Sprawdź nas też tutaj

News

Peja: „Nie płacicie mojej pensji oto artysta wyklęty”

Raper nawija do kamery.

Opublikowany

 

Peja kontynuuje serię spontanicznych zwrotek nagrywanych na surowo do kamery. Tym razem możemy go usłyszeć na bicie Jima Jonesa „Summer Wit Miami”.

– Średnio się wyspałem po US Open. Zatem rapsy z rana jak śmietana. – poinformował Rychu i zaczął rapować nawiązując m.in. do Stetsasonic oraz Marcina Flinta.

Obecnie Peja jest w trasie promującej płytę „Ricardo”, do której mają powstać jeszcze dwa teledyski. Pod koniec roku ma się ukazać kolejna płyta rapera, ponownie na bitach Magiery.

Gorące dni znikają jak opalenizna z Grecji
Jeśli chcecie coś ode mnie dostaniecie tylko teksty
Prędzej Flint wymówi R niż pojmą te wersy
Nie płacicie mojej pensji oto artysta wyklęty
. – rapuje Peja.

 
92 komentarze
92 komentarzy
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
Jacek Graniecki
1 miesiąc temu

Rysiek co ty pierdolisz, ricardo w maju, kolejna na koniec roku, takze skok na kase trwa, lupisz tych starych koni co mowia „peja zmienil moje zycie”, a kwadratowe flow jak bylo tak jest, a i jeszcze autotune ladnie wlecial w kawalku z kaenem, hipokryto

Podczłowiek
1 miesiąc temu

Fuck all teachers! Jebać Wszystkich emigrantów i imigrantów! Zastrzelcie polityków! Zbombardujcie sejm! Nasrajcie na twarze wszystkim polaczkom z Polonii! Polskimi Słowianina i jesteśmy! Hemp gru! Roman Bosski! Rychu Peja? Niggaz from nwa in USA!

Pornfucker 666
1 miesiąc temu
Reply to  Podczłowiek

Multi kulti & muslimy na Xbox w Polsce!

Twój stary
1 miesiąc temu
Reply to  Podczłowiek

Twoja stara sra do gara

Profesor_Nauk
1 miesiąc temu

I tak lepsze od wysrywów el flaczinio. Jebać Tede!

SKURWYSYN JEBANY
1 miesiąc temu
Reply to  Profesor_Nauk

NO TEDE ZAWSZE BYŁ GORSZY OD PENERA, MOŻE Z WYJĄTKIEM OKRESU 2013-16, KIEDY TO FLAK MIAŁ ZNOŚNE FLOW I PARĘ TRAFNYCH SPOSTRZEŻEŃ, WTEDY TEŻ TO BYŁ TEN KRÓTKI OKRES, KIEDY MIAŁ MINIMALNIE LEPSZĄ SPRZEDAŻ OD PENERA, CZYM OCZYWIŚCIE SZYBCIUTKO SIĘ ZACHŁYSNĄŁ I ZACZĄŁ UDAWAĆ CHUJ WIE KOGO, JAK TO NIEDOWARTOŚCIOWANE ŻYCIOWE ZERO. CHOCIAŻ NIE UKRYWAJMY, JEGO SUKCES W TAMTYM OKRESIE TO W 90% SPRAWKA SIR MICHA, KTÓRY BYŁ WTEDY W ŻYCIOWEJ FORMIE I SMAŻYŁ POPIERDOLONE BITY, NA KTÓRYCH FLAK CZĘSTO NIE DAWAŁ RADY. W SUMIE RAP PENERA NIGDY MI NIE SIADAŁ, GŁÓWNIE Z POWODU „POZNAŃSKIEGO” FLOW, ALE ON PRZYNAJMNIEJ PRZEZ CAŁĄ KARIERĘ MA JE MA, W PRZECIWIEŃSTWIE DO PRZEGRANIECKIEGO, KTÓRY CZĘSTO ODPIERDALA POPELINĘ Z TRZECIEJ LIGI.

