Sprawdź nas też tutaj

News

Pieniądze się znalazły. Sobota zawalczy na Fame MMA?

Wojciech Gola anonsuje walkę rapera.

Opublikowany

 

fot. instagram/sobota_flow

Wygląda na to, że wkrótce na freak-fightowej gali Fame MMA zobaczymy kolejnego rapera. Tym razem do klatki chce wejść Sobota, który o debiucie w mieszanych sztukach walk myśli już od wielu lat. Wojciech Gola szuka już szczecińskiemu raperowi potencjalnego rywala.

Już blisko dwa lata temu Sobota informował opinię publiczną, że chętnie zadebiutuje w MMA. –Motywacją musiałyby być pieniądze, ponieważ zostawiam sport sportowcom. – mówił raper na antenie szczecińskiego radia. Pieniądze prawdopodobnie się pojawiły, bo włodarz federacji Fame MMA, która słynie z dużej hojności dla zawodników już anonsuje walkę Soboty. – Chcielibyście zobaczyć Sobotę w oktagonie gali Fame MMA? Kto Waszym zdaniem nadaje się na potencjalnego rywala? – pyta na Instagramie Wojciech Gola.

Spotkanie Goli i Soboty nie jest pewnie przypadkowe i możemy przypuszczać, że panowie podpisali już kontrakt. Z kim się zmierzy raper? W kwietniu tego roku zapowiadał, że chce się bić z celebrytami lub aktorami, którzy zapracowali na swój wizerunek, a nie z „błazenadą, która chce się dopiero wypromować”.

 
48 komentarzy
48 komentarzy
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
tarararararara
1 rok temu

niech sie napierdala ze swoja byla zona

Odb
1 rok temu
Reply to  tarararararara

Pieniądze się znalazły. Sobota wydepiluje się publicznie na Fame MMA?

Znalazłem Rafalalę Rafała
1 rok temu
Reply to  tarararararara

Oto ona (on) mieszka w…
https://www.instagram.com/p/Bx-aRcyBcAS/

MOSIEK KACZYŃSKI
1 rok temu

TO TEN CO DAŁ NA PAPIER SWOJĄ MURZYŃSKĄ ŻONĘ ZA PRZEMOC? WŁAŚCIWA OSOBA WE WŁAŚCIWYM MIEJSCU

Marek
1 rok temu

Tak się kończy branie na żony jebanych murzynów tranzystorów

Sentino
1 rok temu

Sobota ma walczyć ze swoją byłą żoną. Niestety żona boi się, że jak mu znowu wpierdoli to ten ulicznik zadzwoni na psy i zglosi pobicie i ją zgarną prosto z klatki.

Trystydycymyt!
1 rok temu
Reply to  Sentino

Z klatki do klatki. Takie już małpie życie;)

Zbyszek
1 rok temu
Reply to  Trystydycymyt!

A ty nieudaczniku życiowy z przed komputera do telefonu a później tabletu. A w nocy zabawy z ręka. Jebac

Trystydycymyt!
1 rok temu
Reply to  Zbyszek

Zbyszku. Zwal ty sobie konia głową. Może ci ulży pajacu

Doctor Scat alias Sram Ci Do Ryja
1 rok temu

Z Winim! Panowie mają sobie kilka spraw do wyjaśnienia;)

Mordziaty Wojtyła Do Papy Od Tyła
1 rok temu

popieram, Wini ma piękne ciało i chętnie zobaczę go w klatce bez koszulki

Tralalala ma fajną wannę
1 rok temu

Pieniądze się znalazły. Sociota zawalczy na Gej MMA?
Wojciech Golas anonsuje walkę znanej dziwki na roksa.pl

MateuszBorek
1 rok temu

Zrobił jedną płytę. Po co o nim tutaj piszecie??? Do 'trudnych spraw’ poszedł ale go nie wzięli bo wymazany jak ławka w podstawówce. Miał z Zenkiem Martyniukiem w trasę jechać ale hajs ich podzielił. Za mało znany do 'tańca z gwiazdami’ wzięli Millerową bo bardziej wymazana jest. No to do FrajerMMA idealnie się nadaje. Walka będzie w formacie K1 z byłą żoną murzynką.

Sentino
1 rok temu

Ile on ma wzrostu? 150cm? Wygląda na karła z wielką głową.

Trystydycymyt!
1 rok temu

„Motywacją musiałyby być pieniądze, ponieważ zostawiam sport sportowcom.”

Czyli masz niedziela świadomość odpierdalanej chujni, ale parę srebrników uciszy sumienie. Pajac.
Trzeba było nie palić mostu u Winiego, gwiazdorze za 5 blaszek.

Zbychu
1 rok temu
Reply to  Trystydycymyt!

