Sprawdź nas też tutaj

News

Pezet na antenie HBO

Niepowtarzalny koncert rapera w telewizji.

Opublikowany

 

Muzyka Współczesna – koncert premierowy to relacja z wyjątkowego muzycznego wydarzenia. 19 grudnia 2019 roku Pezet zagrał niepowtarzalny, blisko dwugodzinny, wyprzedany do ostatniego miejsca koncert w warszawskim COS Torwar. Zapis tego występu będzie można oglądać w HBO GO już od 30 lipca.

Grudniowy koncert był jedynym w swoim rodzaju widowiskiem z dedykowaną oprawą wizualną, świetlną i pirotechniczną oraz plejadą gości. Pezet zaprezentował premierowo materiał z wydanego po siedmioletniej przerwie albumu „Muzyka Współczesna”. Kilka tysięcy biletów wyprzedało się w niespełna 15 minut, a koncert okrzyknięto jednym z najważniejszych muzycznych wydarzeń 2019 roku.

To był koncert wyjątkowy pod każdym względem! Ogrom przygotowań, bo po raz pierwszy graliśmy nowy materiał. Najtrudniejsza produkcja jaką kiedykolwiek realizowaliśmy sami. Wyprzedany COS Torwar – największa publiczność jaką zgromadziłem na swoim solowym biletowanym koncercie. Uważam, że był to wyjątkowy sprawdzian. W tamtym czasie był to najlepszy koncert jaki mogłem zagrać. Zapamiętam go na długo i bardzo się cieszę, że oglądając zapis tego wydarzenia będziemy mogli razem przeżyć to jeszcze raz! – mówi Pezet.

Album Muzyka Współczesna ukazał się 27 września 2019 roku. Do tej pory wydawnictwo uzyskało status platynowej płyty. Promujące krążek single „Intro”, „Dom”, „Obrazy Pollocka”, „Nauczysz się czekać”, „Gorzka woda” uzyskały status złotych singli, natomiast „Magenta” i „Piroman” status platynowego singla.

Premiera tego muzycznego wydarzenia Pezet Muzyka Współczesna – koncert premierowy odbędzie się w HBO GO 30 lipca. Premierowa emisja na antenie HBO zaplanowana została natomiast na 15 sierpnia na godzinę 14:55.

 
50 komentarzy

50
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
Mój stary

Mam nadzieję że akcja z osą będzie pokazana

Spokojny huj

Jebać ostro ProfesoraNauk za spamowanie non stop tymi samymi komentarzami o polkach i innymi pastami które przewijają się tu jakoś od roku i każdego wkurwiają bo widział je już pierdyliard razy. Jechałeś po Odb za to że ciągle śmieje się z wanny Belmonda a sam jesteś dużo bardziej monotonny i bezbekowy.

polka

Ech Polaki cebulaki, gdzie spod pach wali że trzeba wietrzyć, klapki skarpety albo sandały są na porządku dziennym, drapiecie się po spoconych jajach bo chyba wam się wydaje, że nikt tego nie widzi, sprana polówka i spodenki w kratę za kolana a na dole skarpety do połowy łydki, odpięty guzik od koszuli a spod niej wystające śmierdzące spocone kudły. Prysznic raz dziennie i śmierdzi za wami a pot wycieracie ręka która potem podajecie … Dlatego JA POLKA wolę mężczyzn z zagranicy.

klaudia

Wiem jacy są Panowie z Polski. Widać, to w autobusie, te twarze a na nich wypisane nieudacznictwo, brudni, obwiśli, przeklinający, palący, śmierdzące wąsy, puszczalscy, słabi w łóżku, przesiąknięci jadem i złem potrafiący tylko narzekać i wyklinać na necie. W dodatku te ich metr 175 cm, żenada. Mam męża Belga, pewny siebie, doskonale mnie rozpala w łóżku, zaradny, wysoki, sprząta, gotuje itp. nic dziwnego, że Polki wolą obcokrajowców, a nie zakompleksionych typów z Polski w autobusach lub wieśvagenach TDI. Facet bez dobrego auta to nie mężczyzna, dobre auto to synonim męskości zaradności faceta.Zwykła kupa z takich faciów.

