News
Pih znowu reklamuje picie alkoholu, ale „z umiarem”
Raper wystąpił w spocie Kompanii Piwowarskiej.

Pih, obok Sokoła, to raper, który brał udział w największej liczbie kampanii reklamujących alkohol. Można zaryzykować stwierdzenie, że jak naszą scenę jest potentatem trunkowym. Niedawna edycja jego whiskey dość szybko znalazła grono nabywców. Bohater tego tekstu nie zasypia gruszek w popiele i poszedł za ciosem – tym razem zachęcając do „picia z umiarem” w spocie Kompanii Piwowarskiej.
– Tak jak obiecałem, już nie piję mamo, bo wątroba nie jest wyłożona stalą – nawijał Pih w sierpniu ubiegłego roku w kawałku „Nie ma miejsca, jak dom III”, ale przyrzeczenia w znaczeniu dosłownym jednak nie dotrzymał. Raper zmienił styl alkoholizacji i z jego słów wynika, że towarzyszy mu teraz umiar, do zachowania którego zachęca innych. Taka jest też koncepcja klipu, gdzie w rolę głosu rozsądku wcielił się Andrzej Grabowski. Obaj nagrali również utwór na ten temat, zapowiadając premierę na wrzesień.
– W każdej akcji stawiamy na wiarygodność, dlatego tak ważna jest dla nas forma przekazu – dopasowana do odbiorców, która nie opiera się na nakazach i zakazach. W tegorocznej kampanii będzie sporo treści edukacyjnych o tym, jak nie stracić kontroli podczas dobrej zabawy w okresie wakacyjnym – mówi Grzegorz Adamski, kierownik ds. public affairs i zrównoważonego rozwoju w Kompanii Piwowarskiej dla na łamach strony portalspozywczy.pl.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

News
26 lat temu policja zatrzymała Włodiego, Wilka i Sokoła
„J*bany pies z pistoletem w ręku, chce bym się bał, ja nie czuję lęku”.

Utwór „28.09.97” z pierwszej płyty Molesty to dziś niepodważalny klasyk. Włodi i Wilku opisują w nim zatrzymanie przez warszawską policję. Dzisiaj mija 26 lat od tych pamiętnych wydarzeń.
– J*bany pies z pistoletem w ręku, chce bym się bał, ja nie czuję lęku – rapował Wilku w kultowym numerze „28.09.97”. Tego dnia m.in. Włodi, Wilku, Pelson i Sokół zostali aresztowani, a policja użyła wobec nich broni palnej. Jak wspominał po latach Sokół funkcjonariusze na szczęście nie strzelali w ich kierunku tylko w niebo.
– Słynny Łysy to Jaźwa z Zip Składu/Fundacji. Pies strzelał chyba w niebo nie do nas, a my po leżeniu na glebie zjechaliśmy na Janowskiego. Nas skuli i wieźli akurat z Pelsonem. Świrowaliśmy idiotów, że się nie znamy, ale szybko sprawdzili że nas spisywali razem 3 razy. Niby dzień jakich wiele, ale dzięki kawałkowi Molesty jednak pamiętny – napisał kilka lat temu Sokół stojąc na tle komisariatu przy Janowskiego w Warszawie. Przy tym samym komisariacie zdjęcie zrobił sobie również Wilku.
– Różne wersje, kopie, przetworzenia tych sytuacji słyszałem w wielu opcjach. Ludzie też przeżywają te sytuacje, które my przeżyliśmy, nie jest to niczym wyjątkowym. Natomiast my byliśmy pierwsi, żeby opisać coś takiego – wspominał Włodi kilka lat temu w rozmowie z Mateuszem Natali.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

