Sprawdź nas też tutaj

News

Peja ma nowy pomysł na „Black Album”

Dwie płyty zamiast jednej?

Opublikowany

 

17 września do sklepów ma trafić nowy krążek Peji „Black Album”. Raper dzieli się ze słuchaczami przemyśleniami w jakiej formie nowe wydawnictwo ma trafić na rynek. Pojawił się pomysł na podzielenie albumu na dwa projekty.

Black Album cały czas powstaje. Pewnie w środku tygodnia zarejestruję jeszcze trzy kawałki. Łącznie jest 16 numerów. – ujawnił Poznaniak.

Jest plan na bardzo długi album albo dwa krótkie. Jest co chwila inny plan. Bardzo dużo pomysłów. – dodał.

Przy nowym projekcie Peja ponownie współpracuje z Magierą, z którym w tym roku wypuścił EP-kę „2050”.

Jest bardzo dobra energia i bardzo dobre bity, które cały czas mieli Magiera. Już nie mogę się doczekać na nowe gówno. – skomentował raper.

 
64 komentarze
64 komentarzy
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
PejaNajlepszy
11 miesięcy temu

Peja Zdissował Palucha w kawałku SLU2020 🙂 🙂 🙂 🙂

Podobno w tym mieście starczy miejsca dla dwóch króli,
Zawiń pelikany co łykają Twój populizm!
Nie jesteś Kool G Rapem żebym musiał mordę stulić,
Przestań sapać, bo potem będziesz kurwa ogon kulić!

🙂 🙂 🙂 🙂

a palczasty dupa cicho bor to sparta haha 🙂

ToJuzNieRap
11 miesięcy temu
Reply to  PejaNajlepszy

Szkoda ze nie da się sprawdzić wieku nabywców płyt, stawiam stówę ze współczesnych raperów typu paluch taco, quebo i zabson kupują dzieci do lat 15

MONDO BEL
11 miesięcy temu
Reply to  ToJuzNieRap

15-CIE TO WYSOKO POSTAWIONA POPRZECZKA…. STAWIAŁ BYM RACZEJ NA MAKS. 12-CIE.

Eros
11 miesięcy temu
Reply to  PejaNajlepszy

Szkoda ze jak jest taki kozak to nie powie ksywki tylko strzela kapiszonami

MLODY RAFALALEK
11 miesięcy temu
Reply to  PejaNajlepszy

Peja ma nowy pomysł na kąpiel z członkami „Black Lives Matter”
Dwie czarne pyty zamiast jednego flaka TDF’a?

Spejson na wolno
11 miesięcy temu
Reply to  PejaNajlepszy

Paluch dostał depresji przez Faziego i nie wychodzi z domu,Fazi rozjebał Palucha

Odb
11 miesięcy temu
Reply to  PejaNajlepszy

Young Peja ma nowy pomysł na „Pink Album”

no poprostu nie
11 miesięcy temu
Reply to  PejaNajlepszy

25 lat w rapie a peja nadal leci na czasownikach

White
11 miesięcy temu

Peja się sprzedał za gruba kasę ale się sprzedał.

żENADA
11 miesięcy temu
Reply to  White

sprzedał się za grosze

Tiger
11 miesięcy temu

Dokładne gówno xD

Spejson na wolno
11 miesięcy temu
Reply to  Tiger

A Tede to kurwa i prawiczek

Twoja Stara
11 miesięcy temu

@Spejson w GÓWNIE
J.W.

Julka
11 miesięcy temu

Peji nie byłoby bez Blokersów, a po AH24N2 nie istnieje.

jebac
11 miesięcy temu
Reply to  Julka

w twojej pustej tepej pizdzie, jebany smieciu z damskim nickiem, z reszta kurwo, damskie sie nie liczy, wiec samo zaoranie w chuj

żENADA
11 miesięcy temu
Reply to  Julka

Tedę Cię zmiażdżył jesteś bliski końca,
szkoda po tym wszystkim ja tu tylko SPRZĄTAM

DOKŁADNIE!
11 miesięcy temu
Reply to  Julka

Tylko (G)pEJA – Lizał Rowa Latkowskiemu i pchał się przed kamerę!
Wtedy było sporo chłopaków i PRAWILNIE w tamtych latach, czasach – było się za bardzo nie wychylać!
Tede, też tam był – a TYLKO FARMAZON właził w Kamerę!
BASSYYY – jak jakiś LAMUS PIERDOLONY!!!

HA,HA,HAAAAAAAAAAAAAAA…, TFU!

RAP
11 miesięcy temu
Reply to  Julka

Hahahhahaha twoj komentarz jest tak smieszny jak żart lekarza podczas twojego porodu ze dziecko jest zdrowe

Bonifacy
11 miesięcy temu

Trzeba się naprawdę nie szanować żeby słuchać tego wacka

Mistrz
11 miesięcy temu
Reply to  Bonifacy

Peja to jest Mistrz Rapu żywa Legenda 🙂

a ty czego słuchasz pewnie Palucha ??? 🙂

eluweczka
11 miesięcy temu
Reply to  Mistrz

Słucha twojej starej dławiącej się kutasem.

