Sprawdź nas też tutaj

News

Patokalipsa ft. Peja „Otopatopeja” – singiel

Opublikowany

 

Utwór zasilił album „Rap alkohol i narkotyki”.

Mimo, że album krakowskiej ekipy już jakiś czas znajduję się w sieci, to na wspólny numer z reprezentantem Poznania fani musieli czekać aż do dzisiaj.

 

„Rap alkohol i narkotyki” to pierwszy longplay ekipy z Krakowa która w swoim stylu po raz kolejny dostarcza bezkompromisową dawkę mocnego rapu. Na płycie gościnnie udzielają się Peja, Golin i Sarius.

 

 
24 komentarze

24
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
ARGUS

LUBIE PATOKALIPSE, SWEGO CZASU BYŁEM PSYCHOFANEM, ALE KURWA CHŁOPAKI SIĘ UWSTECZNIAJĄ, EWENTUALNIE STOJĄ W MIEJSCU, ZERO PROGRESU, KAWAŁKI O TYM SAMYM OD 5-6 LAT. TEN ESZET TO JEST JAKIEŚ NIEPOROZUMIENIE, ALBO GRUBE HAKI MA NA RESZTE EKIPY ALBO NIE WIEM, DOBRZE KOLBE IM OPIERDALA ŻE GO JESZCZE NIE WYJEBALI, TO JEST TAKI TYP, ŻE JAKBY NIE BYŁ Z NIMI W EKIPIE TO BY Z NIM CISNĘLI JAK Z RESZTĄ SCENY.

POZDR ONOMATO % FIOD

takie kurwa sobie SZALU NIE MA

onomordacwela
OFICJALNIE

[img]https://s5.ifotos.pl/img/giphygif_saeanrx.gif[/img]

Ananas

Ja puerdolę ledwo wyszedłem do sklepu po pieczywo i już atakują z tymi puszkami. Co za zjebana sekta.

demotywator

Pato nie rządzi miastem ani rapem, zwykła ekipa grajków z jednym Hitem i szacunek Dla Weterana,
Pato stać na więcej w gruncie rzeczy

Co ja tam mogę wiedzieć ja zwykły niegodny ich miana zaszczytów i tytułów Banan nic tylko bić się w pierś i im przyznać rację że słuchacz jest tylko zwykłą kurwom do szczania i Coli Lania tfu.

Godność człowieka Kończy się tam gdzie zaczyna się Jego Egoizm

Detroit

Malcom z newsa o donaszanie: o czym wg cb moze nawijac raper poi 30, dla ludzi po 30?

reros

Wole taki Rap jak zalew autotuna i jakiś chujowych cykajacych identycznie brzmiących bitow i flow

fhf

stary dobry Rychu wrócił, jak wjechał to wszystko rozjebane

Ja pierdole

Rychuj ty skoncz z rapem bo jestes cienki jak sik pajaka w ogole trzeba bylo nie zaczynac

Heheitp

Ta okładka z czymś mi się kojarzyła.

Teraz już wiem to przerobione jedno ze zdjęć penera

demotywator
Zamknij Pizde

Może i to są przepite kurwy i wzięli na feat Peje aka Odgrzewany kotlet ale to chociaż jest kurwa prawdziwy rap a nie jebane stękające cipy na autotune z lovesongiem zjebanym

Kendick Lamar

PEJA „na takich jak oni nie potrzebna mi ekipa” NO COZ XDDD

Komentatorow

Co Rychu odjebal to szok. Po 06 raczej bez jakiś zmian większych flow ale tutaj znowu jak za najmocniejszych lat z technicznymi trikami, dynamikom, wkurwem itd

dfsdfds

Pierwszy longplay? Serio? A Droga Krajowa to może gips, co?

