Sprawdź nas też tutaj

News

Pezet: „Dawno nie zrobiłem albumu, ale to fajnie, że moje kawałki łączą ludzi”

Raper wziął udział w cyklu marki Ballantines.

Opublikowany

 

Pezet

W ubiegłym roku Pezet promował serial „Narcos: Meksyk”, a także podjął współpracę z Ballantines nagrywając na tę okazję specjalny kawałek. Warszawski raper kontynuuje kooperację z marką szkockiej whisky. Na jego kanale ukazał się film z serii „True Music Story”.

Pezet spotyka się z fanami

Dawno nie zrobiłem albumu, ale to fajne że moje kawałki jakoś łączą ludzi. W ogóle muzyka łączy ludzi. Naprawdę nie sądziłem, że akurat moja wpływa na kogokolwiek aż tak i pewnie nigdy tego nie zrozumiem – możemy przeczytać pod 5 minutowym filmem, który opowiada o muzyce i łamaniu barier. W produkcji oprócz Pezeta wypowiadają się też jego fani, którzy opowiadają w jakich sytuacjach życiowych towarzyszą im kawałki warszawskiego rapera. Finalnie trójka fanów spotyka się z Pezetem w studio, który pokazuje im m.in. swoje nowe utwory. – Fajne jest to, że każdy z nas pochodzi z innego środowiska, a jednak połączyła nas muzyka – mówi na koniec jedna z fanek.

 
39 komentarzy

39
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
kredensik

Albumu nie moze dograc od 7 lat. Przerywa trasy koncertowe. W dniu eventu sie wycofuje. Problemy ze zdrowiem (koką). Nie udziela sie w ogole na rapowym rynku.
ALE KURWA NAGRAC ZWROTECZKE DLA PERFUM, WHISKEY, CZEKOLADY CZY PSIEJ KARMY TO LEKKO! GOTOWA W PATE GODZIN I ZAPISANA W WAVE LECI DO STUDIA. TFUU NA TAKA LEGENDE, JEBAC KOKSIARZA I OKULARNIKA.

ProfesorNauk

Dobrze gadasz ale przestań mi minusować komentarze! I Kremówkowemu jebace też! Ja Ci nie minusowałem shemale co na starym glamrapie wrzucałeś. Czasami nawet splusowałem.

Bestia z Wadowic

Kremówkowy jebaka ma orgazm jak Chewbacca.

Jastrząb

Jeszcze nie pezet, już nie małolat

Chewbacca

Grrrrrrr

sdsdfd

to nie jest Kredens kredens nie nazwalby sie kredensik.

A jesli to on niech powie jaki wydal album na glamrapie? niech dokonczy zdanie „W pogoni za lepszej jakosci…”

kredensik

To ja. Poprostu admini zmienili mi nick podczas update’u portalu. Loguje sie jako Kredens, a widoczny jestem jako kredensik.
https://m.fotosik.pl/zdjecie/558d7376ddb797a5

ProfesorNauk

W pogoni za lepszej jakości chujem..Za czym może gonić ten miłośnik shemali

Odb

Kawałki: „Moje łączą dawno to albumu ludzi, że fajnie nie, ale zrobiłem Pezet”

Puszkin

Pezet – „Muzyka Reklamowa” [2019, wyd.Agora – zbiór piosenek z reklam]

xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Robocza tracklista:

1. Paróweczka z rana jak śmietana ft. Szpaku
2. Kółko zadeklarowanych abstynentów ft. O.S.T.R.
3. Syrop na chrypę ft. Onar
4. Sprite ugasi każde pragnienie ft. Małolat
5. Nowe buty ft. Borixon
6. MOP ft. Young Multi
7. Bagażnik Volvo ft. Bedoes
8. Gram za frytki ft. Reto
9. Sznur z Lidla ft. Peja
10. Gumki o smaku poziomkowym ft. Tede
11. Zoo ft. Sokół, Słoń, Małpa, Wilku WDZ

