Sprawdź nas też tutaj

News

Peja zabrał głos w sprawie pandemii Covid-19

„Targają mną sprzeczne uczucia”.

Opublikowany

 

Czwartkowe zestawienie OLiS-u przyniosło nam nowe rozdanie. Na drugim miejscu pojawił się „Hotel Maffija” SB Maffiji, a na piątym „Black Album” Peji. Z tej okazji poznański raper podzielił się ze słuchaczami krótką refleksją na temat obecnej sytuacji w kraju i na świecie.

Póki co po płytę możesz jeszcze pójść do sklepu. Póki co. Lub jeszcze. Życzę Wam ludziska dużo siły na najbliższe dni – nie uciekajcie w alkohol i żadną chemię. To niczego nie zmieni, a tylko pogorszy. Starajcie się myśleć pozytywnie, nie popadajcie w marazm i zbiorową depresję. Ponoć jedyną rzeczą świadczącą o końcu świata jest … Koniec świata. Tak wielu z Was póki co musi zrezygnować z normalności, rozwoju i marzeń. Tak wielu z Was boi się co nastąpi jutro. Sam nie wiem co o tym wszystkim do końca sądzić, bo tak jak wielu z Was targają mną sprzeczne uczucia. I to, że mój telewizor nadaje przez większość dnia programy stacji muzycznych nie zmieni rzeczywistości w jakiej przyszło nam żyć. Bądźcie zdrowi. Starajcie się być szczęśliwi. Keep Strong. – napisał Peja na FB.

 
30 komentarzy

30
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
Matteo Morawietzky

zapraszam tłumnie na wybory 11 lipca bo wirus jest w odwrocie

Odb

Young Peja zabrał głos w sprawie kąpieli z rafalalą

YEBAĆ p0lki

Szczerze to mnie wkurwia, że w robocie jak nas na magazynie rozdzielają, to chłopy są rzucane na 20 kilogramowe paczki, a p0lki jakies lekkie pierdoły zbierają, my musimy wiecej się nazapierdalac, bardziej nadwyrężyć kręgosłup i więcej wydać na jedzenie, żeby byla energia a zarabiamy tyle samo co p0lki. A mamy identyczne umowy i zarabiamy tyle samo. Po zmianie chłopy schodzą do szatni skarceni jak rolnik po żniwach, a p0lki pełne energii bo osiem godzin koperty przezucały z pudełka do pudełka. Więc kurwa albo dają nam więcej hajsu albo niech p0lki zapierdalaja z nami te kurwa kartony z kosiarkami.
Albo kurwa równouprawnienie albo wypierdalać.

dsdsadsaa

towypierdalajkoniobijcopedalkowaty

Sasiad

I wez się nie wkurwiaj że ruchają ci żonę, jesteś tylko ryskiem a nie scotim appeltonem

Ziominho

Przynajmniej mowi o rzeczach ktore serio pomagaja i motywuja a nie pierdoli zeby nosic maseczki i myc raczki i sluchac co jebane who i inne smiecie mowia ktorzy gruuuuuuubo zarabiaja na tragedii innych. I mowiac tragedia nie chodzi mi o kaszel pierdolony tylko bezrobocie, stany lekowe i uzaleznienia. Jebac pandemie

ProfesorNaukk

Nałóż foliową czapeczkę kretynie.

Mkebe

Nie wiem kto jest większym zjebem, ten co zakłada mityczną foliową czapke(mityczną, bo tylko sie o tym pierdoli) czy ten co zakłada maseczkę, a to juz faktycznie ludzie robią.

Autorytet

ProfesorKaumukk XD

no poprostu nie

nie ma bumbap, jest bumbap

Jezus Ch.

Ta fota na kiblu pierwsza klasa.!

Lolek

Nawet kosmetyczki wyszłyby zaprotestować i mogą działać a ci kurwa najbardziej wyszczekani, zbuntowani siedzą cicho jak mysz pod miotłą

jshcjshc

żadne te artysty nie mają na tyle jaj, zeby mówić prawdę, bo branża by ich dojebała pewnie. Pejka kiedyś tak antysystemowiec, a teraz wypowiedz niczym Paluch bezpiecznie. Jedynie Piec Dwa maja jaja mowić jak jest…

Ziominho

A co Piec Dwa powiedzialo na ten temat?

jshcjshc

Posłuchaj sobie HU-3, albo uwaga uwaga. Kawałki z nowej płyty. Do tego sledze profil, jestem na grupie i kilka rzeczy z tematem było poruszane.

