Sprawdź nas też tutaj

teledysk

Paluch, Young Igi i Koldi po raz pierwszy w jednym utworze

Pierwszy singiel z płyty „Olimp”.

Opublikowany

 

O tym numerze głośno zrobiło się głośno na kilka tygodni przed premierą, w połowie marca Chris Carson i Dj Soina ogłosili powstanie wspólnego projektu, a także zapowiedzieli pierwszy singiel, w którym pojawiają się Paluch, Young Igi oraz Koldi. Informacje o tym oraz zdjęcia z planu teledysku szybko obiegły rapową część internetu, a już dzisiaj „Puca” ujrzała światło dzienne. Tylko gospodarze projektu „Olimp” mogli skomponować taki skład kawałka, a to dopiero pierwszy zwiastun płyty Chris Carson x Dj Soina – niespodzianek i nieoczywistych połączeń będzie więcej.

„Pucy” towarzyszy mocny, uliczny teledysk, zrealizowany przez ekipę H D S C V M. Wydawcą projektu Chris Carson x Dj Soina „Olimp” jest Warner Music Poland.

 
48 komentarzy
48 komentarzy
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
Strata
3 miesięcy temu

Ale jaja serio jesteś moderator ja tez chce 666 like Milordzie

Ruch poparcia Kononowicza (RPK)
3 miesięcy temu

No kurwa brakuje jeszcze hellfielda i tego drugiego przyjebanca. Ultra beką byloby jakby te wszystkie mobiny, crackhausy i inne cwelwagony zaczęły się dissowac o to kto używa fajniejszej pomadki do ust HAHAHA

Twoja stara jest na roksie
3 miesięcy temu

Co to za pedalski dream team

Bonus za murem
3 miesięcy temu

Pedalski xD

Spocone Stringi Alberto
3 miesięcy temu

Ten Koldi to podrecznikowy FAS

Tps
3 miesięcy temu

Ten Koldi to podrecznikowy TPS

Mordziaty Wojtyła Do Papy i Od Tyła
3 miesięcy temu

taki pocieszny gruby miś FASI z mapetów

PejaTVN
3 miesięcy temu

Hahaha to już lepszy skład reprezentują Ci bezzębni troglodyci dissujacy wielkiego Sentiego. Paluch zajebista ekipę masz może dasz radę teraz Faziemu hahhaha

PejaTVN
3 miesięcy temu
Reply to  PejaTVN

Pozatym jest zimno w chuj czasami 1 albo 2 stopnie a ten kurwa przyglup Igi ma dziurawe spodnie hahah napewno nie jest mu zimno ja pierdole co za zjebane towarzystwo.

PALUCH CCCP HOMO SOVIETICUS
3 miesięcy temu

Siemano lamusy. Razem z moim człowiekiem reprezentantem sralinowskiej rosji tovarichem będziemy wam teraz dyktować śmiecie co jest dla was dobre a co złe. Słuchać się barany, bo przywracamy centralnie sterowaną gospodarkę i tylko BOR ma lecieć na kasprzaku, za inną muzykę wypad na kamczatkę do kopalni sowieckiego gówna. Na dzień dobry przesiedlenia polaków pod ural, a na ich miejsce wprowadzamy moich ludzi ze wschodu. CZERWONE SŁOŃCE JESZCZE NIE ZASZŁO.

Robert Lewandowski
3 miesięcy temu

Paluch, Young Igi i Koldi po raz pierwszy w jednym analu

Stary Włodka
3 miesięcy temu

Wytłumaczyła się ta kurwa palczasta z tego promowania CCCP czy dalej w chuja wali jak by się nic nie stało ?

Słodka Prawda aka Grand Master Zakolak
3 miesięcy temu
Reply to  Stary Włodka

Zero tlumaczenia pali jana non stop

Odb
3 miesięcy temu

Piecuch, Young Iga i poldi po raz pierwszy w jednej wannie

Adolf HlTL3R
3 miesięcy temu

„To nowa epoka, pochodzę z poprzedniej,
nie chodzi o rap lecz o same podejście,
rapowy lans, napędzany fejmem,
produkty dla mas bez historii podziemnej.” – Paluch 2012

Kciuk szacun za prawdziwość do gry, żałuje że gdy byłem gówniakiem słuchałem go i wierzyłem w słowa, prawilność i zasady rapujących pajaców. Do gazu z kurwami.

Alberto
3 miesięcy temu

Ty chuju jebany, moderatorom pały opierdalasz za te łapki w górę. Pizde to ja Ci utkam chujozo, wypierdalaj lizać chuja Sentiono zjebany kurwiarzu jabłko maselniczko, pierdolony grzybie z lasu stu kutasów

Słodka Prawda aka Grand Master Zakolak
3 miesięcy temu
Reply to  Alberto

Bald and Bankrupt jest zajebisty, tez czasem ogladam, i zajebiste w nim jest to ze nigy ze zebra o lajki ani suby bo ma wyjebane, on non stop jest na lekkim rauszu wiec czuje sie na wschodzie jak ryba w wodzie

Alberto
3 miesięcy temu
Reply to  Alberto

Won afgańcu jebany, przynajmniej nie musiałem opierdalać gały staremu tak jak ty. Rolexa to ty możesz sobie w google pooglądać haha.

