Sprawdź nas też tutaj

News

POMIDOR Z FIRMY POSZUKIWANY PRZEZ POLICJĘ

Opublikowany

 

Za raperem wydano list gończy.

Pomidor, były członek krakowskiej Firmy jest poszukiwany prze policję w związku z kradzieżą. Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu poszukuje rapera na podstawie: Art. 278 § 1 Zabieranie w celu przywłaszczenia cudzej rzeczy ruchomej.

 

Za Pomidorem, który od kilku lat mieszka w Liverpoolu wydano polski list gończy, który mozecie zobaczyć poniżej.

 

 
106 komentarzy

106
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
Jakub Paczy

Ukrywa się na nieznanych rejonach

KGP

Pomidor odnaleziony wraz z rodziną[img]https://i.sadyogrody.pl/i/00/68/29/006829.jpg[/img]

PSTRYKolo

HAHA A ON POJECHAŁ NA OGÓRKI DO NIEMIEC I MA WYRĄBANE MOŻECIE MU SKOCZYĆ

Dorian_

oj ciężkie czasy nastały dla wybitnych poetów,poniższy wiersz powinien wejść do kanonu szkolnictwa, tymczasem jego autor jest tak mocno prześladowany przez to opresyjne państwo. Pomidorze,wiedz, że dziś moje modlitwy bedą w całości poświęcone tobie.

wychodzę na rejony
wkurwiony, nie zarobiony
przemieszczam się na nieznane rejony
może tam bede zarobiony…?

KJHGCVH

W POLSCE SEZON NA POMIDORY JUŻ SIĘ SKOŃCZYŁ, POWINNI GO SZUKAĆ W CIEPLEJSZYCH KRAJACH

FISIUJESZ

[img]https://s1.fotowrzut.pl/4PHIRZHF85/1.jpg[/img]

Helenka

a cóż to za biedactwo… ? widać, że rodzice otrzymali na niego 4k 🙁

rpk

źrenice dojebane tpsik nawet w kryminale nawalony prochami

LE1KiepuryDziwko

To jest jeszcze jakas firma?

HST

EJ KOLEŻKO JA CIĘ NIE WYDAM
[img]https://glamrap.pl/images/stories/g4/hst_5675676.jpg[/img]

michałowska

Sprawa się przedawni i wróci jak jego kompan Popek

sadsasdaa

[quote]waga 50-69[/quote]
O KURWA, NAWET JA BYM GO MIAŁ NA STRZAŁA

[quote]uzębienie pełne[/quote]
NO NA PEWNO

zresztą codziennie każdy mija 100 takich typów na ulicy, w tej czapce wygląda jak co drugi polak

Hahahahha

Dziwne to w chuj ale miejac malolaty po 17, 18 lat te po 22 w moim wieku.. to mam mega ochote na takiego milfa 35 lat no 35 lat to mloda babeczka albo tak z 40 ale taka naprawde dobra… ale to latwiej dziewice znalezc jak milf 40 lat dobry sie umowi z lebkiem 22.. jebac to ..

potluck4life

po prostu brak ci mamy 😉

kamagra

slabo sie starasz przegrywie.

hehehehehe

sebek ty kurwo

hahahahaahaha

Pewnie nawet Bruce lee ktory nie wazyl 60kg bys rozjebal na strzala gimbusie

elo

JAK CO DRUGI POLAK? WYGLĄDA JAK ŚMIEĆ Z PATOLOGICZNEJ RODZINY

globglob

50 – 60 kilo ?? buahahahhaah chyba po tygodniowym jechaniu po bandzie to może trochę go wysuszy ale żeby aż tyle? 😀

Didriksons

Sylwetka „SZTYWNIUTKA”

Blabla456

DRUŻYNA MISTRZÓW. Propagowanie pozytywnych wartości i zasad przez ludzi nie mających o nich pojęcia.

rapdoctor

wąski roman pewnie też kradnie

Kredens

UWAGA, UWAGA !!
NA KOMENDZIE:
– JAK MA PAN NA IMIE?
– POMIDOR
– NAZWISKO?
– POMIDOR
– KURWA NIE ZARTUJE SOBIE!
– POMIDOR
[img]https://revision.ru/images/authors/16667/CD9EMMIEG6WN.png[/img]

Kredens

BOSSKI – DALEJ CIAGNIE TEN SYF ZWANY FIRMA, OD CZASU DO CZASU ZOSTAJE OSMIESZONY. POPRAWIL WOKAL, ALE POSZEDL W STRONE SPIEWOW, STAD Z RAPEM MA NIE WIELE WSPOLNEGO. WYMYSLIL JAKAS DRUZYNE RANGERSOW, BO TAKIEJ INNEJ NIE MA W POLSCE. NIBY CWICZA, ZDOBYWAJA TROFEA, SPORT TO ZDROWIE A KAZDY Z NICH CPA KRESKI-ROMAN-KIEPSKI. STARA SIE ZBIJAC NA TYM JAKIES HAJSY. OGOLNIE: 3/6