Za 5 blaszek do knagi rafalali ślina plus ręka. Jebac

Don Patricia
1 rok temu

Szprota aka Paprykarz Szczecinski zawalczy z Eleonora Bi z Gdyni i jej „koleżankami” Walka odbedzie sie na zasadach WWE zza Oceanu. Federacja mysli takze o sciagnieciu legendarnego Hulka Hogana ktory na tej samej gali mialby promowac kolejna walke z Wojtkiem Sokołem! DOBRANOC DOBRANOC

bANALny ZSRR
1 rok temu
Reply to  Don Patricia

Dżon Sina powinien być i wręczając puchar Poniedziałkowi zapierdolil by z nim fristajl, potem, rozumiesz, wielkie zagraniczne kolano i kolejny serial na gr xd

bANALny ZSRR
1 rok temu
Reply to  bANALny ZSRR

*kolabo

Doctor Scat alias Sram Ci Do Ryja
1 rok temu

Jeszcze może z Reną, ale mógłby przegrać więc niech to dwa razy przemyśli, bo Temat ma dwa razy więcej testosteronu. Ewentualnie może pojechać solówkę z maszynką do depilacji;)

Ruspect
1 rok temu

Kolejny upadly raper.Płyty nie schodzą to pcha się do gówna.

SZEW KUCHNI
1 rok temu

ZATAŃCZ JESZCZE KURWA BEZBEKU NA RURZE BO PIENIONDZE SIĘ KURWA ZNALAZŁY.PIERDOLONY HIPOKRYTA.

Handlarz pasztetem, obecnie emeryt
1 rok temu

Z Rafalalą.

Mirosław
1 rok temu

to ten co promowal jp na 100% po czym sam sie rozpi*rdolil, frajerski pozer, jeszcze reszta z nim nagrywa banda pajavow

Darek
1 rok temu

Pół roku temu zarzekal sie ze nie zawalczy dla federacji w której walczy internetowa patologia. Ze jedynie KSW moze go przekonać. Jednak kasa sie kończy to można zrobić taki wyjątek.

oliwier niewiniątko kombinator ...
1 rok temu

dobra chuj z tym niedzielą niech mu wini wypierdoli kałdunem w ten pusty łysy łeb

Dzony
1 rok temu

dajce mu Kaczora z Killazów zabije go 10 sekund a sobuś zgłosi to do prokuratury

Janosik
1 rok temu

Myślę że Krzysztof Piætek lub Andrzej Niedzielan

Abraham Chujewicz
1 rok temu

HAHAHHAAAHAHAHAHA
no czekam.
Jaki kraj taki crap
trudno to ustalic metoda naukowa, kto jest bardziej podczlowiekiem:
– sluchacze
– raperzy
😕

wdwsa
1 rok temu

SOBOTA – celebrtra ktory cche sie wypromowac

fasfasf
1 rok temu

z eleonora niech walczy

Petro Kutashenko
1 rok temu

Pieniądze się znalazły. Niedziela zagra w FAKE TAXI? Wojciech Gołą obciągnie przed walką raperowi.

Wiesiu
1 rok temu

Może mini mike po wygranej z kruszwilem weźmie tego małego knypka którego żona leje? Wzrost mają podobny.

Kukon zrob mi przelew ziomie
1 rok temu

z rafalalalalala niech walczy , chciałbym to zobaczyć

SicenS
1 rok temu

Niech się ładnie wydepiluje to będzie łatwiej wymykał się rywalowi (rywalce?) W parterze.

Mordziaty Wojtyła Do Papy Od Tyła
1 rok temu

NA ZDJECIU GLOWNYM WYGLĄDA NA 87 LAT

Roberto
1 rok temu

No kurva z Majorem go widzę, dwa karły, będzie sprawiedliwie. Ewentualnie Suchodolski

devx
1 rok temu

Hajs sie skonczyl, myslal pewnie ze bez Winiego da rade ogarnac a tu chuj trzeba teraz walczyc w fame mma..

Odbezbek
1 rok temu

Wielki kurwa charakterniak do cisniecia hst w necie za konfidenctwo puerwszy byl a teraz lysy szmaciarz bez honoru gra w filmach z ta rura oswiecimskimm. Tfuuuu na ryj lysym rurom

KRZYSZTOF
1 rok temu

Najlepszym jego rywalem patrząc na fizycznosc i doświadczenie był by Rychu PEJA! Był bym za PEJĄ.. Wojtek szykuj worek zielonych dla tych panów.. Niech wybiorą czy wola w worku dolary czy coś innego.. Pozdrawiam

Marlnea Wwa
1 rok temu

Dramat za chwile Paluch Keke Sokol Oskqr Taco prawilny Rest z dix37 itd itd dramat

JuranF
1 rok temu

Ojciec Mateuszma od Soboty większe jaja
https://www.youtube.com/watch?v=RwtwqP080rA

monika0a
1 rok temu

Nowa strona ero na której znajdziesz sasiadke.
Ponad milion ofert z całego świta!

http://www.naszefotki.com.pl
…………………………
Załóż konto za friko, Przeglądaj panienki!

Sraka
1 rok temu

Niech knura se wydepiluje przed fajtem

Zgred K2
1 rok temu

Rafalala w wannie…

Daniel
1 rok temu

Zapro do sprawdzenia i polubienia. PEACE https://www.facebook.com/HiPHOPowo.DanielNow/

FilmDOM.fun
1 rok temu

https://filmdom.fun/ -Tysiące darmowych linków do filmów i seriali

Zgred K2
1 rok temu

Rafalala w wannie.

Popularne