Sprawdź nas też tutaj

News

Peja odnosi się do komentarzy Tedego o „Agencie” i spotkaniu

Opublikowany

 

– Cała Polska go jebała i ten hałas nadal dudni mu w głowie.

Obecność Peji w ramówce TVN-u podzieliła słuchaczy, którzy niekiedy zarzucają mu hipokryzję mając w pamięci pamiętny utwór dissujący TDF-a „Dzień z durniem w TVN”. Tede wypomniał wczoraj Poznaniakowi udział w show „Agent Gwiazdy” deklarując, że czeka on na emisję programu. Peja odpowiedział mu teraz w rozmowie ze swoimi słuchaczami.

 

Program zwykły, ale podżegacz całego zamieszania specyficzny:) Lud czasem ciemny kupi wszystko co mu wystawi – sprawdzili utwór „Dzień z durniem w TVN”? Wiedzą od czego się to wszystko zaczęło? Czy pierdolą genezę tematyki tvnu skupiając się jedynie na odpowiedzi z „Czarnego Września” i nie myślą samodzielnie? Po chuj ja tutaj czas tracę:) Swoją drogą – jak można było nie odpowiedzieć na „Czarny wrzesień” ja się pytam. No jak? Kiedyś jak znajdę chwile może cokolwiek opowiem. Dla mnie to naprawdę nie jest sprawa życia i śmierci w przeciwieństwie do durnia. #przepusc_durnia – napisał Peja na swoim profilu.

 

Raper odniósł się także do ostatnich wypowiedzi TDF-a w wywiadzie dla Filipa Nowobilskiego z cyklu „Duży w Maluchu”, w którym warszawski raper opowiedział o spotkaniu z Peją w 2015 roku. – Nie ma kompletnie czego prostować. Dureń wie swoje, kręgosłupa brak ale jęzor długi i spieniony. pozdr klasyczny ból dupy. Ja to nawet rozumiem. Też bym to mocno przeżył. Niestety dla niego tej historii nie da się napisać od nowa. Cała Polska go jebała i ten hałas nadal dudni mu w głowie. To cud, że został przywrócony do łask. Ludzie z tego wyrośli, inni zwyczajnie zapomnieli, inni są tym zmęczeni. Ale wyobraź sobie tych siusiających w pampersy rozkosznych bobasków z 2009, którzy teraz zasilają dumny fan base spod znaku +14 – im można jednak opowiedzieć trochę po swojemu prawda? A skoro bożek mówi, to dzieci słuchają i w ogłupieniu przyklaskują każdej jednej zgrywie. Wyświetlenia i lajki się zgadzają, preorderek się opierdala gimbaza się cieszy infamii nie ma:) Wszystko zracjonalizowane na własną korzyść ale gdy dureń próbuje zerknąć w lustro – nie daje rady. I miota się od wywiadu do wywiadu. Poświecił na to blisko 10 lat swojego życia. I w ciągu tych 10 lat jedyne co mu się udało to zeżreć sznurek od kaptura:) Nic tylko współczuć. I dużo empatii. Zresztą zachowałem się niehonorowo w tym momencie, bo ludzi chorych nie powinno nazywać się durniami. Ale to cały ja:) Idę spać. Najlepszości dla mądrych, fajnych ludzików. Nie zawsze taki byłem ale czasy się zmieniają i ludzie też. Z wyjątkiem… Durnia – tłumaczy Rychu.

 

Ponadto jeden ze słuchaczy wytknął Peji, że ten prowadza się teraz z celebrytami i gwiazdami, gdzie nigdy nie chciał trafić. – Da ci to gimbazę, ale szybko przeminą, a za to wiernych słuchaczy właśnie tracisz… – napisał Artur. – Zwłaszcza że tych prawdziwych trudno rozróżnić. Sprzedaję średnio 20 tys płyt jednego tytułu i widzę ilu ludzi jest na koncertach. Tutaj polubień strony jest blisko 700 tys. Trudno naprawdę zweryfikować kto jest kto. Mam nadzieję, że jesteś tym prawdziwym, który potrafi samodzielnie myśleć i wyciągnie jakieś wnioski po emisji – odpowiedział Poznaniak.

 
86 komentarzy

86
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
kwch

Rychu jak takie akcje odwalasz to przynajmniej powiedz, że kończysz z rapem i będziesz latał po telewizjach jak Zbigniew Hołdys.
Jesteś hipokrytą i z tego się nie wytłumaczysz choćbyś nie wiem jak tłumaczył.
Widzieć Cię w tłumie celebrytów z sitcomów, seriali i innych badziewi to przykry widok.

