Sprawdź nas też tutaj

News

„Piąte koło deskorolki” – Belmondo z przekazem do fanów

Co z nową płytą?

Opublikowany

 

23 kwietnia miała ukazać się nowa płyta Belmondo „Hustle As Usual”. W specjalnym nagraniu raper informuje, że pojawiło się tzw. „piąte koło deskorolki” i album nie ukaże się w tym terminie.

W imieniu zarządu Poppyn zechciałbym podziękować wszystkim preorderowcom oraz osobom czekającym na premierę płyty „Hustle As Usual” za cierpliwość i wyrozumiałość, bowiem wjeżdża piąte koło deskorolki, czyli obsuwa. – mówi Belmondziak.

Jako, że chcemy, żeby płyta była jak najlepsza, a żyjemy w dobie Covidu, śmidu i innego gówna, dajcie nam jeszcze chwilę. – dodaje.

Album „H.A.U.” ma trafić do słuchaczy pod koniec maja albo na początku czerwca.

Tracklista

  1. Intro
  2. Te Tereny
  3. Aglio Olio e Peperoncino
  4. Z.K.C.K. (Teesy Vol. 2/10)
  5. Nowe Miasto (feat. ???)
  6. Pappardelle all’arrabbiata
  7. Wte i wewte
  8. CAPTCHA
  9. Strona B
  10. P.S.W.I.S.
  11. Poppyn Universe

 
59 komentarzy
59 komentarzy
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
Hetman Rapu
2 miesięcy temu

Belmondziak idę o zakład, że front kickiem połamałbyś indycze żebra TPSa. Taki freak fight, a jakby (T)en (P)omawiacz (S)kurwiały wyciągnąłby nóż sprężynowy, to Rafalala robi wjazd do ringu i rzuca wanną prosto w ten zakolakowy turban.

Słodka Prawda
2 miesięcy temu
Reply to  Hetman Rapu

Mlody G założy mu trójkąt na zakola

Falafalka
2 miesięcy temu
Reply to  Słodka Prawda

Chyba kurwa w wannie

pusia
2 miesięcy temu
Reply to  Falafalka

Belmondo chcesz pofristaliowac z czolowka HIPI – HOPA czyli ze mna panna Pusia dam ci szanse nie przeszkadza mi ze jestes pedalem ,zrobie z ciebie kotleta z marchwiom i wsadze ci zyrandol do dupy i wlacze swiatlo

Trzy Korony
2 miesięcy temu

Może powinniśmy zbojkotować pl HH i nie kupować płyt tych przygłupów. Ile wyszło płyt DJ Buhha 5 plus American Mylfon niech robią jak TeDe muzykę dla zabawy dla ludzi a nie tylko żeby coś wydać kolejne jakieś gówno hipsterowe przecwelonego cwela i wszystkich innych z PDW macie wszyscy co chcą się kroić na gangusow niech się zastanowią kurwa każdy kto dostaje z 10 lat ma już po jakimś czasie tam swojego chłopaka z którym się rucha jebać tych pozerów i gangusow upośledzonych pedały

Facio od krabów
2 miesięcy temu
Reply to  Trzy Korony

LSO nagrało z 500 utworów za darmo i wrzuciło w net, a ty pierdolisz o jakieś wieprzowinie. Beka

Trzy Korony
2 miesięcy temu

Bo wieprzowina jest z moich czasów jak ty jeszcze nie wiedziałeś co to Rap a chuj wie co to jakieś gówniane LSO

Trzy Korony
2 miesięcy temu

500 utworów to nic takiego szału nie ma gościu 5plyt DJ Buhha po 10 utworów już jest 500 a gdzie reszta która wrzucił w neta więc jebać twoje LSO chuj wie co

Trzy Korony
2 miesięcy temu
Reply to  Trzy Korony

Sorry 50
Ja jeszcze sobie śpię bo mogę

TCC
2 miesięcy temu
Reply to  Trzy Korony

5×10=500
Geniusz!!!

Trzy Korony
2 miesięcy temu

Tak właśnie wygląda nauka zdalna że już mają problem z matematyką gnoje

Trzy Korony
2 miesięcy temu
Reply to  Trzy Korony

Skonczylem ssac huja tacie ,czego chcesz pojebancu

Jarek
2 miesięcy temu

Tracków mają z 1000 jak nie więcej

Trzy Korony
2 miesięcy temu

Pytanie za 100pkt kim są fani belmonda jeśli można wiedzieć ?

