Sprawdź nas też tutaj

News

Paluch życzy Szpakowi „powodzenia”

Poznaniak opowiada też o nowej płycie, która lada chwila się ukaże.

Opublikowany

 

Fot. @bartekm__

Odejście Szpaka z BOR Records było zaskoczeniem dla większości słuchaczy. Jeszcze bardziej zaskoczony był Paluch, który z social mediów dowiedział się, że jego były podopieczny związał się niedługo później z Chillwagonem. Poznański raper raczej nigdy nie unikał pytań o Szpaka i tym razem kolejny raz postanowił opowiedzieć jakie są między nimi relacje.

Szpaku prężnie rozwija swoje GUGU i pomimo tego, że nasze drogi się rozeszły, to życzę mu powodzenia. – komentuje Paluch w odpowiedzi na pytanie jednego z fanów.

Poniżej także nowe szczegóły na temat nowej płyty rapera.

Życiowy album Palucha

Nowy album Palucha, następca „Czerwonego Dywanu” ma trafić do sklepów pod koniec listopada. Jak ujawnił raper, ma się on obracać w życiowych klimatach – „chyba nie za wesołych” – skomentował.

Paluch ma już zaproszonych czterech gości. Póki co nie ma nikogo ze sceny zagranicznej. Być może jeszcze w tym miesiącu ruszy preorder. Tytuł jest jeszcze nieznany.

 
71 komentarzy

71
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
Innertia

Paluch to jest komuch !
Paluch znalazł sposób !
Każda mama wie sierpy lubią dużo młotów !

Rado-RDW Analorgia

Łukasz jest komunistą? skąd taka informacja.

GZUZREALGANGSTA

Tańczył w Katyniu na grobach z ziomkiem w koszulce CCCP. Są foto.

Robert Lewandowski

Fajne 😉

Robert Lewandowski

Szczerze to się nie spodziewałem tylu plusów

Odb

Pieluch życzy Srakowi „wykąpania”

Pikachuj

Przypomniam, ze Wasz ziom brudny śmieć i jebać go śmierdzącego pedała oraz jego matkę kurwe, pozdrawiam

Wasz ziom

A pies cie jebał kurwo bardaszana plugawa

Boski

Ty pedale

PalczastyFARMAZON

PALUCH NACZELNY DYPLOMATA SCENY ZAWSZE WYPOWIADA SIĘ TAK ŻEBY NIKOGO NIE ZACZEPIĆ

PALUCH FARMAZON HIPOKRYTA POPULISTA OBSRANIEC

FAZI GO CISNĄL JAK SZMATĘ A ON DUPA CICHO

PEJA GO DISSOWAŁ W KAWAŁKACH NA TYCH ULICACH ORAZ SLU2020 PALUCH DUPA CICHO

PALUCH FARMAZON CHWAŁA WALCZĄCYM ZAPAMIĘTANA A POTEM WSPÓLNY KAWAŁEK Z ZBIJANIE PIĄTKI Z tOVARITCH

PALUCH FARMAZON TYLKO MULITEGO ZACZEPIŁ BO WIEDZIAŁ ŻE MULTI MU NIC NIE ZROBI

JEBAĆ PALCZASTEGO FARMAZONA !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Andrzej Piaseczny 2008

Wszyscy po nim jadą, a ktoś mu nabija te jebane wyświetlenia i sprzedaż płyt. Ja pierdole, BOR to chyba największą pedałówa w kraju. Te czilwagony, SB mafie to jeszcze chociaż zgrywają kolorowych, nie kryją zabawy z tego. A ten łysy chuj i jego cwele tylko robią groźne miny, czarne ubrania, agresywne wersy… Prawda jest taka, że kurwa chuja znaczą gdziekolwiek. Kobik? Kurwa zero talentu, sarius? Ja pierdole toż to jawny pasyw, nawet włosy zapuścił żeby mieli za co ciągnąć przed wtryskiem. I ich ojciec paluch. Wiecznie spięta dupa i jebany prostak. Serio gościu nie wykazuje inteligencji w żadnym z wywiadów. Reszta tej bandy nawet nie do opisania.

