Sprawdź nas też tutaj

News

Paluch przeprasza… Mezo

„Wypada to powiedzieć”.

Opublikowany

 

Kilka dni temu na naszych łamach informowaliśmy o powrocie Meza i Donia, którzy świętują 20-lecie działalności. Pod artykułem pojawiło się mnóstwo komentarzy… propsujących obu raperów. Słuchacze zwracali uwagę na to, że to niegdyś określani hip-hopolowcami raperzy byli tak naprawdę bardziej autentyczni od dzisiejszej nowej szkoły. – Oni są bardziej raperami niż ci wszyscy goście z torebeczkami Gucci i w butach Balenciagi. Doniu, Mezo, 18L, Verba wciągają bez problemu Bedoesa, Young Multiego i resztę im podobnych. – napisał jeden z komentujących, któremu wtórowali inni. W najnowszym felietonie ten temat poruszył również Bartłomiej Kmieciak, do którego odniósł się Paluch.

Dzisiejsi raperzy to hip-hopolowcy w przebraniu?

W felietonie zatytułowanym „Hiphopolo kiedyś, a dziś mówią na to progres” Bartłomiej Kmieciak stawia odważną tezę, w której porównuje tzw. hip-hopolowców do dzisiejszej nowej szkoły. – Młodzi artyści idą nowym, coraz bardziej utartym szlakiem, którym w prosty sposób docierają do masowego słuchacza i masowych środków przekazu. Jednocześnie coraz bardziej oddalają się od brzmienia gatunku muzyki kultury zwanej hip-hopem. Ówczesna twórczość raperów określanych mianem „hiphopolowców” okazuje się być niczym w porównaniu do infantylności tekstów młodego pokolenia, a w dodatku jeśli chodzi o warstwę muzyczną, rapu zostały tam śladowe ilości, o ile w ogóle. To co kiedyś było potępiane, wyszydzane i wyrzucane poza hip-hopowy nawias, dziś zostało odświeżone o nowe trendy muzyczne i zaserwowane słuchaczom jako stuprocentowy rap, którego można słuchać bez wstydu, a słuchacze bezkrytycznie to przyjęli. Mentalność słuchacza rapu, a raczej rapopochodnej hybrydy z szeroko pojętą popkulturą, zmieniła się diametralnie. Po dokładniejszej analizie tematu można pokusić się o stwierdzenie, że ówcześni raperzy mieli dużo więcej wspólnego z rapem, niż ich następcy wpisujący się w aktualne trendy. Jeśli ktoś kiedyś bluzgał na „Aniele”, a dziś wczuty słucha „Candy”, powinien przeprosić Meza. – możemy przeczytać na łamach Blenderrap.pl.

Paluch: „Mezo wyprzedził czasy”

Do felietonu odniósł się Paluch, zgadzając się z założeniami, które zostały w nim opisane. – Wczoraj mieliśmy w studio podobną rozkminę. Mezo i kilku innych wtedy ciśniętych raperów wyprzedziło czas, a dziś wielu robi dużo gorsze rzeczy (pod względem warsztatu czy kiczu) i to jest normalne i „podziwiane”. I chociaż raczej nie wpisuję się w nurt pop rapu to takie są fakty. Dlatego wypada to powiedzieć – #przepraszmmezo. – napisał poznański raper.

Kiedy skonfrontujemy wypowiedź Palucha z tym, co mówił jeszcze przed pięcioma laty o Doniu, możemy zauważyć, że scena hip-hopowa w Polsce przez ostatnich kilka lat zmieniła się tak bardzo, że poglądy na różne kwestie również ulegają aktualizacji.

 
93 komentarze

93
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
Jurek

Hahahah no kurwa mówiłem że raperzy zaczną przepraszać Mezo

Łukasz Jarmóz

Utkaj kurwe typowy Finowie belmonda

Prop&Testo

Jebać Finów tylko Norwedzy

Staś

*Norwegowie

essende

Szacun że się zabrał na to klepnal się w pierś i przeprosił bo tego wymaga sytuacja Mezo, Doniu, Kris, Liber naprawdę dobrze to robili w porównaniu to pedaliady dziś jebać

DJ KABAN

JA PIERDOLE PALUCH NASTĘPNYM RAZEM TO SIE ZASTANÓW KURWA ZANIM COŚ POWIESZ NAJPIERW JECHAŁES TEDE FOKUSA TERAZ ICH PRZEPRASZASZ PÓŹNIEJ KURWA LECISZ PO MEZO ITD TERAZ ICH PRZEPRASZASZ… ZA DWA LATA PRZEPROSISZ YOUNG MULTIEGO TY HIPOKRYTO.

