Sprawdź nas też tutaj

News

PŁYTĘ O.S.T.R.’A KUPIŁO 100.000 OSÓB!

Opublikowany

 

Ogromny sukces albumu "Życie po śmierci".

"Życie po śmierci zdecydowanie wygrało ten rok. Materiał zgarnia dodatkowe punkty jeżeli słucha się go od A do Z, wczuwa w jego klimat i oddaje w stu procentach" – tak o ostatniej płycie O.S.T.R'a pisał w swojej recenzji Mateusz Matwijów, przyznając albumowi maksymalną ilość punktów.

 

Jak mówi sam O.S.T.R., to najważniejsza płyta w jego dyskografii. To także najlepiej sprzedające się wydawnictwo rapera w jego dotychczasowej karierze. Album wydany w lutym 2016 roku nabyło 100 tysięcy osób.

 

Z całych sił chciałbym Wam podziękować za wspaniały rok 2016. Byliście ze mną w najgorszych chwilach mojego życia i jesteście teraz, kiedy rzeczywistość wyprzedziła moje marzenia. Mam wspaniałą rodzinę, cudowne dzieci i najwspanialszą Żonę na świecie. Nie dość tego, nigdy bym nie przypuszczał, że "Życie po śmierci" trafi do tak wielu serc. Gdyby ktoś mi powiedział kilka lat temu, że jakąkolwiek moją płytę zdobędzie ponad 100.000 osób – nie uwierzyłbym… nadal nie mogę w to uwierzyć. Dziękuję Wam za wszystkie koncerty, za energię, miłość i zaufanie jakim mnie obdarowaliście. Wszystkiego najlepszego, zdrówka, szczęścia, pomyślności i oby rok 2017 był dla każdego z Was zbiorem najwspanialszych chwil w Waszym życiu! Dziękuje za to, że jesteście! Do zobaczenia… – napisał O.S.T.R. w podsumowaniu minionego roku.

 

Warto przy okazji zaznaczyć, że wytwórnia wydająca albumy O.S.T.R.'a – Asfalt Records nie wlicza streamingu do sprzedaży płyt. – Naszym zdaniem internetowe wyświetlenia video nie oddają faktycznego uznania słuchaczy, w przeciwieństwie do realnej sprzedaż muzyki (także cyfrowej).

 

100 tysięcy sprzedanych płyt równa się potrójnej platynie. O.S.T.R.'owi brakuje jeszcze 50 tysięcy, aby zdobyć diamentową płytę.

____

Zarząd ZPAV przyjął zmiany w regulaminach wyróżnień złotych, platynowych i diamentowych płyt. Nowe zasady przewidują poszerzenie uwzględnianych w zestawieniach form sprzedaży o streaming. We wnioskach składnych od 3 kwietnia 2014 roku, do sprzedaży zaliczane są odsłuchy jakiegokolwiek utworu z albumu, w przeliczeniu 2500 odsłuchań = 1 album.

Złota płyta – 15 tys. sprzedanych sztuk, Platynowa płyta – 30 tys. sprzedanych sztuk, Diamentowa płyta – 150 tys. sprzedanych sztuk.

Objaśnienie: Do sprzedaży fizycznych nośników płyt zaliczane są teraz także odsłuchy utworów. Dla przykładu: Jeżeli dana płyta sprzeda się w 14 tysięcznym nakładzie (wersje fizyczne), a utwory z niej zostaną odsłuchane w sieci w sumie 2,5 miliona razy, wtedy faktyczna ilość sprzedanych płyt będzie równa 15 tysiącom egzemplarzy, bo 2,5 miliona odsłon zostanie zaliczone jako sprzedaż 1 tysiąca płyt. Dzięki temu zabiegowi, z którego korzysta m.in. amerykański Billboard, ilość przyznawanych wyróżnień wzrosła.

 
22 komentarze

22
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
TROLLini

Pierwszy ?! Gimba rośnie w siłę

Kredens

PIERWSZY JESTES DZIS. JUTRO OSTATNI I NA DNIE JAK TIGER BONZO.
DRUGA RZECZ TO, ZE SENTINO WYDAJE TYLKO 500 SZTUK NOWEJ NIEMIECKIEJ EPKI, BO CALY NAKLAD IDZIE DLA GANGSTEROW KTORZY SIEDZA, Z KTORYMI TY NIE JADALAS I NIE WIESZ CO MAJA NA TALERZU![img]https://images82.fotosik.pl/270/774f7dfe47b6c02emed.jpg[/img]

llolo

Witam sprzedam konto premium na glamrapie (lub zamienię na premium w tibi/minecraft), malo kto wie iz glamrap oferuje konta premium o to przywileje użytkowników premium:

[img]https://www.rapids24.pl/templates/rapids24/images/rsimg1.jpg[/img]

