Sprawdź nas też tutaj

Wideo

„Peja nie ma nic do zaoferowania, nie mogę tego słuchać”

Krytyczne opinie na temat nowej płyty Peji.

Opublikowany

 

W najnowszym odcinków CGM Rap Podcastu Marcin Flint, Proceente, Numer Raz i Wujek Samo Zło przyjrzeli się m.in. nowej płycie Peji „25 Godzin”, która ukazała się 14 grudnia. Poznaniak nie zebrał najlepszych opinii.

„Nie mogę tego słuchać”

Proceente zauważa, że Peja mocno nawiązuje do swoich nałogów. – Bardzo ciekawa była ta sytuacja o mieszaniu ekstazy z viagrą. To taki patent na sylwestra być może dla niektórych. Kawałek, który trochę przypomina mi klimaty ze starszych płyt Peji. Jest to kawałek w stylu „NOJA” – mówi szef Alohy o numerze „Życiówka”. Nawiązał on do wersów Rycha:  „O byle co się wkurzał, kruszył viagrę z ekstazą”.

Wujkowi również ten kawałek najbardziej się spodobał. – Jest taki najbardziej Rysiowy. Taki Rysiu, którego ja lubię, bo w tym newschoolowym wydaniu jakoś ciężko Mi Rycha zgryźć, a jak zrobi tak oldschoolowy z drobnym elementem newschoolu, to wtedy jest fajnie. Wydaje mi się, że „Życiówka jest takim kawałkiem – uważa raper.

Dużo bardziej krytycznie do twórczości Peji podszedł Marcin Flint. – Wytrzymałem 30 sekund, nie mogę tego flow po prostu już przegryźć. Narzekam na młodych, więc, żeby nie było ponarzekam też na starych. Peja nie ma nic do zaoferowania formalnie. Jak ktoś przepisze ten tekst do internetu z ciekawością przeczytam. Nie mogę tego słuchać – przyznaje dziennikarz.

 
33 komentarze

33
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
Mario

Kim kurwa jest ten gruby kot felix kurwa?

Daf

TEN gruby burak też nie ma nic do zaoferowania… Ale kobietą !!!

Janusz

Ocho ale Ruchu dogryzłeś Flintowi… Jak to było? GRUBY KOT FELIX? hihihi Rysiu Rysiu wariancie ty…

PREZES

mocne słowa,ciekawe kiedy przeprosiny i tłumaczenie się

Popopopolicja

Ten tłuściutki geek, mam więcej jaj niż te wszystkie wyszczekane pizdy co po liściu przepraszają.

2M2M

Jak pojedzie do Poznania

ZAMKNIĘTY ŁEB

PROPSY FLINT
KASZTANY W STUDIO RACZEJ OSTROŻNIE, BO WIADOMO ŻE POLSKI RAP TO FESTIWAL LIZANIA SIĘ PO KUTASACH

Pelson

W PUNKT!

Adam

Rysiek już dawno stracił wiarygodność. Jest zwykłym kasztanem z tefałenu i przydupasem jutuberów udających MC. Chuj mu w dziąsło.

Japa

Na polskiej scenie już prawie wszyscy się sprzedali poczekajmy na tych którzy jeszcze tego nie zrobili poczekajmy jak będą mieli za sobą 25 lat na scenie to dopiero będzie chuj ale już nie w dziąsło tylko do dupy i do mordy i tak na okręte

Japa

Jak Rysiek był wiarygodny to cała Polska mówiła po Beefe z Tedusiową weź Rysiek dorosnij kominiarka agresja wyluzuj jesteśmy już dorośli. Teraz jak Rysiek się sprzedał cała Polska mówi Rysiek się sprzedał jest farmazonem. Dobrze Rysiek powiedział A ile kurwa ja lat mam pozdro dla prujących się loch

Mariusz

Nawet nie znasz gościa a się wypowiadasz kim ty kurwa jesteś pajacu co cię obchodzi kto gdzie występuje żal ci dupe ściska że koło niego latają czy o co ci chodzi

beka z łaka

A kim wogóle jest flint?

Lucjab

Larry flint sksndalista

kiki

A kim niby jest ta kurwa Flint ze swoimi wysrywami których NIKT normalny nie słucha, by oceniać prekursora Rysia??

Blabla

Ty nawet nie wiesz o którego Flinta chodzi typie.

Sobota

O czyli Rysiu zaraz zablokuje im kanał, co z resztą już raz kiedyś zrobil

BulionSLU

Obecnie to Rysiu może ewentualnie swój telefon zablokować

jang penerson

Nie sposób się nie zgodzić. Rysiek od kilku płyt nawija o tym samym, a to, że na tej płycie zdecydował się dukać pod nowoczesne bity nie powoduje od razu, że jest to zajebiste. Do bólu wtórny syf położony pod nowy bit to nadal syf i nic tego nie zmieni. Łysy bananowy wychechłaniec.

Ojciec Rydzyk

Bananowy XD to żeś dojebal

HejteRUFF

Flincia , nie masz przegryzac tylko polykac i oblizywac usta kasztanie

Tedzikowicz

Jak Ty Flinston możesz uznać po 30 sekundach, że płyta jest dobra lub nie? Rozumiem, że 30 sekund to czas, którego potrzebujesz by dojść 😉 Jebać parówy

Tedzik

Kim jest ta parówa… Flinston idź kamienie łupać do kamieniołomu, jedyne co Ci mogę zaoferować 😉

Damian

Przecież ten cytat jest z wtorku to wówczas padł ten komentarz i tyczy się kawałka „Życiówka” Flint w tej sprawie ma całkowitą rację. Po dosłownie sekundach również wyłączyłem ten utwór bo Peja brzmi tam jakby było to nagrane w piwnicy w 1991 roku. Nie wiem Ale odnoszę wrażenie że Peja się technicznie cofa te utwory nijak się mają do nagrywek z czasów Reedukacji, CNO2 nie wspominając o wcześniejszych. Jak widać duet Slums Attack to nie był tylko Peja, ale Decks też tam odgrywał dużą rolę zupełnie inaczej Rychu brzmiał na produkcjach Decksa

sebix

kto slucha farmazoniarskiego wychechlanca ten ciota

Maniek Waszczuk
Erbe

Wielcy znawcy plyta wymiata. Zyciowa i kurwa dla dojrzalych

ErniKarateka

Dla „dojrzalych” jak ty czy rysiu to tak. Dla mnie to tresci dla dzieci. Sam rysiu ktorzy uwazaja ze sa dojrzali bo cos przezyli, ale to nie z tego wynika dojrzalosc i to jest wasz problem. Ktps kto nie wyciaga wnioskow nie zmienia sie nie dojrzewa tylko jest ciagle tym samym dzieciakiem udajacym doroslego.

Erbe

Jak twoja stara

ABC
Rafal

Zdanie tego pozera i amatora Pana Marcina na szczęście się nie liczy i jest nie istotne bo kim on właściwie jest i jaki ma dorobek w muzyce

CumshotOnYourFace

Co Ewelina Flinta robi w tej rozmowie? Niech sie moze jeszcze zajmie hodowla jedwabnikow?

Ryska zostawcie w spokoju kalesoniarze zajebane mulem bo i tak jest lepszy od tego cwelika montany i diho orangutana!!

Pozdro! Pomidor, Firma.

00:12 i 17

WIDEO„Peja nie ma nic do zaoferowania, nie mogę tego słuchać”
Krytyczne opinie na temat nowej płyty Peji.
Opublikowany 2 godziny temu Przez Sebastian Skajnowski

10:55 7

Popularne