Sprawdź nas też tutaj

teledysk

Pih & Kaczor nadają „Na żywo z piekła”

Niestety, raperzy mają dla fanów też złe informacje.

Opublikowany

 

Na Żywo z Piekła to trzeci klip promujący wydawnictwo Kaczora i Piha pt. Z ZIMNĄ KRWIĄ. Data premiery krążka została zmieniona.

Poznańsko-białostocki duet rozpoczęło promocję następcy EP-ki ZŁA KREW od kawałka z gościnnym udziałem Jody pt. Chłopaki z Bloków. Następnie raperzy zaprezentowali numer Nóż w Plecy, a teraz przyszedł czas na utwór Na Żywo z Piekła, w którym Kaczor i Pih potwierdzają swój mocny, agresywny styl.

Ciekawie zapowiada się reszta tracklisty Z ZIMNĄ KRWIĄ. Już wiadomo, że gościnnie na albumie Kaczora i Piha pojawią się także Demia Doberman, Śliwa, donGURALesko, Shellerini. Preorder płyty jest dostępny na stronie stoprorap.pl.

Data premiery wydawnictwa uległa zmianie. Pierwotnie Z ZIMNĄ KRWIĄ miało zadebiutować 24 września, jednak ostatecznie nowy materiał Kaczora i Piha ujrzy światło dzienne 22 października.

 
63 komentarze
63 komentarzy
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
Ziominho
2 miesięcy temu

Pih jest w dobrej formie. Szkoda ze nie solowka a epka z tym wackiem Kaczorem

Inspectah deck
2 miesięcy temu
Reply to  Ziominho

Nie epka cwelu

diler z bloku
2 miesięcy temu

Mocny, agresywny styl. – szczekanie tych wyjcow? Jednemu woda z mięśni zeszła, a drugi od dekady stopniowy regres. Chlopy 40+ z napisami wielkosci EGO i kiblem na glowie

Ja tylko chce wiedziec czy czrne albo kolorowe
2 miesięcy temu
Reply to  diler z bloku

Dildo z bloków

cydży
2 miesięcy temu
Reply to  diler z bloku

Żeby to jeszcze napisy byly tj moncler, balanciaga, dior, lv czy balmain. A tu pewnie ssg lub patriotic albo mass, beka ze szmat za 100 zl i biedakow co to nakladaja hahahhahaha.

Ice Cube
2 miesięcy temu

Wiadomo że Kaczor jest słabszym MC od Piha. Ale kurwa czemu(producent) do zwroty kaczora dał głośniej muzykę? Jego wokal się cichszy niż Piha i trochę chujowo to wyszło. Co Pono ma was uczyć jak prowadzić własny biznes???

O.D.B.
2 miesięcy temu

Pihuj & Kałczor nadają „Na żywo z gangbangu

KRUS MOPS
2 miesięcy temu
Reply to  O.D.B.

Duże Pe to też niedojeb inwalidystyczny!

elobrekorazdwa022
2 miesięcy temu

ŚLIWA TO TEN CO NIE WYSYŁA PŁYT ? A TFUU

Smutny palacz
2 miesięcy temu

Podobno pracownicy w spółdzielniach inwalidów wcale się już naćpani nie śmieją!

Moro
2 miesięcy temu

Czyli dobra informacja jest taka, że płyta wyjdzie później niż zapowiadali. A ta zła?

Mangos
2 miesięcy temu

Mocna ekipa z Poznania:

  • Jeden nie wysyła płyt
  • drugi atakuje bezbronne kobiety
Liberalism z TVN i wyborczej 666
2 miesięcy temu

Guru wymyślił Kler i Jezusa Chrystusa!

Zdrowo-chory abstynent
2 miesięcy temu

Przez alkohol zalegalizowany klasa robotnicza płaci za renty i hospitalizacje!

Krypto-reklama przepłaconego krytyka
2 miesięcy temu

Cwaniaków i frajerów oraz debili ZUS pochowa, albo spali ich w krematoriach. Nationale Niederlande i PHILIPS!

Taka polityka teraz jest
2 miesięcy temu

Za hajs z rent kapitaliści palą i piją oraz ćpają!

Inspectah deck
2 miesięcy temu

Płytka zamówiona. Jedyny minus to goście. Kurwa Joda, Gural Paluch??? Lewackie nasienia, hipokryci. Ludzie którzy za hajs wyliżą dupe każdemu kto jest na fali.

Naczelnik
2 miesięcy temu

Wielbiciel transów oraz damski bokser. Co za kombo. Po co oni to wydają? Przecież tego nic nie sprawdzi. Weźcie zarejestrujcie się w pośredniaku, durnie!

Oczytany
2 miesięcy temu
Reply to  Naczelnik

Rozumiem, że to jest usprawiedliwienie dla Twojej głupoty. Cóż, jak widzę słowa Twaina dalej aktualne: Lepiej siedzieć cicho i wydawać się głupim, niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości. Uwierz mi, że milczenie jest dla Ciebie najlepszą opcją i ani myśl przekazywać swoich genów dalej. Niech reprezentowany przez Ciebie gatunek zniknie razem z Tobą.

