Sprawdź nas też tutaj

Opublikowany

 

Po premierze EP-ki „Muzyka do życia”, Pikers wraca z nowym utworem. „Będzie coś z tego gówna” to kawałek, który nie znalazł się na wspomnianym mini albumie. – Jest odpadkiem – informuje raper. Nie przeszkodziło mu to jednak w zrealizowaniu klipu do tego kawałka.

Jak chcieliście numerów w starym stylu, to to jest numer w starym stylu – poinformował raper.

 
14 komentarzy

14
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
Typ spod ciemnej gwiazdy

jak pikers nie jest dla Ciebie top1 w kraju to jesteś chuja warty śmieciu

piespikers

Zamknij pizde

ProfesorNauk

Choćbyś miał największe chęci z gówna bata nie ukręci

PRZEPISNANIEBIESKAWODEWKIBLU

JAKI POWROT? SKAD? SKAD KURWA GRZECZNIE SIE PYTAM? KTO TO JEST? GDZIE ON BYL I JAK PRZYKLEJILI TEFLON DO PATELNI SKORO NIC SIE NIE PRZYKLEJA DO TEFLONU?

twojstary

KUUURWO JEBANA CHUJ WIESZ JAK PIKIEGO NIE ZNASZ

[̲̅Y̲̅σ̲̅υ̲̅т̲̅υ̲̅b̲̅є̲̅я̲̅ ]

co to za nołnejm?

cydży

Witam, jestem ojcem cydżego i piszę w tej chwili z jego konta. Proszę nam z żoną wybaczyć za zachowanie tego jebanego idioty. Widocznie za mocno go dojeżdżałem w łóżku, syn miał prawie chuja w mózgu no i porwali go też kiedyś cyganie i pierdoli teraz od rzeczy. A mówiłem mu przecież, gdy wsadzałem mu penisa do ust, że ludzi trzeba szanować. Jeszcze raz Państwa przepraszamy i obiecujemy, że syn poniesie konsekwencję. Podziurawię go śrubokrętem osobiście.

olimpiakuspireus

huje

djdecks

gówno to gówno i nic tego nie zmieni

cydży

będziesz mógł je oszamać o sie wysmarować tak jak to robią użytkowniki paul i cydży kurwa na smyczy

cydży to kurwa na smyczy

Wreszcie przyznałeś, że jesteś kurwą na smyczy. Skoro o kupach mowa. Zesrać się teraz na ciebie czy weźmiesz na wynos do domu ?

cydży

Jebać tego ćpuna już wole Young Igiego od niego

deepo

Nie no kurwa bez skrajności w skrajność

stary cydżego

cydżuniu ja tam wolę twój otwór odbytniczy <=====3 mój fallus juz na ciebie czeka

Popularne