJECIU, MOGLBYM Z TAKA ZALOZYC NORMALNA POLSKA RODZINE, SUPER DZIEWCZYNA, WIDAC ZE MA KLASE I STYL, POLKI TO NAJLEPSZE KOBIETY NA SWIECIE – POLKI TO NAJPIEKNIEJSZE DZIEWCZYNY NA SWIECIE KAZDY O TYM WIE!

Życzliwy :)
9 dni temu

Tak jak mówiłem Sentino jest skończony. Nie ma już hajsu na sponsorowanie profesora transów. Tak jak pisałem wcześniej – Sentino wziął sporo hajsu od niewłaściwych ludzi w Hiszpanii. Oni zarabiają na takich debilach, a on sobie zaczął wkręcać, że to jego PRZYJACIELE #SICARIOS hahaha, historia zatacza koło, zaraz będzie pogoniony z hiszpanii, będzie wołał policję, minie kilka miesięcy i będzie nadawał z innego państwa za pożyczony hajs od ulicznych lichwiarzy. Jebać gamonia!

Stworzenie Świniokształtne
9 dni temu

Nie bedzie tak, Polscy mezczyźni sie bogacą, obywaja sie w świecie, rozwijają się, sa coraz bardziej pożadanymi mezczyznami z perspektywy światowej.

P0lki za to w wiekszosci zbyt wiele soba nie reprezentuja, sa coraz bardziej utyte, coraz bardziej potatułowane i coraz bardziej rozepchane. A maly procent porzadnych kobiet i tak jest poza zasiegiem 90% z nas.

Nie ma co się ryć trzeba robic swoje i najwazniejsze nie byc frajerem i kukoldem.

Mlode chlopaki nastoletnie dzis juz wiedza co to jest kukold simp i tak dalej, wiec sa bardziej przystosowani do tych realiow ktore mamy.

Wczesniejsze pokolenie nie mialo takiej wiedzy i zylo w mysl sloganu ze polki najpiekniejsze.

cZŁOwiek
9 dni temu

Sprzedaje nare, jade do burdelina ujebać temu avarezowi łeb i nasrać na wycierace mamusi jego ta kurwa smutna co go wysrała na ten świat.

TPS - TYLKO POLICJE SZANUJĘ
9 dni temu
Reply to  cZŁOwiek

Sprzedać to możesz swój głupi łeb żeby Sentino mógł zrobić z twojej czaszki popielniczke cZŁOnek.

cZŁOwiek
9 dni temu

taki mondry? zobaczysz. ale

Utalentowany Wokalista Rapowy
9 dni temu

Profesorku czekamy na Aporofobię, ponoć 1.10. Ależ Don Seba rozpierdala w tym roku.

SIWSZY INACZEJ, INACZEJ RUDSZY
9 dni temu

Polki śmierdzą, reklamy o tym dobitnie muwią, srodki na infekcje intymne, uplawy z pizdy, smród z ryja, jakieś afty w ryju, gazy, sraczki, zatwardzenia, kruche paznokcie u syr, smród z pod pach, hemoroidy, żółte zęby kurwa trochę higieny, bo nic nie porucham w tym odcinku.

DJ MORFEX
8 dni temu

ale zaleciało desperatem, kuckoldem i simpem. Gloryfikujesz kobietę jedynie za to jak wygląda a na to nawet nie miała wpływu. Brakuje ci chyba baby a i uległość z twojej strony tez bije.

Tommy Kaz
8 dni temu

Błagam, nie pisz już nic więcej, bo przynosisz wstyd wszystkim facetom :/

Sentino
9 dni temu

Te nowojorskie legendy to jacyś crackheadzi z przejść podziemnych, którzy za dolara zrobią loda. Ja nie zamierzam w ogóle komentować takich kolaboracji, bo na dobrą sprawę nie udzielam się na polskiej scenie. Zarabiam dobre pieniądze w sposób znany w pewnych kręgach a muzyka jest dla mnie hobby. De facto moje nowe wydawnictwa pcham sam i są to podziemne wydania, nie muszę jak większość sceny kupować na Glamrapie artykułów sponsorowanych. Ja już dawno mówiłem, że polskie szambo was wciągnie i wypluje a moja muzyka daje wam poczucie przynależności kulturowej do zachodu. Don’t hate the player, hate the game, peace!

