Sprawdź nas też tutaj

News

Polscy raperzy zebrali ponad pół miliona złotych w walce z koronawirusem

Zaproszenie do akcji dostali m.in. Snoop Dogg i Ed Sheeran.

Opublikowany

 

Zaledwie po tygodniu trwania akcji #Hot16Challenge polscy raperzy zebrali ponad 530 tys. zł na rzecz lekarzy i medyków w walce z COVID-19. Inicjatywa zapoczątkowana przez Solara w ciągu kilku godzin zyskała ogólnopolski rozgłos.

To już druga część #Hot16Challenge, obie edycje rozpoczął Solar, który w swojej 16-wersowej zwrotce nominował Białasa, Bedoesa, Matę, Taco Hemingwaya i Mike’a Posnera. Polscy artyści odpowiedzi na nominację, a akcja szybko nabrała ogólnokrajowego rozpędu. Do tej pory wzięli w niej udział czołowi polscy raperzy, nominacje sięgnęły także najgłośniejszych nazwisk showbiznesu.

Celem drugiej edycji jest pomoc w walce z koronawirusem. Wraz z #Hot16Challenge2 wystartowała również internetowa zrzutka, która ma wspierać lekarzy i medyków w walce z koronawirusem. Każdy z artystów poza nagraniem 16 wersowej zwrotki zachęcany jest by wpłacić pieniądze na wyznaczony cel.

Hot16Challenge to ogólnopolska akcja muzyczna zainicjowana przez Solara. Zgodnie z zasadami każdy artysta w ciągu 72 godzin od nominacji musi nagrać 16-wersową zwrotkę pod dowolny beat i nominować kolejnych artystów.

Akcja wystartowała 28 kwietnia 2020. Rozpoczęła się po charytatywnej i spontanicznej internetowej zbiórce. Podczas streamu Solar zapowiedział drugą część legendarnej akcji, warunkiem było zebranie minimum 16 tysięcy złotych. W ciągu niecałych dwóch godzin słuchaczom i fanom udało się osiągnąć zamierzony cel.

Dodatkowo ważnym elementem drugiej części #Hot16Challenge jest nominacja zagranicznych artystów. Do tej pory zaproszenie do akcji dostali m.in. Mike Posner, Snoop Dogg, Ed Sheeran, Kronkel Dom i alyona alyona.

Pierwszą edycję akcji Hot16Challenge rozpoczął Solar 31 sierpnia 2014 roku, nawiązując do słynnej w tamtym czasie akcji „Ice Bucket Challenge”. Inicjatywa szybko stała się popularna w całej Polsce, a #Hot16Challenge został najpopularniejszym hashtagiem używanych w mediach społecznościowych w 2014 roku w Polsce.

W pierwszej edycji „#Hot16Challenge” udział wzięło ponad 400 raperów i raperek z całego kraju, w tym czołowi przedstawiciele krajowej sceny hip-hopowej, m.in.: Białas, Ten Typ Mes, O.S.T.R, Tede, Kękę, Łona oraz Ten Typ Mes. Pomimo nominacji udziału w inicjatywie odmówili raperzy Peja i W.E.N.A.

83 komentarze
83 komentarzy
oceniany
najnowszy najstarszy
Inline Feedbacks
View all comments
PRAWDA
2 lat temu