NAJWIĘKSZY GŁUPI LEB TEJ SCENY

Grip

A KIEDY PRZEPROSI PEJE?

Marcel

To wesz powinna przeprosić

Wypierdalaj!!!

Nigdy!!!

Damian

Tylko krowa nie zmienia poglądów

TAKA Prawda

Gdzie tu widzisz raperów? Ja widzę jednemu któremu chyba odjebało. To gówno popowe nigdy nie było i nie będzie HH, a wyrzediło tylko disco na wioskach.

$WINODZIK MARIJAN

PALUCH TO TAKI TYP KTÓRY NIE POMYŚLI TYLKO PALNIE BYLE CO ABY SIE PRZYPODOBAC SWOIM FANOM.
CISNAL TEDEGO TERAZ TO SA ZIOMALE NORMALNIE KURWA PRZYJACIELE FOREVER EVER JAK WYDAŁ PŁYTĘ TO CISNAL TEGO DUŻY W MALUCHU TOTALNIE BEZ POWODU. BIURO OCHRONY RAPU TO NIE JEST PUSTE HASŁO… TAK KIEDYS RAPOWAL PALUCH NIESTETY DZIS TO JEST PUSTE HASŁO SZEF PALUCH A W JEGO EKIPIE SAME PODWLADNE KLAKIERY

SIEMA.

Worms WMD

NIECH JESZCZE TEDE PRZEPROSI DONIA

TDF WJ TEDE NWJ od 1996 r. na scenie

Doniu, Liber, Mezo, 18L – to nie jest HH – to nie jest RAP!!!

PIERDOLCIE SIĘ, ŁAKI…!!!
Hahahaaa 🙂

StatQuo

Za to TDF raper z czystej kości jebać temat

PEJA SLU RPS Książe Jeżyc od 1994 r. na scenie

TDF – to nie jest HH – to nie jest RAP!!!

TO JEST ŁAK…!!!
Hahahaaa

Umy

Palec w dupie

Odb

Paluch wykąpał mezo

Wasz ziom ten prawdziwy

Paluch hipoktryto sam byłeś technobojem i nawijales pod syntetyki. Pozniej rap teraz trapy. Jesteś zwyklym pajacem. Farbowanym lisem z marnym skillem. Ratuje cie to ze nagrywasz masówkę w zalewie chłamu… huj z ciebie nie raper. Monotematyczne pierdolenie 35letniego niedojrzalego łba z poznania

Wasz ziom ten prawdziwy

A tak w ogóle to siorbałem Rafalali knagę świeżo wyjętą z czeko-tubki Belmonda. Mmm czekoladowa pycha

Wasz ziom

To teraz staremu opierdol lage podszywie

Chyba Ty

Najlepsze jest to, ze ty naprawdę wierzysz, iz tak jest.. Kisne w chuj

Zapasior

Pierdolisz pedale. Zamknij dupę ciotunio

Pietrzycky

Naczytałeś się Paluszyna Glam Rapu i komentarzy to postanowiłeś pójść za trendem…prawda jest taka że jesteś równie tak samo łasy na $$$ jak te spierdoliny w bucikach z pszczółką…

MOSIEK KACZYŃSKI

POPULISTA WYCZUŁ NASTROJE SPOŁECZNE I PRZEPRASZA. MÓGŁBYŚ ZOSTAĆ POLITYKIEM OD KTÓRYCH SIĘ TAK ODŻEGNUJESZ PYRO

szpaq

Feta zejdzie to usunie

VINNIE PAZ

MEZO I DONIU NA PROPSIE. KTO MYŚLI INACZEJ TEN LIŻE MI ODBYT PO SRANIU.

Wasz ziom ten prawdziwy

Jurny stefan się z tobą nie zgadza.

JurnyStefan

Zamknij pizde obesrany obszczymurze. Możesz mi wylizać dupe po sraniu po ostrym kebsie psia końcówo bez napleta za to z dużą ilością sera

SoWhat?

W remizach na bank

Naczelnik Mordziaty

NIE MA CO SIE DZIWIC ,PALUCH BAZOWAL NA MEZO I DONIU, PAMIETAM ZE BYL PSYCHOFANEM LIBERA

PejaTVN

Ewidentnie sie naczytal komentarzy na GR, wielokrotnie tutaj byla poruszana ta kwestia z przeproszeniem Meza. Odpowiedz Penerowi !