Menagere Pezeta

DO TEGO BĘDZIE JESZCZE DRUGIE CD MAŁA EP-KA NA BITACH MARIANA LICHTMANA

PEZET & MARIAN LICHTMAN

„MUZYKA ZA HAJ$$$

1.MOJE MIASTO FEAT PIKEJ
2.URYSNOW/LAZARSKI REJON FEAT BONUS BGC
3.CO TO ZA DEBIL FEAT KSIĄŻĘ KAPOTA
4.HIPOKRYCI FEAT PALUCH
5.TANCOWALY DWA PEDALY FEAT ZABSON
6.SIUSIAK FEAT YOUNG IGI
7.LANDRYNKI FEAT OTSOCHODZI SKRECZE MARIAN LICHTMAN

Eiz

Ty masz fanów? Przecież w tym materiale wystąpili statyści, którzy mieli za zadanie nauczyć się na pamięć napisanych przez kogoś tekstów. Nie czuć tu autentyczności. A co do nagrania płyty to przecież ciągle udostępniasz kolejne single z albumu pt. „Muzyka Reklamowa”. Następny dżingiel będzie dotyczył parówek czy chlebka? Jesteś żałosną rurą, która nagra wszystko za papier. Nawet jakby ci ktoś odpowiednio zapłacił to nawijałbyś przed trzy minuty bez przerwy „jestem kurwą”. Takie realia.

Don Balono

Połączyła was muzyka? Chyba kasa. Kolejny kawałek za kasę od koncernu, a w materiale widać aktorów statystów, którzy brali udział w paradokumentach telewizyjnych typu „Trudne Sprawy”. Kogo chcecie oszukać tym pierdoleniem bez pokrycia, że „połączyła was muzyka”? Rapowo jestem w stanie dużo zaakceptować, ale nigdy nie będę akceptował, gdy jakikolwiek wykonawca leci aż tak perfidnie ze słuchaczami w chuja i do kolejnego reklamowego kawałka dorabia marną ideologię, która zalatuje tanim farmazonem. Jeb się. Mam nadzieję, że jak dostaniesz przelew to wspomożesz brata nieudacznika i dasz mu na wahę, bo latając wszędzie z buta zetrze sobie podeszwy w skokach i będzie płakał po nocach, że są poniszczone! JEBAĆ TAKIE AKCJE!

Puszkin

Pezet – „Muzyka Reklamowa” [2019, wyd. Agora – zbiór piosenek z reklam]
dołączona do „Gazety Wyborczej”, cena 39zł99gr.
Po tygodniu : PROMOCJA! 9zł99gr.

1. Moja fura (Orlen reklama – kupony na benzynę)
2. Zabijam każdy smród (woda kolońska Brutal)
3. W baku wciąż pusto (znowu Orlen reklama)
4. Tylko ja i moja bomba (Jaegermaister promo 2018)
5. Na wiecznym kacu (2KC promo)
6. Poranne rozwolnienie (Stoperan promo)
7. Pamiętajcie – prysznic to podstawa (AXE Anti Hangover gel promo)
8. Znów te stany (Xanax – reklama sieci aptek Słoneczko)
9. Wraca do żywych – nie zatrzymasz mnie (Ballantines whisky promo 2019)
10. Znów w moim mieście (Bacardi Rum Remix 2019)

xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Kolejny zadeklarowany „abstynent”, który nie widzi nic złego w promowaniu alkoholowej marki. Brawo. Jestem niesamowicie zaskoczony. To się nazywa prawdziwość i zasady!

Tu es pierdus

„Przede wszystkim w muzyce to najważniejsze jest właśnie bycie prawdziwym”
„Zamiast ze sobą rozmawiać to porozumiewaliśmy się kawałkami”
„To co mi się podoba w muzyce Pezeta to, to, że jest ona bardzo wiarygodna”

No kurwa co za auto diss w strone Pizdeta 😀
I ta scena kurwa w studio, gdzie ci statyści za 100zł siedzą w patrzeni w tego narkomana jak w obrazek 😀 Ciekawe czy po wszystkim jednogłośnie wylizali mu rodzyny z dupy 😀

Upadek

Zacznijmy od tego, że oni nawet nie wiedzieli kim on jest. Zostali wynajęci, wykuli na blachę swoje kwestie i to wszystko.

