Sprawdź nas też tutaj

News

„Patointeligencja” zaczyna przynosić realne korzyści

Mata z pierwszymi wyprzedanymi koncertami.

Opublikowany

 

mata sbm label

„Patointelignecja” Maty stała się najgłośniejszym utworem tego roku i zaczyna przynosić reprezentantowi SBM realne korzyści. Kilka dni temu raper ogłosił trasę koncertową promującą płytę „100 dni do matury”. Pojawiły się już pierwsze sold outy.

Skończyły się już bilety na koncerty rapera w Warszawie i Wrocławiu. Mata odwiedzić ma w sumie osiem polskich miast. Poniżej pełna rozpiska.



Trasa koncertowa Maty

14.02.2020 Rzeszów Pod Palmą
15.02.2020 Kraków Studio
22.02.2020 Gdańsk Parlament
29.02.2020 Łódź SODA
07.03.2020 Wrocław Stary Klasztor
14.03.2020 Katowice Królestwo
20.03.2020 Poznań Tama
21.03.2020 Szczecin Kosmos
28.03.2020 Lublin K30



17 komentarzy
17 komentarzy
oceniany
najnowszy najstarszy
Inline Feedbacks
View all comments
Zygi
2 lat temu

No zajebiście ciekawe czy w 2021 ktoś będzie o nim pamiętał

Pan Stasio
2 lat temu
Reply to  Zygi

Zdecydowanie bardziej niż o panu

Youmen
2 lat temu

Stary wykupił wszystkie bilety

Charles longdick
2 lat temu

Beka.
lamusy sie jaraja : w warszawie koncertu nie ma bo wszyscy wiedzą, że to parówa.

Charles longdick
2 lat temu

Kurwa tam przecinek miał być zamiast dwukropka.

Andrzej
2 lat temu

Jestem debilem czy debilem – w Warszawie bilety wyprzedane xD

Andrzej
2 lat temu

Jesteś debilem czy debilem – w Warszawie bilety wyprzedane xD

Odb
2 lat temu

„Patogówno” zaczyna przynosić realne kąpiele

Mattaaab
2 lat temu

Ta mata chce wykorzystać swoje 5 minut I zarobić siano dopóki gimby nie akumają że to pizda. Ta mata myśli ze teraz odprawiczy się za to ze jest trochę znany ale niestety ale z taki ryjem to nie ma żadnych szans

Terrorystyczny rap
2 lat temu
Reply to  Mattaaab

Nikt nie skuma, bedoes i jego ostatnia plyta jest najlepszym przykladem. Dobrze, ze jest boom. Zawsze kiedy tak jest to predzej niz pozniej to gowno odchodzi do lamusa.

stefan
2 lat temu

Ten Solar to ma jednak łeb, nawet takie gówno potrafi ludziom sprzedać.

HomoSapiens
2 lat temu

Skajnowski co ty ćpasz?
1. W tekście artykułu, że w Wawie sold out, a na pełnej rozpiscr brakuje Warszawy.
2. „W sumie osiem miast..” – na „pełnej rozpisce” 10 miast i pewnie jeszcze zaginiona Warszawa.

Mefedron?

CROJJSANT DHL
2 lat temu

Koło chuja mi to lata a teraz wypierdalać

osrodek Gostynin
2 lat temu

Mata i tak od ciebiw wiecej fanow ma Mariusz trynkiwwicz ma wieksze iq i lepiej czyta ksiazki i powiedzial nam bieglym ja go odalucham tego malego chlopczyka ale pod jednym warunkiem koncert w moim lesie

GrubyMarek
2 lat temu

Kurwa co to za gówno kto tego słucha. Jak się typowi nie podoba w naszym pięknym kraju to niech wypierdala ze swoją rodziną robić za klaczojebaczy w afganistanie

EloMordo
2 lat temu

Numer o gównie o tym że nowobogackie dzieci cpajom i przewalają hajs od nadzianych rodzicow no życiowe xddd hatfu ebe ebe łaka

Popularne