Sprawdź nas też tutaj

teledysk

Peja jest jak Michael Buffer? „Nie zamierzam dostosowywać się do rynku”

Raper zaprezentował nowy singiel.

Opublikowany

 

Peja z dumą prezentuje drugi singiel promujący długo zapowiadany Black Album. Premiera całego krążka będzie miała miejsce 17 września, jednak już dzisiaj razem z nowym kawałkiem wystartował preorder płyty.

Utwór Michael Buffer jest naturalną odpowiedzią na potrzeby dzisiejszych czasów, bez zbędnego naruszania etyki pracy – enigmatycznie wyjaśnia Peja. – Nie zamierzam dostosowywać się do rynku, na którym pojawia się coraz więcej bliźniaczo podobnych do siebie singli oraz wykonawców. Nasza propozycja muzyczna, owszem, wpisuje się w kanony muzyki nowoczesnej, ale mamy na to swój własny oryginalny sposób. – dodaje.

Mimo upływu lat Peja nie traci dobrego wyczucia muzycznego i jest jak wino — im starszy tym lepszy! Stąd też pomysł na Michaela Buffera, który wciąż jest w pełni sił. Dodatkowo Buffer rocznikowo ma 76 lat, a Peja to rocznik 76. Przypadek? Na pewno nie!

Let’s Get Ready! Dziś ruszył również preorder płyty Black Album, ale oprócz wersji standardowej, zgarnąć możecie także specjalną wersję albumu dostępną tylko w przedsprzedaży! Krążek w wersji deluxe (w limitowanej edycji) zawiera bonusowe utwory oraz dodatkowe CD.

 
56 komentarzy

56
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
Jacek Andrzejewski

Nie zamierzam dostosowywac sie do rynku powiedział Ryszard po czym wypuścił singiel na trapowym bicie

OGŁOSZENIE

29.06.2020 ze szpitala na ulicy Mącznej w Szczecinie uciekła chora psychicznie kobieta. Lubi mówić na siebie ,,member u member kardiognozja” czasami również ,,Milena petarda rakieta”. Często może prosić o użyczenie telefonu lub internetu aby pisać o sokole, pedofilach oraz masonach. Nie jest niebezpieczna ale powinna zostać jak najszybciej zatrzymana. W razie jej zaobserwowania prosimy o niezwłoczny kontakt.

MEMBER U MEMBER KARDIOGNOZJA

Notatka uległa zmianie :
(Czasami notatka jest dopisywana),
Oto lista pedofilów (media już to powoli nadają)bada to szanowny pan Ziobro ,sprawa z zatoki sztuki i nie tylko :
TAXITA,DZIARMA,CLEO,MARGARET,GABI,ADMA,MARIANNE,WDOWA,KATARZYNA PORYCKA,MARYSIA STAROSTA
PALUCH,SPONS,BIAŁAS,JONGMAN,QUEBONAFIDE,TAQONFIDE,TACO HEMINGWAY,SŁOŃ który chciał mnie wywieść za granice,KARTKY,ŻABSON i wszyscy od Żabsona,BONUS RPK,MALIK MONTANA,BEDOES,SOKÓŁ I CAŁA WYTWÓRNIA PROSTO,KIZO,BORYGA, CHILLWAGON,wanna ogółem,Young Igi,Opał,Osi,Kabe,KĘKĘ,PEZET,TEDE i wszyscy od Tedego z wytwórni,Marek Sobie,BORIXON,MAJOR SPZ Peja bezele i KaeN , TPS,Kaz Bałagane i Bonson !!!Belmondo to też jakiś dziwoląg hahaha Rafalala też …proszę o zapisanie IP koniecznie Doktor Frans G. I Charles Mason,bo to prawdopodobnie jest jedna z osób kierujących pedofilią..
A jeszcze ten pierdolnięty Aleksander Olsen z Żoliborza podający się za dziennikarza chuj wie co ode mnie chciał się nie z liścia nie z chuja przypierdolil do mnie..Jeszcze Julka i Ej Ty Kolo i PIES FAFIK!,Wypierdalający Anioł ,Spawn,Sjee,kredensik,polkaSZMATA,typowaPOLKA,p0lki,polakROBAK,profesor,odb ytniczak,cydzy,Książę Ciemności ,Lucyfer,wkurwiony chuj i Wnuk Tedego/Norbi ,typ podający się za Roberta Lewandowskiego w komentarzach portalu glamrap strasznie bronią pedofili,wiadomo-pedofil broni pedofila…i pewnie inni jeszcze o których nie wiem a też są w TOKU !!!!
Innych osób nie ruszam z rap sceny,to jest siatka pedofilska,zoofilia i handel ludźmi