TADEK – NAJWIEKSZY PRZYDUPAS I STATYSTA DO KLIPOW FIRMY. PODOBNO W ZIME ZAKLADA KASK I JEST JEDNYM Z PRZEDSKOCZKOW. JAKO 1 Z PIERWSZYCH W POLSCE ZACZAL RAPOWAC O POLSKICH WARTOSCIACH PATRIOTYCZNYCH. NIEGLUPI POMYSL, ALE JEST WYSUSZONYM PIERDKIEM. KTO GO SLUCHA? ABSOLWENCI ZAWODOWEK BUDOWLANYCH I SAMOCHODOWYCH. OGOLNIE 2/6

POPEK – POCZATKI W UK, HANDEL DRAGAMI, POBICIA, GWALTY NA NACPANYCH MALOLATACH ANGIELSKICH, NIEUDANE BOJE W MMA, STAD BANICJA NA TEN SPORT. PRZYGARNAL GO RUSEK RUSLAN DO WAGWAN. ZROBIL MONSTERY, WYDZIARAL SIE NA PROSBE AMERYKANSKIEJ STRONY OD MODYFIKACJI (WSZYSTKO ZOSTALO NAKRECONE), BYLO TO SPONSOROWANE, ZAROWNO JAK I WYTATUOWANIE OCZY. NIE MYSLCIE, ZE ON JEST TAKIM FREAKIEM, JAK TO MOWIL!!! JEMU ZA TO PLACILI. WIEC ZAINWESTOWAL W SIEBIE. POTEM POMOC ALIBABA I WYCIAGNIECIE BORIXONA Z GROBU. GANG ALBANI, NASTEPNIE KROL ALBANII Z MATHEO. I W OOGOLE, Z GOWNA DO KROLESTWA, NIBY PROPS, W CHUJ BOGATY, ALE W BANI SIANO I MALO LAT POZOSTALYCH PRZY ZYCIU. OGOLNIE 5/6

Kredens

KALI – PO BEEFIE Z FIRMA, POSZEDL W SWOJA STRONE. ZALOZYL ARMIE GIMBOW PALACYCH DOBRE GISY. ZACZAL SZYC CIUCHY Z MATERIALOW WIETNAMSKICH. PLATYNOWE PLYTY, MASE KONCERTOW, WIELE FEATOW, ZONA + DZIECKO. W CHUJ OGAR I NAJWIEKSZY WYGRANY. TROSZKE WYSUSZONY OD KRAKOSKIEJ AMFETAMINY. ALE CHUJ TO NIE WAZNE. KALI NIBY PROPS, ALE… W SUMIE PROPS. CHOC MUZA CHUJOWA. ALE KRIME SIEDZI NIEZLE. OGOLNIE 6/6

POMIDOR – JA PIERDOLE OOO KURWA CO ZA PATOL BEZZEBNY. KRADNIE, BIJE LAMUSOW, PALI BONGA, WALI TYNK PIWNICZNY. NIEOGAR I CYMBAL. NAJLEPIEJ ODEBRAC MU POLSKIE OBYWATELSTWO I WYJEBAC GDZIES DO CZECZENI. TYP TRAGEDIA. PRZYKLAD, JAKA DROGA NIE PODARZAC. OGOLNIE 0/6 JEBANE ZERO… TAK POMIDOR JESTES ZEREM 🙂

[img]https://glamrap.pl/images/stories/f2/firmawywiad_4545.jpg[/img]

Cebulak2974

Kali nie ma dziecka

Biały Rulez

Kredens teraz napisz o swojej starej jak ciągła wczoraj ale też ze szczegółami ty kurwo

cvfdsvxc

XDDDDDDDDDD

1985

Twarz Trójkątna jprd

bzyku

CHCE BYć TAKI SAM JAK POPEG

OGÓREK

ZAJEBAŁ ROWER JAKIEMUŚ DZIECIAKOWI I UKRYWA SIĘ GDZIEŚ PO ANGLII XD

dam dada

„nos garbaty”

I wszystko jasne.

Nieznane nerojy

patol jebany syf smiec i dno

sram na to

Ale nie musisz sie przedstawiać.

przytulny.rpk

[img]https://share.gifyoutube.com/v9A97o.gif[/img]

cydży

ROZPIERDALA MNIE TEN BAMBUS CO ŁEB MU SIĘ KIWA JAK NIEDOJEBANEMU JAKIEMUŚ. CO ZA JEBANE PATUSY.TYLKO UTYLIZACJA.

cydży

TAKICH PATUSÓW ZA SAM RYJ POWINO SIĘ WSADZAĆ DO PUSZKI. DRUGI POWÓD TO TEN ŻE SWOJE WYPOCINY ŚMIE NAZYWAĆ RAPEM. POLICJA NICH SZYBKO ZAJMIE SIĘ TYM I JEMU PODOBNYMI PATUSAMI.