Prosze
11 miesięcy temu
Reply to  Mistrz

Peja skończ już pisać komentarze

Lawdzoy
11 miesięcy temu
Reply to  Mistrz

Peja i Paluch to najlepsze ziomale z Wielkopolski ✌️ są zajebiści

Spejson na wolno
11 miesięcy temu
Reply to  Bonifacy

Trzeba sie nie szanować żeby słuchać grubej świni która kupiła GlamRap

Twoja Stara
11 miesięcy temu

Jak się dławi?!

Bo lubi to
11 miesięcy temu
Reply to  Twoja Stara

Tak długo aż robi się fioletowa i parę sekund przerwy na oddech

Popek z firmy
11 miesięcy temu
Reply to  Bonifacy

Też nie jestem w stanie pojąć jak można się jarać peja, ktory w co drugim kawałku napierdala częstochowskie rymy. Przecież ten typ stoi na tym samym (niskim) poziomie od ponad 20 lat. To już nawet nie jest kwestia gustów. To są fakty. Robienie z niego legendy hiphopu pokazuje tylko jaka mamy scenę w tym kraju. W hip hopie zawsze chodziło o linijki, o technike. O to żeby przykładać się do tekstów i mieć patenty, które zamykają innym mordy. Peja to nie jest hip hop i kupione wersy od jeru tego nie zmienia. Jebany whack

RAP
11 miesięcy temu
Reply to  Popek z firmy

Nie znasz sie dzieciaku za młody widać jesteś na dobry rap idz dalej słuchać tedego i Gangu Albani czy innego gówna

Nawet mi cię nie żal
11 miesięcy temu
Reply to  RAP

Kurwa, czy każdy fan Peji zatrzymał się na edukacji języka polskiego w drugiej klasie podstawówki? Pisząc te denne, nieczytelne przez brak interpunkcji komentarze, każdy z was działa mu na szkodę. Kiedyś myślałem, że to jakiś stereotyp, ale poważnie – tego gościa słuchają niewykształcone niziny społeczne, które powinny porozumiewać się w języku jaskiniowców, a nie w naszym pięknym, kwiecistym, niezwykle rozbudowanym języku ojczystym. Już kurwa nie pisząc o tym, że jak zwykle nie macie żadnych argumentów, a jedynie „nie znasz się, spierdalaj” xD

Fufacz
11 miesięcy temu

Peja ma zdrowy pomysł na „Black Anal”
Dwie pyty zamiast jednej?

Imperator
11 miesięcy temu

Nie szanuje nowych kroków Ryszarda. Niestety to co się ostatnimi czasy odpierdala to zupełnie inna bajka niż to co krzyczał x lat wstecz na bitach. Nagrałeś już mordo z multim, czaje, hajs się musi zgadzać. Weź sobie jeszcze flaka na feat. hajs się zgodzi znów. Peja ft. Tede – Kąpiel. Nie pozdrawiam

RozpierdolRPSpeja
11 miesięcy temu
Reply to  Imperator

przecież ostanie płyty to jest czysty rozpierdol zresztą jakie ostatnie wszystkie 🙂

RozpierdolRPSpeja
11 miesięcy temu
Reply to  Imperator

A epka 2050 to jest Real Rozpierdol 🙂

Keke sreke kurwa mać
11 miesięcy temu

Rozpierdolony to masz odbyt debilu kurwa

Anty-GlamRap
11 miesięcy temu

Jezu spokojnie jeśli ci się nie podoba to nie hejtuj tylko ignoruj

I Grzecznie bym prosił o zachowanie jakiejkolwiek kultury i spróbowania w normalny sposób wypowiadać sie w komentarzach

B1Lą
11 miesięcy temu
Reply to  Anty-GlamRap

Prosisz o zachowanie kultury i normalne komentarze w środowisku RAP/HIP-HOP, do tego na GLAMRAPIE? 😀

Ty śmieszku jeden ty. 😀

Pro
11 miesięcy temu

Pierwszy łaki

Tedeffff
11 miesięcy temu

W Poznaniu tylko Śliwa.
Ruchu i paluch to farmazony z swoich dzielnic jak jerzyce i piątkowo

Nuda
11 miesięcy temu
Reply to  Tedeffff

Co w śliwie jest ciekawego poza kilkoma fajnymi kawałkami??

Wtajemniczony George
11 miesięcy temu

Ciekawe czy będzie jakis kawałek o alkoholizmie… nie mogę się doczekać! No i coś z glacą koniecznie, storyteling o tym jak pał pał wyjebała w słup autem oraz bonus track o tym dlaczego Kobra lubi wybielać odbyt!!!

