Sprawdź nas też tutaj

News

Paluch o Kartky’m, Ostrym i Sokole. Co z solową płytą?

„To najlepsza kampania reklamowa z udziałem rapera w Polsce”.

Opublikowany

 

Paluch / fot. Kuba Jędryka (GR)

Tradycyjnie już co jakiś czas Paluch odpowiada na swoim Instagramie na serię pytań od słuchaczy. Z najnowszego Q&A dowiedzieliśmy się m.in. co raper sądzi o aferze z Kartkym, jak ocenia kampanię Samsunga z udziałem Sokoła oraz co sądzi o Maliku Montanie i komentowaniu meczy przez O.S.T.R-a. Dowiedzieliśmy się również, kiedy ukaże się nowa płyta poznańskiego rapera.

Od kilku dni wiodącym tematem w polskim rapie są problemy rodzinne Kartky’ego. – Ciężki gruz. Pranie brudów w mediach społecznościowych to najgorsze bagno. – odpowiedział Paluch słuchaczowi, który zapytał go co sądzi na ten temat.

Poznaniak pozytywnie wypowiedział się na temat udziału Sokoła w kampanii Samsunga. – Myślę, że to najlepsza kampania reklamowa z udziałem rapera w Polsce. – odpowiedział. A także wypowiedział się na temat Dawida Podsiadło. – Ładnie śpiewa. Moje dzieci znają kilka jego numerów na pamięć i często sobie odpalają jego kawałki. – przyznał. Nie zabrakło także pytania o Malika Montanę i Mr Polska. – Malik spoko album wydał. Mr Polska był u nas słuchany jak działał w Holandii. – oznajmił raper.

Od jakiegoś czasu O.S.T.R. komentuje Premier League w Canal+. Czy Paluch też chciałby kiedyś skomentować jakiś mecz? – Ostry ma dużą wiedzę w temacie i chyba jest na bieżąco. Ogólnie akcja zajebista. Pomijając fakt, że mógłbym się źle czuć w TV, to nie jestem na bieżąco z żadną ligą. – odpowiedział.

Przy okazji dowiedzieliśmy się, że solowa płyta Palucha ukaże się w 2020 roku, a pod koniec tego roku do sprzedaży trafi album BOR, który będzie wytłoczony prawdopodobnie w 30-tysięcznym nakładzie. Raper przyznał także, że toleruje społeczność LGBT.

 
59 komentarzy

59
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
ETKMU

W KONCU WIIEMY CO NA TO PALUCH

Xasox23213

https://www.youtube.com/watch?v=Av-L7kAM_qU

https://www.youtube.com/watch?v=Av-L7kAM_qU

SZOK !!! 🙂 Co młody Raper nawija ma większe jaja od 90 % polskiej sceny

Innertia

Jak ja szanuje tego kocura Kubika MGM, goś wbija se do studia, nagrywa banger na wyjebce i rozpierdala całą scene !

Wypierdalaj!!!

Nie pogrążaj się kurwik…

Odb

Ostre solo na sokolej kartce z paluchem.

CETRYFIKAT UNO ZGLAJZGEN

NO I ZOBACZTA RAP ŚCIŚLE WIĄŻE SIĘ Z CIUCHAMI PREMIUM, JAK JUŻ WSPOMNIAŁEM BALENCIAGA, TOM FORD, GIVENCHY, DIOR, GUCCI, VERSACE, BURBERRY, LV. CI CO ZAKŁADAJĄ JAKIEŚ HUGO BOSY , HILFIGERY CZY GUESSY ALBO CK TO WIEŚNIAKI I CEBULAKI JEBANE, BO TO TAKI PÓŁŚRODEK DLA WSIOKÓW CO CHCĄ PRZYSZPANOWAĆ ŻE NIBY MAJA KASĘ KURWY. A ZA KOSZULKE GUCCI TO TAKICH KOSZULEK HILFIGERA TO MOZNA Z 10 KUPIĆ, CO ZA WSIOKI KURWA.