Huj ci w ryj

A ty zapewne jesteś ciota słuchająca tylko tedego któremu zabierali kanapki w szkole prywatnej

Fhdsha

Tam jest napisane ze on ma pelne uzebienie.farmazon haha

bzyku

pomidor monster

Popson90

A MIAŁEM NADZIEJĘ, ŻE POSZUKIWANY ZA CHUJOWE RAPSY

IsmaelLipton

Zapomnieli dodać: twarz żydowsko-polska cwaniacka typowy rezultat powojennego jebania

IsmaelLipton

a przepraszam pisze w rysopisie: nos garbaty!

niedojebiemozgowy

JEST NAPISANE ty niedojebie mozgowy! wypierdalaj do gimby pierdolony nieuku zmowic pacierz i nos garbaty wbic w ksiegi! kurewko tania nie kalecz mowy ojcow!

IsmaelLipton

Zagadzam się powinno być jest napisane. A teraz jebać żyda na patyku. †

ismaelzyeb

przykladem powojennego jebania jestes ty i twoja spierdolona rodzina folksdojczów

pyrka

JAK TO MOŻLIWE ŻE TEN PAJAC WAŻY 50 KILO

Hejtinga

[img]https://25.media.tumblr.com/tumblr_lgionlC5bW1qaus44o1_500.gif[/img]

s

glamrap konfidenci
pomidor nie umierz rapowac ale 3maj sie pojebku

Misz

Ty za to nie znasz Polskiego a wyzywasz. Umierz haha co ty jestes kurwa kobra czy bonzo?

CHOJOW100

I chuj, że nie napisał poprawnie. Pewnie jak Ty zapierdalałeś z tornistrem na język polski on zapierdalał z łopatą i zarabiał te parę złotych. Teraz Ty – obrońca poprawnej polszczyzny – żyjesz z mamusią mając 25 lat a Ten koleś jeździ mercedesem S klasą i ma wyjebane na to czy pisze z błędami.
Bo kurwa może.
Bo go kurwa stać.

Jebać Cię poligloto. Idź wpierdolić kanapkę z pasztetem bo czuję, że już gotowa w kuchni czeka przygotowana.

niedojebiemozgowy

gotowa czeka przygotowana – pleonazm kurwiu :)))

nie mierz wszystkich swoja miara stulejarzu niedomyty 🙂
jebani analfabeci, cmokacie jak dostojnicy koneserzy nad tym patusem a nie umiecie sie w 5 slowach bez bledu okreslic
buty tez nosisz odwrotnie bo przeciez nie ma roznicy?
jebac tego zlodzieja oby mu rece odciely ciapate skurwiele na wyspach
jebac i szczac na takich tepych analfabetow – sram ci w gardziel – stac cie tylko na walenie konia przy harnasiu przed monitorkiem. NIE POZDRAWIAM! ELO!!!

CHOJOW100

Przepraszam ziomuś, masz rację

Mogę Ci laskę zrobić?

niedojebiemozgowy

ja wiem, ze stara ci kazala na przeprosiny balaske opierdalac ale w swiecie ludzi cywilizowanych wystarczaja same przeprosiny, przyjete! marsz do kata!

CHOJOW100

Żartowałem, cmokaj pento albo Sentino cie dojebie

waldek

a ja jestem pomidorem i niczego sie nie bojem

CHOJOW100

[img]https://www.tabele-kalorii.pl/photo-013113/Pomidory-krojone-w-puszce-Tesco.jpg[/img]

Makłowicz już szuka , żeby zapuszkować

Obywatel

Kurwa jaki szczaw, 60 kg rozmiat buta 29 to moja żonka ma więcej hahaha ja 194 cm,110 kg rozmiar buta 46 😀 tak lamusy dupa cicho Firma teraz wychodzi na wierzch, kradli po spożywczakach tanich osiedlowych monopolach Oskar ich ROZJEBAŁ choć Brat za Brata klasyka ;(

XD

Ty kurwo wyraźnie jest napisane że 28 CM czyli rozmiar 44
WYKURWIAJ OD POMIDORA !!!!!!!!

puzon

Typowe miecho armatnie ;]

pomidor

KURWA SIEDZE SE W KRZAKACH

ObozowyKapo

DLACZEGO ADMINISTRACJA UMIESZCZA PRZETERMINOWANE INFORMACJE?
WEDŁUG MOICH INFORMATORÓW Z WYSP POJMALI GO DZISIAJ RANO. PRZEŻYWAM OSOBISTY DRAMAT, BO NIE BĘDĘ MIAŁ CZEGO SŁYCHAĆ.

sentinoGIL

kolor nosa i huj hahahahah

pabllo

GRANATOWY

WTF?