Panpanpan

Tłumaczenia Ryśka z Jeżyc są tak samo żenujące jak te Ryśka z Nowoczesnej. Rychu dobrze wiesz, że strzeliłeś sobie w stopę i żadne koloryzowanie rzeczywistości nie spowoduje, że nagle wszyscy ci, co negowali całą sprawę, będą popierać Twoje stanowisko. Może TEDE ma swoje za uszami i jest jaki jest, ciągle żyje beef’em itd. itd. ale to co zrobiłeś Ty, myślę, że śmiało można nazwać kompromitacją roku 2018 (a jest dopiero styczeń!)

Szkoda Rychu, ale wyszedłeś na hipokrytę.

W tym wypadku:
Tede 1-0 Rysiek

Pejuch

Peja, ty sie kurwa w ogóle nie ustosunkowałeś do slow Jacka, ani tych o kurwie z tvn, ani tych o niedoszłym starciu pod Atlantic. To po chuj sie tak rozgadałeś, jak nic konkretnego nie powiedziałeś? XD

tomy

spokój dzieci

grime

dlaczego Peja kurwą jest???

LILA

TEDE WYGRAŁ BEEF

LIL SQQA

kurwa Rysiu wszytsko tylko nie tvn , brazzers , pornhub , teatr telewizji polskiej ale nie telewizja niemiecka

LILA

TEDE WYGRAŁ BEEF

LIL SQQA

kurwa Rysiu wszytsko tylko nie tvn , brazzers , pornhub , teatr telewizji polskiej ale nie telewizja niemiecka

PAN PENER-HIPOKRYTA

RYCHU TAK SAMO POŚWIECIŁ 10 LAT NA TEN BEEF I NICZEGO SIE NIE NAUCZYŁ. PRZECIEŻ WŁAŚNIE DZIEJE POWTORKA Z ROZRYWKI. SAM WCHODZI W ZAGRYWKI PROWOKACYJNE TEDEGO.
10 LAT NA PRZEMYSLENJIE TEMATU, 10 LAT NA PRZEMYSLENIE TAKTYK JACKA, 10 LAT NA ROZKMINE SOCIAL MEDIA. GOSC SIE NICZEGO NIE NAUCZYŁ. TA JEDNA ODPOWIEDZIA WLASNIE STRZELIL SOBIE W DRUGA STOPE. JESZCZE PARE TAKICH WYPOWIEDZI I TEDE GO DOSZCZETNIE ZNISZCZY PROWO.

CO NIE ZMIENIA FAKTU, ZE TEN HIPOKRYTA POWINIEN ZOSTAC ROZLICZONY PRZEZ SCENE, ALE PEWNIE WSZYSCY JAKZWYKLE USZY PO SOBIE. SLUCHALEM CIE RYCHU, ALE ZA TO CO TERAZ ODPIERDALASZ POWINIENES DOSTAC PLACHA ZA HIPOKRYZJE, PALENIE JANA, BRAK KONSEKWENCJI I WRESZCIE GLUPOTE. A WYSTARCZYLOBY GLUPIE „PRZEPRASZAM, MYLILEM SIE”. NA SZCZESCIE Z TEGO CO WIDZE TWOI FANI W WIEKSZOSCI JUZ ZACZELI CIE ROZLICZAC.

Q

Idź na spacer kurwa Agencie, hipokryto jebany zjedzony i wyrzygany

On

Taka prawda
W czasach przypalu ktory ciagle towarzyszy nam w pl rapie, takie pojscie to tvn to chuj. Wiadomo ze hipokryzja bla bla, ale czlowiek sie zmenia, dorasta a wraz z nim poglady
Wiadomo ze Rysiowi odjebalo na stare lata, nowych plyt nawet nie sprawdzam ale to prawda ze Tede teraz ten swoj 15 letni fanbase uczy swojej historii, a taka prawda ze jak sluchalem podczas beefu i Rysia i Tedego to w ryj mozna bylo dostac za to ze sluchalem TDF’a, a dodam ze tylko starych kawalkow bo tego stękania w 2009 nie dalo sie sluchac.
A beef i tak wygral Rysiek

Cipo

[imgcomment image[/img]

winny

Się tłumaczy młemłemłe

Mksu

Pies Cię jebał ruro

Petrygo

Rysiek zagadaj do Lucy bo sie troche z nią bujasz widzę to może cię do Ranczo na TVP1 wkręci hahaha 😀

Kendick Lamar

AHHAHAHHAHAHAHAHAHAHA

NIC KONKRETNEGO SAME LANIE WODY

W 13 na 1? WYTŁUMACZ SIĘ Z TEGO A NIE SIEDZISZ CICHO
NAJWIĘKSZY HIPOKRYTA W PL RAPIE, UDAŁO CI SIĘ BYĆ NAWET LEPSZYM W TYM OD TEDEGO

JESZCZE TE WYTŁUMACZENIA HAHHA

CZARNY STYCZEŃ RYSIU

Zamknij Pizde

A weź wypierdalaj ty hipokryto razem z wieprzem dyktafonem jebanym obaj jesteście i reprezentujecie gówno

JAN PALONY

WYGRAŁ TVN JAK MAWIAŁ HIREK WRONA

winny się tłumaczy

W TVN też są różne programy – Agent należy do tych bardziej gównianych. Banda celebryto-kurew wykonuje debilne „zadania”. No ale są ludzie, którzy dla kasy zrobią wszystko.