ScyzorykLiroya

Zesra się a nie odpowie, Poznań go za pizde powiesi

TwojaCiotka

A TE TWOJE ” GDYBYS KIEDYS ” KCIUKU TO CO TO JEST? CZEGOS TY SIE MASZ ZA JAKIEGOS LEPSZEGO WG? XDDD

Wasz ziom ten prawdziwy

Dokladnie. To i szaman dało mu fejmu. Miłość, trawka i jebać rząd. Typowe populistyczne pierdolenie. Czego spodziewasz się po typie co ma 35 lat i siedzi w tej kulturze ?

Wasz ziom (prawdziwy)

A tak w ogóle to siorbałem Rafalali knagę świeżo wyjętą z czeko-tubki Belmonda. Mmm czekoladowa pycha

qwert

Jeśli to gówno hiphopolowe które kiedyś stworzyli i było tak zjebane że każdy się tego wstydził, dziś „wychwalają” na piedestał to kórwa polski rap zszedł na psy.Pamiętacie te chujowe texty „dziewczyno jak wino uderzasz do głowy” nawet Sokół w rap kanciapie ich wyśmiewał bo miał 100% rację.”Wielkopolscy Hiphopolowcy” taką metkę sami sobie przyszyli i tak ich zapamiętałem a minęło w chój lat.

TRUE

Dokładnie. Nikt tu i teraz nie będzie mówił, że to gówno cokolwiek wyprzedziło. Było jest i będzie gównem i obciachem. A jarały się tą lipą tylko wioski.

Grip

Dzisiaj jarają się tymkiem, wcześniej tede. a to disco polo, a tamci robili hiphopolo.

Ja

Dokładnie

dddddd

Ona wybacza moje wady, wybacza błędy
Rozumie moje dziaby i złote zęby
Odbijam zwykłych typów w nich, gdy chcę polatać z nią
Z moja malutką Candy, mam od niej plakat z Blow

a to jak ocenisz?

Non phixon

Sokół to cwel

Anime

Qwert. Naucz się pisać xD

AntyFan

Niezły ten Paluch. Najpierw pogodził się z Tede a teraz z Mezem i może nagra z nimi teraz wspólny kawałek 🙂

ScyzorykLiroya

Przeciwko Peji zbiera armie xd

Wiesiu

Niech lepiej przeprosi za swoją bękarcką córkę szpaka. Solówka to solówka miauczący na autotunie osrusie.

Jac

A co ci to przeszkadza, czasy sie zmieniają

XYN

Zawsze kurwa mówiłem że to coś co się dzisiaj nazywa rapem nie ma z tym nic wspólnego. To jest jakaś tam muzyka, komuś się może podobać a komuś nie, ale to nie jest rap. Dlaczego tym kaszojadom tak bardzo zależy żeby to gówno które z siebie wypuszczają nazywać hip hopem?

Sentino

Mordy, ale cytujcie dokładnie co napisałem:
„Przecież oni są bardziej raperami niż te wszystkie dzisiejsze pedaly z torebeczkami Guczi i w butach Balenciagi. DOnu, Mezo, 18L, Verba wciągają dupą Cwelsona, Biedopsa, Young Cwela i reszte dzisiejsze pedaliady.”

Marcel

Quebonafide i TakoHemingsreje to nie rap.

Pawel Wlodkowski

Gdzie ten debil z tekstem o kalwim i remim? Martwimy sie o ciebie smieciu.

Pawel Wlodkowski

A tak poza tym siorbałem Rafalali knagę świeżo wyjętą z czeko-tubki Belmonda. Mmm czekoladowa pycha !

Wlodkowski Pawel

Nie do ciebie pisalem smieciu. Tym tekstem z czeko tubka obrazasz sam siebie wiec ja juz nie musze w sumie. Matol.

Wlodkowski Pawel

A tak poza tym siorbałem Rafalali knagę świeżo wyjętą z czeko-tubki Belmonda. Mmm czekoladowa pycha

SoWhat?

Chyba go POJEBAŁO..

Vincent

Jak czytam te komentarze to jestem w szoku. Co by nie powiedziec to faktycznie Doniu i paru innych wyprzedzili czas i im sie nalezy szacunek. Paluch to skumal i przeprasza ale dlaczego wy tak to potepiacie? Nikt z was nigdy nie zrobil czegos zle? Lepiej przeprosic za bledy niz udawac ze jest sie najlepszym… Pozdro Paluch, Doniu, 3 wymiar i innych graczy co jak zaczynali rapowac to wiekszosc z nas sie rodzila! Peace

filtr EGR

PALEC JAK ZWYKLE ŁASY NA PIENIĄŻKI NAWET KOSZTEM SWOJEJ AUTENTYCZNOSCI XD
A NIE
CZEKAJ
PALEC
AUTENTYCZNOSC
NO TA ZAPOMNIALEM XD

WYPIERDALAJ Z RAPGRY ROBALU

PRZYGANIAŁ PEJA GARNKOWI

Ważne, że potrafisz widzieć jądro
Ważne, że dostrzegasz jego ogrom
To kształtuje twój sexualny pogląd
Kutas on musi wejść w dupe.

