Sprawdź nas też tutaj

News

Paluch nagrał „konkretny hymn dla osiedli”

Raper szykuje następcę „Złotej owcy”.

Opublikowany

 

Paluch BOR
Paluch

Od kilku tygodni wiemy, że Paluch przymierza się do rozpoczęcia promocji nowego krążka. Następca ubiegłorocznej „Złotej Owcy” będzie dziesiątym albumem studyjnym w dorobku rapera. W drugiej połowie sierpnia mamy poznać jego tytuł oraz pierwszy singiel „Spłata”.

O nadchodzącym numerze Paluch opowiedział przy okazji koncertu na płockim Polish Hip-Hop Festivalu. –  To kawałek na bicie Julasa. Wprowadzenie do kolejnego albumu z zahaczeniem ogólnego tematu i zamysłu całego projektu. Tak jak przy moich dwóch poprzednich albumach: “Ostatni krzyk osiedla” i “Złota owca” był to jakiś koncept, tytuł i tematyka przewijały się przez całe albumy, podobnie będzie tutaj – ujawnił w rozmowie z Mateuszem Natali z Popkiller.pl.

Utwór „Spłata” ma być letnim hymnem dla osiedli. – To konkretny hymn dla osiedli, natomiast puszczamy go w drugiej połowie sierpnia, dlatego, że forma jest dość letnia i na to padło. Mam nadzieję, że to siądzie. Ja jestem zajarany. Lirycznie jestem to cały czas ja. Jest świeżo, jest fajnie. Widziałem jakieś ujęcia z klipu, także będzie mocno – wyjaśnia.

Raper jest obecnie w jednej trzeciej pracy nad albumem i chciałby go zaprezentować słuchaczom jeszcze w tym roku.

Paluch nie jest zwolennikiem płacenia za zwrotki

Do tej pory Palucha mogliśmy usłyszeć w wielu kolaboracjach z europejskimi artystami czy to ze Słowacji, Ukrainy czy Francji. Raper przyznaje, że wszystkie te kooperacje były bezgotówkowe i nie jest on zwolennikiem płacenia za featuringi. Dlatego też raczej nie usłyszymy go w jednym numerze z amerykańskimi artystami. – Z raperami ze Stanów raczej byłoby to ciężkie do zrobienia. To jest biznes i płacenie 50 tys. dolarów za zwrotkę typa, który w żaden sposób nie przyczyni się np. do sprzedaży albumu to jest trochę droga fanaberia – mówił raper w rozmowie z Mateuszem Natali kilka miesięcy temu. – Czasami jest tak, że raperzy chcą pieniądze za zwrotki, bo tak po prostu funkcjonuje rynek i biznes na zachodzie a sprzedają mniej płyt niż ja – wyjaśniał.

 
14 komentarzy
14 komentarzy
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
Solek123
3 lat temu

Już kurwa widze tych jego fanów patusów jebanych, łyse łby, dobre chłopaki, jak słuchają tego chłamu na głośniku jakiejś rozjebanej Lumii. Co płyte to to samo:
1.Fejkowi raperzy są chujowi, ale i tak z nimi nagram
2.Dobre chłopaki, CHWDP, śmierć konfidentom, SLU itd.

MarcinoSS
3 lat temu
Reply to  Solek123

Paluch dostaje liścia na to jajko które ma zamiast głowy… wszystko w temacie https://www.youtube.com/watch?v=ibS672lB5o0

KaczmiNAS
3 lat temu
Reply to  MarcinoSS

nieźle dostał, dzięki za link mam nadzieję, że przestanie kozaczyć pała

Bang
3 lat temu
Reply to  MarcinoSS

Słaby ten link byku. Nie nabijesz tak wyświetleń

tfu
3 lat temu

Znowu się będzie naśmiewał z niuskulowych pedałów, a za jakiś czas zobaczymy ich u niego na featach? Mam nadzieję, że prawilnego szpaka też nie zabraknie. Weź kciuk wypierdalaj na śmietnik

cydży
3 lat temu

paluch tylko jako początek fistngu

stary Tedego
3 lat temu

Ty kciuku już pokazałeś klasę nazywając taconafide cytuję „najlepszym projektem hip-hopowym w Polsce”, pucujesz sie do byle gówna z wyświetleniami, rozbiłeś obóz w gimnazjum i tam zgnijesz zapomniany i tego ci życzę.

...
3 lat temu
Reply to  stary Tedego

To Są jego dobre ziomy przecież

Tacor
3 lat temu

Widać przydupasy quebo i taco spinaja dupe xD idźcie z ziomkami do piaskownicy albo na taco z Young multim na słuchawkach

djdecks
3 lat temu

PALUCH JEDYNY POLSKI RAPER, KTÓRY MÓWI JAK JEST. DOŻYWOTNI PROPS KRÓLU. PALUCH WSZYSTKIE TE ŁACKI FCIONGA NOSEM

Maalik
3 lat temu
Reply to  djdecks

Twoja stara

Sifuu
3 lat temu

Heheh… Masakra ile w was jadu

Sifuu
3 lat temu

Masakra ile w was jest jadu

naprawde patusy go sluchaja?
3 lat temu

bo jak go tylko slyszalem u oskarkow na glosnikach marki jbl

Popularne