polaki cebulaki

popatrzcie sobie panowie na harrisona forda(starszy juz ale nadal ma swietny wyglad),na Antonio banderasa,na wielu,wielu innych.a nie takie typki z brzszyskiem piwnym,z ohydnymi wlosami,gaszczem na klacie I pod pachami oraz na girach I jescze na plecach a takze na szyi prawie(bleeee!!!!)I uzywajcie mydal oraz zmieniajcie codziennie bielizne bo naprawde starch przejsc kolo takiego.fuj!!!!!czesto gesto z grubymi lancuchami na szyi jak krowa,w swoich adidaskach w ktorych dzien po dniu paraduja.faceci polsc niestety sa bardzo zaniedbani I cai od nich okropnie.jak siedza w autobusie czy pociagu to nogi rozwalaja tak ze caly smrod idzie na ludzi.taka jest prawda bo polki moze tez nie dbaja o siebie(ale wiekszosc dba za bardzo ladne,zadbane,czyste)natomiast facetom jedzie z napl….etow serem.szkoda gadac.bleeeee.a jakie zeby do tego maja-pienki I jakies namiastki zebow.brud pod pazurami ze hej.panie maja pomalowane czesto panokcie,ladne stopy tez z lakierem na paznokciach,sukieneczki,spodniczki,spodnie,spodenki I jakies koszulki,bluzeczki I sa czyste I zadbna a faceci to zgroza

Polka z Francji

Nie trzeba patrzeć w telewizje…Ja widze na ulicy we Francji: Przystojnych wysportowanych, z piękną karnacją i zdrowym uzębieniem vs wyłysiały otyły polaczek z tatuażem, zapruty, śmierdzący i z ubytkami w uzębieniu…Dbając o dobro własnych dzieci wybrałam właściwie GENY i czego Wam życzę dziewczyny…!

mądra POLKA

Zawsze wiedziałam, że p0laki to głupki i brudasy, ale to co ostatnio przeżyłam właśnie z p0lakiem spowodowało, że trzymam się od nich jak najdalej.
W tamtym roku poznałem pewnego chłopaka przez neta. Typowy influencer z instagrama wiecie siłka, ciuchy, fryzjer itp. Nie powiem, bo wszystko było ok, super seks, wspólne wyjazdy itd. No i w końcu zdecydowaliśmy zamieszkać razem, a konkretnie to u mnie. I właśnie wtedy cały czar pierdolnął jak bańka mydlana. Ten p0lak śmieć okazał się mega bałaganiarzem, ale nie to było najgorsze. Czaicie, że typiarz nie spuszczał po sobie wody w toalecie???!!! Kurwa! Wchodzę do kibla, a tam nasrane!!! Jebie jak z murzyńskiej chaty! Wielki model kurwa jego mać. Dlatego panie, jak najdalej od p0laków! Nie róbcie tego błędu co ja.

Gib Gibon

Heh i po co przerabiasz cudze komentarze ty chuju do szczania? Po co pytam się ty srako ludzka.

śmiecie pracują w de

Hans Frank, niemiecki gubernator okupowanych ziem polskich, powiedział kiedyś: „Polacy muszą być tak biedni, by sami chcieli dobrowolnie jechać na roboty do Niemiec, bez łapanek”.

Mój stary

moja stara to kurwa

Pan Paweł

Już dawno o tym wiedziałem.

Pan Paweł

Jeszcze Cię na świecie nie bylo

EJ TY KOLO!

EJ CHUJE DO SZCZANIA, BOY TO PO ANGIELSKU CHŁOPAK, A JAK JEST CHŁOPISKO? BOISKO. HAHAHA DOBRE CO NIE?

polak to GÓWNO

Taka jest prawda morda polacka to jest najgorsze co w naszym narodzie się trafiło. Ryj czerwony od picia od pokoleń. Smak wódki już poznawany przed 15 rokiem życia. Patologia w domu. Alkoholizm przekazywany z pokolenia na pokolenie (dodam, że skłonności do nałogów są przekazywane w DNA)
+Zakola
+małe IQ społeczeństwa ponieważ po 2 wojnie światowej inteligencja Polska została zamordowana.
+mentalność biedaka + mentalność niewolnika pracującego całe życie za tą samą pensje ponieważ strach podważyć słowa Januszexa

Obozowy Kapo aka bedopies

Pezet to kurwa
Dlaczego pezet kurwom jest?.
dlatego

EJ TY KOLO!

