Sprawdź nas też tutaj

News

Ostra krytyka Tymka. „Ludzie będą patrzeć na raperów jak na p*dałów”

Machur z Altereggo Records wypowiada się o stroju Tymka.

Opublikowany

 

fot. @jakub.owczarek

Tymek zszokował fanów swoim nowym wizerunkiem stworzonym na potrzeby trasy koncertowej „Autumn Tour”. Rapera skrytykował Frosti, a teraz zrobił to również Machur z Altereggo Records.

Tymek pokazał się w różowym stroju: samych majtkach i w czymś na wzór biustonoszu. Dodatkowo ma on na głowie dwa kucyki i trudno go odróżnić od dziewczyny. – Pewnych rzeczy nie da się przemilczeć. – napisał Machur, po czym dodał w wideo:

– Widzę Tymka w kreacji dziewczynki. Zszokowało mnie to totalnie i dziwi mnie to, że nikt z tym nie jedzie. Kiedyś ludzie postrzegali raperów jak bandytów, co nie do końca było dobre, ale jeżeli tak dalej pójdzie, to ludzie będą patrzeć na raperów jak na p*dałów”. Za takie pajacowanie Tymek serdecznie ch*j ci w d*pę. – stwierdził raper.

 
51 komentarzy
51 komentarzy
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
Emil
3 miesięcy temu

Na raperów i tak patrzą jak na pedałów niezależnie od jakiegoś Tymka czy nie.

TW Łysa Kurwa
3 miesięcy temu

Proponowanie komuś chuja w dupe nie jest pedalskie? Niby coś chcesz zganić, ale jesteś glupcem i to promujesz.

Maja Staśko
3 miesięcy temu
Reply to  TW Łysa Kurwa

To tak jak ja kupiłam zestaw Maty, a jestem weganką!

Jjs
3 miesięcy temu

„Serdecznie chuj ci w dupe” – diss czy zachęta?

EloElo
3 miesięcy temu

Kiedyś po Doniu,Mezie, 18L czy verbie to każdy jechał a teraz stara szkoła rapu morda na kłódkę bo się wyświetlenia nie będą zgadzać.
Jebać tych hipokrytów .

B1Lą
3 miesięcy temu
Reply to  EloElo

To w sumie dobrze pokazuje co tak naprawdę się teraz w rapie liczy.
(niby zawsze się liczyło, no ale teraz siatka powiązań z tą rzeczą jest większa niż wtedy).

Komar to jest zwierzę
3 miesięcy temu

Jedzie mu od pedałów ale pierwszy do jebania w dupę. Przecież to jakbyś zaczyj heterykowi „idź zamocz pędzla”

Komar to jest zwierzę
3 miesięcy temu

Życzył

AzbeST
3 miesięcy temu

Super. Jeden przebrał się za dziewczynkę. Redakcja uważa, że mogliby się pomylić. Jakiś nołnejm krzyczy, że teraz raperzy będą postrzegani jako pedały. I na koniec życzy mu serdecznie chuja w dupę!

ttttt
3 miesięcy temu

Jak ten debil wyglada z tymi tatuazami? Powiedzmy sobie szczerze ze rap to takie same gówno jak pop a wiecie w czym jest DiscoPolo lepsze od rapu? Tym ze DiscoPolo jest hetero i jest o normalnej relacji kobieta mezczyzna nawet jezeli to muzyka niskich lotów. Brak rekcji ze strony starej szkoly boja sie tchórze krytykowac takie zjebane zachowania cala ta ich twórczosc to jedna wielka fikcja.

TW Łysa Kurwa
3 miesięcy temu
Reply to  ttttt

Ale dlaczego mają krytykować skoro dostają pieniądze za promowanie tego gówna? Dalej śpisz i nie wiesz, że im chodzi o kasę, a nie o zasady i przekaz?