Do tego dochodzi adres email w dome ie glamrap np. Obozowykapo@glamrap.pl oraz admin oferuje 10 lajkow pod każdym twoim komentarzu.

tonikross

SPRZEDAŻ OSTRA DOWODZI JAKĄ TWÓRCZOŚĆ LUBIĄ POLACZKI CEBULACZKI CZYLI SMUTNE/CKLIWE HISTORIE I WALKA Z CHOROBĄ. ŻENADA PO PROSTU. OSTRY MA JEDEN Z NAJGORSZYCH GŁOSÓW W PL RAPIE-ASŁUCHALNY, A MIMO TEGO TĘPE GIMBY, MAJĄCE CHUJA W USZACH, TO KUPUJĄ W HURTOWYCH ILOŚCIACH…

jajajajaja

Czyli 38,4 miliona ludzi w Polsce nie kupiło płyty tego łaka hehehe

JWP-GÓWNO

TO IDEALNIE POKAZUJE ŻE MINIMUM 100000 OSÓB W POLSCE MA CHUJA W USZACH

babawanga

Ślepcy nie widzicie, że ostatni będą pierwsi

[img]https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/cb/23/4c/cb234cfc6a70a9d5df28ba339d1da348.jpg[/img]

ERDOOOOOOOOOOOOO

OSTREGO JUZ NIE SPRAWDZAM, ALE PROPS NA WIEKI WIEKOW

ruspect

Jak dla mnie to najbardziej przereklamowany raper polski.sprzedał tyle płyt ok każdy słucha co chce,dla mnie osobiście płytka jest słaba.Bo co mnie obchodzi jego choroba itp.płytka peji czy fusznika albo kaliber44 jest o wiele lepsza ale kazdy ma swoje zdanie

weeknd

kurwa gosciu… „Bo co mnie obchodzi jego choroba itp.” nawija o swoim zzyciu, o sprawach ktore go dotycza, plytka kozak

randomname

Bez hejtu, ale wydaje mi się, że OSTR tą płytą trafił też do tzw. niedzielnych słuchaczy. Z mojego otoczenia płytę kupili nawet ludzie, którzy nie słuchają rapsów. U mnie w pracy mają ją nawet Ci, którzy na co dzień słuchają umpa umpa, gangnam style 🙂

puzon

Ja pamietam czasy jak taka sytuacja dotyczyla peji.Najebany w sopocie podbilem do techno ziomkow w bluzach z cropa i zapytalem – tede czy peja a ci jednym chórem JASNE ZE PEJA KURRRWAAA TYY TEDE SIE SPRZEDAL I SPIEWA O NICZYM!!!

Prawilne nasienie

Jazz w wolnych chwilach to było coś

Teal Deer

Jest monotonny i mówi o tym samym od 2008, ale robi to w tak przyjemny sposób, na tak dobrze zrobionych bitach od strony technicznej, że aż miło się sprawdza, polecam wszystkim którzy kiedyś go słuchali – zapuścić to CD, lub kolejne które wyjdzie w 02.2017, gdzieś w tle, nie skupiać się na tym, wtedy na bank będzie przyjemnie bujało.

good

ostr NiECH PRODUKUJE , Chodż ostatnio też mało to robi

puzon

hehe studenci

popstarr

Sprzedal tyle plyt bo glownym motywem plyty byla jego choroba i bohema jaka przezyl i to chwycilo ludzi za serce.Ale hola hola kto przez tyle lat naklanial mlodych do jarania?Jego wizerunek to bylo gloryfikowanie trawki i jechanie po politykach no moze poza TDD Tabasko i Ja tu tylko sprzatam a pozatym to mega koniunkturalne plyty np.w kawalku po drodxe do nieba nawijal musze zadbac o rodzine zone syna matke bla bla bla a wszyscy wiemy ze jz dawno byl ustawiony.Adam to madry gosc i niech tuli hajsu ile chce ale zal mi sluchaczy..

Jeeeeb

Ostry w chuj płyt sprzedanych na luzaku a. Te głąby „wygrywają życie” jak im pójdzie 10 tysi. Odpierdala na łbie i nastepna płyta o tym że co ja mam i kim ja jestem kozakiem w polsce a reszta to lamusy, wygrywam życie patrzcie sie na mnie ja pije whisky hahaha japierdole POlskki rap kurwa mać. Ci co mają sie nie chwalą ci co mają troszke sie pucują i robią z siebie idiotów.

we

TO DUŻO ?????

miras x

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=GI4cOILF0vs[/youtube]

amonin

A jeszcze nie tak dawno było „złota płyta po piętnastu tysiącach – wyróżnienie jak pracownik miesiąca.”
Czekam na pierwszy diament za album w polskim rapie.

Siemaneczko

Bo tak jest
A co do pierwszej diamentowej plyty w rapie to zaktualizuj sobie przegladarke

Popularne