KURWA RAPERKI CHCECIE DAĆ MILION ZŁOTYCH NA GRYPĘ KTÓRA ZOSTAŁA ROZBUJANA NA CHORĄ SKALĘ PRZEZ LOBBY? FAJNIE ALE LEPIEJ DAĆ POŁOWĘ TEGO DLA LUDZI GŁODUJĄCYCH NA OPERACJĘ NIE REFUNDOWANĄ NA SPRZĘT DLA CHORYCH. A NIE KURWA NA ZWYKŁĄ GRYPĘ KTÓRA POCHŁONIE PIENIĄDZE A TEN HAJS PÓJDZIE W BŁOTO BO KTO MA ZGINĄĆ NA TO TO ZGINIE A KTO NIE TERAZ ZGINIE TO ZA 3 MIESIĄCE. KTOS Z NAS Z LOBBY ROBI SOBIE JAJA CHCIAŁBYM NAPISAĆ NIE ZE MNIE ALE ZE MNIE TEZ BO JEDNAK CHODZE 2 MASECZCE JAK POJEB BO NIE CHCE MANDATU A NA MAGAZYNIE NA TO ROBIE 3 DNI WIĘC JESTESMY WSZYSCY NIEWOLNIKAMI. SERIO KURWA OD 30 ROKU ŻYCIA MAM CHĘĆ NA PRZEPROWADZKE W BIESZCZADY KUPIĆ DOM I MIEĆ WYJEBANE JAJCA KĄPAĆ SIĘ W CHŁODNYCH STRUMIENIACH I CHODZIC PO GÓRACH.

Jebać
2 lat temu
Reply to  PRAWDA

Tez tak uważam!

ProofesorNauk
2 lat temu
Reply to  PRAWDA

Od trzydziestego roku życia? To ile Ty kurwa masz lat? I co do chuja gość w wieku średnim robi na portalu dla zjebów o muzyce od zjebów dla zjebów? Kurwa po 30stce to ja już nie będę pamiętał co to glamrap. Czyli za 4 lata kurwy. Jeszcze z rok tu pobędę.

PRAWDA
2 lat temu
Reply to  ProofesorNauk

Mam 21 psycholu a juz jestem mądrzejszy niz ty chociaz to zadna sztuka 26latku spędzający tu 4 H dziennie. Jestes psycholem zboczeńcu.

Marcin
2 lat temu
Reply to  PRAWDA

Nie zesraj się lamusie, gdyby tak było to bys teraz dupe zabawiał a nie leczysz kompleksy w przerwie od walenia konia

DjRaper
2 lat temu
Reply to  ProofesorNauk

Spierdalaj ty szarpidrucie, ja mam 42 laya i będę tu kurwił na wyborców pisu ile dusza zapragnie, bo to chuje złamane

Profesorze kurwo
2 lat temu
Reply to  ProofesorNauk

Ta, z rok…
Bez glamrapu twoje marne życie straci sens

Ciongmen
2 lat temu
Reply to  PRAWDA

Dawanie pieniędzy na operacje za darmo to komunizm a komunizm zabił 100 mln ludzi. Chcesz dawać pieniądze głodującym? Proszę bardzo wyjedź do Wenezueli i tam spełniaj swoje chore komunistyczne marzenia komunisto. Tylko Konfederacja!!!

PRAWDA
2 lat temu
Reply to  Ciongmen

No wy konfederaci tacy chrześcijanie niby a pomagać innym to już beee. Twój król chociaż sie zlituje i da straz pożarną panśtwową? Czy jak nie mam hajsu a pali się dom to sory ale taki jest kapitalizm? Wy jesteście dzikusami. To nie 18 wiek kurwy. Porownaj sobie kraj jak Norwegia z polityką socjalną i porownaj USA gdzie ludzie nie mają na prywatnego lekarza który według króla ma byc tani

Ciongmen
2 lat temu
Reply to  PRAWDA

W USA jest wolność i wolny rynek, a w Norwegii rządzi lewacko-żydowskie lobby LGBT. Idź się wykąp w wannie razem z żappsonem biedroniem i zandbergiem komunisto.

PRAWDA
2 lat temu
Reply to  Ciongmen

Taka wolność ze nawet biali mieszkają w przyczepach campingowych bo hajsu nie mają. Taka wolnosc ze w USA minimalna na godzinę wynosi 7 dolarów. Za to tam nie da sie żyć nie mówiąc o ubezpieczeniu ktore LOBBY ma w rękach bo na każdy stan są dwie A nawet jedna firma która Cię ubezpiecza i nie na wszystko takze jedź do USA wolnościowcu i uszkodz sobie sledzione lub nerke i płać 60 tyś dolarów hahahaha jesteś zmanipulowany jesteś na samym dole hierarchii i Wielgosz królów którzy Tobą gardzą A Ty im lizesz gice łaskawie. A co do Norwegii gospodarczo kozak jeden z bogatszych krajow świata a ideologicznie nic nie poradzę.