SKURWYSYN JEBANY
1 miesiąc temu

*KARIERĘ JE MA

karkonosze
1 miesiąc temu

dlatego w 2018 roku pod jego nowymi numerami pisałeś „MOTYLA NOGA, ZA ÓSMYM RAZEM SIADŁO JAK STRINGI NA DOROTĘ WELLMAN” xD albo jeszcze w tym roku wyśmiewałeś ludzi, którzy pisali że peja i paluch są lepsi od tedego „Ogólnie bym się zgodził, ale ten Peja i Paluch xDDDD chyba że to prowo”

SKURWYSYN JEBANY
1 miesiąc temu
Reply to  karkonosze

GOŚCIU, TO ŻE KPIĘ Z PENERA, TO JESZCZE NIE OZNACZA, ŻE JESTEM FANEM GRANIECKIEGO. ZAPREZENTOWAŁEŚ LOGIKĘ TYPOWEGO LEMINGA, GDZIE HEJT NA PO=ELEKTORAT PIS, WEŹ STĄD SPIERDALAJ I NAUCZ SIĘ CZYTAĆ ZE ZROZUMIENIEM, BO CIĘ TU ZJEDZĄ, PRZYGŁUPIE 😀

karkonosze
1 miesiąc temu

autentycznie to ty nic nie zrozumiałeś xDDD odpowiadasz na jakiś komentarz, który sam sobie wymyśliłeś. nigdzie nie pisałem o wyśmiewaniu penera, tylko o wyśmiewaniu ludzi którzy twierdzili że Peja > Tede. Wytłumaczę ci teraz jak dziecku, bo inaczej tego nie pojmiesz. Ktoś twierdzi że Peja to lepszy raper od flaka, ty wyśmiewasz i ten komentarz, i autora, czyli twierdzisz inaczej (przypominam że to już 2021 rok, nie 2015). Czemu miałbyś wyśmiewać komentarz, z którym się zgadzasz?

Narkotyki stop
1 miesiąc temu

Skończ kurwa z tym

WALDEMAR KASTA
1 miesiąc temu

ALE CHUJOWE

simian raticus
1 miesiąc temu
Reply to  WALDEMAR KASTA

Wypierdalaj przegrywie & Ci psychiatrzy nie umieją psychopatów and schizofreników and depresji leczyć! Politycy i prawnicy to plebs, a nie hackerzy, ani naukowcy! Karłowaci ateiści! Satanism 666! Historycy i nauczycielki z PiS! Śmierć karłom!

Dziennikarzyna newsman 666
1 miesiąc temu
Reply to  simian raticus

Hehe!

RONNYNS
1 miesiąc temu
Reply to  simian raticus

Przecież simian raticus nie żyje (starucha go zdeptała)

luczjano
1 miesiąc temu
Reply to  WALDEMAR KASTA

Kim jest ten podczłowiek z nickiem 666 co ostatnio się tutaj udziela

Deviant psychopath 666
1 miesiąc temu
Reply to  luczjano

Ścierwo się odwzwało

RONNYNS
1 miesiąc temu

Policjanci to shit! Iron Maiden!

Robert Lewandowski
1 miesiąc temu
Reply to  luczjano

Odpowiedź jest w pytaniu

Prooffessooor Trappu
1 miesiąc temu
Reply to  luczjano

To jest MEMBER YOU MEMBER KARDIOGNOZJA kolejne starcie

LIL JOHN NA WEEKNEDZIE
1 miesiąc temu
Reply to  luczjano

ojciec go bolcuje

B. O. R. Biuro Opierdalania Rodzynek
1 miesiąc temu

Artysta? Ty zwykła szmata dukacz jesteś, wychechłańcu. Nie odprowadzałeś składek, więc czemu płaczesz, kurwino?

AaronTheSlugger
1 miesiąc temu

Dobrze Ryszardzie że przyczytałeś tekst z kartki czy tam telefonu bo do dzisiaj mam ciarki zażenowania po Twoim freestylu w tym kurwa programie discopolowym gdzie razem z Wdowa szukaliście nowego gwiazdora rapu.

