Sprawdź nas też tutaj

News

Peja, Pih i Kasta wspierają osoby bezdomne

Raperzy wystąpią na festiwalu 3Kotwice.

Opublikowany

 

Peja / fot. instagram.com/pejaslumsattack

16 czerwca w brzeskim amfiteatrze będzie można zobaczyć takie gwiazdy jak Doda, Kamil Bednarek, Peja, Pih, Waldemar Kasta, Dono i wielu innych, którzy wystąpią charytatywnie w ramach Festiwalu 3 Kotwice – Muzyka Nadzieja Przyszłość, organizowanego na rzecz osób bezdomnych z Koła Brzeskiego Towarzystwa im. Św. Brata Alberta.

Celem imprezy jest zebranie środków na modernizację schroniska dla bezdomnych mężczyzn. – Skuteczna pomoc osobom bezdomnym nie jest możliwa bez zgromadzenia środków na ten cel. My chcemy zrezygnować z konwencjonalnego proszenia o pieniądze, ale – zaprosić Was do wymiany! W zamian za zakupioną „Cegiełkę” zapewniającą udział w Festiwalu gwarantujemy fantastyczną rozrywkę. A wszystko to dzięki zaangażowaniu życzliwych nam osób, firm i instytucji, a przede wszystkim – wsparciu wspaniałych Artystów z polskiej sceny muzycznej – czytamy w komunikacie od organizatorów.

Wpływ ze sprzedanych biletów zostanie przekazany na schronisko Towarzystwo Pomocy im. Św. Brata Alberta.

 
26 komentarzy

26
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
Janusz II Gwałciciel

Vienia będą wspierać?

WOJTEK JASZCZOMP

Wszedłem tylko po to aby zaplusować ten komentarz.

Jak takie wspierania wygląda? Wyrzucają do kosza więcej jedzenia?

luczjano

Ładny gest, pozdrawiam użytkowników oraz redakcję.

Odb

Kasta osób bezdomnych wspiera peję i piha

Borixon

Chłopaki jak macie jakieś znoszone ubrania bądź obuwie chętnie przyjmę.

RUCHAM TWOJ CUKIER

JAK TAM TWOJ SYGNET ZZA CZASÓW GANGÓ ZJEBALNI, SZKODA BYŁO HAJSU CO? KURWO

Borixon

Może, ale to nie zmienia faktu, że wyssałbyś chuja z połykiem za samo ponoszenie takiego sygnetu przez 5 minut.

MWbb

Ciekawe ilu bezdomnych zobaczy ten koncert

rakuu123

aż trzech będzie patrzeć ze sceny!

Krzychu

Tylu ilu kupi bilet cegiełkę

WrozkaZdupy aka Conor mak grzegorz

Fajny ten portal. Taki patologiczny

Trystydycymyt

Redakcja jakoś musi napychać wyświetlenia.

Ziomek Wowa

Mnie też wesprzyjcie

To ja,
Wasz ziomek Wowa
Ten Wowa od spoconego rowa

twoja_stara

Vienio ucz się a nie podpierdalasz jedzenie bezdomnym.

Ooo macarena

Wspierają, wiedzą co ich czeka niebawem…

Analny

Peja,Pih i Kasta wspierają osoby bezpłodne
Raperzy przywieźli na koncert analne 3Dziewice.

Jak

Dadzą im domy czy co?

Tony Snów

No i oczywiście 90%komentarzy zwykle dno. Kurwa jedna z drugą dna siegniesz gest docenisz. Srajcie dalej Elo

EJ TY KOLO

BRAK SŁÓW NA TAKIE KURWY.CZYDŻY NA CZELE TUTAJ STOI ON TO JEST WYBITNY OD URODZENIA.

JAY COP

To teraz już wiem skąd bezdomni mają samochody. Zagadka rozwiązana

devx

A nie Bonusa ?

Kutas na koncu seksmisji szokuje

Totalna beka, mogli zbierac na bonusa ale
scena zbyt podzielona, kazdy ma swoje problemy
lamusy dupa cicho

Spejson na wolno

Waldemar Kasztan

JA JEBE

paradoks pomagania bezdomnym jest taki, ze przedluzasz ich bezdomnosc dajac im srodki do zycia zamiast dac im umrzec – i zlikwidowac tym samym bezdomnosc.

Pytam

Kto cie tak skrzywdzil?

MajkiMajk56

Idź tam opierdol berło staremu, tylko do tego się nadajesz cwelu

Popularne