Doktor Stolec
2 lat temu
Reply to  Ciongmen

Byłeś śmieciu w USA? Bo tak sie sklada, ze ja byłem. I to nie kurwa na wycieczce po Manhattanie, tylko poznalem stany i kurwa jaka tam wolność, to państwo policyjne, niby wszystko można, a tak naprawdę nic nie można. Wolność przejawia sie przede wszystkim tym, ze możesz sie naćpać w niektórych stanach, ale co z tego jak i centra miast sa opanowane przez bezdomnych, na każdej stacji metra musi byc jakis skurwiel powyginany od kraku, nie ma żadnej ochrony danych osobowych. 30% społeczeństwa żyje dobrze, a reszta kurwa jak zwierzęta, bez opieki zdrowotnej, jedząc rakotwórcze gówno, nie mają urlopu, i przysiegam jakość życia maja gorszą niż chłop na Podkarpaciu.

Więc sklej pizde, bo huja wiesz o świecie.

White
2 lat temu
Reply to  Doktor Stolec

Jest wolność. Można nosić publicznie koszulki że swastyka. A teraz wal się zydokomunisto!

Tim Duncan
2 lat temu
Reply to  Ciongmen

W USA wolność hahaahah no kurwa co za cwel zjebany.Policyjne państwo. W sumie polsak też takim jest nie jak w stanach ale daleko jej do nich nie brakuje

EJ TY KOLO
2 lat temu
Reply to  PRAWDA

STUL PIZDE ZBANIALCU I WYKURWIAJ KOZY ZAPYLAĆ NA PRERIACH

White
2 lat temu
Reply to  PRAWDA

Ale w USA mają wolności i dostęp do broni ty słaby niewolniku

PRAWDA do White
2 lat temu
Reply to  White

No dzisiaj Babka poklocila sie z ochroniarzem bo nie chciał wpuścić jej do sklepu bez maseczki (wolność usa) wróciła z synem i mężem i synek zajebał kulkę w łeb ochroniarzowi. W Polsce trzeba zmienic przepis i prawo odnosnie obrony własnej ze się nie ponosi odpowiedzialności za obronę siebie jesli się zabije kogos w celu obrony swojej lub innej osoby i żadnych broni u nas nie potrzeba. Juz ludzie odierdalają w Polsce A co dopiero po dyskotece o 4 rano..

Doktor Stolec
2 lat temu

Ty tępa kurwo, przecież to prawo zostało zmienione jakies dwa lata temu. Weź kurwa poczytaj bęcfale!

Taka jest kurwa wlasnie wiedza plebsu o polityce.

Jebany tłumok.

Oskar zcieply
2 lat temu
Reply to  Doktor Stolec

„Ty tempa kurwo”
Ostatnio to powiedziałem twojej matce jak mi odmówiła laski

nie inaczej
2 lat temu
Reply to  PRAWDA

Jebani pisowcy.brat ziobry dostał z państwa 12mln na firme która wyparowała,a szumowskiemu ostatnio na konto wpadło 40 mln.

Doktor Stolec
2 lat temu
Reply to  Ciongmen

Jebany padalcu, skoro Cwelfederacja taka super, a pomoc społeczna taka be, to czemu te huje teraz są wielkimi piewcami pomocy przedsiębiorcom, skoro od dwóch dekad non stop pierdolą o tym żeby państwo nie wtrącało się do gospodarki? Skoro tak to powinni teraz byc przeciw jakiejkolwiek pomocy dla przedsiębiorców, bo taka jest ich święta doktryna. Ale oni tego nie zrobią, bo widzą, ze ich wolnorynkowe postulaty, to tylko wabik wyborczy na naiwniaków, a nie ma do absolutnie nic wspólnego z realiami obecnego świata.