kdwjlfggflel

Rafatus o dziewczynie Kartkyego https://www.youtube.com/watch?v=JYLOAAnUXbs

RETE

TEN HIPOKRYTA Z BE O ER
PROPSUJE MALIKA MONTANE
NO LUDZIE HAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHHA
CO BOI SIĘ ŻE ZNOWU DOSTANIE LEPE OD NIEGO JAK BYŁO TO KIEDYS
CZEMU O TYM NIE OPOWIE
ALE W KAWAŁKACH SZTYWNO ZASADY MA JEBAC INNYCH ITD ITP

dasadadsd

keidy dostal lepe? opowiedz cos wiecej nt temat

Nawias

Do:dasadasd

NO co ty kurwa nie słyszałeś o tym? Ja pierdole widać prawdziwy fan rapu 😡

Rest 2115

no paluch jak zwykle kila dni po tym żeby zobaczyć co ludzie mówią i po nich powtórzyć populista 100%

Xoasr
CETRYFIKAT UNO ZGLAJZGEN

NO I ZOBACZTA RAP ŚCIŚLE WIĄŻE SIĘ Z CIUCHAMI PREMIUM, JAK JUŻ WSPOMNIAŁEM BALENCIAGA, TOM FORD, GIVENCHY, DIOR, GUCCI, VERSACE, BURBERRY, LV. CI CO ZAKŁADAJĄ JAKIEŚ HUGO BOSY , HILFIGERY CZY GUESSY ALBO CK TO WIEŚNIAKI I CEBULAKI JEBANE, BO TO TAKI PÓŁŚRODEK DLA WSIOKÓW CO CHCĄ PRZYSZPANOWAĆ ŻE NIBY MAJA KASĘ KURWY. A ZA KOSZULKE GUCCI TO TAKICH KOSZULEK HILFIGERA TO MOZNA Z 10 KUPIĆ, CO ZA WSIOKI KURWA.

Biuro Opierdalania Rowa

Palec zawsze na propsie. Wchodzi w dupę każdemu i ma wyjebane na hejt. Później wpada do studia i nagrywa o ulicy i zasadach ze Szpakiem… Jego słuchacze muszą być niezłymi pojebami.

Ox23
CETRYFIKAT UNO ZGLAJZGEN

NO I ZOBACZTA RAP ŚCIŚLE WIĄŻE SIĘ Z CIUCHAMI PREMIUM, JAK JUŻ WSPOMNIAŁEM BALENCIAGA, TOM FORD, GIVENCHY, DIOR, GUCCI, VERSACE, BURBERRY, LV. CI CO ZAKŁADAJĄ JAKIEŚ HUGO BOSY , HILFIGERY CZY GUESSY ALBO CK TO WIEŚNIAKI I CEBULAKI JEBANE, BO TO TAKI PÓŁŚRODEK DLA WSIOKÓW CO CHCĄ PRZYSZPANOWAĆ ŻE NIBY MAJA KASĘ KURWY. A ZA KOSZULKE GUCCI TO TAKICH KOSZULEK HILFIGERA TO MOZNA Z 10 KUPIĆ, CO ZA WSIOKI KURWA.

WnukTedego

O hajsotłuk się odezwał . Trudno nie tolerować LGBT skoro się wydaje ich płyty. Dzieci słuchają Podsiadły? Lepiej go niż nowej szkoły. Nt sokoła się nie wypowiadam ale wiadomo że nie robi tego dla hajsu bo z PROSTO sporo ma chyba największy zarobas w polskiej rapgrze tylko szkoda że tak dużo nawija o życiu a dalej po czterdziestce nie założył rodziny. A co do kartkiego i tej afery koperkowej to powiem tak : Albo serio są patologią i się nawzajem napierdalali. Albo on jest damskim bokserem i chuj mu w dupę bez przyjemności. Albo ona specjalnie zbierała na niego rzeczy żeby odpalić kiedy będzie wydawał płytę . Albo to ukartowali i teraz śmieją się z ludzi którzy tym żyją. Wiem jedno . Że powinien wrócić do szkoły bo pisać nie umie. Ma trzydzieści lat powinien mieć żonę a nie jakąś atencjuszkę z Instagrama która tylko dupą świeci i napierdala dziesiątki zdjęć

WnukTedego

I w ogóle dowiedziałem się że ona ( ta od kartkiego) jest z mojego miasta. Wstyd i hańba Wałbrzych przeprasza

Pogromca kurew

To tak jak Siwiec, u was z biedaszybow wypelzaja takie kurwiszcza.