true

Kobik każełęk

zgadzam się paluch to idiota i debil oglądałem jego parę wywiadów i po paru minutach wyłaczyłem zawsze paluch udaje wyluzowanego a jest zwykłym frustratem ma się za huj wie kogo …

a sraku szpaku wybił się na palczastym i oblał go ciepłym moczem haha

Berbeć

Kobik bez talentu? Człowieku masz ból dupki bo Paluch wozi się nowym porsche czy tam bmw a ty wylewasz żale na necie. Po co ma odpowiadać na zaczepki chlejusa, w życiu mu nie wyszło i łapał sie tonącej tratwy. Hah mówisz, że bedopies jest mężczyzną, za to paluch dziewczynką hahaha bez kitu chyba ktoś cię mocno w dupe wali, bo takiego myślenia dawno nie widziałem. Idź klepać za najniższa i pierdol dalej, na pewno splune na takirgo frajera.

Andrzej Piaseczny 2008

Znalazł się kurwa obrońca cweli. Co?? Stara kupiła na imieniny bluzę? Czy kurwa podoba Ci się piosenka Tirry? Co to są kurwa tirry? Zero sensu, zero jakiegokolwiek Wow. A kobik? Takich jak on jest tysiące. Nie nagra dwa miechy jakiegoś zjebanego kawałka i słuch o nim zaginie. Tak samo jak o całej tej stajni. Chuj mnie czym jeździ paluch, to normalne że trzepie pege na takich łosiach jak ty. I uważam, że ten bedopies ma więcej talentu niż oni. Chuj w ogóle ci do tego jebany bananowy trolu. Oddaj staremu za najki to pogadamy.

Kazus

Ja Ty zwykłą kurwa jestes pizde krótko trzymaj dzbanie jebany chuj Ci do dupy cwelu

buhahaa

BOR To SPARTA a Spartanie byli znani z walki z wrogami

Czyli z Palucha Spartatnin po huju … czyli kolejne wersy farmazony nie pokrywające się z rzeczywistością

haha

bolek_bagno

Spartanie byli znani z utrzymywania relacji homoerotycznych oraz zrzucania noworodków ze (s)kał

Robert Lewandowski

@bolek_bagno Cześć tu Robert Lewandowski

Quelle

Co najwyżej Spartak Moskwa CCCP.

Odpowiadaj cwelozo

Paluch kurwo bardaszana wiemy ze to czytasz odnies sie kurwiszonie zapluty do oskarzen i wyloz argumenty zes prawilniak a nie lysy cwel w okularkach

Paluch

Szczerze to jeszcze się nad tym nie zastanawiałem

.........

Chwała walczącym zapamiętana,
Piątka z CCCP była zbijana,
Jebać historię wszystko dla siana,
Prawilna gadka jak wizje szamana – fatamorgana.

ProfesorNaukk

Wszystko pod kontrolą zdejmowana jest sutanna
Księża dzieci pierdolą na zachrystii w bramach
Jan Paweł o tym wiedział, lecz na to pozwalał
A Rydzyk w tamtym czasie, posuwał w jape Taua, Taua.

żENADA

oj tak chuj do dupy ah te twoje fantazje co wieczór je spełniasz ze swoim ojcem
nawet wymyślił wam przysłowie
„sperma do buzi niech chuj się nie brudzi”

Debil

Rozumiecie to żę Palczasty Paluch ma wyższe wykształcenie ????