Te konfederackie kurwy (powtarzam – konfederackie kurwy!) rzucają się teraz o wszystko do wszystkich, żeby tylko jak najdalej odgonić od swoich oczadziałych wyborców myśl, że państwo ułożone, wedle ich doktryny, rozpierdolilo by się w dwa tygodnie w razie takiego kryzysu jak ten.

Jedynie Bosak coś tam reprezentuje, ale co z tego jak skurwyn juz za czasów Giertycha i LPR jako najmłodszy poseł nakradł najwiecej kilometrówek z całego kurwa sejmu. A przypominam, ze w tamtym sejmie były skurwysny pokroju Pawlaka czy inne huje, więc poprzeczka była zawieszona wysoko. Do tego niech kurwa wytłumaczy jak za 700 zeta sie latami utrzymywal w Warszawie, i jakim cudem jego brat jest dyrektorem w firmie ruskiego oligarchy?

I długo by jeszcze wymieniać.Kurwa ta partia to taka zbitka czubow i cwaniaczków, co wyszło juz dziesiątki razy, ale jakiś tłumok wyedukowany na wykopie i memach będzie w komentarzach drał pizde, ze tylko Konfederacja! No skurwysyn.

JEBAĆ CIĘ TŁUMOKU!

Ciongmen
2 lat temu
Reply to  Doktor Stolec

Ty kurwa idioto skoro państwo nie pozwala im normalnie działać tylko zamyka ich biznesy z powodu „epidemii” to co mamy zrobić? Patrzeć jak miliony ludzi traci pracę? Właśnie przez takich pachołków NWO narzucających nam izolację i szczepienia przedsiębiorcy cierpią, a Konfederacja jako jedyna partia działa w interesie zwykłych przedsiębiorców dzięki, którym nasz kurwidołek jako tako funkcjonuje. Te czerwone kurwy z popisu i lewicy najchętniej by tylko rozkradły wszystko dla siebie!!!

EJ TY KOLO
2 lat temu
Reply to  Ciongmen

POŁÓŻ SIE KURWA TO CIE BEDĄ DOJIĆ POLACZKU BUAHAHHAHAHAHHA

Ciongmen
2 lat temu
Reply to  EJ TY KOLO

A tak w ogóle to siorbałem Rafalali knagę świeżo wyjętą z czeko-tubki Belmonda. Mmm, czekoladowa pycha!

Doktor Stolec
2 lat temu
Reply to  Ciongmen

O kurwa, w sumie po tym co piszesz sie nie dziwię, ze głosujesz na konfe.

NWO, 5G, chipy w szczepionkach, 447, cywilizacje księżycowe, po prostu typowy wyborca Konfederacji.

Lecz się tepaku, bo pojęcie o polityce masz płytkie jak kałuża.

Pis to chamy, ale wlasnie załatwili ze Microsoft zainwestowuje w Polsce MILIARD DOLARÓW. Słyszysz tępaku? MILIARD DOLARÓW. Powstaną miejsca pracy dla informatyków i inżynierów, do tego skapnie naszym specialistom taki know-how, ktorego busmy tu przez dwieście lat nie wypracowali sami.

A Konfederacja w tym czasie wali konia pod memy i wyprowadza hajs z subwencji poza partię.
padalcu!

Na szczęście te kurwy nigdy nie dostaną władzy i to bardzo dobrze świadczy o polskim społeczeństwie.