-CZYM SIĘ RÓŻNI EJ TY KOLO! OD GÓWNA?
-GÓWNO MNIEJ ŚMIERDZI!
-HAHAHAHAHAHA

EJ TY KOLO!

OSTATNIO BYŁEM Z OJCEM NA SPACERZE W PARKU. GDY UJRZAŁEM BUDĘ Z LODAMI POWIEDZIAŁEM DO NIEGO, ŻE CHCĘ LODA. MÓJ TATO PRZY WSZYSTKICH KLĘKNĄŁ I ZACZĄŁ OPIERDALAĆ MI PETARDĘ. BYŁO BOSKO. PO CZYM WBIŁ MI DAWKĘ PAWULONU W ŻYŁY I ZGARNĘŁA NAS POLICJA NA IZBĘ WYTRZEŹWIEŃ. MÓWIĘ WAM, TAKIEGO WSTYDU TO NIE NAJADŁEM SIĘ NAWET Z FAFIKIEM. ZJECHAĆ PO TAKIEJ MAŁEJ DAWCE, COŚ NIEPRAWDOPODOBNEGO.

PIES FAFIK!

KURWA!!!!!! JESZCZE NIGDY NIE NAJADŁEM SIĘ TYLE WSTYDU!!!!! WYOBRAŹCIE SOBIE, ŻE WCZORAJ, PIERWSZY RAZ SPRÓBOWAŁEM SEKSU Z MOICH PANEM EJ TY KOLO! . TAK NA MARGINESIE,
EJ TY KOLO! JEST DUŻYM DEBILEM O JASNYCH WŁOSACH. NO I TERAZ NAJLEPSZE – PRZY PRÓBIE POKRYCIA EJ TY KOLO! ZAKLESZCZYŁ SIĘ SWOJĄ KUŚKĄ W MOIM ODBYCIE. STARY FAFIK MUSIAŁ WEZWAĆ POGOTOWIE I TAK ZŁĄCZONYCH PRZETRANSPORTOWALI NAS DO SZPITALA. KURWA! JESZCZE DO TERAZ CZUJĘ NA SOBIE DRWIĄCE SPOJRZENIA WETERYNARZY.

EJ TY KOLO!

░░░░░░█▀▀░░█░░░░░░
░░░░░░▄▀▀▀▀░░░░░█▄▄░░░░
░░░░░░█░█░░░░░░░░░░▐░░░
░░░░░░▐▐░░░░░░░░░▄░▐░░░
░░░░░░█░░░░░░░░▄▀▀░▐░░░
░░░░▄▀░░░░░░░░▐░▄▄▀░░░░
░░▄▀░░░▐░░░░░█▄▀░▐░░░░░
░░█░░░▐░░░░░░░░▄░█░░░░░
░░░█▄░░▀▄░░░░▄▀▐░█░░░░░
░░░█▐▀▀▀░▀▀▀▀░░▐░█░░░░░
░░▐█▐▄░░▀░░░░░░▐░█▄▄░░░
░░░▀▀▄ Pezet ▄▐▄▄▄▀░

Rap pudelek

To miał być ostatni koncert. Powtarzam, ostatni.

EJ TY KOLO!

░░░░░░█▀▀░░█░░░░░░
░░░░░░▄▀▀▀▀░░░░░█▄▄░░░░
░░░░░░█░█░░░░░░░░░░▐░░░
░░░░░░▐▐░░░░░░░░░▄░▐░░░
░░░░░░█░░░░░░░░▄▀▀░▐░░░
░░░░▄▀░░░░░░░░▐░▄▄▀░░░░
░░▄▀░░░▐░░░░░█▄▀░▐░░░░░
░░█░░░▐░░░░░░░░▄░█░░░░░
░░░█▄░░▀▄░░░░▄▀▐░█░░░░░
░░░█▐▀▀▀░▀▀▀▀░░▐░█░░░░░
░░▐█▐▄░░▀░░░░░░▐░█▄▄░░░
░░░▀▀▄ Antena HBO▄▐▄▄▄▀░

Bartłomiej Ciepłota aka Redakcja

Ja nie podpisuje się jako Redakcja, jak by co

CCCPaluch

Pecet na analtenie WBO – WANNA BUKAKE ORGASM – muzyka analna!