Przecież to idiota i Debil jest

Włączcie sobie jego wywiady on nawet zdania nie potrafi złożyć żeby dobrze się słuchało

palczasty non stop wkurwiony na świat frustrat ciągle mu coś nie pasuje …

I co te wykształcenie znaczy skoro każdy debil możę mieć wyższe ??? nic

PALUCH IDIOTA DEBIL

PEJAKRÓL

Podobno w tym mieście starczy miejsca dla dwóch króli,
Zawiń pelikany co łykają Twój populizm!
Nie jesteś Kool G Rapem żebym musiał mordę stulić,
Przestań sapać, bo potem będziesz kurwa ogon kulić!

Jasiu mela

Palec umazany gownem, od wchodzenia w dupe wszystkim łakom. Byle mieć hajs i dalej pchać wytwórnie, w moich ciuchach chodzą same durnie.
Szanuje policję, a nie że kundle
W końcu oni tylko mnie słuchają.

Uwaga bo to przeciek z nowej nuty tego łysego depresanta.

ProfesorNałók

lubię penisa do buzi

Palec to jest pozer

Palec to pozer. W swoich kawałkach świruje kocura i na teledyskach robi groźne miny ale w rzeczywistosci jest miękki jak gąbka. To jest jeden z największych pozerów, hipokrytów i populistów w polskim rapie. Ten typ od lat leci na farmazonie a dzieciaki go uwielbiaja. Paluch twoje wersy nie mają pokrycia w rzeczywistosci. Zejdz z tej sceny ty pozerze.

ŚMIECHNASALI

ŚMIECH NA SALI PALCZASTY FARMAZON PFFFF

HAHAHAHA PALCZASTY FARMAZON JEBANY BĘDZIE WKRĘCAŁ LUDZIOM JAKIE TO CIĘZKIE ŻYCIE JAK JEŻDZI PORSCHE I MA CAŁY CZAS WOLNY KAŻDY DZIEŃ JEBANY FARMAZON

Życiowy album Palucha Jak ujawnił raper, ma się on obracać w życiowych klimatach – „chyba nie za wesołych”

CO PALUCH MOZĘ POWIEDZIEĆ O ŻYCIU SKORO OD LAT ŻYJE LUKSUSOWO I MA WSZYSTKO CZEGO DUSZA ZAPRAGNIE

HAHA NIE WESOŁE KLIMATY JA PIERDOLE FARMAZON BĘDZIE WKRĘCAŁ LUDZIOM ŻE CIĘZKIE ŻYCIE JEST JAK SIEDZI SOBIE W PORSCHE

PALCZASTY FARMAZON

Que Sraliti

Paluch w kawałkach i na klipach udaje kozaka a w wywiadach i w tych swoich pierdoleniach na fb/insta to zawsze gada tak żeby nikogo nie urazić. Paluch jest w chuj miękki i scena powinna z nim pocisnąć za to że wali w chuja.

BiednyPaluchMilioner

Życiowy album Palucha haha czyli będzie pierdolił jak mu cięzko w swoim porsche i że zarobił ogromny hajs na farmazonach rapie …..

haha TY PALCZASTY ZJEBIE

i jeszcze ten opis FARMAZONA

Jak ujawnił raper, ma się on obracać w życiowych klimatach – „chyba nie za wesołych”

Haha będzie wpierdalał ludziom że ma ciężkie życie jak jest zdrowy i ma full kasy a ludzie zdychają pod mostem albo zapierdalałają cały 6 dni w tygodniu i gówno mają z życia

Palczasty Zjeb będzie pierdolił jak mu cięzko że jak idzie do żabki to ludzie chcą z nim zdjęcie haha

TY PALCZASTY FARMAZONIE JEBANY !!!!!!!!!!!!!!

ProfesorNałók

Kąpiel z Rafalalą to nie taniec towarzyski,
to całkiem inna jazda i całkiem inne pytki.
Kutas jest śliski i niejeden się na nim przejechał,
spuścił i po zwaleniu ssania zaniechał.
Dla niego przewał, że transy są piękne,
nie tylko dla Niego, bo jak okiem sięgnę
kutasy są wielkie, jądra są ciężkie
i dupę wypina Młody chłopak, dziewczyna.
Bo świat zapomina co w wannie jest ważne.
Pod Jego dyktando prącia stają się twarde.
A z czasem mało ważne z kim kąpią się i Za co.
Lecą jak Belmondo do wanny nie wiadomo po co.