Po raz setny powtarzasz, że chuj jest szpetny
Taki z ciebie sceptyk na bok sentymenty
Mnie od wytrysku dzielą centymetry.
Finisz!, a ty mnie wciąż za to winisz
Masz prawo do własnej spermy ,ok.
Ja mam prawo wylizać Ci rowa,
Ten kutas, żołądź jest ważny
Bez niego świat był by straszny
A wszystko zaczyna się w waszych spodniach
Możesz przyjąć na twarz co zawarte w naszych jądrach
Albo powtarzać hasła, że nie wszyscy dają,
a odbyt to jedno wielkie bagno.
To nie poprawi raczej sytuacji,
w naszej pedokracji i nie wykorzystamy okazji,
by jeszcze raz uwierzyć w słowo „członek”
uwierzyć tak aby to weszło w doope.

Gdybym nie spenetrował żadnego odbytu,
już dawno schowałbym kutasa w futerał.
Brązowy teatr dawno by mnie strawił,
‚Odbyt’ rzeczywistości by mnie zabił.
Ktoś sprawił, że mam chęć na anal jak Dawid,
i powstrzymywać bieg pędzących gazów.
To chyba ważne, że penetrują tą jamę
i po analu czekam na wytrysk nad jajem.
Ważne gdy patrzysz z nadzieją, że ten anal
nie będzie ostatnim analem.
Że jak sobie pościelą ludzie tak się wyruchają.
Jaką pozycję przyjmą, taką ujrzą spermę.
Dla tych wszystkich pozdrowienia,
Mamy sporo do zrobienia by odbyty pozmieniać
Sperma jest tatuażem – nikt jej nie zmaże.
Ważne, że potrafimy lizać odbyt razem.

Fvbgxcbnjh

Pedzie na autotiunie to nie rap

falcone1988

To ten co pod czapką skrywa końcówkę od penisa ??

Ahh

Zamiast przepraszać Mezo, powinien ruszyć z nową szkoła.

domit

Teraz przeprasza Meza, jurto klip z belsrądem w wannie i queer-trap w damskich patałaszkach z kozą; chorągiewa i parówa – oto twoje prawdziwe imie!

PREZES

Paluch pierwszy jebał Meza, teraz go przeprasza, hipokryta 100%

Weri

Nikt nie jest idealny 😉 gdyby powytykać każdemu błędy każdy był by tak j*bany

Kmieciak

Dla kogo latasz ?
Dla Kmieciaka.
To masz synu problem, bo to ja jestem Kmieciak.

MateuszBorek

Nagracie coś razem, wierzę!

hahahahhaahhahah

NAJPIERW MÓWIŁ ŻE TO ŻE WYPRZEDZIŁ CZASY NIE ZNACZY ŻE MAMY GO PRZEPRASZAĆ A TERAZ PRZEPRASZA, PIERDOLONY HIPOKRYTA 🙂 HAJS SIE MUSI ZGADZAĆ I TYLE! PALUCH TY KURWO

you_mad

Paluch co powiesz o rafalali o belmondo

Paluch

nic , ale jeżeli Pan Rafał jest rentowna persona to bardzo chetnię wszedł bym z nim w jakas analna kolaboracje jezeli przyniosła by mi uniesienie oraz przede wszystkim pieniądze , na ktorych zalezy mi najbardziej poniewaz musze miec na rate za wynajem na dwa lata mojego bmw oraz na kredyt za moje dwupokojowe mieszkanie w wierzowcu na piatkowie. pozdrawiam

Trans hop

Mysle ze Tede w konfrontacji z Peja rozjebalby go lisciem.

Yopl

Też mi się tak wydaje

Bebe bebe

Mówią że raperzy upadną…

Rafał

Kurwa jaki wstyd, paluch naprawdę, właśnie twoje płyty są dla mnie ścierwem jak i ten mezo

Prop&Testo

Dobrze Kciuk śmieciarzu że się nas słuchasz. Teraz masz następna misję musisz się powiesić

WnukTedego

Jebać cie kurwo zakało tego portalu

Prop&Testo

Liż mi jaja cwelu co na ojca donosił i matce siano kradł

WnukTedego

Jebać cie kurwo jak psa frajerze

Prop&Testo

Jebać cię kurwo

Analnienko wielki powrót jebac wasze stare

Cwelucha gwałci… Cwela z zoo „Wypada go zgwałcic”.