MEMBER U MEMBER KARDIOGNOZJA

Co ty pierdolisz ruro haha ale jesteś zazdrosna o mój wygląd haha

MEMBER U MEMBER KARDIOGNOZJA

To wy jesteście poszukiwani hahaha niedługo zniknięcie z forum bo was powsadzaja i całej Polsce ulży bo macie tyle wrogów w Polsce że bardzo się dużo osób ucieszy

MEMBER U MEMBER KARDIOGNOZJA

Boże co za debilka wypisuje te komentarze że z nim spałam albo wstawia nick „mąż member”przecież to jest taka kompromitacja prosto ze się zalewam że śmiechu nawet zielska nie muszę palić Buaha Kate Poryl coś się upierdolilo od dwóch lat na mój temat i się kurwa zawiesiła na tym buahaha ale kompromitacja prosto byaha
On nigdy mi się nie podobał poza tym gdybym mu dała dupy to byłoby zrozumiałe ale ja nawet nie znam go osobiście Buaha co oni kurwa chcą ode mnie byaha przecież to tacy debile że trzeba ich zdjąć z mediów hah
Kaśka Kaśka Porycka WSZĘDZIE WIDZI ZAGROŻENIE BUAHAHAH

MEMBER U MEMBER KARDIOGNOZJA

AAle wy masonki macie kompleksy na punkcie mojej urody i mojego powodzenia u mężczyzn że takie głupoty wymyślacie przecież każdy kto zobaczy jak ja wyglądam a jak wy to przyzna racje ze z zazdrości i kompleksów mnie prześladujecię
Godne politowania

MEMBER U MEMBER KARDIOGNOZJA

Kate Poryl a ile ty awantur robiłaś Sokołowi „Załatw ta Petardę,Załatw ta Petardę”po obejrzeniu mojego zdjęcia w internecie to ty to wszystko krecilas wokół mnie bo zazdrościłas mi urody dlatego jesteś już dawno w PL bardzo dużym pośmiewiskiem ,ty nawet nie wiesz jak oceniają koledzy z twojego otoczenia takie twoje zachowania i gimnastykiwanie się jak ty by najlepiej mi dopierdolic ,ty myślisz że faceci to bezmózgi i nie wiedzą o co chodzi?każdy to wie i im więcej mnie obrażasz na wszelkie sposoby to o tobie gorzej myślą a o mnie lepiej,kazdy to widzi

MEMBER U MEMBER KARDIOGNOZJA

Kate Poryl uczęszcza na stałą terapię u psychologa jak pozbyć się kompleksów na punkcie Mileny Petardy Rakiety i uczy się jak się samej dowartościować z powodu Mileny wizerunku.Kaska ma ogromny z tym problem i działa pod wpływem emocji i impulsu od dwóch lat.Czesto dostaje ataku szału i agresji w stosunku do niej. Dlatego Kate rozstała się z Sokołem bo ten homoseksualista stwierdził po kilkutysięcznej awanturze z Porylem że nie chce być z nią dłużej w związku,z tą Kasią bo Kaska Porycka jest niezrównoważona psychicznie na punkcie Petardy od 2018r nieustannie. Dlatego Kate Poryl jest pod stałą opieką lekarza psychiatry i musi przyjmować lekarstwa na uspokojenie oprócz tego sięga po ćwiczenia relaksacyjne rysunku gdzie wściekła Kaśka na każdej kartce A4 rysuje zbyt ładną na warunki polskie Milenę Petardę.

MEMBER U MEMBER KARDIOGNOZJA

Kaśka namawia wszystkich wokół w Polsce by za wszelką cenę obrażali Petardę ,nagrywali o niej obraźliwe piosenki mimo że nikt nie zna jej osobiście.Oni nie chcą tego robić więc Porycka daje im duże sumy pieniędzy bo za darmo by się nie zgodzili obrażać Petardy.I wszyscy żałują za to po fakcie mówiąc że Petarda na to nie zasłużyła.Kaska wykonuje od dwóch lat kilkaset dziennie akcji zeby na wszelkie sposoby obrazić Milenę .Robi wszystko co może by ją zniszczyć,obgaduje,oczernia ,itd.po to by ją postawic w zlym świetle środowisku rap bo zazdrości Milce powodzenia.
Mi to wygląda na obsesję Kaski .