Jebać Cię tępy

Nick Van Exel
2 lat temu
Reply to  PRAWDA

Po trzydziestce i 500zł zarabiasz w 3 dni.To,żeś kurwa życie zajebiście sobie ułożył w chuj

twoj stary
2 lat temu
Reply to  Nick Van Exel

?̷̷̷̷̷̷̷̷̷̷̷̷̷̷̷̷̷̷̷̷̷̷̷̧̧̧̧̧̧̧̧̧̧̧̧̧̧̧̧̧̧̧̧̧̧̧̧̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀́́́́́́́́́́́́́́́́́́́́́́́́́̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̃̃̃̃̃̃̃̃̃̃̃̃̃̃̃̃̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊dj?̷̷̷̷̷̷̷̷̷̷̷̷̷̷̷̷̷̷̷̷̷̷̷̧̧̧̧̧̧̧̧̧̧̧̧̧̧̧̧̧̧̧̧̧̧̧̧̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀́́́́́́́́́́́́́́́́́́́́́́́́́̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̃̃̃̃̃̃̃̃̃̃̃̃̃̃̃̃̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊?̷̷̷̷̷̷̷̷̷̷̷̷̷̷̷̷̷̷̷̷̷̷̷̧̧̧̧̧̧̧̧̧̧̧̧̧̧̧̧̧̧̧̧̧̧̧̧̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀́́́́́́́́́́́́́́́́́́́́́́́́́̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̃̃̃̃̃̃̃̃̃̃̃̃̃̃̃̃̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊?̷̷̷̷̷̷̷̷̷̷̷̷̷̷̷̷̷̷̷̷̷̷̷̧̧̧̧̧̧̧̧̧̧̧̧̧̧̧̧̧̧̧̧̧̧̧̧̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀́́́́́́́́́́́́́́́́́́́́́́́́́̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̃̃̃̃̃̃̃̃̃̃̃̃̃̃̃̃̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊?̷̷̷̷̷̷̷̷̷̷̷̷̷̷̷̷̷̷̷̷̷̷̷̧̧̧̧̧̧̧̧̧̧̧̧̧̧̧̧̧̧̧̧̧̧̧̧̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀́́́́́́́́́́́́́́́́́́́́́́́́́̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̃̃̃̃̃̃̃̃̃̃̃̃̃̃̃̃̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊?̷̷̷̷̷̷̷̷̷̷̷̷̷̷̷̷̷̷̷̷̷̷̷̧̧̧̧̧̧̧̧̧̧̧̧̧̧̧̧̧̧̧̧̧̧̧̧̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀́́́́́́́́́́́́́́́́́́́́́́́́́̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̃̃̃̃̃̃̃̃̃̃̃̃̃̃̃̃̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊?̷̷̷̷̷̷̷̷̷̷̷̷̷̷̷̷̷̷̷̷̷̷̷̧̧̧̧̧̧̧̧̧̧̧̧̧̧̧̧̧̧̧̧̧̧̧̧̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀́́́́́́́́́́́́́́́́́́́́́́́́́̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̃̃̃̃̃̃̃̃̃̃̃̃̃̃̃̃̈̈̈̈̈̈̈

Osrodek Monitorowania Chuja w Dupie im. T.Szyluka
2 lat temu

Ed Sheeran juz pisze 16ke ale troche sie obawia jak polacy zareaguja na rapujacego rudzielca

jebac
2 lat temu

CZEKAM NA NOMINACJE DLA ROGALA DDL

Polskie towarzystwo filosemitów
2 lat temu

JAK RUDEGO TUSKA WYBRALI NA PREMIERA, TO TEGO IROLA TEŻ ZAAKCEPTUJĄ.
RUDY SZUMOWIŃSKI TEŻ POLAKÓW ROBI JAK CHCE. PROSZĘ SIĘ NIE MARTWIĆ

Old Spice Denali
2 lat temu

Co robi na tym zdjeciu syn Marcina Millera? Maja tak grozne miny.. To jakas mafia trzepakowa od koperkowych afer?