HEHESZKI

Wpiszcie sobie Rafalala porno, na xhamster jest filmik, jak robi pałę dla swojego chłopaka xd

Ziom

Jakim trzeba być pojebanym pojebem żeby to oglądać?

HEHESZKI

Sam odpowiedziałeś tym pytaniem xd a i tak wiem, że zerknąłeś w ten filmik z ręką na kindynale hahahahah

GhostDog

I tak by the way – Płomień81 nigdy nie był i nie będzie legendarnym składem, no chyba że w gronie waszych najbliższych przyjaciół i rodziny. Podwórka słuchaly czego innego Peziu. Więc nie legendarnym, a marginalnym.

Peja Ojciec Geja

Psst, to ja – Venom.

Od kilku dni zasiedlam nowego hosta. Tym razem trafił mi się poeta zasrany, przez co zmuszony jestem posługiwać się formą literacką.

Tutaj próbka tego co muszę ostatnio wysłuchiwać.

Moje myśli jak iskierki oświetlają głaz.
Twoje oczy jak węgielki zapychają właz.
Twoje piersi jak bąbelki sączy się z nich jad.
Moje dziecko jest jaszczurem, Twoje… bałwan.
Szach i mat.

Słowo wyjaśnienia dla czytelnika z opóźniony zapłonem. To nie ja pisałem, to on :)))

Bezel SLU

Pezet? Na co komu to potrzebne?

Mariano Italiano

Czekam na koncert w ‚Pytanie na śniadanie’.

KUBA

Pierwszy kawałek z serii „Bunt”.Chciałbym wszystkim oświadczyć że od tego momentu moja ksywka to Blit.Jest to spowodowane tym że moja muzyka się już trochę zmieniła a ja sam wyrobiłem już swój styl, dlatego postanowiłem pozbyć się ze swojego pseudonimu przedrostka young.Proszę o udostępnianie: https://www.youtube.com/watch?v=jhEDZsPP10I <================ BLIT – WYPŁATA PROD.LCS

Odb

Bidet na rafalali w YouPorn

Sidney Polak

Nie oddam kasy za paliwo ty łazjo koślawa!

Rap o miłości 2020
Bartłomiej Ciepłota

Skończcie z tym stawianiem kutasów. Nigdy więcej kutasów.

……………………„„-~^^~„-„„_
………………„-^*” : : „” : : : : *-„
…………..„-* : : :„„–/ : : : : : : : ‚\
…………./ : : „-* . .| : : : : : : : : ‚|
…………/ : „-* . . . | : : : : : : : : |
…………\„-* . . . . .| : : : : : : : :’|
…………/ . . . . . . ‚| : : : : : : :
………./ . . . . . . . .’\ : : : : : : : |
……../ . . . . . . . . . .\ : : : : : :
……./ . . . . . . . . . . . ‚\ : : : : : /
……/ . . . . . . . . . . . . . *-„„„„-*’
….’/ . . . . . . . . . . . . . . ‚|
…/ . . . . . . . ./ . . . . . . .|
../ . . . . . . . .’/ . . . . . . .’|
./ . . . . . . . . / . . . . . . .’|
‚/ . . . . . . . . . . . . . . . .’|
‚| . . . . . \ . . . . . . . . . .|
‚| . . . . . . \„_^- „ . . . . .’|
‚| . . . . . . . . .’\ .\ ./ ‚/ . |
| .\ . . . . . . . . . \ .” / . ‚|
| . . . . . . . . . . / .’/ . . .|
| . . . . . . .| . . / ./ ./ . .|