Malcom XD

Gdzie dwóch się bije, tam Niemcy wygrywają.

PaluchOficjalnie

WY KURWY AGENTY PIERDOLONE. WYPRASZAM SOBIE OBRAŻANIE RYŚKA.

wpogonizahajsem

W SUMIE, JAK TAK POCZYTALEM TO PEJA MA TROCHE RACJI.

jerry1

Co on pierdoli wgl? Chciał żeby wyszło inteligentnie a wyszedł na jeszzce większego barana. Sam nie raz w wywiadach czy kawałkach zaczepiał, odwoływał koncerty a pierdoli ze Tede od 10 lat żyję tylko beefem. I akcji pod kinem tez nie wyjaśnił tylko coś pierdoli na okrętke. Oj pali się grunt pod stopami książę.

normalna sprawa

Rychu prawilnie na końcu autobusu

Malcom XD

Jakby nie patrzeć, to Peja przynajmniej w końcu co prawda ze spektakularnym opóźnieniem, ale zakończył proces dojrzewania. Natomiast u Jacka dojrzał proces opóźniania.

Rzeźnik z łodzi

Rysiu pysiu TVN da Ci piciu Tede w mordę strzeli i agent się rozpierdzieli

peja_stołuwa

#przepusc_durnia

FLVX

#DPKJ

pejka

[imgcomment image[/img]

...hxjxhx

Nie odniusł sie niczym do bójki.

...

PEJA ZAMIENIŁ JEZYCE NA EKIPE Z NA WSPOLNEJ

...

Pewnie jeszcze dzisiaj będzie odpowiedź. To już się robi żałosne dwóch dorosłych ludzi kłuci się jak dzieci.

CZAREK JAREK
Dementi

To jest tylko robienie zasłony dymnej przez Rycha – w żadnym komentarzu nie odniósł się do konkretów, tylko koloryzowaną gadką chciał wyjść na inteligenta. Niech policzy, ile razy on zaczepiał TDFa, żeby tylko głośniej było (pamiętacie „sławne” chuj ci w dziąsło?). Nie ma konkretów, tylko jakieś wykręty, więc takie tłumaczenia to sobie może wsadzić. Prawda jest taka, że koncerty słabiej idą, płyty też, to trzeba jakoś dorobić, przecież kredyt za dom sam się nie spłaci. Pomijam już to, że pokłócił się z Decksem, Ajsmenem, Fonografiką i tak dalej. Nawet Donatan kręci bekę z Vina Diesela, zajrzyjcie sobie na jego profil. Rysiek jest po prostu hipokrytą i Pariasi i Tedzik wiedzieli o tym już dawno. Skoro już dawno było wiadomo, że wystąpi w Agencie a Peja jeszcze chyba wczoraj na Insta pisał, że to plotki, to o czym to świadczy? Całe to środowisko jest zakłamane w chuj, a prawilniak RPS jest liderem tego peletonu. Od dawna nie słucham ani jednego, ani drugiego bo to już nie moja bajka, ale przynajmniej wyszło w końcu, kto tu jest hipokrytą do potęgi. I nie jest to Tede.

gegwegewg

„Zresztą zachowałem się niehonorowo w tym momencie, bo ludzi chorych nie powinno nazywać się durniami. Ale to cały ja:)”

Co za autodiss. I kto tu jest durniem? xD Jebać obu przygłupów.

Dementi

Poza tym weźcie pod uwagę, że oprócz Donatana i Tedego żaden raperzyna nie odniósł się do sytuacji, że Rysiu jest w Agencie, żaden nie napisał, że to chujowa akcja bo sie nie chcą wychylać. A już Sokół to jest prawdziwa Szwajcaria…

#facepalm

Rychu Peja ramówka

wyżeł

a co donatan powiedział?