Odb
2 lat temu

Koronawirus zebrał pół miliona w walce z polskimi hiphopolowcami.

krysztalowyksiaze
2 lat temu
Reply to  Odb

kurwaaaaaa daruuuuuj

Pomidor
2 lat temu

Poczekajcie kurwa aż ja nagram to zobaczycie co to prawdziwy rap wyśle grube hajsy zarobione na nieznanych rewirach będzie tego z dziesięć funtów pozdro mordy

Caoybara
2 lat temu

Polscy raperzy czy celebryci to jednak jest banda przygłupów nie ma co lepiej jakby te pieniądze szły na hospicja walkę z rakiem tak kochani nie zapominajmy o raku na który choruje i umiera miliony ludzi ale wiecie czemu nie wspomagają raka? Bo nie jest teraz na czasie a ten koronawirusa tak i są tak zjebani jak Kasai Kowalska tu płacze ze jej curka jest chora i żebyśmy zostali w domu a tu gra koncert dla ludzi na jakimś wypizdowie hehe polscy celebryci jebani patusy

AzbeST
2 lat temu
Reply to  Caoybara

Curka… ale czego się spodziewać po gościu, który nawet swój nick napisał źle!?

Capybara
2 lat temu
Reply to  AzbeST

Bo pisze na telefonie i mi sie pierdolo oceniaj czy wypowiedz ma sens chuj z ortografia

RAKA MAKA FĄ
2 lat temu
Reply to  Caoybara

PRZECIEŻ NIE MA LEKARSTWA NA RAKA, WIĘC PO CO MARNOWAĆ HAJS?

Capybara
2 lat temu
Reply to  RAKA MAKA FĄ

A jest sens marnować hajs na grypę? Chodzi tylko o to by zdobyć trochę rozgłosu szczepionka na koronowirusa da tyle co szczepionka na grypę i tak każdy zachoruje prędzej czy pozniej

BIZNESMENI
2 lat temu

WSZYSCY MILIONERZY A JAK PRZYSZŁO CO DO CZEGO TO LEDWO UCIUŁALI 400 000 BO 1/5 TEGO RZUCIŁ SAM TACO

Pan Paweł
2 lat temu
Reply to  BIZNESMENI

Tak właśnie. Kurwa miliony na clipach, najdroższe dziwki z roksy, najdroższe rolexy z Antalayi od palca, najdroższe lamba od wypożyczalnia, ciuchy ze szmatexu z UK, i najdroższy koks Mdma za 60zl. Jebac hajs! Jebac Biede

klocek
2 lat temu
Reply to  Pan Paweł

i jebać kurwa wszystkich, ciebie też

AzbeST
2 lat temu

Pół bańki to nie tak dużo, jak sam wąsaty raper dał 100 tysi. Z drugiej strony czego się spodziewać po dukaczach, jak większość nie rozumie akcji i zamiast najpierw wpłacać kasę, to nagrywają i wypuszczają swoje wysrywy dla promocji, czesto nawet jak nie są nominowani… Fuja!

PejaTVN
2 lat temu

Zaraz będą zbierać na wypiske dla tego bandyty Bonusa RPK…

Demaskator
2 lat temu
Reply to  PejaTVN

Tak naprawdę ta kasa nie idzie na COVID-19, tylko na wypiskę dla Bonusa. Potwierdzone info.

Paszczak
2 lat temu

Białas, Ten Typ Mes, O.S.T.R, Tede, Kękę, Łona oraz Ten Typ Mes.

Wy czytacie kiedykolwiek to co piszecie? Wiecie w ogóle o czym?

Kevin Johnson
2 lat temu

Białas najgorszy ze wszystkich.taką kichę odjebał,że nie idzie tego słuchać

emsi
2 lat temu

era frajera trwa w najlepsze

Ojcze Boniz
2 lat temu

Hej, Rafalala
Mam dla Ciebie Rafaello
Rafaello przyozdobione moją Nutellą
Lila właśnie zrobiła mi masaż twarzy, nie kolan
Belmondziak już posprzątał chatę jako Eleonora.

Ojcze Boniz
2 lat temu
Reply to  Ojcze Boniz

Serdecznie dziękuję za nominację Kałachowi PDW, a do wzięcia udziału w tej szczytnej akcji zachęcam Bartłomieja Ciepłotę aka Ciepli, naczelnego Grzendę aka Kura, Maxymiliana Hozera aka Chujzer i przede wszystkim Pietrka Kogucika. Elo.