A JA JESTEM POMIDOREM I NIKOGO SIE NIE BOJE

POMIDOR BARDZIEJ PRAWILNY NIZ NASZ BOSSSSSSSSSKI ROMAN XDDDDDDDDDDDDDDDD

ZetPeTe

PARĘ LAT TEMU MÓJ KOLEŻKA PRACOWAL Z POMIDOREM W ANGLII NA BUDOWACH, CIAGLE TYLKO TLIŁ ZIOLO PO KTÓRYM BYŁ TAK OTĘPIAŁY, ZE NIE POTRAFIŁ PODAĆ KONSTRUKCJI RUSZTOWANIA PIETRO WYŻEJ
KIEDYŚ DOSTAŁ ZJEBY OD MAJSTRA BO WYMIESZAŁ CEMENT W BETONIARCE W DRUGĄ STRONĘ

bla bla blasfsdsad

tak jak za Popkiem….

OSCAR PAM PAM RAM

POMIDOR ZYDOWSKI KONFIDENT NA LISCIA W KASYNIE NIERAZ WYRWAL NA PIZDE ZA SWOJE FRAJERSKIE ZACHOWANIE BANDA POZEROW

jsdshfbfg

Jeszcze tego grubasa Kaliego powinni dojebać i by było zajebiście

Raper dyletant

waga 50-69 kg hahahahahah

TwojjjSD

[img][IMG]https://iv.pl/images/61567729078371976527.jpg[/IMG]: https://iv.pl/%5B/img%5D

mlody

Serwis policyjny. Kto to kurwa czyta . Myslalem ze to normalna strona . HWDP

Doraju

Och jejku jejku. Jaki ty zly jestes.. taki prawilny a kurwa prawilnie hwdp nie umiesz napisac – tam na poczatku powinno by C – bo inaczej to blad ortograficzny. Ile to mozna walkowac?

pow

A ILE RAZY MOŻNA WAŁKOWAĆ, ŻE OBIE FORMY SĄ POPRAWNE? ZANIM COŚ NAPISZESZ, TO SPRAWDŹ, CZY MASZ RACJĘ

Pogromca pozerów

O kurwa jebany prawilniak się znalazł.Pierdolona ciota,ojciec pewnie pies w dupe mu pale wkłada,a teraz gra cwaniaka.Jebac cie kurwo,chuju do szczania JEBAĆ

UGK

NIEZNANE REJONY JESTEM WKURWIONY MAM WYJEBANE NA TYCH CO MI ŹLE ŻYCZĄ!

Motonoi46 aka Joe Joe

Noi zajebiscie takich ludzi szanuje SZTYWNO

Ernestdomp

Pomidor dobry ziomek i prawdziwy rap. Stara dobra szkoła. W Angli go nie dopadną jak Popka. Trzymaj sie Pomidor

CHOJOW100

Vide Cul Lycopersicum

fdsaasdfasfafgafaqw

WSZYSTKO KURWA OK ALE CO TO MA WSPÓLNEGO Z RAPEM???

lejtan

Ale na wadze, to trochę przybrał, tak że teraz to raczej te 69, niż 50.

BezStres

Pomidor niczym Mickiewicz na wygnaniu i jeszcze te listy gończe…

puzon

Patologiczna myszka miki wypierdoli cie na guziki

rpk

sylwetka : waga 50-69kg XD

gnls

Widać że z Legnicy bo cygan

LYLYLY GANG

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=zYXxHIaPUhQ[/youtube]

Ene Due
miras x

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=P61iYRcc41M[/youtube]

haahahaaha

POMIDOR PODPIEROLIL WOZEK Z HIPERMARKETU
MOZE TERAZ BEDZIE ZAROBIONY? POTWIERDZONE INFO

ludzie

nie słuchajcie rapu, to jest lepsze:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=PBKJcWweP8M[/youtube]

balcerowicz

https://www.youtube.com/watch?v=qbd_c60Vlw0&feature=youtu.be

jebac pomidora, chlopaki z uk robia rap !

firmak

uzębienie : pełne ? hahahaahahahah

Wujcio

Ee tam pomidor na kazdego przyjdzie czas odrobi swoje chlopak dawac lepiej na rozgrywke Contwr strike na CsUltimatum .pl zamiast marnowac czas na zbedne pomidorowe tematy zapraszam !!

Pomidor

Props święty pomidor na zawsze wolność kurwom i złodziejem czy jakoś tak

Popularne