O.D.B.
1 miesiąc temu

Yang Peja: „Nie płacicie mi za anale oto artysta wydymany”

Kronk Leosia
1 miesiąc temu

Nawija do kamery?Ale ze co nawija tasme na szpule czy może żyłkę na kołowrotek?Jedyne co może nawinac ten farmazonski wychechlaniec to kurwa makaron na uszy matołom i małolatom buahahah.Ty kurwo sprzedajna z TVN a tfuuu!

Imię
1 miesiąc temu

Wygrales zycie Rychu. Zyj spokojna głową. Elo.

Babcia Sokoła
1 miesiąc temu

Ale to jest łak!
Zero skills.

Bonus WC
1 miesiąc temu

Słabizna jak reszta jego nawijek od paru lat .A pozuje na najlepszego rapera w polsce nadęty bufon pfffff żenada

guziktraba
1 miesiąc temu

PEJAKRÓL

TATUŁARZYK vel ZNAWCA FUSSBALLU
1 miesiąc temu

Ryszard,
At this moment it is expected that you are fully available to work in the office.
Since you can’t meet these expectations, it is equal to being unable to fulfil contractual requirements.

Tede
1 miesiąc temu

A pluje się jak kot sylwester 😀

Bonus WC
1 miesiąc temu

Hinol PW najlepszy ,Riczmond do pięt mu nie dorasta

Mangos
1 miesiąc temu

Hurtowo nagrywa na przód wstyd przynosi miastu” Tak kiedyś rapował Peja o Tede.

simian raticus
1 miesiąc temu

Cześć tu simian raticus

Pornfucker 666
1 miesiąc temu
Reply to  simian raticus

Ty policjancie!

Policjant
1 miesiąc temu
Reply to  Pornfucker 666

Przekazałem twoje wpisy o dziewczynkach z ps4forum organom ścigania

Olo fatal hussein
1 miesiąc temu

To jest bit skee-lo kurwa mac, huja wiecie w tej polsce.

diler z bloku
1 miesiąc temu

Taki piękny bit tak pokaleczył. Zakładam się, że nawet ja nawinę znacznie lepiej. Jesli opublikujecie to mogę to zrobic nie będąc raperem

diabeł z mokotowa
1 miesiąc temu

niech żyje państwo islamskie

YO..
1 miesiąc temu

03:48 29

Opublikowany 19 godzin temu 5 września 2021Przez Maxymilian Hozer

Karol Wojtyła
1 miesiąc temu

Nie ma sensu podatków płacić by ZUS inwalidom renty wypłacał!

Pornfucker 666
1 miesiąc temu
Reply to  Karol Wojtyła

Satanism!

MAM DLA CIEBIE PREZENT
1 miesiąc temu
Reply to  Pornfucker 666

UTKAJ PIZDE CWELU PRZEBOLCOWANY

Robert Lewandowski
1 miesiąc temu

Zaakceptują tą waszą stronkę za to, że mnie nie zniszczyliście

Robert Lewandowski
1 miesiąc temu

Ps. Profesoor Trapu > YEBAĆ p0lki. Wkrótce rocznica jak król glamrapu zrujnował psychikę incelowi.
Spójrzcie na lajki: widać kto tu jest najbardziej lubiany.

Alberto
1 miesiąc temu

I tak to incela niczego nie nauczyło, dalej się tu produkuje.

spudthedestroyer
1 miesiąc temu

Ten cały shit z p2p oraz YouTube!

Luxus The Bucksus 666
1 miesiąc temu

KLER ZNISZCZYŁ KAPITALIZM I SOCJALIZM!

Guru admirał generał indianin fajka pokoju 666
1 miesiąc temu

Grzybiarz Popek & piwiarz Onar!

King on Throne 666
1 miesiąc temu

Rychu Peja był w TVN i Polaków zawistnymi nierobami zazwał!

King on Throne 666
1 miesiąc temu

On Żydów nienawidzi i Tedego oraz Żuroma!