Muzyczny pion spacerange z powodami do dumy, bowiem dziś oficjalnie ogłasza podpisanie kontraktu fonograficznego z Bletką – nową artystyczną duszą wytwórni, która będzie tworzyć i komponować z managerską opieką agencji. To jednocześnie debiut dla samego spacerange, ponieważ firma po raz pierwszy będzie mogła wesprzeć swoim wieloletnim doświadczeniem muzyka nie wywodzącego się ze środowiska hip-hop / rap. Mając jednak na uwadze skuteczność i precyzyjnie wyprowadzane, wychodzące poza szablon działania prognozy dla Bletki są klarowne – mocne i konkretne wejście w showbiznes. W końcu mamy do czynienia z agencją, która stoi za sukcesem grupy chillwagon oraz multiplatynynowymi karierami ReTo oraz Kizo.
Bletka to młoda artystka, która silnie utożsamia się ze swoim rodzinnym miastem – Krakowem. Rozpoznawalność przyniosła jej aktywność w serwisie TikTok, w którym umiejętnie żongluje swoim głosem i dzieli się nim ze słuchaczami interpretując znane utwory.
Właśnie dzięki działalności na TikToku przykuła uwagę Kizo, czego konsekwencją jest wspólny muzyczny hit i w tym wypadku nie ma mowy o przekolorowaniu tego słowa – mamy do czynienia z ewidentnym hitem. Oczywiście mowa tutaj o singlu “Taxi”, który w zaledwie kilka tygodni przejął airplay największych stacji radiowych, został wytypowany przez Spotify jako jeden z największych hitów lata, a teledysk z wynikiem prawie 60 milionów, którego wyświetlenia wciąż rosną doprowadził do czegoś, co było już tylko formalnością – status diamentowego singla nadany przez ZPAV w zaledwie 4 miesiące!

W twórczości Bletki nie można mówić o przypadku. Mamy do czynienia z artystką kompletną, która zna swoje możliwości wokalne, sama pisze sobie teksty i przeplata to wrażliwością potrafiącą ująć miliony serc. Najlepszym przykładem powyższych słów jest luźny singiel “trochę lżej”, który artystka przed kontraktem płytowym wydała własnym sumptem, a mimo braku należytej promocji klip przekroczył już magiczną barierę miliona wyświetleń.
Zarówno spacerange jak i sama Bletka mogą już ogłosić, że prace nad nowymi utworami są już w zaawansowanym stadium i w niedługim czasie możemy spodziewać się muzycznych owców pracy artystyki wspieranej przez agencyjny team.
– Bletka w spacerange to dla nas wielkie wydarzenie, a zarazem kolejny etap rozwoju agencji. Przez ostatnie lata budowaliśmy zaplecze i know how pozwalające nam zdobywać coraz to nowe branże. Corem naszej działalności pozostaje jednak muzyka i z wielką dumą będziemy prowadzić karierę Bletki, która urzekła nas skalą swojego talentu oraz magnetyczną osobowością. Budowa silnej, kobiecej marki osobistej jest jednym z naszych priorytetów w najbliższych latach, a zarazem wyzwaniem, z którym z wielkim zapałem planujemy się zmierzyć – mówi Mateusz Jędrzejewicz, współzałożyciel i CEO spacerange.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

Taco Hemingway wrócił po trzech latach z solową płytą „1-800-Oświecenie” i rozbił bank. Raper ustanowił dwa nowe rekordy na polskim Spotify pobijając jednocześnie rekord Maty.
W 2021 roku Mata pobił własny rekord dziennych odtworzeń na Spotify. W ciągu pierwszej pełnej doby w streamingu “Kiss cam (podryw roku)” osiągnął 701, 519 dziennych odtworzeń na platformie, ugruntowując tym samym pozycję Maty jako rekordzisty. Po dwóch latach Młodego Matczaka zdetronizował Taco Hemingway.
Jak informuje biuro prasowe Spotify, Taco Hemingway ustanowił dwa nowe rekordy na tej plastformie:
- najczęściej streamowany artysta w ciągu jednego dnia.
- najczęściej streamowany album w ciągu jednego dnia.
Jeżeli zastanawialiście się, jak obecnie wygląda lista TOP50 najpopularniejszych utworów na polskim Spotify – wystarczy, że zerkniecie na poniższą grafikę. Prezenter prowadzący nocną audycję radiową zajmuje pierwszych 9 pozycji zestawienia.

Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
News
Jędker żałuje, że robi rap, ale znów wchodzi do tej samej rzeki
Szykuje się kolejna premiera z udziałem byłego Zipa.

Poczynania Jędkera są mało spójne i pełne przeciwności. Jeszcze kilka miesięcy temu porzucał rap mówiąc, że nie prowadzi godnego życia w wieku 46 lat będąc muzykiem. Tymczasem teraz zapowiada kolejną muzyczną premierę.
– Poświęciłem życie muzyce, ale moje złote medale nie dają mi niestety nic. Może gdybym był sportowcem, miałbym godne życie w wieku 46 lat. Niestety wybrałem muzykę. Żałuję tego w ch*j – żalił się jeszcze w czerwcu Jędker.
W najbliższy piątek ukaże się nowy klip mało znanego artysty Andyo’ego. Gościnnie u jego boku zobaczymy Jędkera. – Kolejny raper, którego słuchałem za dzieciaka odhaczony. Super fajne przeżycie – komentuje podziemny gracz.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

Na YouTube MTS wylądował zapowiadany vlog z wydarzenia MTS NIGHT: 1 MILION PARTY, które jak sama nazwa wskazuje – wieńczyło przekroczenie 1 miliona subskrybentów na kanale Kizo.
Materiał video zrealizowany kamerami PapiTV bardzo dobrze pokazuje skalę i poziom organizacji eventu, które wręcz należy suplementować hasłem: [M]Y [T]O [S]POŁECZNOŚĆ. Przez teren wydarzenia, począwszy od otwarcia bram, aż po wczesne godziny poranne przewinęło się ponad trzy i pół tysiąca osób, co jest wielkim sukcesem frekwencyjnym imprezy. Na odwiedzających, poza dobrą muzyką, która nieustannie wylewała się z głośników czekały: tattoo spot, stanowiska barberskie, MTS POP UP STORE oraz boxer, przy którym można było zmierzyć się siłowo z samym Glebą! Fani Sukcesiliany oraz Kizzersów powinni być zadowoleni z całodniowego tastingu produktów, ale na szczególną uwagę zasługuje premierowa degustacja KIZO BURGER, do której kolejka nie malała, a wręcz trwała przez całe wydarzenie. Kizo rozdał fanom ponad 500 burgerów!
spacerange odpowiada za opracowanie koncepcji oraz kompleksową produkcję imprezy. MTS NIGHT: 1 MILION PARTY to znak jakości, którym agencja będzie się posługiwała w nawiązywaniu kontaktów z nowymi partnerami i budowaniem planów na kolejne wydarzenia.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
News
Kaczor BRS chce „rozj*bać komuś czaszkę” na Fame MMA
Raper chce się dostać do federacji freakfightowej.