Odpowiedź za darmo, nie 100 pkt
2 miesięcy temu
Reply to  Trzy Korony

przypuszczam, że np profesor kołek trapu z jego 100 – ma rozdwojeniami jaźnio jebniętej psychy minusujący sam po pół tysiąca razy lub tyle samo plusujący siebie. I bez zbytniej złośliwości ale troche myślę pierdolnięty z niego fan! Czy to belmondziaka czy Sentina bo jak w końcu można kogoś takiego bronić w komentach i zrobić sobie na ryju tatuażyk z kupy idola??
No nie dziwne??

Robert Lewandowski
2 miesięcy temu

Piąty anal u Rafalali

Falafalka
2 miesięcy temu

Panowie ale grzecznie mam prośbę
możecie mi przyprowadzić tego Belmondo pod klatkę ? Płacę w srebrnikach
wyskoczył mi z wanny i uciekł, a miałam co do niego wielkie plany

Odb
2 miesięcy temu

,,Czwarta nóżka wanny” – Cwelmondo z kąpoelą do fanów

Ahujtam
2 miesięcy temu
Reply to  Odb

Jak tam harcowali to nogi aż upierdoliło

Ryszard sykus onomato
2 miesięcy temu

Po co ci deskorolka z piątym kołem jak masz wannę z cieplutka woda pedale

Rafalala
2 miesięcy temu

Proszę się nie przejmować. Miejsca starczy również dla Ciebie drapieżniku! Do buziaczki!

Cweltino gumowa lala
2 miesięcy temu

Jeden fiut do ryja, dwa kolejne do uszu, dwa następne w oczodoły…to razem daje pięć…gratisowo szósty w rowa po same kule.

Tps
2 miesięcy temu

Tylko Pełny Szpagat

Tps
2 miesięcy temu
Reply to  Tps

Ten Pałorób Sentino

Tps
2 miesięcy temu
Reply to  Tps

The pussy shemale

Kołek profesorTrapu zrobił se tatuażyk halopolicja
2 miesięcy temu
Reply to  Tps

to profesor ssałł

troche głupie ale co tam
2 miesięcy temu

!!To Przecież Sentino!!

Analny
2 miesięcy temu

„Piąte dildo do dupy” – Belmondo z uśmiechem do wanny
Co z murzyńską pytą?

PALUCH CCCP HOMO SOVIETICUS
2 miesięcy temu

Siemano frajerzy. Wielkimi krokami nadchodzi ten dzień, w którym to z moim bratem tovarichem z mojej ukochanej rosji POZBAWIAMY polszę godła i wymieniamy go na jedynie słuszną, sowiecką czerwoną gwiazdę. Aborcja na polaczkach z miejsca stanie się legalna i rozpoczynamy zsyłki do magadanu na przymusowe roboty w kopalni sowieckiego gówna. Przywracamy koszulki z czegewarą i kartki na płyty kompaktowe oraz spotify. Dozwolony tylko BOR i nasi bracia z matki rasiji. Będziesz słuchać czego innego? Powodzenia, UB już jedzie na sygnale w służbowej Izerze z anteną CB. CZERWONE SŁOŃCE JESZCZE NIE ZASZŁO.

Fufacz
2 miesięcy temu

Poppyn to nawiązanie to nawiązanie do tej piosenkarki Poppy, która nie identyfikuje się z żadną płcią?

Raffalallla
2 miesięcy temu

Jebany cwel

Gundi gunda
2 miesięcy temu

Hahaha mam nadzieję że Twoi słuchacze znowu zostaną wyjebani xD

Blend Remix Hip Hop
2 miesięcy temu

Ej No Ej No!! Hip hopowi fani!!
Zastanawialiście się już jakby halo policja zblendować z sound of tha police krs one-a?
Czy nie brzmiało by bardziej kozacko??

Uuu Uuu thats a sound of tha…
Halo policja, Halo policja,
Uuu Uuu i tak dalej i tak itd

szUsty Blend
2 miesięcy temu

tak trzeba będzie też ten kozacki fragment zblendować z fuck tha police N. W. A.

