Sprawdź nas też tutaj

teledysk

Paluch: „Single dekady dwa razy nadal latam bez piórek”

Luźny banger od poznańskiego rapera.

Opublikowany

 

„Na Chłodno” to kolejny luźny banger, do którego klip został nagrany podczas trasy koncertowej Palucha.

Za bit odpowiedzialny jest Worek, natomiast video do utworu stworzyła ekipa Smoła Studio.

 
25 komentarzy
25 komentarzy
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
Naczelnik
2 miesięcy temu

Farmazon dekady. Populista dekady. Lizodup dekady. Wszystkie tego tytuły zgarniesz w cuglach, bezbeku.

Minister
2 miesięcy temu
Reply to  Naczelnik

co XD

Gamarżoba
2 miesięcy temu

sraluch (PLUJĘ cI NA RYJ KOMUSZYSTA KURWO HA TFU), który to w ferworze swojego kretynizmu lub po prostu podążając za solidnie przekalkulowanym planem cweli się na klipach i utworach z ruskimi śmieciami, które otwarcie w swoich kawałkach, na ubraniach i zdjęciach promują komunizm, stalinizm, ideę związku radzieckiego i sowietów. ty poznański śmieciu, komsomołski agitatorze i ajfamowski wypierdku – promujesz coś, w czego zamyśle miałeś nawet nie istnieć a w najlepszym wypadku mówić po rusku zapierdalając w PGRze – tak jak skończyli nasi wschodni sąsiedzi, którzy poszli ta kurewską drogą. Szczerze życzę ci śmierci i pochówku w nowosybirsku.

Minister
2 miesięcy temu
Reply to  Gamarżoba

Grubo

Uliczny Kapuś Raportuje
2 miesięcy temu

„Ja to pierdolę, zdejmuję kominiarę, zakładam ją wtedy gdy idę na robotę, kopyto biorę wjeżdżam na ostro, bez żadnego ziewania Waszka G21 w tej zwrotce teraz ja nawijam” To jest klasyk. Pamiętacie? Czy już zapomnieliście?

Ziominho
2 miesięcy temu

Zycie ostre jak maczeta

B1Lą
2 miesięcy temu

Śmierć Jezusa mnie porusza.

Lao Tzu
2 miesięcy temu

Licze na numer o pedofilach wsrod zydowskich elit politycznych, medialnych i rozrywkowych co latali do Epsteina na wyspe nieletnich niewolnic seksualnych.

Mieczysław
2 miesięcy temu
Reply to  Lao Tzu

Tau, wracaj pod ornat plebana, szybciutko!

CodeRed
2 miesięcy temu

„Każdy sukces biorę na chłodno kiedy w życiu zaświeci mi słonko”

Ja pierdole, to brzmi jak rap z programu ziarno zrobiony przez klechę.

Dla porównania boski don Alvarez:

Sentino nie sentinel, all gold Rollie president

Zdzisław
2 miesięcy temu
Reply to  CodeRed

Ja rozumiem że kciuk słaby. Ale żeby potem zacytować jeszcze słabszego rapera? W dodatku geja z kryzysem wieku średniego z psychą gimbusa? Meh.

Marian
2 miesięcy temu
Reply to  CodeRed

Zgadzam się z dwiem pierwszymi linijkami wypowiedzi.;)

Moro
2 miesięcy temu

Luźny stolec, nie luźny banger.

Kolo
2 miesięcy temu

pseudo gangster, agresywny kozak ale tylko na teledyskach. W realu pet z pochwą między zębami.

ANALN
2 miesięcy temu

W JAKIM TO JEZYKU TO JEST??? BO NAPEWNO NIE W POLSKIM!!!

Ziominho
2 miesięcy temu

Paluch regres

O.D.B.
2 miesięcy temu

Pieluch: „Sextejpy dekady dwa razy nadal latam bez analnych kulek”

Miras
2 miesięcy temu

Nie spodziewalem sie tego po Paluchu kurwa!!!
Ze dogra sie do takiego kretyna!!!A co dopiero jaralem sie NA HLODNO!! Juz nie wiem co myslec o tym Paluchu straszna haragiewa!!!

Glamrap
2 miesięcy temu

PIERDOLIC TEN RAP I WAS DEBILE CO NIE UMNIECIE Z SENSEM W TEKSTACH RAPOWAĆ PAJACE ROZBUCHANE MOŻECIE IMPONOWAĆ W CHLEWIE TAM GDZIE WASZE MIEJSCE

Glamrap
2 miesięcy temu

A TEN PYRUS Z PYRLANDI BEZNADZIEJA WIEŚNIAK PALUCH BONUS

wTF
2 miesięcy temu

tak jak srednio mi lezy rap Palucha, ten numer ma dobry tekst, biciwo tez niezle, refren taki se, ale ogolnie na plus

Popularne