Kaczor BRS wraca na scenę i chce narobić trochę szumu. Oprócz pracy nad nową płytą „Lot nad kukułczym gniazdem” chciałby też zawalczyć w organizacji freakfightowej.
Kaczor BRS chce się bić
Przemyski raper przygotowuje się obecnie do zawodów Ironman Triathlon w Stanach Zjednoczonych. Ma on też aspirację zawalczenie na gali freakfightowej. – W jakiej federacji mam rozj*bać komuś czaszkę? Chcecie mnie na Clout MMA czy na Fame MMA. Are you ready to rumble… – napisał artysta.
Na razie nie wiemy, czy Kaczor tylko bada grunt czy ma już za sobą konkretne rozmowy na temat ewentualnej walki. Obecność raperów na tego typu galach nie jest czymś nowym, więc nic dziwnego, że również były zawodnik Step Records chce podjąć takie wyzwanie i przy okazji sporo zarobić.
Płyta „Lot nad kukułczym gniazdem”
Obecnie Kaczor pracuje nad płytą „Lot nad kukułczym gniazdem”, której tytuł nawiązuje do kultowej książki Kena Keseya. Raper nagrał nową płytę razem z Pafto i ukaże się ona przy współpracy z ekkipa heavywight Project, za która stoją Kizo, Jongmen i Bonus RPK.
– Nie ma srania po badejkach. Niebawem dostaniecie płytę „Lot nad kukułczym gniazdem”, którą nagrałem z moim przyjacielem @pafto_oficjalnie, która ukaże się legalnym nakładem w sklepach muzycznych w całej Polsce – poinformował BRS.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
-
News5 dni temu
Mata i FC Barcelona. Pierwsza taka sytuacja w historii
-
News3 dni temu
Bedoes zszokowany. Kończy współpracę z Gargamelem
-
News2 dni temu
Mata zostanie wyjaśniony przez Grande. Youtube blokuje mu film
-
News3 dni temu
Zui: „Król jest jeden, król Sentino”
-
News4 dni temu
Enso nie chce być wykreowany przez wytwórnię. „Nie chcę być jak Mata”
-
News2 dni temu
Taco Hemingway pobił rekord Maty
-
News2 dni temu
Jędker żałuje, że robi rap, ale znów wchodzi do tej samej rzeki
-
News16 godzin temu
26 lat temu policja zatrzymała Włodiego, Wilka i Sokoła
a jak Mata czy inni reklamują zabójcze narkotyki min marihuane to jest dobrze ?
Zakaz reklamy samochodów bo też są zabójcze!
Idio.oto doedukuj się
kobiety nie mają żadnych obowiązków wobec państwa i narodu a mężczyźni są zmuszani do umierania w okopach w męczarniach.
Tak skoro mężczyźni mają obowiązek umierać za naród i go bronić kobiety.powinny mieć obowiązek rodzenia dzieci i tworzenia rodzin.
Sasha zdycha w okopie a ukraińska Julka skacze po zagranicznych bolcach na europejskiej plaży nagrywając tiktoki obuzenia.
Wkrótce w Polsce
Chodzi o to dzba nie że wszystko w
nieodpowiednich rękach może być zabojcze.
Pihu.j znowu reklamuje wanny, ale z analem
Maryśka zabójczym narkotykiem? Na jakim ty świecie żyjesz?
od marihuany zaczyna się konflikt z prawem i jest bramom do innych substancji uzależniających takich jak mefedron, heroina, kokaina
8ierdolnij sie w ten pusty sagan, trzeba mieć grzałke od epeta zamiast kory mózgowej, żeby przejść z marihuany na heroine, czy mefedron
tak tak, najpierw się zarzywa nielegalnie roślinne substancje przez co zaczyna sie popełniać przestępstwo a potem część młodzieży chce spróbować inne narkołyki i sięga po mocniejsze syntetyczne doznania
Wolny wybór wolnych ludzi
Ty chory? Ja mam PROSTO muzg i razem z Jędkerem grzejemy herę normalnie, a zaczynaliśmy od Marysi starosty
No z tym zabójczym to poleciał chłopak. Ale z rozumem się pożegnaj jak jarasz często, bo akurat trawka bardzo ogłupia i jest to poparte wieloma badaniami.
Zabojcza marihuana auuu podaj przykład