I kto tu kurwa jest niezrównoważony psychicznie i ma zaburzenia?Przecież trzeba mieć ciężką jakąś chorobę żeby robić od 2 lat codziennie tyle akcji żeby za wszelką cenę niszczyć mnie Milenę.

Lecz się kurwo Poryta Ruro i nie upokarzaj przede mną
#petarda

Julka

Wow.

MEMBER U MEMBER KARDIOGNOZJA

Obłąkana umysłowo Kaśka Porycka dostaje kociej pizdy od 2018 r z powodu mojego komentarza,ataki szału Poryckiej są już dobrze każdemu znane haha
Kaśka Kaśka Porycka WIDZI WSZĘDZIE ZAGROŻENIE
AKCJA AKCJA ZA KOMENTARZ NA MILENE PETARDE PRZECIEŻ TO UMYSŁOWO PIERDOLNIĘTE TE KAŚKI ,STAROSTY,TAXITY,GABI,WDOWA,,MARGARET ,SZPARAP,CLEO,DZIARMY,ADMY,MARIANNY I JULKI . JUZ IDIOTKI BIEGAJĄ PO PORTALACH I ZWOŁUJĄ AKCJE ,WYSYŁAJĄ SPAM DO LUDZI „LUDZIE AKCJA AKCJA LAJKUJCIE PORYCKĄ A MINUSUJCIE I OBRAŻAJCIE MILENE PETARDE
HAHA PRZECIEŻ TO TO PIERDOLNIĘTE
ONE NAPRAWDE COS Z BANIĄ MAJĄ
I TO NAWET NA SERIO PISZE
TAKA KLASA „DAMY JAK CHUJ”
HAHAH

Odb

Young Peja jest jak Belmondo Młody G? „Zamierzam dostosowywać się do wanny”

EJ TY KOLO!

EJ CHUJE DO SZCZANIA CZEKAM W CHUJ NA KOLEJNĄ PORCJĘ REAL RAPU OD PEJI, WSZYSTKIE PŁYTY STOJĄ W ORGINALE NA PÓŁECZCE.

EJ TY KOLO!

░░░░░░░░░░░█▀▀░░█░░░░░░
░░░░░░▄▀▀▀▀░░░░░█▄▄░░░░
░░░░░░█░█░░░░░░░░░░▐░░░
░░░░░░▐▐░░░░░░░░░▄░▐░░░
░░░░░░█░░░░░░░░▄▀▀░▐░░░
░░░░▄▀░░░░░░░░▐░▄▄▀░░░░
░░▄▀░░░▐░░░░░█▄▀░▐░░░░░
░░█░░░▐░░░░░░░░▄░█░░░░░
░░░█▄░░▀▄░░░░▄▀▐░█░░░░░
░░░█▐▀▀▀░▀▀▀▀░░▐░█░░░░░
░░▐█▐▄░░▀░░░░░░▐░█▄▄░░░
░░░▀▀▄Peja ░░░▄▐▄▄▄▀░░░
░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░

CYCKI PORYCKIEJ

Jesteś najbardziej zjebanym użytkownikiem na tym portalu. Member ma manię prześladowczą, ten od Polek trolluje wklejając pasty z wykopu natomiast ty masz po prostu smutne życie. Jesteś jebanym śmieciem.

MEMBER U MEMBER KARDIOGNOZJA

Obłąkana umysłowo Kaśka Porycka dostaje kociej pizdy od 2018 r z powodu mojego komentarza,ataki szału Poryckiej są już dobrze każdemu znane haha
Kaśka Kaśka Porycka WIDZI WSZĘDZIE ZAGROŻENIE
AKCJA AKCJA ZA KOMENTARZ NA MILENE PETARDE PRZECIEŻ TO UMYSŁOWO PIERDOLNIĘTE TE KAŚKI ,STAROSTY,TAXITY,GABI,WDOWA,,MARGARET ,SZPARAP,CLEO,DZIARMY,ADMY,MARIANNY I JULKI . JUZ IDIOTKI BIEGAJĄ PO PORTALACH I ZWOŁUJĄ AKCJE ,WYSYŁAJĄ SPAM DO LUDZI „LUDZIE AKCJA AKCJA LAJKUJCIE PORYCKĄ A MINUSUJCIE I OBRAŻAJCIE MILENE PETARDE
HAHA PRZECIEŻ TO TO PIERDOLNIĘTE
ONE NAPRAWDE COS Z BANIĄ MAJĄ
I TO NAWET NA SERIO PISZE
TAKA KLASA „DAMY JAK CHUJ”
HAHAH