Utalentowany Wokalista Rapowy
9 dni temu
Reply to  Sentino

Seba, u mnie nakurwia nonstop King Sento, a już mam ciśnienie na Aporofobię.

Utalentowany Wokalista Rapowy
8 dni temu

Seba, z chęcią ponakurwiam na twoim Królewskim Pęcie, a już mam ciśnienie na Koprofilię.

Dredy na dupie
9 dni temu

Onyksi dają zwrotki każdemu, bo zdychają z głodu. Beka.

Odb
9 dni temu

Konix i Naziol gośćmi ESPERME w sextejpie „Strapon”

cZŁOwiek
9 dni temu
Reply to  Odb

twój stary też uczestniczył w tym #sentinoiodbdwajchuje

cZŁOwiek
9 dni temu
Reply to  Odb

Odb – O dupa buja
Odb – Obliże dupę brudną
Odb – O dupa Boli
Odb – odb)yt
Odb – Orgazm dupa burdel

TESTOSTERON ŻARŁACZA TĘPOGŁOWEGO
9 dni temu
Reply to  cZŁOwiek

cZŁOnek wypierdalaj co ludzi ucziwych obrażasz pedale pal gumę ciśnij kichę wąchaczu pał i dup

cZŁOwiek
9 dni temu

wy głupie chuje jesteście tym samym ścierwem co processor chuja w dupie

cZŁOwiek
9 dni temu
Reply to  cZŁOwiek

albo też
Odb – Otwarte dobą burdele

TESTOSTERON ŻARŁACZA TĘPOGŁOWEGO
9 dni temu
Reply to  cZŁOwiek

Zamknę ci pizdę bronią alvareza

Die Kalaschnikow macht Peng und aus Krav Maga-Talenten
Werden schlecht rappende bettnässende Schlaganfallpatienten
Ich komm und dreh nen Film, freizügig mit Lesben Schwerpunkt
Und der Dre Film war nur eine zwei-stündige Apple Werbung
Ich bin ein Assozialer, selbst wenn ich mich distanziere
Mit diesem Album stürz ich Belgien in die Flüchtlingskrise
Schlage deinen DJ wie beim Battle of the Year
Und man sieht Bürger am Boden wie Hasselhoff mit Bier
Wie beim Badminton-Turnier, komm ich an mit paar Schlägern
Denn ich habe ein paar Perser bei, wie Handelsvertreter
Mache Deutsch-Rapper runter wie die Hosen von Nutten
Wenn ich schieße, hilft es nichts mehr auf den Boden zu gucken
Sentence war dein Ghostwriter, besser als gar nichts
Und Dein Künstlername reimt sich gut mit Messer auf Spanisch
Deine Bitch macht ihr Geschäft auf der Sex-Messe
Denn auf ihr verrichten ihr Geschäft ein paar Fettsäcke

a chuj dalej już nie mogę śpiewać

TESTOSTERON ŻARŁACZA TĘPOGŁOWEGO
9 dni temu

Jebać ciepłote!!! ciepłota kurwo!!! przywróć nielimitowne litery bo inaczej pójde nasrać ci na wycieraczkę

Bartłomiej Ciepłota
8 dni temu

Nielimitowne litery… Tępogłowy jak chuj!

Rogulska
9 dni temu
Reply to  cZŁOwiek

Odb – Ol' Dirty Bastard

Stalone
9 dni temu
Reply to  Odb

Odb (obliże dupę brudną) znowu oblizujesz ?

Odb
9 dni temu
Reply to  Stalone

twojej starej.

