Sprawdź nas też tutaj

News

Pół miliona widzów „Procederu”

Produkcję poświęconą Chadzie można obejrzeć w 300 europejskich kinach.

Opublikowany

 

Ostatnio o polskim hip-hopie w pozytywnym kontekście tak głośno na arenie krajowej mówiło się w 2012 roku przy okazji premiery filmu wzorowanego na historii Paktofoniki „Jesteś Bogiem”. Tym razem ponownie to dzięki historii przerzuconej na wielki ekran znów dobrze mówi się o polskim rapie i kolejny raz mamy do czynienia z ogromnym liczbami. Jak poinformowali producenci, czyli Global Studio, film „Proceder” obejrzało już pół miliona widzów.

Ponad 500 000 widzów obejrzało już w kinach „Proceder”. Dziękujemy! – poinformowali producenci dzieła opowiadającego historię śp. Tomasza Chady. Film „Proceder” jest dostępny nie tylko w polskich, ale także w kinach poza granicami kraju. Listę miast i kin znajdziecie poniżej.

„Proceder” w 300 europejskich kinach

Od 29 listopada „Proceder” ruszył w świat. Film można zobaczyć w ponad 300 kinach w Wielkiej Brytanii, Holandii, Austrii, Niemczech, Belgii, Luksemburgu, Danii, Norwegii, Irlandii, Islandii, Szwecji i Szwajcarii. Pełna lista krajów, miast i kin dostępna jest na oficjalnej stronie filmu Proceder.globalstudio.film.

 
23 komentarze
23 komentarzy
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
Paluch.zWłosami
1 rok temu

I tak jak w 2012 mamy sezonowców krzyczących” Wow ale to jest zajebiste ” . Pamiętam jak w chuj ludzi zaczęło się wtedy jarać PFK a jak pytało się kto tak był to wymieniali Magika i tyle . Nikt nie kojarzył Rahima czy Fokusa a poprosić takiego typa o wymienienie ich solówek to był skandal i krzyk że się czepiam. Tak będzie teraz spyta się małolata” Czego słuchasz- No Chady- A co to proceder- No taki film” . Dno wstyd i pięć metrów mułu zerowanie na trupach . Jak widzę Kożuchowską wypowiadającą się o rapie i wgl kulturze hip hopowej to chuj mnie strzela zabił się średni gracz i nagle cała Polska ” Wow A co to są te hip hopy kto to ten Chada o jezu ale muzyka” jakby nie zauważyli że ta kultura u nas istnieje ponad 20 lat i najlepsze czasy ma za sobą

Andżej
1 rok temu

I co Ci to przeszkadza? Zawsze z tych sezonowców jakiś procent złapie zajawkę na poważnie i zgłębi temat.

Do Andżej
1 rok temu
Reply to  Andżej

Ty kurwa umiesz czytać ze zrozumieniem?

Odb
1 rok temu

Pół miliona kąpieli u rafalali

ProfesoorTrapu
1 rok temu

Farmazoniarze – to powinna byc definicja dzisiejszego polskiego hip-hopu

W polskim hip hopie to jest standard:

1. Jestes gangusem – a po godzinach w dupe przyjmujesz chuja od tranzystora

2. Nosisz ciuchy Gucciego – wszystkie z aliexpressu za 9 PLN

3. Wozisz sie ferrari – z wypozyczali na 3 godziny

4. Wjezdzasz na promo plyty Range Roverem – swojego taty

5. Cale zycie nawijasz o dragach – w gazetach mowisz jakie to sa one zle

6. Zgrywasz twardziela JP100% – pod jubilatem turlasz sie po liściu

7. Zgrywasz 16 latka – majac 55 lat i hemoroidy na dupie

8. Grozisz wszystkim wpierdolem – a w realu chujem po mordzie lubisz byc trzaskany

9. Chwalisz sie miejscem na Olisie – a plyt moze z 10 sprzedanych, reszta YT

10. Wyskakujesz z okna – zostajesz gwiazda

Mela wam na ryje tempe skurwysyny!!!