LUJ

Fazi by nagrał AntyPaluch i Palczasty miał by przejebane Fazi ma szacunek w całym Poznaniu

po takim mocnym dissie mogło by być ciekawie

ludzie piszcie do faziego żeby nagrał diss na palczastego piszcie mu na insta oraz na jego kanale yoUTuubee

to jest jedyna osoba która by mogła mu zniszczyć karierkę bo peja raczej się w beefy nie będzie już bawił

MILF

Też bzykalem regularnie dobrego MILFA ok 35 lvl i wieczorami jak sie spotykalusmy akurat brala przysznic i jak podjechalem pod jej dom to dzwonie na tel a ta mowi zebym wszedl prosto i do lazienki. A tam on juz na mnie czekala i posuwalem ja w wannie i najpierw ona na mnie siedziała nastepnie ja ja od tylu na stojaco w wannie goracej wody. Az w pewnym momencie jej curka 18 letnia julia weszła bez pukania i sie cos pyta mamy gapiac sie na nas w trakcie kopulacji xddddd

A milf jak zatrybil co jest grane to malo sie nie zabil o kaloryfer bo tak szybko zeskoczyla ze mnie i jebla drzwiami.
Co najlepsze tego samego wieczoru zrobilismy to jeszcze 2 razy ale juz w jej sypialni. A corka miala zakaz wychodzenia z pokoju

żENADA

moja stara zruchales?

Julia

Yyy

ProfesorNałók

lubię dostawać kutasem po języku

B1Lą

Ten MILF nazwyał się Rafalala? 😀 😀

Clive Bombardier

Szpak zwyczajny[18], szpak[18] (Sturnus vulgaris) – gatunek średniej wielkości ptaka z rodziny szpakowatych. Częściowo wędrowny. Pierwotnie zamieszkiwał wyłącznie Eurazję. Nie jest zagrożony wyginięciem. Dzięki introdukcji gatunek kosmopolityczny, w 13 podgatunkach występuje na każdym kontynencie poza Antarktydą; poza rodzimym zasięgiem także w Ameryce Północnej (od Jukatanu po Alaskę), Argentynie, Południowej Afryce, wschodniej Australii, Nowej Zelandii i okolicznych wyspach. Jest to gatunek inwazyjny

SPIERADALJ

PALUCH SPIERDALAJ NA DRUGI BRZEG DO TOWARZYSZA Tovaritch

haha2020

Paluch ty weź już wypierdalaj razem ze swoim śmiesznym BOR stałeś się Memem i Farmazonem bez wartości twoje wersy nie mają pokrycia w rzeczywistości !!!

TakBYŁO

Kiedyś słuchałem Palucha i się jarałem ale potem mu odjebało od fejmu i hajsu taka prawda on pierdoli w wywiadach że go to nie rusza

ale zrobił z siebie króla rapu i pierdoli farmazony i nic więcej każda jego wypowiedź to farmazon co chwile sobie zaprzecza

po czasie posłuchałem starsze płyty i tam jest kurwa milion farmazonów on sam sobie zaprzecza w wielu wielu kwestiach

Podsumuwując Paluch ma parę dobrych kawałków zyciowek ale reszta to większości farmazony i populizmy