Bakugan Cruzoe
2 miesięcy temu

KURWA MAĆ, JEBANE JEDENAŚCIE KAWAŁKÓW I PRZESUWA DWA MIECHA? ŻAL MI TYCH PREORDEROWICZÓW I JAKI KURWA ZARZĄD XD

donvasylpiroman
2 miesięcy temu

Bonusowym numerem bedzie W Wannie

BIG MARY L.A.
2 miesięcy temu

SONIAMIKI > WSZYSTKIE SCHIZOFRENIKI

Kołek trapu robi tatuarzyk
2 miesięcy temu

A Profesor Kołek Trapu Alvareza kaką zrobił sobie tatuarzyk pod lewym okiem – Ratunku, pod prawym Hallo Policja.
Dziwne Nie??
Zastanawia się jeszcze o wydziaraniu Sentina z klamką tak na czole??!
Czy to już nie lekka przesada??
Głupek Nie??

Krystek
2 miesięcy temu

Wonnn!! Ty Smieciu!!!

Trumper
2 miesięcy temu

DOSTAWCA PAPY!

Szczęść Boże
2 miesięcy temu

Jebać szczepionki produkowane z wykorzystaniem sklonowanych dzieci z Ameryki.

fan belmonda
2 miesięcy temu

Do sieci wyciekły filmiki z teledysku promującego płytę.
https://www.sadistic.pl/makaki-vt538323.htm

Pelson, ten którego nikt nie zna
2 miesięcy temu

Przecież ojcze donisa pierwszego rafalala pryczyła w brąz i waliła go twarzy kutasem

JeffOne
2 miesięcy temu
PejaTVN
2 miesięcy temu

Masakra ,ze jego fani dalej nie widza w nim nic złego 😀

Alvarezułomek
2 miesięcy temu

Belmondziaszowi możesz torbę wylizać, on zawsze radę da… Życie wyjebało twojją stara, Ty wypadłeś krzyczysz ale nikt tego nie słyszy, tylko ty… Nie chcę mi się czytać twoich wypocin, wiem myślisz że błyszczysz, każdy. Cymbał tak ma,, jeszcze jakbyś się na rapie znał… Ogólnie to jebać sentino to coś ten biedny pajac… Teraz rób dupną produkcję typie ino zmień. Bady bo czuć.. M.

Garp
2 miesięcy temu

czas pyty 11 min >?

Tito Santana
2 miesięcy temu

No i znowu coś, no i znowu ktoś. Ile jeszcze razy ten idiota przewali swoich fanów? Wy chyba kurwa lubicie jak on was dyma

Hustle Ass Anusal
1 miesiąc temu

Gdzie prawdziwa tracklista?

Kuzynka Buczera
2 miesięcy temu

Tak jak ogolnie sram na ciebie zazwyczaj vpn’owcu to teraz przyznaje ci racje.

I po co tak sie dziarać ryj gównem
2 miesięcy temu

#hujprzegranyuciekający sentino

Kupa sentina jako tusz do dziar dla profesora
2 miesięcy temu

#kołekTrapu robi Alvarezowi hapuhapu

Quebonafide
2 miesięcy temu

Chuj wam na mordy bezbeki #freesentino

kołek profesor trapu to młodszy brat sentina
2 miesięcy temu
Reply to  Quebonafide

wąchaj kukla idioto bo zawsze i wszędzie #SENTINOIDIOTINO już skończony będzie

Pieczarkario nr3
2 miesięcy temu

A chuj mnie obchodzi czy zrafalala czy z Marta linkiewicz. Pies je jebał. Belmondo dobra morda, sentino też dobra morda, mam banknoty z martwym królem albo prezydentem i karabin z nabojami w schowku w mercedesie

Kozackie Blendy Remixy Hip Hop
2 miesięcy temu

Ej No Ej No!! Hip hopowi fani!!
Zastanawialiście się już jakby halo policja zblendować z sound of tha police krs one-a?
Czy nie brzmiało by bardziej kozacko??

Uuu Uuu thats a sound of tha…
Halo policja, Halo policja,
Uuu Uuu i tak dalej i tak itd

Dj Decks
2 miesięcy temu

tak trzeba będzie też ten kozacki fragment zblendować z fuck tha police N. W. A.

Kołek trapu robi tatuarzyk
2 miesięcy temu

A Profesor Kołek Trapu Alvareza kaką zrobił sobie tatuarzyk pod lewym okiem – Ratunku, pod prawym Hallo Policja.
Dziwne Nie??
Zastanawia się jeszcze o wydziaraniu Sentina z klamką tak na czole??!
Czy to już nie lekka przesada??

Popularne