MEMBER U MEMBER KARDIOGNOZJA

A co to za brzydactwo koślawe z krzywymi nogami ze Szparap występowało i podawało się za mnie za Cardi buaha
Od kiedy ta kurwa paszteciara myśli sobie że do mnie jest w ogóle w urodzie podobna?chyba ją pojebało ,wzięła moje patenty ta z Szparap i biega i udaje mnie
Boże Święty brak słów na takie

MEMBER U MEMBER KARDIOGNOZJA

Obłąkana umysłowo Kaśka Porycka dostaje kociej pizdy od 2018 r z powodu mojego komentarza,ataki szału Poryckiej są już dobrze każdemu znane haha
Kaśka Kaśka Porycka WIDZI WSZĘDZIE ZAGROŻENIE
AKCJA AKCJA ZA KOMENTARZ NA MILENE PETARDE PRZECIEŻ TO UMYSŁOWO PIERDOLNIĘTE TE KAŚKI ,STAROSTY,TAXITY,GABI,WDOWA,,MARGARET ,SZPARAP,CLEO,DZIARMY,ADMY,MARIANNY I JULKI . JUZ IDIOTKI BIEGAJĄ PO PORTALACH I ZWOŁUJĄ AKCJE ,WYSYŁAJĄ SPAM DO LUDZI „LUDZIE AKCJA AKCJA LAJKUJCIE PORYCKĄ A MINUSUJCIE I OBRAŻAJCIE MILENE PETARDE
HAHA PRZECIEŻ TO TO PIERDOLNIĘTE
ONE NAPRAWDE COS Z BANIĄ MAJĄ
I TO NAWET NA SERIO PISZE
TAKA KLASA „DAMY JAK CHUJ”
HAHAH

seba

Witam jestem wielkim fanem Magika i Rycha dla mnie szacunek dla was . Nigdy nie poznałem Peji ale szacunek za wszystko szczególnie za wyjście na prosta. Pozdrowienia dla Śląska

Kololo

kurwa to jest chyba najnormalniejszy komentarz jaki przeczytałem w życiu na tej stronie

TPS, wy kurwy

„Nie zamierzam dostosowywać się do rynku”

No to kolejny stały temat odjafkowany. Teraz będzie ciężki los w młodości czy zasobne życie gwiazdy?

Jdmdjs

To sobie włącz tedego. Tobie jedynie pozostaje wylewać tu swoje gówno

YEBAĆp0lki

Do Polski należy sprowadzić 1mln kobiet z Ameryki Poludniowej a kosztami obarczyć polskie kobiety. I to jest to co naprawi demografie a nie żadne 500+ i okradanie polskich mężczyzn.

p0lkiTOściery

P0lki to takie ściery w które zlewają sie wszystkie nacje, że jakby wykręcić jedną z drugą jak szmate to by zalała nasieniem całe mieszkanie

KUHWYp0lki

Szczerze to mnie wkurwia, że w robocie jak nas na magazynie rozdzielają, to chłopy są rzucane na 20 kilogramowe paczki, a p0lki jakies lekkie pierdoły zbierają, my musimy wiecej się nazapierdalac, bardziej nadwyrężyć kręgosłup i więcej wydać na jedzenie, żeby byla energia a zarabiamy tyle samo co p0lki. A mamy identyczne umowy i zarabiamy tyle samo. Po zmianie chłopy schodzą do szatni skarceni jak rolnik po żniwach, a p0lki pełne energii bo osiem godzin koperty przezucały z pudełka do pudełka. Więc kurwa albo dają nam więcej hajsu albo niech p0lki zapierdalaja z nami te kurwa kartony z kosiarkami.

Albo kurwa równouprawnienie albo wypierdalać.