DiamentowyPenis

[img]https://www.wykop.pl/cdn/c3201142/comment_qO2uBcUUsRsXPr5Yy4gCt88IaEmFYmYA.gif[/img]
Przywitaj się z tatą i wsadzanie paralizatora w dupe? , wiedziałem ze Ryszard P to jebany pedofil

TripStory

TripStory .pl – Anonimowe historie z tripów, imprez. Dodawajacie swoje. Masakra.

morelowy ziomek

PENER CHYBA NA 5 RAZU TO NAGRYWAŁ BEKA Z ŁAKA

xdp

Peja rozjebal … gdyby znowu byly nagrywane dissy na tede to wieprz by wrocil do swojej infami hahahahah serio no. JAk rychu sie wkurwi ale tak na serio to rozjebie praktycznie kazdego i potwierdzil to rozpierdalajac zuroma, wieprza, eldoke, wlodiego i pelsona.

fhf

Uwaga na łobuza, łobuz może nabić guza

TatuśPije

lil pump dzwoni do popka!
https://www.youtube.com/watch?v=0DPBvLpsxiU
lil pump dzwoni do popka!
https://www.youtube.com/watch?v=0DPBvLpsxiU
lil pump dzwoni do popka!
https://www.youtube.com/watch?v=0DPBvLpsxiU
lil pump dzwoni do popka!
https://www.youtube.com/watch?v=0DPBvLpsxiU
lil pump dzwoni do popka!
https://www.youtube.com/watch?v=0DPBvLpsxiU
lil pump dzwoni do popka!
https://www.youtube.com/watch?v=0DPBvLpsxiU
lil pump dzwoni do popka!
https://www.youtube.com/watch?v=0DPBvLpsxiU
lil pump dzwoni do popka!
https://www.youtube.com/watch?v=0DPBvLpsxiU
lil pump dzwoni do popka!
https://www.youtube.com/watch?v=0DPBvLpsxiU
lil pump dzwoni do popka!
https://www.youtube.com/watch?v=0DPBvLpsxiU
lil pump dzwoni do popka!
https://www.youtube.com/watch?v=0DPBvLpsxiU
lil pump dzwoni do popka!
https://www.youtube.com/watch?v=0DPBvLpsxiU
lil pump dzwoni do popka!
https://www.youtube.com/watch?v=0DPBvLpsxiU
lil pump dzwoni do popka!
https://www.youtube.com/watch?v=0DPBvLpsxiU
lil pump dzwoni do popka!
https://www.youtube.com/watch?v=0DPBvLpsxiU
lil pump dzwoni do popka!
https://www.youtube.com/watch?v=0DPBvLpsxiU
lil pump dzwoni do popka!
https://www.youtube.com/watch?v=0DPBvLpsxiU
lil pump dzwoni do popka!
https://www.youtube.com/watch?v=0DPBvLpsxiU
lil pump dzwoni do popka!
https://www.youtube.com/watch?v=0DPBvLpsxiU
lil pump dzwoni do popka!
https://www.youtube.com/watch?v=0DPBvLpsxiU
lil pump dzwoni do popka!
https://www.youtube.com/watch?v=0DPBvLpsxiU
lil pump dzwoni do popka!
https://www.youtube.com/watch?v=0DPBvLpsxiU
lil pump dzwoni do popka!
https://www.youtube.com/watch?v=0DPBvLpsxiU
lil pump dzwoni do popka!
https://www.youtube.com/watch?v=0DPBvLpsxiU

fbfbfbdf

i co jebane geje? i gdzie te hejty na ryśka teraz? nagle wszystkim się podoba? chuja kumacie jebane chorągiewy, Ryszard props od zawsze..stara kurwa z warszawy może swoje pierdolic, rychu jak się wkurwi znowu to sprzeda mu listwe i znowu będzie się odkuwał kilka lat, potem o tym stękał w każdym wywiadzie, beka

PKS SQUAT

SPRAWDZAJCIE POLSKIE COLLABO Z RICK ROSSEM

https://www.youtube.com/watch?v=W3SwTclwg-M

Popularne