Julka 2115

Taka sytuacja. Jestem dwudziestoparoletnią dziewczyną ze zdiagnozowanym masochizmem seksualnym. Bez wchodzenia w szczegóły to zainteresowanie sprawami łóżkowymi występowało u mnie już od dziecka i dlatego później nie bałam się zdobywać podniecenia w niekonwencjonalny sposób, przez co odkryłam, że niemałą przyjemność sprawia mi ból.
Tak więc przez długi czas nikogo nie miałam i zadowalałam się masturbacją, robiąc sobie okrutne rzeczy, w głowie wciąż wyobrażając sobie to szczęście, kiedy będę mogła w przyszłości nauczyć swojego mężczyznę krok po kroku, jak może minie doprowadzić na szczyt za pomocą tych wszystkich brzydkich rzeczy.
Niestety czar prysł jak mydlana bańka. Mimo iż od prawie dwóch lat mam faceta, i nawet jestem w nim szczerze zakochana, to na razie nie zapowiada się, by to kiedykolwiek się spełniło. Przy mnie ten mężczyzna to po prostu grzeczne dziecko. Wystarczy przytoczyć jego przestraszenie (nie powiedział wprost, że się przestraszył, ale doskonale wiem, że to czuł…), kiedy pierwszy raz ujrzał moje dość perwersyjnie przyozdobione kolczykami wargi sromowe. Nie narzekam na sam brak współżycia, bo zdecydowanie lubi to robić, ale jest z typu osób, które uważa chociażby kochanie się w innym miejscu niż sypialnia, czy bez zdejmowania bielizny, albo z udziałem wibratora jako szczyt niegrzeczności. Boję się nawet zapytać o takie rzeczy jak seks analny, bo po przypadkowym sprawdzeniu jego historii przeglądarki, to nawet nie ogląda filmów porno z takimi praktykami.

Julka 2115

a to przecież jest zaledwie kropla w morzu moich pragnień.
Czuję się wyjątkowo zawiedziona, bo nastawiałam się, że to właśnie mężczyźni są tą stroną, która lubi eksperymentować w łóżku i nie będę miała problemów z zrealizowaniem swoich fantazji. Mówiąc szczerze już dawno bym szukała kogoś innego, gdyby właśnie nie ten kłopotliwy fakt, że go szczerze kocham, ale jak widać wciąż niewystarczająco by móc spokojnie wyleczyć się ze swoich fetyszów. Dwie z koleżanek stoją po jego stronie, zarzucając mi, że seks nie może mi dyktować wszystkiego w związku, ale ja czuję się źle z tym, że mam partnera a i tak wciąż muszę sobie robić te wszystkie rzeczy sama. To przykre, że w zasadzie od czasu moich marzeń o wspaniałym życiu łóżkowym z przyszłym mężczyzną dokładnie nic się nie zmieniło! Miałam nawet w planach szalone rzeczy, typu celowe spowodowanie by mnie kiedyś przyłapał na robieniu sobie takich rzeczy, ale za bardzo boję się tego, że się przestraszy, że nie dość, że się rozstaniemy, to do końca życia może się na mnie krzywo patrzeć, albo plotkować wśród kolegów po pijaku, jaka to ja nie jestem… W obecnej sytuacji naprawdę nie mam pojęcia co robić. Rozstanie może w tym momencie spowodować więcej złego niż dobrego, naprawdę to wartościowy człowiek, widzę go w przyszłości jako dobrego męża, ale to chyba wciąż nie jest powód by do końca życia być seksualnie niespełniona. Jak się wyleczyć z masochizmu, albo… jak mu pomóc w przyszłości odnaleźć w sobie odrobinę sadyzmu?

Julia

Yyy bardzo głupi komentarz.

Daniel zwierzyński

Powodzenia nie dziękuję bo nie muszę ja mam to co chce a rap wypełnia moja dusze, amerykanski styl życia a po dwa fakultety złote kety z solarium nie pomogą niestety bo berety i tak będziecie kim byliście a my koncerty i zielone liście

Facio od krabów

Lamusy nie znają prawdziwego rapu

CWELSON

ZŁAPAŁEM SYFA OD JAKIEJŚ NASTOLETNIEJ SZMATY NA DYSKOTECE [OFFICIAL] [HOT TEMAT]
ZIOMALE CO ROBIĆ???