KAŁDI W TDI

Ludzie zlitujcie się za 20000 zł to jedyne co jest ważne to aby jeździło, hamowało, skręcało a jak ma sprawną klimatyzacje to super sprawa. Takim samochodem nie pojedziecie na mazury albo w góry bo lepiej i wygodniej i tak jest pociągiem. Handlarze dobrze gadają, że takiego auta nie sprawdza się pod kątem lakieru bo ma już 10 lat. Komu wy chcecie tym idealnym lakierem zaszpanować? Przed samym sobą udowadniać sobie, że macie idealny samochód. Jeszcze to pisanie, że „stare auta lepsze”. Piszą ci co jeździć tymi starymi pie*dolcami muszą. ja to jeżdżę audi A4 B7 klasykiem” weź ty się jeden z drugim pierdolnij w głowę. Złomem kurwa jeździsz, a nie klasykiem. Klasyk to takie Audi w jakiejś fajnej wersji z mocnym silnikiem a nie pierdolony klekot pod maską i dodatkowe wyposażenie w postaci radia VHS. Niezależnie od przebiegu ten samochód się będzie pierdolił po prostu ze starości, a wnętrze kurwa no nie ma czym się zachwycać jebie starością i padliną. Przewietrzysz wpierdolisz wonerbauma ze stacji i do pracy można dojeżdżać. Plastiki jak to w 10 letnim samochodzie dawno kolor straciły od promieni UV chyba, ze handlarz wypierdolił je plakiem + pewnie trzeszczy wszystko i napierdala bo przez 10 lat jeździł i zdążyły się śrubki i zaczepy poluzować. Nie pisz mi tutaj jeden z drugim, że znalazłeś perełkę 10 letnią bo huj mnie obchodzi, ze przez 10 lat nikt tym samochodem nie jeździł. Jeździł kurwa, napierdział i NIGDY kurwa już nowe nie będzie więc możesz te bajki sobie w pizde wsadzić

KAŁDI W TDI

możesz te bajki sobie w pizde wsadzić. Banda kurwa polskich debili. Niemiec by w tym aucie nawet nie nasrał podczas gdy w Polsce niektórzy z komentujących mieszkający na podlasiu nadal łazienki nie mają i kurwa potrzebę załatwiają w wykopanym wychodku.
Nowe auto to ma dużo elektroniki i się psuje. Trzymajcie mnie kurwa. Każdy z was ma kurwa smartphone w kieszeni. Może weź go wypierdol i zacznij korzystać z analogowego telefonu z wykręcanym numerem albo jebanego telegrafu. Wysyłaj kurwa gołębia pocztowego z SMS do swojej karyny. Boeing 737 też ma dużo elektroniki i kurwa lata i robi większe przebiegi niż ty kurwa 5000 rocznie do pracy. Banda jełopów

Janusz

ej kurwa nie moge sprzedać fury e38 co zrobic

Mirek handlarz.

Zesraj się na fotel i jak zaschnie udaj że to brązowa skóra. Napewno pójdzie.

GhostDog

-Jak Ty masz na imko cipko?
-Pezet!
-Mam dla ciebie dziwko prezent…

Gib Gibon

Mistrz!

p0lki to ŚCIERY

Zawsze wiedziałem, że p0lki to ściery i brudasy, ale to co ostatnio przeżyłem właśnie z p0lką spowodowało, że trzymam się od nich jak najdalej.
W tamtym roku poznałem pewną laskę przez neta. Typowa influencerka z instagrama wiecie siłka, ciuchy, malowanie paznokci itp. Nie powiem, bo wszystko było ok, super seks, wspólne wyjazdy itd. No i w końcu zdecydowaliśmy zamieszkać razem, a konkretnie to u mnie. I właśnie wtedy cały czar pierdolnął jak bańka mydlana. Ta p0lska ściera okazała się mega bałaganiarą, ale nie to było najgorsze. Czaicie, że typiara nie spuszczała po sobie wody w toalecie???!!! Kurwa! Wchodzę do kibla, a tam nasrane!!! Jebie jak z murzyńskiej chaty! Wielka modelka kurwa jego mać. Dlatego panowie, jak najdalej od p0lek! Nie róbcie tego błędu co ja.

smieciarz

JEBAĆ PIS KURWA CWELE I TEGO KARDIONOZJA CZY CHUJ WIE JAK MU NA IMIE

Pan Paweł

Jebac też śmieciarzy

Popularne