żENADA
9 dni temu
Reply to  Odb

no nie mogę jest 00:40 a gość normalnie odpisuje po takim czasie rozpierdolił mnie typ

Odb
9 dni temu
Reply to  Stalone

smacznie mlaskam

Sutener Borixon
9 dni temu

Onyksi to się dograją byle łakowi, ważne żeby sypnął hajsem. Smutne to

Skurwiel
9 dni temu

Zamiast pokazać charakter i mieć Wyjebane na czarmych, to polaczki się pucują dla murzynów a im to na rękę z 10k dolcow jak nic na stół plus opłata biletów, hoteli, szamy.

TO JEST TAM TO JEST TEŚĆ, A TO TAM TO JEST GRZEŚ
9 dni temu
Reply to  Skurwiel

Mieć murzyna na feacie dla polaczka zakolaczka to zawsze będzie jakby bogactwo mu spadlo z nieba i wszystkie szczęścia świata. Nawet kurwa takiego co swoje 5 minut mial 30 lat temu. Szczury zakolackie, zaproście na feat Migosów, Future czy Travisa Scota jak to robią Niemiaszki,Włosi czy Francuzy. Onyxa to można bylo zaprosić ewentualnie na 1 LP Liroya czy WYP3 30 lat nazad.

Odb
9 dni temu

halo

Skończyłem w burdelu z bezdomnymi
9 dni temu
Reply to  Odb

polucja

Walkone6969
9 dni temu

xD

odbrip
8 dni temu

Racja, wystarczy spojrzeć jak raperzy z Niemczech czy Francji nagrywają np. z Gamem jak równy z równym, a u nas wiedzą, ze są kurwa totalnymi łakami. Tede jak zobaczył Game’a na zywo to się obsrał i obserwował go z krzaków jak paparazzi hahah

SicenS
6 dni temu
Reply to  odbrip

Z Niemczech powiadasz? A nie przypadkiem z Niemiec przygłupie?

Debil
9 dni temu

Tysiąc wyświetleń w 24h. Brawo

Andżej
9 dni temu

Jak już wynajmują jakąś lafiryndę do teledysku, to chociaż by sypnęli hajsem na taką o ładnej figurze, a nie taką, która musi ściągać sobie cycki z pleców, żeby czymś wypełnić tego push-upa. No chyba,że po zapłaceniu Onyxom już kasy nie starczyło.

Ore ore wyjebane mam zakole
9 dni temu

Ksywy kurwa jakby z pokemonów spierdoliły jąkały..

Ziominho
9 dni temu

Gonix sie skonczyla juz dawno temu wiec jebac ten track.

Joł
8 dni temu

Onyx za hajs to by nagrał teraz z każdym. A Nizioł lubisz chłopaczków nawijających z audiotuna

PejaTVN
8 dni temu

Masakra Onyx chyba nie stać na życie skoro nagrywają z takimi personami, beka.

Pospet
8 dni temu
Reply to  PejaTVN

Odrazu widać, że chłopaki mają debet na koncie

Kronk Leosia
8 dni temu

Że też Czarnuchy z N.Y tak nisko upadły wstyd…

Joł
8 dni temu
Reply to  Kronk Leosia

Wychodzi brak kasy

AzbeST
8 dni temu

Ale się ulał ten Onyx. Oczywiście włosy na blond zafarbowane, damska bielizna. Wszystkie te rapery to pedały albo transy!

Stworzenie Świniokształtne
9 dni temu

Eraspe lepiej siedzi na klasycznych brzmieniach, nie siadlo to po co sie pchac w takie cos na sile pozdrawiam

Profesoor Trapu
9 dni temu

LAMUS MYŚLI ŻE JAK POKAŻE P0LKE NA KLIPIE TO SPRZEDA DUŻO PŁYT?
NIECH SPIERDALA!

pusia
9 dni temu

jak pokazuje np cipke np w Barze to na stoliczku mam tyle alkocholu ze nie wiem co pic wtedy pije moja Dziewczyna jest mniej urodziwa i spija po mnie, czasem ciagnie tez druta ja tylko patrze i popijam np chrnasia i sie oblizuje i cmokam robiac koleczka z Dymu moje zycie jest kolorowe jak Tecza w Afryce

Popularne