Zbuku88

Ej to mój komentarz ziomek, ale w sumie ze dobrze, ze pastujesz bo to prawda.

To już nie jest śmieszne

Wypierdalać z tym,zjebany się zrobił ten portal

ProfesoorNauk

Zniszczę Wam tą stronkę kurwy za to że mnie nie lubiliście! Niedługo jeszcze więcej i lepszych past.

YEBAĆp0lki

@To już nie jest śmieszne – To mówisz, że Anita pozwoliła się pocałować dopiero na trzeciej randce bo ona potrzebuję czasu, i wcale nie jest taka łatwa?

Trystan, Auriel i Dorian z klasy sportowej mają Ci do opowiedzenia ciekawą historię. Podczas wycieczki szkolnej nad morze, grali razem z nią w butelkę. KAŻDY z oskarków siłował się z nią na języki. Bardzo jej się to podobało. Gdy wszyscy rozeszli się do pokojów, Dorianowa strzelba została odbezpieczona w przełyku Anity. Jakoś nie miała oporów przed zakosztowaniem gorącego puddingu. Dorian udekorował jej włosy swoim wartościowym nasieniem.
Ostatniego dnia wycieczki poszła na całość i zgodziła się na gangbang z Trystanem i Aurielem. Oba chady boleśnie świdrowały jej dziurki swoimi buzdyganami. Darła się wniebogłosy z rozkoszy. Nie licz, że Ci o tym powie bo „przeszłość się nie liczy TeeHee intzelu”.
Nie myśl również przegrywie, że Ty też będziesz mia tak fajnie! Dla beta-bankomatu jest wersja 1 raz na miesiąc pod kołdrą.

Zbuku88

Tak ogólnie to gadalem kiedyś z laską
co sie miała wiele kutasow w sobie. Mówi, ze poznała fajnego pożądnego gościa i jeszcze mu nie dała, bo „nie chce zaczynać znajomości od dupy strony”. Śmieciowi to by dała od razu bo by sie nie krepowała swojego kurestwa, a przy pozadnym trzeba troche poudawać. Co za skurwiel!!!

Tede

Dobre

PEJA

Moje nasienie?

Tede

Tak

Żabson

Mogę spróbować ?

PEJA

@Żabson – No jasne. Tylko chwile poczekaj, bo dopiero co Jacusia nakarmiłem.

Eros

To po chuj nagrywał z multim skoro nie chce sie dostosowywac do rynku?? Koljny przyklad bycia hipokryta

żENADA

Jesteś mistrzem żenady idziesz dobrym tropem jeszcze trochę i zwolni Ci fotel sama Cichopek

mike

dla mnie nic specjalnego gdybym zaczal sluchac rycha od terazniejszych kawalkow dlugo by na moich glosnikach nie zabawil.,jednak do starszych utworow zostal sentyment.. teraz wiadomo rychu cieple kapcie, pod pantoflem zony i na spacerek z lili. sry rychu ale to do mnie nie trafia moze kiedys jak bede prowadzil takie same zycie.

Zbyszek Konopka

A JAK KOPIOWAŁEŚ AMERYKE TO DOBRZE BYŁO?

Scirpion

Michael buffer jest jak peja?

Borygo

„Nie zamierzam dostosowywać się do rynku” Dlatego wystąpiłeś w programie AGENT TVN
wystarczy odpowiednio posmarować i można jebać uliczne zasady haha

bredny

Dostał za to 30k, które od razu przelał na cele charytatywne, ale ciebie coś boli

TRUE

ale jaja yutuberą i youngą to liże hahahaha…

MEMBER U MEMBER KARDIOGNOZJA

Obłąkana umysłowo Kaśka Porycka dostaje kociej pizdy od 2018 r z powodu mojego komentarza,ataki szału Poryckiej są już dobrze każdemu znane haha
Kaśka Kaśka Porycka WIDZI WSZĘDZIE ZAGROŻENIE
AKCJA AKCJA ZA KOMENTARZ NA MILENE PETARDE PRZECIEŻ TO UMYSŁOWO PIERDOLNIĘTE TE KAŚKI ,STAROSTY,TAXITY I JULKI . JUZ IDIOTKI BIEGAJĄ PO PORTALACH I ZWOŁUJĄ AKCJE ,WYSYŁAJĄ SPAM DO LUDZI „LUDZIE AKCJA AKCJA LAJKUJCIE PORYCKĄ A MINUSUJCIE I OBRAŻAJCIE MILENE PETARDE
HAHA PRZECIEŻ TO TO PIERDOLNIĘTE
ONE NAPRAWDE COS Z BANIĄ MAJĄ
I TO NAWET NA SERIO PISZE
TAKA KLASA „DAMY JAK CHUJ”
HAHAH