Ojcze Boniz
2 lat temu
Reply to  Ojcze Boniz

A, dżipiesiak, jesteś pizda nie skoczek. Elko!

stary rozpalacz
2 lat temu

Wypierdalaj.

Słuchacz ciszy
2 lat temu

Niech ktoś nominuje Rafallalę i Ojcze Peniza

Wunsz
2 lat temu

„Dodatkowo ważnym elementem drugiej części #Hot16Challenge jest nominacja zagranicznych artystów.”

Po chuju ważne, jak to co chłop coś gadał wczoraj do moich pleców jak się śpieszyłem jak przechodziłem idąc do Pawła po drodze zahaczyłem o market taki biedronka i potem też na rowerze podjechałem…

Ważne niczym śpiew cykad na odludziu, jak narodziny płaszczki na dnie oceanu, jak gry w które nigdy nie grałeś i nigdy nie zagrasz.

XXX
2 lat temu

Peja nagrał więc nie piszcie bzdur . Ale i tak wszystkich zjadł słoń

Hello
2 lat temu

Kurwa, twórca systemu łapkowania komentarzy powinni dać Nobla. Zamiast pisać od serca ludzie chcą się wstrzelić w łapki, bo inaczej dostaną minusy. Zajebisty deal. Kocham internet jak swojego starego.

Koneser wyższej rapowej kultury
2 lat temu

Kurwa, gdyby bankierzy oddali połowę swojego majątku, to Afryka byłaby najbardziej zalesionym kontynentem na świecie. A tak to trwa bezsensowna zabawa o przetrwanie xD

White
2 lat temu

A co się tak Afryka przejmujesz? Jesteś czarnuchem?

Tomaj
2 lat temu

Kurwa jak mozna wymieniac bialasa na tle calej tej reszty czolowych polskich raperow. Co ro kurwa jedt za przedszkole i to jeszcze na 1 pozycji. Pierdole ten serwis zaczynacie byc tak samo hujowi jak newonce itd. przerzuccie sie na pop i inne modne gowna

żENADA
2 lat temu

Mozesz jak co drugi typ Siedziec w domu i pod transy marszczyć freda I potem miec dol w sobote Jak na parkiecie widzisz Rafalalę A w kieszeni dwa zlote I nie przejdziesz sie z banknotem A wiesz ona chce sie wbic w gablote A potem w wielki hotel, w miekki fotel Chce miec flote, ja w sumie nie mam nic do niej Zrobmy ten hajs,zrobmy ten hajs, co jest. Mozesz jak co drugi typ Siedziec w domu i pod transy marszczyć freda I potem miec dol w sobote Jak na parkiecie widzisz Rafalalę A w kieszeni dwa zlote I nie przejdziesz sie z banknotem A wiesz ona chce sie wbic w gablote A potem w wielki hotel, w miekki fotel Chce miec flote, ja w sumie nie mam nic do niej Zrobmy ten hajs,zrobmy ten hajs, co jest. Mozesz jak co drugi typ Siedziec w domu i pod transy marszczyć freda I potem miec dol w sobote Jak na parkiecie widzisz Rafalalę A w kieszeni dwa zlote I nie przejdziesz sie z banknotem A wiesz ona chce sie wbic w gablote A potem w wielki hotel, w miekki fotel Chce miec flote, ja w sumie nie mam nic do niej Zrobmy ten hajs,zrobmy ten hajs, co jest. Mozesz jak co drugi typ Siedziec w domu i pod transy marszczyć freda I potem miec dol w sobote Jak na parkiecie widzisz Rafalalę A w kieszeni dwa zlote I nie przejdziesz sie z banknotem A wiesz ona chce sie wbic w gablote… Czytaj więcej »

Sowabezoka
2 lat temu

JKM swoją gangsta zwrotką roluje co niektórych młodych gniewnych

TW Goldstein
2 lat temu

Hahaha a naśmieszniejsze jest to, że najbardziej napinają się ci co są największymi suchoklatesami na strzała.

WANNA w Bonusie
2 lat temu

Co na to Palóh?