U god
1 miesiąc temu

Znowu to samo od Peji, nic do przodu

Jan Paweł II 666
1 miesiąc temu

Peja to frajer kapitalistyczny, bo to nie jest grypsera! Całą Polska sra na peję tego karła inwalidę & niedojeba!

RONNYNS
1 miesiąc temu

Zdrowaś Maryja na lewicę głosuje!

spudthedestroyer
1 miesiąc temu

Teraz wszyscy w internecie na ruchanie się umawiają!

Leatherface i Teresa Orłowski 666
1 miesiąc temu

Ruchajcie tak samo jak i w porno!

simian raticus
1 miesiąc temu

Jestem bogiem

Pornfucker 666
1 miesiąc temu
Reply to  simian raticus

Stwórca wszystkich bouff and I szatanuff to ksiądz!

RONNYNS
1 miesiąc temu
Reply to  simian raticus

Jesteś Larry!

Luxus The Bucksus 666
1 miesiąc temu

Rychu Peja is new Jesus Christ from Poznań in Poland!

Bruklin
1 miesiąc temu

To zwykły nowobogacki prostak ,który myśli że pozjadał wszystkie rozumy i jest kimś bo ma hajs .A następną zwrote proponuje nagrać na dachu decksa żeby wszyscy dokładnie widzieli twoją chate bo pewnie tego chcesz

panStefan
1 miesiąc temu

rychu beja, bo smosiad wskoczy ci ci zjebie na ten lysy palnik, za chujowe rapy i postawe zyciowa.
jebac peje, tede król.

SKURWYSYN JEBANY
1 miesiąc temu
Reply to  panStefan

PRZECIEŻ PEDE OBECNIE DUKA TYM SWOIM ANTYFLOWEM JESZCZE GORZEJ NIŻ PENER

panStefan
1 miesiąc temu

przeciez to nie jest prawda.
tekstowo i skillowo zawsze tede>peja.
Trzeba miec chuja w uszach i w dupie zeby twierdzic inaczej.
tak czy inaczej jebac.

SKURWYSYN JEBANY
1 miesiąc temu
Reply to  panStefan

TO CHYBA NIE SŁYSZAŁEŚ OSTATNICH WYCZYNÓW PEDE, KTÓRY MA DYKCJĘ I FLOW MENELA SPOD ŻABKI OD TEGO MEFEDRONU, KTÓRY OPYCHAJĄ MU JAKO KOKS 😀

panStefan
1 miesiąc temu

Zaskoczę cię – słyszałem. I porównując do wyczynów poznańskiej wszy twierdze dalej jak wcześniej. Zauważ ze nie twierdze ze tede najlepszy, tylko ze lepszy od tego tutaj. Zawsze.
Przesłuchaj sobie dukanie tego matoła, a wycie tede. Skille wieprzek ma lepsze, flow tez, patenty tez, sam robi bity nawet, gdzie dla r fruityloops nawet jest za trudne. Rysiu to taki przehajpowany zwykly zjadacz gowna jakich wielu w obecnym rapie. Tede jest wszechstronny jeśli chodzi o rap, robi to po prostu dobrze. Czy to jest dicho, czy trueschool, newschool – wieprza da się słuchać, nie twierdze se to wybitne, ale w porównaniu do ryska to jest przepaść. Ile można robić wszystko tak samo i oczekiwać innych efektów. Daj pan spokój.