Anty-GlamRap
11 miesięcy temu

Jakby gadał tylko o życiu na ulicy to byście mówili że sie powtarza a teraz mówicie że on jest pizdą bo już o tym nie gada i też się powtarza
Rap to jest muzyka monotonna
Praktycznie każdy już się powtórzył a nawet jeśli nie to za pare lat nawet królowie tej strony się powtórzą

WKS
11 miesięcy temu

Geja ma nowy pomysł na Black Anal.
Dwie pyty zamiast jednej?

eluweczka
11 miesięcy temu

To ja już napiszę zanim pojawi się ten cwel tarmoszący małego do Peji i kończący każde zdanie uśmieszkiem (naucz się kretynie interpunkcji) – szcześnij na raka tępa kurwo.

Pozdrawiam czytelników.

eluweczka
11 miesięcy temu
Reply to  eluweczka

*szczeźnij miało być, sorry mordy.

Julka
11 miesięcy temu
Reply to  eluweczka

xd

Ciepłota to ultra cwel
11 miesięcy temu

TU ŁADNIE PEJA WYJAŚNIONY https://youtu.be/7uvBBEKOZUQ

Książę
11 miesięcy temu

Peja to żywa legenda Książę 🙂 🙂 🙂 🙂

Ziominho
11 miesięcy temu

Jestem mega fanem Peji ale mysle ze krazek max 11-12 kawalkow by byl lepszy co potwierdza np 'Goat' (co prawda bylo tam chyba 14) albo najnowsza epka '2050′. Repeat value jest wielkie. CHYBA ze ten drugi krazek bedzie 'Czarny wrzesien' to spoko opcja. Tede tez wydal swoje dissy na jakiejs reedycji chyba Elliminati.

Premium ZPT
11 miesięcy temu
Reply to  Ziominho

RV jest tak wielkie, że musi nowy album wydawać. a-ha 😀

Książe
11 miesięcy temu

Peja nagrał kawałkami z prawdzwymi legendami rapu z USA Jeru the Damaja) Onyx AZ Masta Ace AZ Chi Ali 🙂 🙂 🙂 🙂

A z kim kurwa nagrał Paluch haha z Gównami 😉 haha jakieś kurwa Rytmusy i inne gówna 🙂

PEJA KSIĄŻĘ 🙂

PALUCH BOR TO OBSRANIEC 🙂

GoIdstein
11 miesięcy temu
Reply to  Książe

Jak już to z Masta Ice znawco rapu oprócz tego nagrał też z Young Multim to niby Polak ale taki amerykański Polak co ma najlepszy polski kawałek rapowy „DADDYSHOES” nie znacie to sprawdźcie.
Elo

ToJuzNieRap
11 miesięcy temu
Reply to  GoIdstein

Goldstein nagrał kawałek z rafalala i młodym Martyniukiem

Prw
11 miesięcy temu
Reply to  GoIdstein

Masta ACE idioto zajebany

GoIdstein
11 miesięcy temu
Reply to  Prw

Masta Ice pajacu stary glamrap wie o co chodzi

Redakcja gr.pl
11 miesięcy temu

Jak ciepłota to huj nie robota.

Anty-GlamRap
11 miesięcy temu

Peja mimo wszystko to dalej jeden z najlepszych
I już według mnie nie ważne że był w TVN bo jednak jakoś musiał zarobić na rodzine a nie powinno się stawiać popularności ponad rodzine a te featy z multim i z igim to według mnie nic złego
Lepiej że się dograł do nich niż żeby robił z siebie psuedo strażnika rapu jak np. Paluch

Czekam
11 miesięcy temu

Czekam na wspólny kawałek Peja Poznań Nas Queens 🙂 2 legendy

KsiążeLegenda
11 miesięcy temu

Peja Black Album ten album przejdzie do klasyki Rapu nawet za 100 będą go wspominać Legends Never Die 🙂 🙂 🙂 🙂

Eros
11 miesięcy temu

Jak peja po cno2 to same gnioty wydaje, a sprawdzam tylko z sentymentu do dawnych lat

LRP
11 miesięcy temu

The Last of US 2 zajebiste

eluweczka
11 miesięcy temu
Reply to  LRP

To zwalaj na PPE, tam fanboje PS’a w komentarzach masturbują się do tej gry z denną fabułą, której twórca profanując pierwszą część napluł na mordy fanom.

Wanna 3000
11 miesięcy temu

Kto pamieta starego mema jak Tede łyka spermę?

P.S zdisuj tego pedała palucha w końcu !

..........
11 miesięcy temu

Książę 🙂 🙂 🙂 🙂

Anty-GlamRap
11 miesięcy temu

Na jego miejscu zrobiłbyś pewnie to samo a nawet jeśli nie to pewnie w coś innego i równie komercyjnego
A poza tym po huj ta drama przecież było mineło

A rysiu jakoś na rodzine musiał zarobić bo przecież pieniądze nie rosną na drzewach

Popularne