World Trade Center 2001 USA 666
2 miesięcy temu
BMW MERCEDES
2 miesięcy temu
Fabisiack
2 miesięcy temu

W więzieniach i wariatkowach kapitaliści jedzą posiłki za hajs klasy robotniczej. Bezdomni to ludzie wolni bez nałogów!

Radekcja
2 miesięcy temu

Te tępe lamusy są przed pięćdziesiątką a nadal nie umieją wydać płyty na czas, polska scena rapowa to zaklad pracy chronionej

Debilowaty frajerek cwaniakowaty 666
2 miesięcy temu

Żołnierzom und policjantom and bezdownym nic nie dawać! Wariaci mają se tylko dobrze żyć!

Inwalida 666
2 miesięcy temu

Ten ZUS głupi, że tym narkomanom i alkoholikom renty przyznaje!

kurwa
2 miesięcy temu

na zywo z pizdy wypierdalać klauny

Bezdomny wariat kapitalistyczny
2 miesięcy temu

Trollujcie lewicę i prawicę!

Satan psychopath is president
2 miesięcy temu

Kapitaliści i kler tylko hajs mają! Reszta bieduje!

ANALN
2 miesięcy temu

KACZOR ZAWSZE MEGA SLABY

Politycy z sejmu
2 miesięcy temu

Polskich raperów do grobowców, czy zamumifikować ich w piramidach? Pomniki polskim raperom z YouTube postawimy!

Student prawa
2 miesięcy temu

PiH & Mata prawo polskie ukończyli.

PeIHa
2 miesięcy temu
Reply to  Student prawa

Student hehe chyba z przyszłości bo mata to chyba dopiero co mature pisał

Profesor_Nauk(@profesor_nauk)
2 miesięcy temu

Najbardziej to mnie śmieszą takie filmiki fanów Audi, którymi muszą leczyć swój wieczny kompleks BMW. Jak np. jakiś SUV spod znaku czterech zer, rusza na pełnej, po płaskiej drodze z centymetrowym śniegiem a BMW X5 zakopuje się w połowie drogi pod górę, gdzie śnieg jest powyżej reflektorów. Ja pierdole. Audi jako wyznacznik małego penesa.

ZatroskanyRaczejNie
2 miesięcy temu
Reply to  Profesor_Nauk

Wiecie jak to jest przeciesz każdy miał takiego kolege na podwórku dworze polu czy jak tam sie u ciebie mówi. Zawsze pierdolą o swoim przyrodzeniu jaki to on duży i wspaniały i jaki to z niego kochanek i ile to on juz panien zruchał ale prawda jest taka że tego swego małego flaka non stop pierdolą prawą dłonią z pozdrowieniami dla impotenta pedofila srapu co cipke widział tylko u mamy i na monitorze

SEKSUOLOG z TVN & YouTube
2 miesięcy temu

Prawiczki fantazjują o ruchania, gdy ruchacz ruchają w tym czasie!

MEXHANIK
2 miesięcy temu
Reply to  Profesor_Nauk
Telekomunikacja polska
2 miesięcy temu
Reply to  Profesor_Nauk

Teraz jest era 8K i komputerôw z allegro. Internet tylko z Orange!

Praga północ
2 miesięcy temu

Ja jestem podłączony pod wi fi sąsiada miał hasło: volvoxc90kiedysbedemial bez polskich znaków

Avatar 666
2 miesięcy temu
Reply to  Profesor_Nauk
Priviet
2 miesięcy temu
Reply to  Avatar 666

Ty rosyjski trollu hehehehe

Polski hacker 666
2 miesięcy temu
Reply to  Priviet

Trolle wszyscy są przepłaceni przez polityków!

Warszawa in Poland 666
2 miesięcy temu
Reply to  Profesor_Nauk

Rolnicy wysłali swoje polskie dzieci do polskich ogólniaków!

Chris
2 miesięcy temu
Reply to  Profesor_Nauk

Ale bym was najebał jagbym was spotkał obszczymury bite.

Byk Bykowi Bykiem
2 miesięcy temu
Reply to  Profesor_Nauk

Złoty deszcz na sikarios i sentino co odpierdala taniec pingwina bażanty posypią sie na łeb

Robur
2 miesięcy temu
Reply to  Profesor_Nauk

Pih to ten co stal razem z transem ubranym w koszulke z pończochy??

Elo
2 miesięcy temu
Reply to  Robur

Masz jakieś foto z tego wydarzenia ziomeczku bo kolega pyta

Profesor_Nauk(@profesor_nauk)
2 miesięcy temu

PIERWSZY KURWY!
Jebać:
Rap od debili dla debili
Wszystkich tworzących i słuchających debili
Ten portal dla zjebów z pedofilami na czele
Sikarios.
Miłego dnia!

Popularne