WnukTedego

Kurwa ziomek z sobięcina jesteś?

WnukTedego

A sorka zamiast ” was” przeczytałem ” nas” xD nie no tak źle nie jest czasem się zdarzy jeden szlauf . A wgl skąd kartky jest wie ktoś?

CETRYFIKAT UNO ZGLAJZGEN

NO I ZOBACZTA RAP ŚCIŚLE WIĄŻE SIĘ Z CIUCHAMI PREMIUM, JAK JUŻ WSPOMNIAŁEM BALENCIAGA, TOM FORD, GIVENCHY, DIOR, GUCCI, VERSACE, BURBERRY, LV. CI CO ZAKŁADAJĄ JAKIEŚ HUGO BOSY , HILFIGERY CZY GUESSY ALBO CK TO WIEŚNIAKI I CEBULAKI JEBANE, BO TO TAKI PÓŁŚRODEK DLA WSIOKÓW CO CHCĄ PRZYSZPANOWAĆ ŻE NIBY MAJA KASĘ KURWY. A ZA KOSZULKE GUCCI TO TAKICH KOSZULEK HILFIGERA TO MOZNA Z 10 KUPIĆ, CO ZA WSIOKI KURWA.

Penerinho

Z Bytomia niestety

Elo elo 5 2 0

Wywodzi się z Bytomia, ale już mieszka w Katowicach jakiś czas.

Teraz wszystko jane...

Wałbrzych-nic nie trzeba dodawać, to miasto wygląda jak żywcem wyjęte z jakiegoś Fallout’a

WnukTedego

Bez takich ziomek może dekadę temu teraz jest lepiej tylko jakieś cwynary się błąkają

APOSTOLGLAMRAPU

Mordo byliśmy tam kiedyś na AMPach, nikomu nie wadziliśmy poszliśmy wieczorem do klubu to już 12 wysokich typa ( ampy w kosza nadmienie ) za mocno uwagę przyciągnęło, ekipę pozbierali chyba z wszystkich pobliskich melin i musieliśmy do taxi spierdolic przed jakimiś 50 patusami. Nawet miejscowy cierp nam przyznał że miasto do wyjebania i nie poleca wycieczek do Wałbrzycha.

MOSIEK KACZYŃSKI

„Malik spoko album wydał”
ŁYSY POPULISTA
TFFFFU

CETRYFIKAT UNO ZGLAJZGEN

NO I ZOBACZTA RAP ŚCIŚLE WIĄŻE SIĘ Z CIUCHAMI PREMIUM, JAK JUŻ WSPOMNIAŁEM BALENCIAGA, TOM FORD, GIVENCHY, DIOR, GUCCI, VERSACE, BURBERRY, LV. CI CO ZAKŁADAJĄ JAKIEŚ HUGO BOSY , HILFIGERY CZY GUESSY ALBO CK TO WIEŚNIAKI I CEBULAKI JEBANE, BO TO TAKI PÓŁŚRODEK DLA WSIOKÓW CO CHCĄ PRZYSZPANOWAĆ ŻE NIBY MAJA KASĘ KURWY. A ZA KOSZULKE GUCCI TO TAKICH KOSZULEK HILFIGERA TO MOZNA Z 10 KUPIĆ, CO ZA WSIOKI KURWA.

Tadzio

„…Raper przyznał także, że toleruje społeczność LGBT.” Że co kurwa?

Rafałtalala

W końcu z Poznania jest… Przecież tam Lech LGBT Poznań gra

żENADA

KOLEJNY KTÓRY BYŁ W WANNIE?