SKURWYSYN JEBANY
1 miesiąc temu
Reply to  panStefan

NIE, NIE ROBI TEGO DOBRZE. WIEPRZ NIEUSTANNIE (MOŻE POZA OKRESEM 2013-16, CHOCIAŻ WTEDY TEŻ ZDARZAŁY MU SIĘ TAKIE KAWAŁKI) SPRAWIA WRAŻENIE, JAKBY LEDWO NADĄŻAŁ ZA BITEM, MA ZJEBANĄ DYKCJĘ, A OSTATNIO TO JUŻ W OGÓLE SPRAWIA WRAŻENIE, JAKBY MIAŁ SPARALIŻOWANĄ SZCZĘKĘ – NIE DOŚĆ, ŻE SEPLENI, TO JESZCZE BEŁKOCZE JAKBY MIĘTOLIŁ CHUJA W GĘBIE ALBO JAKBY MIAŁ JĘZYK PRZYPALANY PAPIEROSEM. RYCHU MOŻE I NAWIJA OD 25 LAT TAK SAMO, ALE PRZYNAJMNIEJ JEST ŚWIADOMY SWOICH MOŻLIWOŚCI I OGRANICZEŃ I NIE BIERZE SIĘ ZA COŚ, CZEMU BY NIE SPROSTAŁ, NIE PORYWA SIĘ Z MOTYKĄ NA SŁOŃCE. A PEDE? CO Z TEGO, ŻE EKSPERYMENTUJE, SKORO WIĘKSZOŚĆ Z TYCH EKSPERYMENTÓW WYCHODZI MU ARCYCHUJOWO. ZRESZTĄ DO DZIŚ NIE NAUCZYŁ SIĘ NP. PRZYSPIESZEŃ I BRZMI TO KOMICZNIE, KIEDY PRÓBUJE JE ROBIĆ, A WYCHODZI JAKIŚ BEŁKOT Z POOBCINANĄ POŁOWĄ SYLAB XD

SKURWYSYN JEBANY
1 miesiąc temu

I O JAKIM TY FLOW PISZESZ, SKORO EWIDENTNIE NA 20 OSTATNICH KAWAŁKÓW W 19 GUBI SIĘ NA BICIE XD
A Z TEGO DISCO TO TYLKO REFRENÓW DA SIĘ SŁUCHAĆ, I TO TEŻ TYLKO NIEKTÓRYCH – ZAZWYCZAJ TYCH, KTÓRYCH POMYSŁ NA MELODIĘ PODPIERDOLIŁ OD KOGOŚ ZZA GRANICY 😀

panStefan
1 miesiąc temu

co ty pierdolisz, co gubi, chyba wlosy peja.
kwestia gustu czego sie nie da sluchac, a o gustach sie nie dyskutuje.
jeden lubi jesc steki a drugi jak mu nogi smierdza.

panStefan
1 miesiąc temu

no co ty za kocopoly pierdolisz.
RYCHU MOŻE I NAWIJA OD 25 LAT TAK SAMO, ALE PRZYNAJMNIEJ JEST ŚWIADOMY SWOICH MOŻLIWOŚCI I OGRANICZEŃ I NIE BIERZE SIĘ ZA COŚ, CZEMU BY NIE SPROSTAŁ, NIE PORYWA SIĘ Z MOTYKĄ NA SŁOŃCE
yank multi ma odmienny stan swiadomosci nagle? wez sie fanboju..
tede trzyma poziom i jak pisalem – trzeba byc przegrywem zyciowym zeby tego nie dostrzegac. Jest lepszy i tyle.

SKURWYSYN JEBANY
1 miesiąc temu
Reply to  panStefan

TRZEBA BYĆ PRZEGRYWEM, CZYLI JACKIEM GRANIECKIM, ŻEBY TEGO NIE DOSTRZEGAĆ? W SUMIE RACJA, TRZYMA POZIOM DNA I TEGO NIE DOSTRZEGA, CORAZ BARDZIEJ OSZUKUJE SIĘ ĆPANIEM, JAKI TO NIE JEST ZAJEBISTY 🙂

1 miesiąc temu
Reply to  panStefan

>jebac peje, tede król
>Zauważ ze nie twierdze ze tede najlepszy, tylko ze lepszy od tego tutaj.

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

panStefan
1 miesiąc temu
Reply to 

czego nie zrozumiales w powyzszej sentecji?

CWELSON
1 miesiąc temu

TYLKO TEDE JEBAĆ PENERIADE

SKURWYSYN JEBANY
1 miesiąc temu
Reply to  CWELSON

SPIERDALAJ Z TYM PRZEĆPANYM PRZEGRYWEM ŻYCIOWYM, JUŻ NAWET PENER LEPSZY

Popularne