palec
1 rok temu

paluch bez włosow sluchaj cwelu
ten film to tragedia a w n im pokazali chade jako idiote ktory caly czas chodzil nacapany i na zerwanym filmie, poza tym jego relacja z ostatnią laską to jakas paranoja i wyglada ma molestowanie

ProofesorNauk
1 rok temu

I przez takiego gniota musiałem jechać do kina oddalonego o 25 kilometrów. No bo pewnie. Al Pacino, De Niro i Joe Pesci prawdopodobnie ostatni raz na wspólnym ekranie ale koloryzowana historia o raperze lepsza zdaniem CinemaCity i Multikina. A film z wspomnianymi tuzami kina nazywa się Irlandczyk i mocno polecam chociażby ze względu na kunszt aktorski tych panów.

Lajtowo
1 rok temu
Reply to  ProofesorNauk

Proofesorze, jeden z nielicznych Twoich mądrych wpisów. Pewnie dlatego, że pisany nie dla beki. A kto nie widział „Irlandczyka” niech koniecznie idzie do kina.

RazDwaTrzyTralalalaPatrzy
1 rok temu
Reply to  Lajtowo

Na chuj iść na tego Irlandczyka do kina skoro jest na netflixie?

RazDwaTrzyTralalalaPatrzy
1 rok temu

Nie wspominając o torrentach

lol
1 rok temu

Typowe Janusze: „Pjoter, ściongnij no ten film z tego torenta a matka popcornu zrobi”.

ProofesorNauk
1 rok temu

Bo to piękna sprawa zobaczyć takie dzieło na dużym ekranie?

Ariel
1 rok temu

Fajny film właśnie obejrzałem za granicami naszego pojebanego kraju Chada bym wielki poprzez swoją muzykę i szkoda że tak szybko odszedł z tego świata pokój dla niego i szacunek

JEMIOŁ KLON
1 rok temu

Co na to kurwanna rafałła?

Yopl
1 rok temu

Z szacunku dla Chady nie pójdę na to do kina.

Ober
1 rok temu
Reply to  Yopl

Mama Chady ogladala i wspoltworzyla to chyba nie jest taki zly co

Artur
1 rok temu

W necie to każdy kozak a Hada miał harakter miał talent lecz nałogi go zgubily wystawiał z kolan upadal I wystawiał do tych krytyków wpadnij i wstań i dopiero krzycz a Hada szkoda chlopaka niech jego biografia będzie przestrogą dla innych

git
1 rok temu
Reply to  Artur

Taki miał talent jak ty do poprawnego pisania „harakterniaku”. Chałwa był ciężkim frajerem, chłopaki z ZK Fordon Bydgoszcz wiedzą co i jak.

massivewp
1 rok temu

Odesski battler, który zaczynał jeszcze w odmianie
Versus: Fresh Blood zmierzył się z nowym, charyzmatycznym
raperem z Moskwy. Zakapturzony OGEL, z agresywnym stylem w starciu z
zabawnym lirykiem Mighty D. Sprawdźcie jak robią to w Rosji w 2019

https://youtu.be/YCSCZCyAH5M

jebac
1 rok temu

chujowy rap dla gimbusów nie pozdrawiam

Prawda
1 rok temu

21:16 7

Opublikowany 3 godziny temu 1 grudnia 2019 Przez Maxymilian Hozer

Г_|
1 rok temu

Myślałem, że ta nieudolna podróbka „Get rich or die” będzie grana tylko na terytorium Polski…a tu takie jaja. Ludzie, którzy do tego dopuścili powinni stanąć przed sądem. To jest jawne ośmieszanie Polski i polskiej kinematografii (o ile można to tak nazwać) na arenie międzynarodowej.

BENBEN
1 rok temu

Chada sredni raper, profesorek mega cwel

Popularne