ProfesorNałók

WSZYSTKO POD KONTROLĄ, MOJA DUPA ROZEPCHANA
TRANZOLE NAS PIERDOLOĄ, MY OBLIZUJAMY IM JAJA
PODEJŚCIE WCIĄŻ NIEZMIENEE MIĘDZY NAMI WANNA,
NA CHUJU MAMY SYFA, MIĘDZY NAMI WANNA
.
░░░░░░░░░░░░░░ProfesorNaukk░░
░░░░░░░░░░░░░█▀▀░░█░░░░░░
░░░░░░░░▄▀▀▀▀░░░░░█▄▄░░░░
░░░░░░░░█░█░░░░░░░░░░▐░░░
░░░░░░░░▐▐░░░░░░░░░▄░▐░░░
░░░░░░░░█░░░░░░░░▄▀▀░▐░░░
░░░░░░▄▀░░░░░░░░▐░▄▄▀░░░░
░░░░░▄▀░░░▐░░░░░█▄▀░▐░░░░
░░░░░█░░░▐░░░░░░░░▄░█░░░░
░░░░░░█▄░░▀▄░░░░▄▀▐░█░░░░
░░░░░░█▐▀▀▀❤️▀▀▀░░▐░█░░░░
……………………„„-~^^~„-„„_░░░▐░█▄▄░░░
………………„-^*” : : „” : : : : *-„
…………..„-* : : :„„–/ : : : : : : : ‚
…………./ : : „-* . .| : : : : : : : : ‚|
…………/ : „-* . . . | : : : : : : : : |
…………„-* . . . . .| : : : : : : : :’|
…………/ . . . . . . ‚| : : : : : : :
………./ . . . . . . . .’ : : : : : : : |
……../ . . . . . . . . . . : : : : : :
……./ . . . . . . . . . . . ‚ : : : : : /
……/ . . . . . . . . . . . . . *-„„„„-*’
….’/ . . . . . . . . . . . . . . ‚|
…/ . . . . . . . ./ . . . . . . .|
../ . . . . . . . .’ . . . . . .’|
./ . . . . . . . . / . . . . . .’|
‚/ . . . . . . . . . . . . . . .’|
‚| . . . . . . . . . . . .. . . .|
‚| . . . . . . „_^- „ . .. . . .’|
‚| . . . . . . . . .’ . ./ ‚/ .. |
‚| . . . . . . . . .’ . ./ ‚/. . |
‚| . . . . . . „_^- „ . . . .. .’|
‚| . . . . . . . . . . . .. . . .|

sssssssssd

super news kurwa, tego mi dzisiaj brakowało

PrawdaOPalczasty

WYSTARCZY SOBIE POCZYTAĆ KOMENTARZE POD KLIPEM Tovaritch – BRATVA IX Feat Paluch

https://www.youtube.com/watch?v=_BlOUDgtR8U

I WSZYSTKO JASNE NA TEMAT PALUCHA AKA CHWAŁĄ WALCZĄCYM ZAPAMIĘTANA

PALCZASTY FARMAZON OBSRANY

CIEKAWE KIEDY JAKIŚ KAWAŁEK Z NIEMIECKIM RAPEREM KTÓRY PROMUJE SYMBOLE

HAHA

TurboDzban nie ma szans na grę w ligowych meczach West Bromwich Albion w PREMIER LEAGUE . Polak nie został zgłoszony do rozgrywek.

haha

OKI

Oki wykonuje gesty jak amerykańskie dziwki z showbiznesu które sprzedały duszę dla kasy.
Nie spodziewałem się że w Polsce się to stanie ale oglądając zdjęcia i teledyski widzę że coraz więcej tego gówna pojawia się na Polskiej scenie.