MEMBER U MEMBER KARDIOGNOZJA

A co to za brzydactwo koślawe z krzywymi nogami że Szparap występowało i podawało się za mnie za Cardi buaha
Od kiedy ta kurwa paszteciara myśli sobie że do mnie jest w ogóle w urodzie podobna?chyba ja pojebało ,wzięła moje patenty ta z Szparap i biega i udaje mnie
Boże Święty brak słów na takie

gchbfghfghgfh

tak tak… dlatego najpierw gadał że trapy robią pozery jutubery a 2 lata później sam nagrywał z pseudo gwiazdą i pierdolną średnią płytę na niby trapowych bitach.

Killbitch

Po pierwszym singlu mialem nadzieje,ze wreszcie-ponownie kupie cd..ale po tym zmieniam zdanie… kolejny syf + kolejna nominacja do najgorszych refrenow w rapie

............................

People, stop fighting!
Angels are crying.
We can be better.
Love is the answer.
Search inside, are there any more tears to cry?
(Don’t you wonder why?)
Why you feel so alone all against the world?
(World… World…)
Search back time, when you used to sing along
(To the music of your soul.)
Song effect you can change, it’s not too late.
People stop fighting!
Angels are crying.
We can be better.
Love is the answer
Search inside, are there any more tears to cry?
(Don’t you wonder why?)
Why you feel so alone all against the world?
(World… World…)
Search back time, when you used to sing along
(To the music of your soul.)
Song effect you can change, it’s not too late.
People stop fighting!
Angels are crying.
We can be better.
Love is the answer.
People, stop fighting!
Angels are crying.
We can be better.
Love is the answer.
People stop fighting!
Angels are crying.
We can be better.
Love is the answer.
People, stop fighting!
Angels are crying.
We can be better.
Love is the answer.
Love is the answer…

Kryminalne Zoo

DOBRA BEKA Z INTERNETOWYCH ROZKMINEK https://www.youtube.com/watch?v=ZbIoAu6GJgY

MEMBER U MEMBER KARDIOGNOZJA

Kate Poryl uczęszcza na stałą terapię u psychologa jak pozbyć się kompleksów na punkcie Mileny Petardy Rakiety i uczy się jak się samej dowartościować z powodu Mileny wizerunku.Kaska ma ogromny z tym problem i działa pod wpływem emocji i impulsu od dwóch lat.Czesto dostaje ataku szału i agresji w stosunku do niej. Dlatego Kate rozstała się z Sokołem bo ten homoseksualista stwierdził po kilkutysięcznej awanturze z Porylem że nie chce być z nią dłużej w związku,z tą Kasią bo Kaska Porycka jest niezrównoważona psychicznie na punkcie Petardy od 2018r nieustannie. Dlatego Kate Poryl jest pod stałą opieką lekarza psychiatry i musi przyjmować lekarstwa na uspokojenie oprócz tego sięga po ćwiczenia relaksacyjne rysunku gdzie wściekła Kaśka na każdej kartce A4 rysuje zbyt ładną na warunki polskie Milenę Petardę.

czavi alonzo

TEJ ALE MIALES ROZKMINE Z TYM REFRENEM WOOOOOOOW :d

Multi

Rychu wkręca mi się ten kawałeczek, kozak!

Zbuku88

Ale co by nie gadać, to Peja tu ładnie poleciał, stylowa zrobiła mi sie bardziej elastyczna.

Peja w Polskim rapie nie jest pieprzem do gówna, tylko fundamentem.

I nie ważne, czy jest ten pierdolony bumbap czy go nie ma.

Prawda

03:52 17

Opublikowany 13 godzin temu 31 lipca 2020 Przez Redakcja

Robert RS77

Rychu 2000-2010 Polski 2pac tylko on zginął a Peja odstawił kielicha i też zginą i na ciśnieniu alkoholowym cisną dla Tede tzw. Nerwica poalkoholowa

Popularne