Pług
dddddd

Mówiłem o tym od 10 lat. Lepiej późno niż wcale że ktoś zorientował się. PRzecież płyta Mes – kandydaci na szaleńców to hiphopolo w dobrym wydaniu

Zabrze ck wiatrak Paluch jebać glamrap

kurwa ale ameby w tej redakcji. wczoraj na koncercie Paluch krzyczał kto nie skacze słucha meza i ogólnie cisnął po glamrapie za te farmazonu. macie nagranie. https://youtu.be/sfs6XzHEFBE?t=678

YouTube Kurwo!

W USA DO DZISIAJ ISTNIEJĄ RAPERZY, KTÓRZY ROBIĄ RAP W STARYM, NOWOJORSKIM, SUROWYM I KONSERWATYWNYM STYLU. SĄ TO MIN. MŁODZI GRACZE JAK CONWAY THE MACHINE, WESTSIDE GUNN, BENNY THE BUTCHER I WIELU INNYCH. A W POLSCE RAPERZY ZNACZYNALI KARIERY JAKO DOBRZY RAPERZY BAZUJĄCY NA ZŁOTEJ ERZE, ŻEBY DZISIAJ ROBIĆ TRAPOWE TECHNIAWKI DLA BEZMÓZGÓW. W POLSKIM RAPIE POTRZEBA WIĘCEJ RAPERÓW JAK ERO ZE SWOJĄ SOLOWĄ PŁYTĄ. TYLKO TACY LUDZIE MOGĄ PRZEPROWADZIĆ W RAPIE REWOLUCJĘ KONSERWATYWNĄ, KTÓRA WŁAŚCIWIE BYŁABY KONTRREWOLUCJĄ I POWROTEM DO KLASYCZNEGO BRZMIENIA. WSPÓŁCZEŚNI RAPERZY NIE PROMUJĄ JUŻ TRADYCYJNEGO MODELU MĘŻCZYZNY, KTÓRY JEST TWARDY, WIERZĄCY, PRZEDSIĘBIORCZY, DBAJĄCY O RODZINĘ I INTERESY, SZANOWANY W OKOLICY ITP. DZISIAJ RAPER PROMUJE GUCCI, CHODZI W PEDLASKICH RURKACH I NOSI PEDALSKĄ TOREBKĘ, A SWOJĄ MUZYKĘ MÓGŁBY PODKŁADAĆ NA PARADACH LGBT I BANSOWAĆ Z BIEDRONIEM. WIELU RAPERÓW DZISIAJ TO ZWYCZAJNI LEWACY I DEGENERACI.

Dartanian

Powiem tam panowie jest źle , psy skalpela namierzyły .
A tak na poważnie to półsłówkami mocniej się trzepie po deklu np musztry muszkietera 3 , wilka najemnik ( n a j e m n i k – w i l k a odwróceni ) pochodzenie czyli na temat yhmm . Occ to chyba jakaś kpina bo to firma jest jechania na pierwszy rzut oka , od początku tego chcieli to dałem fransowi żeby stolil pysk o mnie w kościele , bo u mnie wierzą w ta ich religie w domu
Kali ( Hindus pali ) Popek ( pęk woreczek żółciowy ) tylko oni robili kariery następni dwaj odeszli w cień.
Źle wam to idźcie do wybacz mi , inni służą jako tłumacze w muzyce

Lagboj

Dawno Ty było wiadomo, chłopaki dobrze nawijali, szli w przyszłość.. to nie stara gwardia musiała ujebac młodych żeby im hajsu nie zabrali. Życie jest proste , tylko pytam się siebie i innych rocznik 91 wychowany na hiphopie jak podatni byliśmy na fale hejty.

Michal

A jeszcze 8 lat temu mówiłem ze tak będzie a jędkier i cala reszta jeszcze wczesniej

GrubyJaś
GrubyJaś
Fersztanten

Palucha podnieca …. Mezo

Pan Stasui

Racja, najbardziej jebać tedego i peje za to że tak sie srali do nich i szydzili a tera robią gorsze gówno niż werba kurwy pierdolone

Prawda

10:59 7
NEWSPaluch przeprasza… Mezo
„Wypada to powiedzieć”.

Opublikowany 4 godziny temu / 25 Październik 2019 Przez Maxymilian Hozer

EJ TY KOLO

AHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHHAAHA

mrshortychronic@googlemail.com

Peace, Love and hawvin fun.don’t forget that.knowaboutyourculturestupidfuck

Popularne