VonSrakkenberg

STAŁEM NA PRZYSTANKU OSTATNIO, A TAM ŻUROM NA KARAOKE STOI I O-ZONE SPIEWA NUMANUMA JE. PO CZYM ZJEBAŁ SIĘ OKRUTNIE I WALIŁO KAPUŚNIAKIEM I AMONIAKIEM KACOWYM. MÓWIĘ DO NIEGO TY TŁUSTA ŚWINIO TU LUDZIE STOJĄ. A ON „SORY TO CZYSTY HIPHOP WYPŁYWA Z MOJEJ DUPY” – PO CZYM WYSZEDL ZZA KRZAKA KARRAMBA Z GOWNEM NA USTACH, NA CO ZUROM „POCALUJ MNIE W DUPE I JAK GOWNO POCZUJ SIE!” PRZYSIĘGAM, TAK BYŁO

SZYMEKBOGACZKLASA

Możecie nalać polaczkowi Don Perignona, albo dobrej whisky 18 letniej. Polaczek wypije duszkiem i powie, że cierpkie i jakieś mdłe. Dacie polakowi trufli to powie, że to jakiś zgniły czosnek. Zaparzycie polaczkowi dobrego espresso z dobrej, ręcznej maszyny, z świeżo mielonych ziaren bardzo dobrej jakości, powie że jakaś mała ta kawa i w ogóle kwaśna i i dziwnie smakuje. Dlatego mnie nie dziwi, że 3/4 z was, biedaki szkaluje HAWAJSKĄ. Nie dziwi mnie to, ponieważ wiem że jesteście tylko biednymi cebulakami i całe życie schabowe z mięsa za 7,99/kg. Nie znacie życia, wasze kubki smakowe są wypalone od podrobionych fajek i chujowej wódki. Nigdy nie mieliście okazji poznać smaków. Na widok pizzy z miodem byście pewnie skakali i darli mordę jak te małpy w zoo. Kompozycja słodko-słone, albo słodko-kwaśne to jedna z najlepszych rzeczy jakie można skonsumować. Prawdziwa eksplozja dla wyrafinowanych smakoszy.
W cywilizowanej i rozwiniętej Japonii, kiedy córka przyprowadza i przedstawia swojego wybranka rodzicom, ci wykonują test. Podają mu Hawajską. Kiedy chłopak pizzy nie zje, albo powie że mu nie smakuje, to wiadomo że pochodzi z patologicznej rodziny. Test działa z dokładnością 100% i nawet WHO i ONZ przyznali, że u rodzin w których dominuje alkoholizm, narkomaństwo i kazirodztwo zawsze pojawia się niechęć do pizzy z ananasem.

cydży

WY JEBANE WSZYSTKIE DEBILE NADE MNĄ I TAK WSZYSCY BĘDZIECIE TEGO JEBANEGO AGENTA OGLĄDALI. JEBAĆ TRUSKAWE PENERA I PSEUDOSWAGERA STAREGO DZIADA TEDEGO.

PRAWDZIWYMANu

……………

Milfhunter

Kto jest kto rozwiązanie zagadki
Posłuchaj synu moko……

mat26

To rycha sprawa, chuj wam wszystkim do tego, noi jebać po całosci TEDEGO!!!!!

Mierzej

Rychu po prostu sie sprzedałes, ot cala prawda.

Straciles twarz, fanow, a zyskales troche bejmow i fejm – mozesz sobie zbic piatke z Teduniem bo oboje chuja warci jestescie. ELO

GALIK MONTANA

PRZECIEŻ NIE ODNIÓSŁ SIĘ WCALE DO SYTUACJI O KTÓREJ MÓWIŁ TDF W MALUCHU, CO Z TĄ SOLUFKĄ RYCHU, WPADŁEŚ Z TĄ EKIPĄ CZY NIE? 🙂

GMLL.

puchacz

Gdzie Dixony i inni ulicznicy? No gdzie? Dlaczego nikt nie skomentował sprzedania dupy przez rysia? Znowu tylko bananowiec ma odwagę się odezwać? Jebani hipokryci! Nic nie powiedzą, bo to biznes…Jeszcze rysiu się obrazi i zwrotki nie da…BRAWO TEDE! Znowu pokazałeś kto jest kto! rysiek dno!

GALIK MONTANA

RYŚKA NIE RUSZĄ, TO NIE SOLAR CZY TAM SEBASTIAN ALVAREZ, KTÓREGO ŁATWO CISNĄĆ BO HEHE TATUAŻYG, BO TEN NAWET W SWOJEJ EKIPIE BYŁ TYLKO MASKOTKĄ Z HAJSEM ZA MIESZKANIE MATKI I BŁAZNEM NADWORNYM GMLL.

GMLL ! RYCHU ZJEBAŁEŚ SIĘ ODKĄD NIE PIJESZ #KĘKĘ

Szpakłak

Tedemu na serio ten hałas jeszcze dudni w glowie, on byl tak jebany, ze jest juz cwelem na amen i nie moze siebz tym pogodzic a wszystko ubiera w sztuczny usmiech i ze niby wszystko git,klar i idkul sie.

Popularne