TW Łysa Kurwa
3 miesięcy temu

Przecież jesteście pedałami. Wieczne lizanie się po cipach i masowanie po dupach. Zero mówienia rzeczy wprost tylko przeliczenie sobie czy się straci czy się zyska.

Ol Dirty Twój stary
3 miesięcy temu

Jak to „będą”?

No i fajnie
3 miesięcy temu

Jebać.

666
3 miesięcy temu

CD-ACTION i PSX Extreme oraz PIXEL (te magazyny prenumeruję).

jasio
3 miesięcy temu
Reply to  666

Znowu z choroszczy uciekles?

Kazimierz
3 miesięcy temu

Bo polscy dukacze to pedały więc jak niby mają ludzie na to patrzeć

Fhhhj
3 miesięcy temu

Prawdziwych raperów chuj obchodzi co o nich mówią

ProMateusz
3 miesięcy temu

Po oficialnych wyliczeniach przy pomocy mojego brata Doktora nauk matematycznych wychodzi , ze w polskim rapie/hip-hopie/disco polo jest min. 89% „pedałów” (homoseksualistow).

Nikt
3 miesięcy temu

Ja tak patrzę od 2014

Benghazzzi
3 miesięcy temu

Za tęcze jest +10 do sprzedaży. Wszystkie zalanda i temu podobne to wiedzą. Kiedyś hugo boss musiał produkować garnitury ze swastyką, teraz z tęczą. Zmienili logo ale sens podobny

Łukasz Golec
3 miesięcy temu

My z bratem jesteśmy normalni ,ale Machur i Tymek dwóch braci mają jakieś problemy…

Fizik
3 miesięcy temu

Przeciez kazdy ogarnięty typ wie ze ten tymek to nie raper tylko zwykły piosenkarz popowy jak te maneskin czy jakos tak. Raper to Rakim, Kool G Rap, Conway,Papoose, PMD, Chuck D, Ice Cube, Westside Gunn.

Prop&Testo
3 miesięcy temu
Reply to  Fizik

Jebać murzynów z iq krewetki

Ore ore wyjebane mam zakole
3 miesięcy temu

Dymek, jak i Ty gląbie to koło rapera nie staliście, jebac obu

aryjczyk
3 miesięcy temu

Wstyd mi za ten kraj.

Cyganskakurewka
3 miesięcy temu

Napisał to gościu, który idzie do fryzjera i prosi o taką fryzurę jaką ma na pustym łbie. We więzieniu mówi się prześmiewczo o takiej fryzurze „na cwela”.

Kosi
3 miesięcy temu

Serio? Czy wszystko trzeba kopiowac z amerki?

YO..
3 miesięcy temu

13:11 29

Opublikowany 18 godzin temu 21 października 2021Przez Mariusz Jop

wTF
3 miesięcy temu

kto to w ogóle jest ?
i co ten news tu robi ?

mizerne to strasznie, pisanie o tym jeszcze bardziej

będę rzygał

daj wiadro

JeffOne to marka
3 miesięcy temu

Żabson – Młody Boss (prod. Magiera)
https://youtu.be/PneCRxYs1Jw

BMW M760i
3 miesięcy temu

Ale nic nowego, już patrzą jak na pedałów… Mata, Quebo, Adi, Youngi dwadzieścia lat temu, u mnie na Mokotowie to po 20 by nie przeszli 500 metrów… oklep pewny, a wilku to by im nawet złote zęby wyrwał bo swoje zjadł na rapach

Hhgdszcbjssdgjufhy
3 miesięcy temu

Śmiech z tych wszystkich słuchaczy co go słuchają. Starą szkoła ma z was bekę. Dziś wstyd się przyznać że się słucha hip hopu.

Elon mask
3 miesięcy temu

Tymek nie lubi dziewczynek i go we dwóch razem w dupsko jebali. CO TO KURWA JEST ? jakiś wysryw pokolorowany pisakiem w ciasnej mini. Jebac cie kurwo !!!

Popularne