Wiesiu

Ty pseudogangsterku straszącym na teledyskach może lepiej powiedz temu wyjcowi że solówka rzecz święta.

Paluch

A dlaczego ma się napierdalac z tym jebanym alkoholikiem

Rafałtalala

Bo z trzeźwym nie da rady

STULEJARZ_YODA

CO TO KURWA WBIJAM NA GLAMRAPA I ZADNEGO KOMENTARZA?
OPIERDALACIE SIE PANOWIE, CHUJ ZE SOBOTA I CHLANIE, CPANIE I RUCHANIE. GLAMRAP MUSI ZYC I MY!

EJ TY KOLO

JEDYNIE CO TY KURWA RUCHAŁEŚ TO KURWA MATKE NA PIENIĄDZE Z TOREBKI BEZBEKU JEBANY.

EnoHoNo

Paluch o Kartky’m, Ostrym i Sokole. Co ze wspólną kąpielą?
„To najlepsza relaksująca kąpiel z udziałem Rafalali w Polsce”.

Ruspect

Paluch pseudo obrońca rapu.Jak Malik to nie rap tylko ciapate pop.Jak by ktoś inny wystąpił w reklamie samsunga to by mu pocisnął, ale z Sokołem pseudoulicznikiem przekalkulował,że nie warto

Dawid

Lepiej tolerować lgbt niż jego rap

Szczewach Weiss

TO JUZ JEST WSZYSTKO TO SAMO GUWNO.

Lajkonik

Ani mnie to grzeje, ani ziębi..

Gruby Jurek Rakieta

Wyobrazcie sobie koncert palucha wszyscy czekaja wchodzi paluch łysy w okolarach slonecznych z gołą dupą w kurtce i adidasach i zaczyna rapowac dawac koncert a widownia szaleje

Jasiu oliwa

Wszyscy som fajni , wszystko jest spoko , żeby sie to jakoś trzymało dobry przekaz leci. No i kurwa ma gość coś do powiedzenia.

ZVV

Najpierw nagrywa kawałek ZEPSUTY potem nagle toleruje lgbt. Hipokryta nr 1 polskiej sceny.

dndj

oj paluszek pewnie ma w planach na z kibla wybijac…

dndj

nam*

DEXTER

TO BYŁO JAKIŚ CZAS TEMU.. STEEZ! BALET DZIŚ! ELEGANCKO OSKAR ODPOWIEDZIAŁ STEEZ. MASZ TUTAJ ZAŻUĆ SOBIE KRĄŻKA. OSKAR JA SIE BOJE.. ALE MY MUSIMY WALIĆ ZEBY WIEDZIEĆ COO I JAK. NO KURWA DOBRA.. O KURWA ALE OCZY.. OSKAR GRUBO SIE BAWIŁEŚ WCZEŚNIEJ.. NOO MORDO WIEM..

Paluch BOR

Na łapie Breitling za 50k a wy biedne hejty tylko sranie w komentarzach. Jebane zawistne biedaki.

Paluch

Przysiade chwilę żeby poczytać sobie co piszą zjeby na najglupszym portalu hip-hopowym w Polsce czyli kalrapie

Rafałtalala

Coś mi się wydaje że większość to twoje fany są, poziom komentarzy może o tym świadczyć.

Sara

Nie ma to jak gadać o rapie… Muzyka robi swoje

Cwelu

Paluch opierała berło Rafalali

MEZO LUBI PALUCHA
Paluch

Raper przyznał także, że toleruje społeczność LGBT.

Paluch LGBT

No i co kurwy powiecie na to że toleruje LGBT ? Jebie mnie wasz hejt robiłem to już za nim to było modne DILL GANG B.O.R

Leopold

A co Paluch mysli o walkach raperow na Fame MMA?Ten caly Sokol ma podobno teraz ma u Jakimowicza w TVP oprocz reklamy samsunga ,brac udzial w kampani wyborczej.

dipa

KTO SŁUCHA TEGO ŁAKA KTO SŁUCHA RMF TO Z POLICJI

Elxo23

Popularne