YEBAĆ p0lki

Do Polski należy sprowadzić 1mln kobiet z Ameryki Poludniowej a kosztami obarczyć polskie kobiety. I to jest to co naprawi demografie a nie żadne 500+ i okradanie polskich mężczyzn.

Andżej

Tak moi drodzy, nie pijcie alkoholu, bo tak mówi pan Ryszard, który nie miał charakteru i nie znał umiaru i jak każdy człowiek o słabej psychice wpadł w uzależnienie. A teraz będzie kazania prawił, bo został abstynentem. Beka z typa. A teraz minusujcie opłacone (lub nie xd) boty Rysia.

wwqwrwerq

POlka jak jest młoda rucha się z każdym hiszpanem włochem oskarkiem partyczkiem i jescze z 50 innymi

a potem jak jak starsza to mówi że chce odpowiedzialnego faceta rozumiecie to ???

kiedyś ją ruchali na zmianę w dupsko cipsko i spuzczali się do mordy

a potem porządną gra haha mam 30 lat szukam faceta z domem i samochodem i jeszcze ma 3 dzieci z każdym innym

haha

a potem mówi facetowi że musi na nią zasłuzyć i seks raz w miesiacu prrzy zgasznoym świetle haha

a kiedyś ją jebali we 3 w dupsko cipsko i w japę miała wszędzie kutasy zapakowane nawet i vibratory

DAMIAN JTOKP

PEJA -FAK DE POLIS

RPK

W końcu opinia kogoś kompetentnego w tej dziedzinie

sebix

bo to farmazon, i to wszystko

Janush

Co on pierdoli sam żyje w depresji od kad wstąpił do sekty aa zgorzknialy pen air

SZEWACH WEISS AKA CHCEWASZ HAJS

RYSIU WIE CO JEST GRANE.

Bezel SLU

Keep Sztrong like kutas PeJa!

andrew duda

frajer

ProfesorNaukk

Beke mam z tych wszystkich antysystemowców co obwiniają PiS za obostrzenia. Tak, z pewnością polska partia, jaka by nie była, zorganizowała globalny spisek żeby zniewolić polski gówniany naród. Noście maseczki głąby. One nie chronią Was tak jak słusznie postulujecie w walce o wolność xd Tylko kogoś przed Wami. Zjeby.

Elo z tobą

Oczywiście pajacyku że to nie rząd polski zorganizował ten ogólnoświatowy spisek, lecz jest to sprawą ludzi rządzących i sterujących ogólnoświatowymi trendami. Ta sterta zakazów, nakazów, zwolnień, obniżek płac, cięć, galopującej inflacji, obniżek stóp procentowych jest globalnym sposób na to aby klasa średnia stała się klasą biedną, a burżuazja miała jeszcze więcej i jeszcze lepiej. Dlaczego pajacyku cały świat nie klęka i nie trzęsie dupą przed zachorowaniami na raka i nie szuka na nie szczepionki, skoro na raka dziennie na całym świecie umierają tysiące ludzi? Tylko jest wersja „rak jest, i trudno, nic się na to nie poradzi”. A pierdolcowanie na maxa odchodzi, bo jakiś kurwa wirus od którego nie masz przez parę dni smaku i cię gardło poboli – i przez to cały świat upada na naszych oczach i zniewala ludzi robiąc z nich niewolników systemu – to jest normalne?? Niedługo z domu nie będziesz mógł wyjść, bo ci mandat przypucujują, tak jak to było we Włoszech – 95% ludności całego świata przejdzie ten wirus bezobjawowo lub jak grypę – ale w międzyczasie świat zmieni się i w prawach wolnościowych i dobrobycie cofnie się o 100 lat?? Noś maseczkę, pokazuj jakim jesteś frajerem.

ProfesorNaukk

Na prawdę bardzo szanuję Twoją walkę o wolność. Może postawią Ci pomnik za wejście do Biedronki bez maseczki hahah.

Czytelnik

ProfesorKaumukk mówi hahah jak dławi się kolbą.

tede

Peja Ty stary alkoholiku bys sie wstydzil teraz tak mowic

Popularne