Sprawd┼║ nas te┼╝ tutaj

fota

Pih: bez komentarza [jpg]

Opublikowany

 


HIP HOP KEMP 2011- NAPIS NA KOSZULCE WSZYSTKO WYJA┼ÜNIA ­čśë

 

 



Przesłał:TOOLKILL

 
33 komentarze
33 komentarzy
oceniany
najnowszy najstarszy
Inline Feedbacks
View all comments
e e
11 lat temu

Wygl─ůda jak ┼╝ul.
Czasem nic mi sie kurwa nie chce…

KEBSON
11 lat temu

TY MOJA KORDON, KORDON, POLICJI MORDO MORDO.

Starachowicowiec
11 lat temu

przez caly kemp lazil w tych samych gaciach ktore ostatniego dnia byly zielono brazowe hehehe beka byla ale pozytywna ;]

Asvalt
11 lat temu

O widze, że Bosski stragan ze złotem otworzył

KEBSON
11 lat temu
Reply to  Asvalt

HAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAA

draft
11 lat temu
Reply to  Asvalt

CO TYP DOJEBAŁ XD

V
11 lat temu
Reply to  Asvalt

ahahahahahahahah ­čśÇ

Pros
11 lat temu
Reply to  Asvalt

Beka ziomu┼Ť haha

Wojtu┼Ť
11 lat temu
Reply to  Asvalt

Szczerze sie zasmialem:) PROPS!:)

ELDOPREZIDENTO COOL
11 lat temu
Reply to  Asvalt

HAHAHAHAHAHAHAH ROZJEBAŁEŚ

OnK
11 lat temu
Reply to  Asvalt

Hahahah ja pierdole ­čśÇ

Necro
11 lat temu

pih = Mentalny gimbus

ja jebie
11 lat temu

Albo mi sie wyadaje albo tam jest Stoisko z Długopisami Chady po lewej stronie

BRRRRE
11 lat temu

tam jest z tylu stragan z takimi koszulkami jak ma i dlugopisami chady
widzialem cennik :
Dlugopis chady – 2,49
Piornik „chada puszcza miasto solo” -10,39
Recznik „chada od zawsze na blokach” -22,99
Zrobienie hujowej akcji na facebooku z pojazdem czyjejs matki – bezcenne

.,,
11 lat temu

pih = przymus

Pros
11 lat temu

Pih = Pa┼║

hejta_skejta
11 lat temu

ten dres by┼é potem zasikany.albo przedtem mog┼éo wyschn─ů─ç.

nnz
11 lat temu

z tylu wena

asd
11 lat temu

props piha, haters gonna hate krwa spac gimbusy ­čśÇ

Gandzior
11 lat temu

A CHADA MIAL KUBECZKI FANOWSKIE TEZ?

chada
11 lat temu

to nie pih !!!!!!!!

mordo mordo mordo
11 lat temu

nordo mordo ty moja mordo mordo kochana mordo mordo… peja z pihuja zawsze. czasem nic mi sie kurwa nie chce

COP MORDO
11 lat temu

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=w6OQon8TCIM[/youtube]

Pros
11 lat temu
Reply to  COP MORDO

ZIOOOOOOOM

Janusz Pawlak DrÓgi
11 lat temu

peicha ty dziadzie jebany

Onar
11 lat temu

Wyobra┼║cie sobie jak musia┼éy jeba─ç te dresy i majtki moczem skoro pihuj ich nie zmienia┼é przez ca┼é─ů kemp─Ö.

CWKS
11 lat temu
dzejson
11 lat temu

ostro sie sku┼Ťni┼é pihu na kempie. nie trzezwia┼é pis jo┼é

copmordozawsze
11 lat temu

tak se bawo pichhuj!

Dante
11 lat temu

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=3FhD5LuMcD4[/youtube]

Heniu
11 lat temu

Piter kocur….Gdzie jest dzisiaj RAP ?

Popularne