Alberto
3 miesięcy temu
Reply to  Alberto

I po chuj filmiki swojej rodziny wrzucasz? Szanuj ich trochę

pusia
3 miesięcy temu
Reply to  Alberto

soczysty jezyk czy inne czlonki tez sa soczyste

Alberto
3 miesięcy temu
Reply to  pusia

A ty sie nie wpierdalaj, idź do Josefa

Gundi gunda
3 miesięcy temu

Hahaha morda koldiego wygląda jak ta taka najtańsza parówka różowa w kondonku po 7 zł za kilo xD

Słodka Prawda aka Grand Master Zakolak
3 miesięcy temu

Wstaw zdjecie Rolexa z napisem jakims pozdrawiam glamrap albo pizda utkana zeby potwierdzic autentycznosc posiadanego przedmiotu.

Gratis
3 miesięcy temu

Jang Igi to ten banan co paluch ich cisnął?

Opos
3 miesięcy temu

Puca? Łykają kutasa po płuca,?

Robert Lewandowski
3 miesięcy temu
Reply to  Opos

Siorbią po same pomidory

tps
3 miesięcy temu

Tetrapedospermabinol

Tps
3 miesięcy temu

Trzeba pryczyć swoich

PALUCH CCCP
3 miesięcy temu

KOCHAM POLSKĘ I SZANUJĘ ŻOŁNIERZY WYKLĘTYCH, ALE JUŻ NIE PRZESADZAJCIE Z TYM PATRIOTYZMEM. DOSTAŁEM FAJNĄ KOSZULKĘ Z LOGIEM ZWIĄZKU SOWIECKIEGO OD TOVARITCH YURI I NAWET POZWOLIŁ MI SIĘ DOGRAĆ DO SWOJEGO FRANCUSKIEGO RAPU, A WY CO?

szpak_uległy19
3 miesięcy temu

hey zatrudnisz do firmy :3

Mordziaty Wojtyła Do Papy i Od Tyła
3 miesięcy temu

elegancko koldi gruby kurduplu, wlazenie w dupsko paluchowi sie oplacilo

Mordziaty Wojtyła Do Papy i Od Tyła
3 miesięcy temu

ciekawe, kiedy TPS wielki ulicznik i prawilniak opowie swoim słuchaczom, jak spotkał Białasa na stacji benzynowej i spierdolil do auta w obawie przed wpierdolem. Troglodyci sluchacze tpsa mysla, ze wygrał beef z SB a prawda jest taka, ze gruby Białas go pogonił. I to nie jest żadna pasta ani fejk, tylko legitne info z obozu SBM

Quebo60nafide
3 miesięcy temu

Wyłączyłem po 18 sekundach….

Jarek
3 miesięcy temu

Paluch: Ej mati jusz lubimy młodych raperuw

odlałem sie do Odbytu mojej dziewczyny
3 miesięcy temu

CHRIS ANALSON @DJ.Chujnia – Cwaluch & ŻyGI & Hujoldi

Celtyk
3 miesięcy temu

Ostatni prawdziwy raper w Polsce jaki został to Kamerzysta

YO..
3 miesięcy temu

18:50 29

Opublikowany 4 godziny temu 15 kwietnia 2021Przez Redakcja

KonikPolnyHujRozpłodowyWolny
3 miesięcy temu

siadlaby jakas roksa na anakonde ale covid gumy nie ma huj zjebany -sen.

wunszzsssss
3 miesięcy temu

dzisiaj jest jakiś dzień parobka i chłopa z gminu?

Obojętny
3 miesięcy temu

Koldi ale twarz, postarzał się. Wodka wykończyła chłopa

Analfaberto
3 miesięcy temu

XD??????????

TPS
3 miesięcy temu

TYLKO PROFESORA SZORUJĘ

Opos
3 miesięcy temu

Zgraja dupowłazów. A tfu. Stop pedalstwu w rapie.

Alberto
3 miesięcy temu

Co jest kurwa

Robert Lewandowski
3 miesięcy temu
Reply to  Alberto

Jak to co??? Mistrzowski freestyle:
Zobacz Eldoka na wolno
Masz tutaj przed sobą moją myśl uwolnioną
Gotów do walki jak Lobo
I tak jak Cop Robo
Oczyszczam miasto ze (fsst) z pustą głową
A więc zobacz jak na wolno
Eldo jedzie cały świat pada tutaj na kolana
Zobacz, Eldo cały czas się stara
No bo obrońcy tytułu zniszczą każdego, kto fika z pustą głową
Zniszczę wszystkich, zobaczysz
Eldo miasto wyczyści
Z tych, którzy są nie najsyst ale łorst
Leżą na podłodze, zobacz Eldoka zniszczy
Przejdzie po nich jak tak jak walec
Zniszcze, zostawie cię sępom
Eldo Prezidento
Zobacz tak jak na Kubie Fidel Castro nigdy nie skończę
Bo cały czas mikrofon włączę
Nikt mi go nie odetnie
Zobacz Eldoka, więc zobacz teraz sprawdź tu
W programie skład Erdo i Red
Zobacz więc na wolnych majkach
Nigdy to nie kończy się
A Eldo pozdrawia wszystkich
Pis, Joł!

Alberto
3 miesięcy temu

I to jest rap a nie jakieś paluchy igi

tps
3 miesięcy temu
Reply to  Alberto

tylko patologia slamsów

Alberto
3 miesięcy temu
Reply to  Alberto

Morda kurwo

Popularne