OkiMasakra

Raper Oki sprzedał duszę diabłu dla sławy i pieniędzy niedługo to będzie najpopularniejszy raper w kraju zobaczycie

obczajcie sobie jego najnowsze zdjećie na insta

masakra ….

quebo zrobił to samo

ProfesorNałók

ProfesorNaukk jumping on ❤️jego stary❤️ cock
.
░░░░░░░░░░░░░░ProfesorNaukk░░
░░░░░░░░░░░░░█▀▀░░█░░░░░░
░░░░░░░░▄▀▀▀▀░░░░░█▄▄░░░░
░░░░░░░░█░█░░░░░░░░░░▐░░░
░░░░░░░░▐▐░░░░░░░░░▄░▐░░░
░░░░░░░░█░░░░░░░░▄▀▀░▐░░░
░░░░░░▄▀░░░░░░░░▐░▄▄▀░░░░
░░░░░▄▀░░░▐░░░░░█▄▀░▐░░░░
░░░░░█░░░▐░░░░░░░░▄░█░░░░
░░░░░░█▄░░▀▄░░░░▄▀▐░█░░░░
░░░░░░█▐▀▀▀❤️▀▀▀░░▐░█░░░░
……………………„„-~^^~„-„„_░░░▐░█▄▄░░░
………………„-^*” : : „” : : : : *-„
…………..„-* : : :„„–/ : : : : : : : ‚
…………./ : : „-* . .| : : : : : : : : ‚|
…………/ : „-* . . . | : : : : : : : : |
…………„-* . . . . .| : : : : : : : :’|
…………/ . . . . . . ‚| : : : : : : :
………./ . . . . . . . .’ : : : : : : : |
……../ . . . . . . . . . . : : : : : :
……./ . . . . . . . . . . . ‚ : : : : : /
……/ . . . . . . . . . . . . . *-„„„„-*’
….’/ . . . . . . . . . . . . . . ‚|
…/ . . . . . . . ./ . . . . . . .|
../ . . . . . . . .’ . . . . . .’|
./ . . . . . . . . / . . . . . .’|
‚/ . . . . . . . . . . . . . . .’|
‚| . . . . . . . . . . . .. . . .|
‚| . . . . . . „_^- „ . .. . . .’|
‚| . . . . . . . . .’ . ./ ‚/ .. |
‚| . . . . . . . . .’ . ./ ‚/. . |
‚| . . . . . . „_^- „ . . . .. .’|
‚| . . . . . . . . . . . .. . . .|

Trzy Korony

Paluch daj sobie spokój z komentowaniem wszystkiego bo na gównie się znasz. Fazi i tak cię podsumował i miał rację

Majin

Zaproś do swej wytwórni w końcu rapera. Nie byle jakich krzykaczy co ich jaja podwiazywane albo małe. Nie patrz na kasę.

żENADA

moja stara to puszczalska suka a moj stary to cwel wiezienny

Marszczypunkt

znam takich ludzi i teraz sa w UK „szefami kuchni” 🙂

papa sperm

za ile lodzik w gumie bo chce mi sie ruchać

ProfesorNałók

jebać cie kurwo i twoją kurwe starą

QWE

Paluch SZAMAN

TO NAJBARDZIEJ POPULISTYCZNY KAWAŁEK W POLSKIM RAPIE

SAME POPULIZMY NIC WIĘCEJ

aby

Jakieś pedalskie podchody

Sztyfnaulica

Twoja stara słucha tego

https://youtu.be/u5-WgJ7V6t8

Diox Dixon

Paluch ze śmietnika karaluch

1988

Sraluch i Sraku

Jan

Tak trzymaj

haha

PALUCH CHWAŁĄ WALCZĄCYM ZAPAMIĘTANA HAHA

..........

Jeśli chodzi o rap, to widać od razu, że nie o rap chodzi Tobie

Facio od krabów

Powodzenia ja dziękuję ja nie muszę…

Popularne