Budze sie

Jestes zadufanym w sobie pajacem,
typowy materialista ktoremu nie wyszlo,
nie dla was ten marzen swiat.

Budze sie

Dodam ze z fanami jakos na koncertach nie chciales sie spotkac np. w Plocku

Martyniuk

i niech tak zostanie, niech nei robi albumow juz

Upadek

Ale przypał. Bez sponsora nie dożyłby kolejnego dnia. Kiedyś mocny gracz, a dzisiaj łak do wynajęcia. Beka.

LójFHói

Barany mówią coś o prawdzie w reklamie? Pękam ze śmiechu.

Stary TEDE

Kolego zejdź z drugiego na parter
Co masz takiego fajnego w tym gardle
Jest zdarte, czas je naoliwić
Karle poproś o to kumpla z VIVY
Tego z TV prawdziwego z prawdziwych
Co tak go boli Natalia niby
Ty kanalia patrz to są realia
Nie zwalniam jednocześnie cię zwalniam
Chłopaczyno, co się z tobą dzieje?
Weź się wynoś otwórz wino z Sydney’em
Kryminalni głupki, co za nie takt
Nagłówki w gazetach „zamach na Pezeta”

Ryszard Koelho

JAK JA RAPOWAŁEM TY DZIWKO TO NIE WIEDZIAŁEŚ JAK MASZ SIĘ WYSRAĆ W NOCNIK TY KURWO

Ojciec prać?

Jak się z chłopakami relaksujemy po fitnessie w jacuzzi to zawsze Pezeta sluchamy.
Ja to nawet na swojego siusiaka mówię pieszczotliwie mój malutki Pezecik.

Jasiu

jedyne co cie łączy z innymi ludzmi to są pieniadze kolego, jak sponsor wyłoży, to nagrywasz

Stary TEDE

Przesłuchałem po latach eliminatti Tedego co jest niby takie dobre. Przecież tego się kurwa nie da słuchać. Tede skończył się po esende mylffon i wygraniu beefu z p81 który był bardzo wyrównany. Z Onarem solo też nie miał lekko, ale ‚zwiiidami’ zakończył wszystko myślę. Ewentualnie został Dj Buhh z Jacy, ale też nie wiem jak to teraz wygląda

Jasiu

Zgadzam sie, ten album sie zestarzał w moment, nie da sie tego słuchac, a odpalajac kurt rolson, to mam ciarki wstydu

Stary TEDE

Ty teraz mordę zamknij i patrz
Hulangi, balangi, gruby lans

Dziewic

za wódę nagrywa ;d

ksajbnfl

czytaj: nie zrobiłem płyty bo nie zarobie tyle na niej co na promocji jakiegoś gówna.

14:07 47 17:00 27

Opublikowany 7 godzin temu Przez Maxymilian Hozer

16:15 7

Zbyszek

Super inicjatywa pozdrawiam Pezet.
Zbyszek

Stary TEDE

To pokolenie N2, powstań! Polsko powstań
Powstań WWA, powstań Poznań
Powstań Gdańsk, KRK, powstań Wrocław
Łódź, Olsztyn, Katowice powstań
Niech oczy przetrze cała Polska teraz, a Ty się zamknij
To rozkaz. Japa Peja
Pyto, to nie Ty pytasz, to pytam się ja
Kim Ty kurwa jesteś, żeby rad mi udzielać?
Co wniosłeś Ty? Ja Ci powiem co wniosłem
Takim jak Ty, pokazałem co to jest styl w Polsce
Że rap można robić z głową i stylowo
Nie będąc jasną ciemną, tylko własną kolorową
Słowo,popatrz w około ruch oporu
Nie wszyscy są za Tobą, nawet wśród moich wrogów
No i? Patrz, obok mnie nikt nie stoi
Sam chcę Cię rozpierdolić, to czas honoru

PRAWILNIE PRZYPOMINAM WYWIAD Z ANDRZEJEWSKIM Z 2006 I TEKST:
TEDE JEST DLA MNIE MISTRZEM KONFRONTACJI

PIH

Co się dzieje z Hukosem? Dalej na zmywaku w Anglii po konfrontacji z Adamem Piechockim?