Rapowe prostytuty zareklamują wszystko
Nadstawił bym dziurki tym panom!!!!!!
Z umiarem to oni powinni występować publicznie dwóch alkoholików w dodatku jeden rapujący tego się nie powinno promować.
młodsi słuchacze nie pamiętają ale kiedyś prawilniacy jechali tzw.” komercję”, a pan toniejezdhibhob przodował w tym. Mela na ryj
Jakby wystąpił w reklamie domestosu to można się czepiać a za takie coś i jeszcze dobre przesłanie żeby nie przesadzać z piciem to nie ma co się czepiac
Siema kotek z tej strony pihszou
no troszke słábo u śledzi z sztylem
Typ dwie płyty temu robił z siebie ofiarę alkoholizmu i ubolewał nad swoim losem z czasów uzależnienia, dzisiaj reklamuje piwo, ja pier.dole, wy macie gram wstydu w tej rap grze czy piszecie na kartkach co wam ślina na język przyniesie
Przecież pih ma 45 lat, rozumiem że w tej reklamie może on kogoś grać ale trochę żenująco to wygląda, te gówniarskie teksty, te machanie łapami i kiwanie łbem jak 18 latek, który się schlał jak świnia i teraz przyznaje rację dziadkowi, że lepiej chlać umiarem. Nie pasuje to trochę do jego mordy po prostu, bo gdyby zdjął tą czapeczkę i założył zamiast bluzy marynarkę to wyglądałby może 10 lat młodziej od Grabowskiego. Tak samo z resztą Grabowski nie pasuje do tej reklamy, bo dla większości to zawsze będzie Ferdynand Kiepski, ten sam człowiek który otworzy drzwi w środku nocy paździochowi tylko po to, żeby nachlać się z nim nafty, a z samego rana jak tylko otworzy gały to najpierw leci do kibla, a później odrazu do Stasia po browary. Nie zgadza się w tej reklamie nic, bo to tak jakby dać polskie influencerki do reklamie, która nawołuje do zaprzestania kur.estwa.
Nie wiem ale typy po 40stce w tych fullcapach NY z daszkiem jak klapa od budy z lodami wyglądają naprawdę komicznie, jak taki wyrośnięty Hasbullah dziecko w ciele dorosłego
nie no widzowie polsatu kojarzą ferdka, ale pan Grabowski grał role w teatrach latami …
Sobota gangsterski raj a potem ze nie trzyma z gangusami . Hahahahahahah
Co mówisz?…moment nie słyszałem, musiałem aparat podkręcić.
Michalczewski nawet w leadzie robisz błędy gramatyczne jak Twój idol Śledź opowiadający o odbywaniu stosunku z sygnalistami. Nie ma czegoś takiego jak zasypywanie gruszek w popiele. Jest zasypianie. A dla Piha props za Krew, pot i łzy, moje gówniarskie czasy
Taki troche do wardemala kiepskiego podobny
To jest Hib-Hob?
Jeszcze jak
Ferdek Kiepski z synem
> – W każdej akcji stawiamy na wiarygodność, dlatego tak ważna jest dla nas forma przekazu –
No tak, bo nie ma nic bardziej wiarygodnego niz typ, który najpierw co singiel gadał o wódce, potem w kolejnym „mame pacz ne pijie jusz”, a potem reklamuje jakąś swoją łychę i teraz, 'no dobra mame jednak pijie bo siem nałuczyłem pacz’ :DDDDD
Wiarygodności w tym tyle co siary w butelce po libacji na melinie 😀
O A to nie ten co pan duże pe go rozjēbåł? Ten disko polowiec
Pihůj chce tu bifu to go będzie miał
ŚĆ PAU (pow)
Kłamca
Debilu michalczewski, nie zasypiać gruszek w popiele, tak jest poprawnie.
Kto to jest Umiar?
Syn Magdy.
Znalazł się prawdziwy znawca i Jesse ,czyli swój znajdzie swe zajecie
Alkohol się pije powoli oraz na raty by fazę alkoholową podtrzymać! Absta abstynenci oraz abstynentki?
beka z tych prawilniakow,kiedys kazdy anty komercja a teraz lapia kazda okazje to samo pener,nie moge patrzec na te stare falszywe mordy.
Cocaine with Vodka?
Największe osiągnięcie w karierze piszka – wystąpić w reklamie obok Andrzeja Grabowskiego.