Sprawdź nas też tutaj

News

Peja „G.O.A.T.” – singiel i teledysk

„Reprezentuję prawdę, to mój obowiązek”.

Opublikowany

 

„G.O.A.T.” to tytułowy singiel promujący nadchodzący albumu Peji. Album „G.O.A.T.” w całości wyprodukowany przez Magierę jak poprzednim przypadku (25_godzin) stanowi wypadkową pomysłów Rycha wsparta producenckim doświadczeniem tego pierwszego.

Nowy album poznańskiego rapera ukaże się 21 września 2019 roku.

 
47 komentarzy

47
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
stefan

Peja w koronie cierniowej jako Jezus polskiego rapu. Już dawno chodził z dwunastoma apostołami, na przykład na solo z Tede XD

DTKJ

szkoda, że tej kurwy nie dojechali, jeden śmieć mniej

Jarosław Zbawiciel

Obsraniec przyszedł z obstawą, więc trudno było go dojechać. Tym bardziej że Tede był sam

Trystydycymyt

Ciekawe że nie ma z tego żadnego nagrania. Jak tak łykacie wszystko co mówi flak to może i jego spierdaline z kutasa połknijcie

stary rozpalacz

Nikt z osób, o których wieprz mówił nie podważył tej sytuacji więc można wnioskować że tak było.

Kurwasaki

Peja się boi.

Molestator

bo wszyscy go olali po prostu. Ile razy można rozdmuchiwać sytuacje sprzed 10 lat

Piłsudski

Brawo w końcu ktoś to powiedział !

ELcztery

Ty robisz się na artystę, na tłumów bożyszcze
Niedługo karzesz tytułować się, ty Jezu Chryste

Hihihiena

ahahahah faktycznie XD

Trinitario

Obiektywnie patrząc jest to jeden z bardziej przeciętny raperów w Polszy. Tak, tak, wiadomo Tede wieprz, ale tan Rysiu zbliża się poziomem do FU

eheh

Peja zawsze był sałbym raperem i strasznym pozerem. Był popularny i tyle. Dżastinbiner tezy byl popularny ale nigdy nie był dobrym piosenkarzem.

Halik tonyana

Ale tak serio. Ryszard ma na swoim.koncie dobre numery, ale za chuj nie brzmi jak ktos kto nawija 20 lat a juz napewno nie jak legenda sceny. Tekst plytki i durny, rymy – wyjac przeklenstwa – jak z rymowanek dla dzieci, flow – nie wykryto. Z tych singli to mi sie jegynie ten pierwszy kawalek jakies pytania podobal. Ogolnie lipa

skarpetkazdrowanieuciskowa

ALE KUPSZTYL… TA PRZYSPIEWKA RYSIA TAKA TROCHE PRZYPALOWA… GIE O A TEEE GIE O A TEEE… SLABE W CHUJ A PREZY SIE JAK… EEEE CHUJ Z TYM…

Narkinark

Finezyjny refren i technika Rycha wyjaśniły cała Polska rap grę! Ten pionier ta legenda wzniósł polski hip hop na nowy, wyższy level nieosiągalny dla reszty sceny! Brawo Rychu brawo brawo brawo!
Kurwa ciężko uwierzyć, że ten typ sprzedaje tyle płyt ciężko uwierzyc, że w ogóle je sprzedaje! Zejdź że sceny błaźnie

Gosc1

Komentować sìę nie chce

­­­

Jeżycki Jezus rapu dziękuje za zdjęcie z krzyża.

XDDDDDDDD

Peja taki niezalezy, a wytwornia kaze mu nagrywac z takimi gniotami jak young multi i young igi, tfu

Piłsudski

Serio ? Karmagedon wam wszystkim beret zaorał??!

Molestator

jak on działa niezależnie gościu. Ma tylko dystrybutora

CZUXX

JAKI DEBIL, PŁYTE NAZWAŁ ‘KOZA’ jprld

No elo

G.O.A.T to znaczy greatest of all time mózgu

asasa

Ale w skrocie bez kropek wciaz ‚koza’

emixx

no… można było się tego spodziewać. To sam styl od lat…

sebix

a to farmazoniarz z agenta!

Kuba co cię tak porobiło?

Co za ulana kurwa, pierdolony wieprz, beka w chuj, że w 2019 roku Tede jest chudszy od tego wieprza Peji!!! Co to się kurwa wyprawia na tym świecie…

Odb

Young Peja -„G.O.Ł.Y.” – singiel i teledysk

LGBTede

Chujowe jak ryska abstynecjam
to jest G O A T, chyba G Ó W N O miało być w refrenie

Kuba

To Rychu Peja nie wymyślił rapu?

johny spluwacz

agent

Jasiu Oliwa

Wprawdzie obraża moje uczucia religijne, ale obrobiłbym mu pęto z mlaśnięciem, bo niezły z niego dzik

Ziominho

pieluch zjedzony

Szpaku

Pieluch i Tedzio Pedzio nagrywajom rappową pyte fspulnie

guziktraba

PEJAKRÓL

sodomita

NEWS Peja „A.N.A.L.” – singiel i teledysk

DIXON37

To jest A En A El!

MIRAS X
ks. Natanek

Peja – Reprezentuje TVNL Mowie prawde

ks. Natanek

Peja – Reprezentuje TVN . Mowie prawde

Spejson na wolno

Rychu sie kończy

???

Peja to ma łeb do interesów ciekawe czy nagrywajac czarny wrzesień wiedział, ze bedzie mógł wypuścić ta płytę w reedycji ale nie jako zbior dissow a story telling o poczynaniach jezyckiego księcia. Dureń z tvn, na choj te promomixy na choj te tracklisty nie pamieta jak sam się tak promował sukinsyn…

wojtus

jaki to jest nieudacznik jebany,pozer i hipokryta
sluchac go moga nieironicznie jakies 30 letnie ogry

Dr Alban

A tedego 12letnie ogry…. wniosek?

jorgen

chujnia kurwa cwel peżdżon najebany odjebał gniot asłuchalny a ja tu ćpiok król z dupy jutro beka bo zmień direra wy kurwy decks chuj dwulicowy, lajkować to kurwy bo ja szlachta chujnie jebać w rapie

Popularne