Sprawdź nas też tutaj

Inne

Peja ujawnia ilość utworów na nowej płycie

Szykujcie się na dużą ilość nowej muzyki.

Opublikowany

 

Peja Slums Attack
Peja Slums Attack

W tym roku poznański raper będzie świętował 25-lecie działalności scenicznej. Z tej okazji planowany jest wyjątkowy koncert z udziałem gości. Odbędzie się on 27 października w poznańskiej Arenie. Na razie nie wiemy kogo zobaczymy na scenie.

W międzyczasie Peja pracuje nad solową płytą „25 godzin”. Jakiś czas temu poznaliśmy nawet tytuły pierwszych kawałków: “Życiówka”, “Przemoc i seks” oraz “Amber”. Wszystko jednak uległo zmianie. Kilka tygodni temu raper poinformował, że porzuca dotychczasowy materiał i zaczyna pracę nad albumem od nowa. – Ostatnio mocno przykoczowałem w domu. Rola ojca jest niepodważalna i dlatego pierwszoplanowa. W międzyczasie zintensyfikowałem prace nad płytą co zaowocowało totalną zmianą planu. Otóż większość materiału ląduje w szufladzie a ja piszę nowy album – napisał Peja. Od strony muzycznej nad płytą pracuje Magiera z White House.

Teraz dowiedzieliśmy się ile kawałków pojawi się na nadchodzącym albumie. Możemy szykować się na dwupłytowy projekt. Pod zdjęciem na Instagramie ze studia jeden ze słuchaczy zapytał artystę ile utworów znajdzie się na płycie. – 36 – odpisał Peja.

Album ma się ukazać w tym roku.

Peja mówi o pieniądzach w hip-hopie

Kilka tygodni temu w serwisie NaTemat pojawił się artykuł dotyczący zarobków w polskim rapie. Możemy w nim znaleźć m.in. wypowiedź Peji, który przekonuje, że artysta, który mówi otwarcie o zarabianiu pieniędzy, jest dla niego autentyczny. – Raper, który osiągnął sukces materialny może mieć kilka problemów, ale nigdy w związku ze swoim rapem. Bo jeśli zacznie opisywać zmiany wokół siebie, również w związku z zarobieniem kasy, jest dla mnie autentyczny. Nie byłby wiarygodny gdyby nadal celował w target ekipy spod bramy lub klatki rozbijając się cadillacami z zupełnie innym towarzystwem. I jeśli ekipa zaakceptuję jego rozwój, to ten cadillac będzie też ich środkiem transportu, bo ziomek nie chce tak od razu wynosić się ze swojej dzielnicy i wybrać nowych znajomych. To dość złożony proces – mówi poznański MC.

Na czym zarabiają raperzy w Polsce?  –Nie mam pojęcia. Jeśli chodzi o mnie to żyję z koncertów i sprzedaży płyt. Moja linia odzieżowa też generuje przychód, natomiast wytwórnia płytowa utrzymuje się tylko dlatego, że sam wydaje w niej swoje płyty. Reasumując mam wrażenie, że dzisiejsi raperzy podchodzą bardzo biznesowo do tematu i próbują zarobić praktycznie na wszystkim. Często mam wrażenie, ze robią ruchy gorsze niż artyści pop i disco polo – dodaje Peja.

 
22 komentarze

22
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
HAHAHAH

ALE JAK WIEPRZ ZARABIA HAJS I MÓWI ŻE ZARABIA HAJS TO JUŻ NIEDOBRZE???

PENERZE,W CHUJ HAJSU MASZ A SAM PIERDOLISZ CAŁY CZAS O ŻYCIU W BIEDZIE NA ULICY, WIĘC SIĘ TROCHĘ SAMOZAORAŁEŚ TROCHĘ XDD

djdecks

ON JEST NIKIM BEZE MNIE

RYCHU

A TY NIKIM BEZE MNIE …DZBANIE

Adam

Ciagnij kiche frajerze

Dorian

Pener zamienil jezyce na ekipe z agenta w ktorej notabene sa gwiazdy z na wspolnej. Zaklamany bezwstydny kutas myśli ze nikt juz nie pamieta jego zalosnych sapow do cokola i wieprza o wystepy w tvnie

LOPPE

Słuchaj ,bydlaku jeden ty on reprezentuje biedę bo się z niej wywodzi ,pojedź do niego i mu to w twarz powiedz, przewinę tobie jego tekst z końca tego kawałka „reprezentuje biedę bo się z niej wywodzę , i morda kurwy bo was wszystkich po dojeżdżam śmiecie” jarzysz kórwa ,czy kórwa nie jarzysz pacanie

Robert

Nie będzie 36 kawałków. Pan Hozer za bardzo się pospieszył z umieszczeniem tekstu, bo to był żart:D Także do edycji.:)

głos rozsądku

Całe szczęście, bo na takie coś mógł sobie pozwolić może 10 lat temu. Teraz forma spadła i jak będzie 15 dobrych numerów to będę zadowolony.

TRILLSZYMONEKK

kaz bałagane, beteo to pewniaki na płycie

RYSZARD LWI KAŁ

Zobaczycie, Książe z Jeżyc rozpierdoli grubo, a u decksa będzie stypa a nie gruby rozpierdol

Stop Pomówieniom

jebać tą kurwe z tvnu, niech spierdala

Rychu

Rychu qrva z TVNu

Maalik

Co gandzior wpisze w swoimi CV?
„Śpiewałem z Peją”
Hahaha hahaha

narrator

o 36 za dużo….

Tede

36 utwórow i kazdy chujowy, nagraj 5 byle dobrych

kjkjk

Ciekawe co to za goście będą, pewnie nowo poznani z tvnu 🙂

zloty

HWDPeji

GANDZIOR

JA BĘDĘ NA TEJ PŁYCIE JA GANDI GANDA WIEŚNIAK JEDNE!
SLUCHAC MI TU PEJI ALE TO JUŻ! !!!!!!!!

djdecks

jebać cię

sssss
Dj Decks

I wszysstkie chujowe. Rychu zrób 12 dobrych piosenek przez 3 lata na lepszy by ci wyszło. Wiem, że czytasz. Twój Darek <33 Buziaki

djdecks

wypierdalaj podrabiańcu

Popularne