Sprawdź nas też tutaj

News

Paluch „List w butelce” – za kulisami nadchodzącego klipu. „Synthwave lat 80-tych”

Opublikowany

 

Klip będzie promował album "Złota owca".

"List w butelce" to kolejny singiel z nadchodzącej płyty Palucha . – Zajęliśmy się realizacją mocno stylizowanego, zrealizowanego w klimacie synthwave obrazka, który idealnie odzwierciedli klimat kawałka – informuje ekipa 9liter Filmy.

 

Po świetnym 2016 roku (dwa albumy – „10/29” platynowy i „Ostatni Krzyk Osiedla” podwójna platyna) Paluch nie zwalnia tempa i wraca z kolejnym albumem.  Album "Złota owca" będzie cięższy od swojego poprzednika, zarówno w warstwie lirycznej jak i muzycznej.  Paluch porusza się między życiem prywatnym, rodzinnym często schodząc na tematy osiedlowe.  Tytuł albumu oznacza przeciwieństwo do przysłowiowej czarnej owcy.  Złota Owca to przywódca stada, głowa rodziny, dobry duch.

 

Zamów album: Paluch – "Złota owca"

 

Limitowaną wersję albumu (CD z limitowanym opakowaniem + instrumentale + wlepki) w cenie 40 zł można zamawiac tylko na stronie www.borshop.pl. Premiera krążka odbędzie się 24 listopada 2017 roku.

 

0 0 votes
Article Rating
 
18 komentarzy
18 komentarzy
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
Kredens
4 lat temu

PALUCH TO DEFINICJA HIPOKRYZJI.

A TAK APROPO… NIE LUBIE DEYSA RAPOW. ALE ZAUWAZYLEM ZE NAGRYWA SOBIE POD SYNTHWAVE Z LAT 90TYCH NA STYL NIEUSTRASZONEGO. A PALUCH NA WYGINIECIU U SLUCHACZY 23+ SZUKA CZEGOS NOWEGO (CZYTAJ: KOPIUJE). ZARAZ JEGO ARMIA GIMBOW OKRZYKNIE GO SWIEZYM RAPEREM NAWIJAJACYM NA TAKICH BITACH. EHHHH

W tym przypadku Deys props!

Renka renke myje
4 lat temu
Reply to  Kredens

[img]https://komixxy.pl/uimages/201104/1303463834_by_marker4_500.jpg[/img]

Ferdek kiepski
4 lat temu
Reply to  Kredens

Kredens ty chory zjebie, chyba nie myslisz, ze Paluch musi kopiować deysa? Hahaha beka z cb łaku, pejs chcialby 1/10 fejmu Palucha więc co ty pierdolisz dziecko?

Kredens
4 lat temu
Reply to  Ferdek kiepski

Masz problem z „przelaczaniem”. Mianowicie, nie potrafisz przelaczyc trybu „Gimbazjum Mode” na „Brain On”. Nie chodzi o fejm cwiercinteligencie! Oprocz twojego bycia poza tematem, widze ze masz problem z racjonalnym mysleniem.
Deys wypuscil kawalek na synthwave bicie z miesiac temu. Ale ty i reszta paluchowym paluszkow rybnych bedziecie brnanc w swoje i twierdzic, ze wasz bozysz wprowadza cos swiezego do PL.

Ps. Kurwa na chuj JA 30letni ogarniety facet odpisuje typkowi co dzis mial kartkowke z biologii??!

Hihihiena
4 lat temu
Reply to  Kredens

Ni za tym, ni po tym, ale wiesz, że jest różnica pomiędzy datą nagrania kawałka, a datą jego wydania? Równie dobrze mógł nagrać taki kawałek przed Deysem, ale on go wydał jako pierwszy, więc to znaczy, że od razu kopiuje?

Hihihiena
4 lat temu
Reply to  Hihihiena

Się kurwa we łbach poprzewracało od nadmiaru wydawanego rapu

cvbdf
4 lat temu

Idź w chuj populisto i hipokryto.

Android
4 lat temu

Butelki to ja pakuje w swoje dupsko od strony denka. Potem je dokładnie wylizuje a menele mnie rżną jeden po drugim.

miras x
4 lat temu
ty kurwoooooooooooo
4 lat temu

CO ROK NAGRYWA BO FEJM MU SIE ZGADZA I TE ZJEBANE MILIONOWE WYSWIETLENIA WIEC NEICH WYPIERDALA

hehehehehehehee
4 lat temu

Paluch i OSTR to najwięksi hipokryci polskiej rapgry, chociaż ostrego jeszcze zrozumiem bo pewnie ~10 lat temu nie rozkminiał że może będzie miał żonę, dzieci i będzie po cięzkiej chorobie, a w bani był tylko „No future” i ucieczka od szarości życia. Jak to mówią „Cash rules everything around me” i tego nie da się przeskoczyć, chyba że mozesz żyć jako pustelnik w buszu. Paluch – 3 płyta w tym roku o tym samym, jego marka reklamuje się na glamrapie (baner przy logo), a jego przydupasy to fejkowi gangsterzy – jeden bez pomysłu na siebie robi remiksy popu albo kopiuje francje i niemcy, a drugi to kalka queby przyprawiona gangstereczką,koniec końców bez wyrazu. Rozumiem odcinanie kuponów, w końcu na fanbase Paluch praciował z 10 lat. Szkoda tylko, że przy wejściu do mainstreamu spłycił się totalnie i zostały tylko puste hasła o obronie rapu ochoczo wykrzykiwane prawie co utwór. Komicznie to brzmi kiedy po jego zwrotce wbija ktoś, od kogo powinno sie ochronic rap .

kkkkkk
4 lat temu

czy mi się kurwa zdaje czy wszystkie kawaliny palczaka brzmią tak samo

Jasiu oliwa
4 lat temu

Synthvawe jest zajebistym stylme muzycznym perturbator fm atack carpenter bruth garath knight ale błagam niech polcy raperzy trzymają ie od tego zdala plizzzzz niech nie nizczą kolejnego gatunku muzycznego 🙁

55
4 lat temu

butelka w dupie

hehheheheqwed
4 lat temu

Kolorki jak w Stranger things – będzie jakaś zrzynka na bank.
Paluch – pewny siebie mocno. Pracował, wypracował ale i tak – wszystko na sprzedaż.

Coś Fresh
4 lat temu
estaone
4 lat temu

kciuk z gangreno kurwo jebana

....
4 lat temu

……

Popularne