Dorian

Hahah a tak serio i poważnie to jest to jeden z niewielu gości w tej szopce, ktory jest autentyczny. Raperem jest marnym ale człowiekiem po obserwacjach chyba nie najgorszyn.

Stary TEDE

Ryszard kim jestes zeby mi ublizac?
o tobie nikt tu nie słyszał jak mnie grali na dzielnicach
nikt nie łykał farmazonow o gnatach
z magnetofonu Kilaherz, latał nie Slums Attack
pierwszy raz wydalismy to wlasnym sumptem
brałes hajs od Kozaka z Ajsmenem na spolke
całe podziemie zylo wtedy tym demem
kiedy Kozak poczuł sztos, to był cios dla ciebie
czemu nie ma ciebie na Wspolnej Scenie?
bo patrz, scena sie zmienia, ja ją znowu zmienie
podziemiem byłem żeby stac sie mainstremem
Ryszardzie, po prawdzie to gdzie wtedy byles?
Całkiem Nowe Oblicze, odpalone znicze
i to ten moment, zaczałes sie kurwic z Delisiem
po Blokersach komercja nie dotknela Elda
wiesz czemu Peja? im potrzebny był tepak
jedziemy dalej, co wnioslem o to pytałes?
wniosłem postep idioto tamtym nielegalem
jak Kozakwi przestały schodzic twoje tasmy
kolejny cios straszny, nagralismy Nastukafszy
ile poszło płyt, tego nie wie nikt do dzisiaj
kim jest Rych? o tobie wtedy nikt nie słyszał
ja miałem mit, byłem zywą legenda
a ty nieznanym debilem z krzywą gebą
wszystko jedno, jedziemy dalej z listą
Mam tak samo jak Ty, znasz ten kawałek pizdo?
jak nazywasz mnie kurwą chyba Cie moge tak nazwac
wyobraz sobie, tą melodie znaja wszystkie miasta

Stary TEDE

To kawałek Wzgorza ta, na plycie w sumie
ale pierwszy raz to słyszeli go u mnie
co sie oburzasz jak i tak nie rozumiesz
jest tak wiele spraw ktorych nie umiesz uniesc
teraz S.P.O.R.T 01′ rok to klasyk
szokTede poruszył temat kasy
wtedy dla rapu to był temat tabu
to był najdrozszy album jak na tamte czasy
ten 4 runner baranie to tylko czesc gaży
żeby miec wtedy tyle mogles tylko pomarzyc
mowilem prawde bo rap jest o prawdzie
potem sam zaczales mowic o zarabianym hajsie
pamietam telewizor, tam ty ze złotą wizą
myslalem : jesteś idiotą wszyscy to widza
to była Viva, jakis koncert z toba wywiad
nie jestem tobą, pomine co tak ryj wykrzywia
łyk sodowki, Na Legalu? gotowki zastrzyk
ktoś Cie kupił, nie da sie ukryc, co sie patrzysz?
znam ten układ, ty, znam te realia
ktoś cie rucha albo zarabiasz, taka prawda
To ja nie ty zalozylem wytwornie
tak, to zrobiles syf, i zrobiles to u mnie
pomine to, chyba lepiej to pominac
ogolnie mowiac to ty wydajesz z Mandaryna
dalej lista, slyszales moze o Sistars?
tylko marzyc mozesz o takich wokalistkach
mozesz tylko wykorzystac jakiegos wyjca
co sie nie przyzna ze pizda jestes nie artysta
tak ty kałmuku, słyszales o Buhhu?
nielegale, kolejne z moich nieistotnych ruchow
pekniety jeż, ten kawałek zna kazdy twoj ziomek
choc był nielegalem to miał nawet swoj dzwonek
masz tu wszystko, trueschool, newschool, oldschool
wnioskuj, była jeszcze bitwa w Płocku
i z Leszkiem to była rozgrywka z klasą
nie rob bydła, skoncz napierdalac farmazon

Popularne