Kapcie
2 lat temu

SUPER SERIO..TO SIĘ CENI ALE KURWA TO ŻE NAS W CHUJA ZROBILI Z TYM WIRUSEM TO TEŻ SIĘ CENI.. GEST GODNY POWAŻANIA A CIEKAWE CO SOBIE KUPIĄ NIE UCZCIWE GNOJE ZA TEN HAJS OD UCZCIWYCH LUDZI.. MOŻE LATAJĄCE KAPCIE? https://youtu.be/6JSVEba-Pm8

Artur Karolak
2 lat temu

Jedyny prawilny kawałek, to tylko tego gościa
https://youtu.be/exiNe0_43h8

Lil Fiut Montany
2 lat temu

DonKaczinńo propsuje , BugsyMorawiec coś wspominał czy by jeszcze kilka tych czelendży odjebać to by autostrady pokończył a i na jakieś zasiłki dla patoli by sie jeszcze przydały

ProofesorNauk
2 lat temu

Kurwo a to tylko w Polsce jest epidemia? Na pewno ktoś wysoko postawiony to wykminił żeby polski rząd się wzbogacił. Jebać Was foliarze.

PięknaMuzykaUspokojąca
2 lat temu

POPEK MONSTER FEAT. GOLDIE 1 – DON’T COME TO MY GHETTO 🙂

SZNYLA
2 lat temu

Właśnie Słucham GZUZ Donuts i kozacko leci TYLKO GZUZ !!!!!! 187 !!!!

hehe
2 lat temu

A ktoś nominował już The Game ??? 🙂

Charles longdick
2 lat temu

https://youtu.be/0jKnu7sHi2c PATRZCIE NA KOLEJNY PRZYKLAD JAK BARDZO NASZE PODWORKO RAPOWE ZA INNYMI TO TAK NAPRAWDE RAPPIASKOWNICA link to ofc hot16challange2 a nie trapy z qtaczami.

PXOTER
2 lat temu

przeciez to rap na jebanej techniawie jakich pelno u nas xDDD

WARUM
2 lat temu

Ja słucham Tylko GZUZ cały dzień codziennie TYLKO 187 !!!! 🙂 🙂 🙂 🙂

Habby by
2 lat temu
Reply to  WARUM

Chuj ci w brzydka szwabska cipe ty turecka lambadziaro

WARUM
2 lat temu
Reply to  WARUM

minusują pewnie ci co słuchają bedopsa haha 🙂

WARUM
2 lat temu
Reply to  WARUM

GZUZ ma fajną dupkę. Pociągnął bym mu fleta jakby co miał. Non stop 69 strassbande

SebastianHolowko
2 lat temu
Reply to  WARUM

Fler lepszy.

NiemieckiRapOd20Lat
2 lat temu

Fler rozpierdalał całą niemiecką scenę od 2005 do 2012 roku. Flow, bity, styl był nie do podjebania, ameryka wysiadała, a to co się potem odpierdoliło to szkoda gadać.

EJ TY KOLO
2 lat temu

SZKODA ŻE JESZCZE CIEBIE NIE ODPIERDOLILI ZA PISANIE TYCH WYSRYWÓW JEBANY BANANOWCU FLER NIE ISTNIEJE OD ROZPADU AGGROBERLIN TAK SAMO ZRESZTĄ JAK SIDO.

Beste
2 lat temu
Reply to  EJ TY KOLO

Łachu w ciemię bity, Fler z Sillą w Maskulin dymali twoich gejowych idoli bez wazeliny

EJ TY KOLO
2 lat temu
Reply to  Beste

TO WYPIERDALAJ DO NIEMCÓW KURWO ADOLFIE PIERDOLONY CIĄGNĄĆ PAŁĘ NA ZBIORACH OGÓRÓW I KARTOFLI TY POLSKI KAPUCYNIE SFILCOWANY BUAHHAHAHHHAHA

Die Karotte
2 lat temu

Też lubisz zabawy z marchewką?

Popularne